Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ alecia, Volgens mij ziet je kaartje er goed uit hoor, na ongi gaat temp mooi langzaam omlaag. Nu afwachten of dit ook ggelijk een eidip is of dat het nog even duurt.

Wat je hier precies zegt begrijp ik niet helemaal, maar je probeert via meerdere programma's te achterhalen wanneer je eisprong is/komt? kan best dat deze van elkaar afwijken, volgens mij is het in het begin van je cyclus gewoon nog moeilijk inschatten. Bij ff is het vaak pas na de eisprong duidelijk dat ie is geweest...

2. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    @ djaar: balen dat je ongi bent geworden.

@ pookie66: veel plezier in Parijs ...

Hier is het wachtbanken begonnen (ik haaaaat wachtbanken) en ik voel weer allerlei kleine kwaaltjes (steken in mijn borst, steken in mijn lies e.d.). Is ook allemaal niet de eerste keer dat ik het voel, dus het zal allemaal wel niet zo zijn. Temp is in ieder geval gelijk gebleven ...

3. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Groen eitje betekend dat je dan het meest vruchtbaar bent.
    Een oranje eitje betekend dat je mogelijk vruchtbaar bent.
    Een rood eitje wanneer je ongi bent.

Ik zie waar je kijkt, je kijkt op je kalender van Fertilityfriend.

4. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    oke dan blijf ik wel tempen via ff en vic hou ik gewoon bij geklusd niet geklusd enzo, en dan volg ik me banner wel. lijkt me ff makkelijker, voor ik helemaal in de knel kom.
    Heb vic voor me vriend, die wil het ook graag bijhouden maar komt bij ff er al helemaal niet uit , hij kan helemaal geen engels.

5. Loe

Loe Niet meer actief

Goedemorgen allemaal!

@ djaar, ik leef met je mee!

@ afrola; ben errug benieuwd.

@ all, ik heb gewoon het gevoel dat ik ongesteld ga worden. Niet door klachten, gewoon in mijn hoofd. Bloeden is opgehouden (nou ja, bloeden.........een spikkeltje). Temp is wat lager........we lagen pas om twee uur in bed en om zelfde tijd getempt vanmorgen..........moet ik er dan een tiende bij op tellen eigenlijk ofzo............of is het vandaag dan helemaal niet betrouwbaar?

Fijne dag! Ik ga proberen mijn ogen open te krijgen.........en te houden.........

6. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    nou dames geen twijfel meer mogelijk. ik ben meteen weer flink ongi. Ben eigenlijk wel blij als het dan eindelijk toch flink doorzet. Dus over een week gaan we weer op jacht naar het ei.
    Tot die tijd ga ik mijn huisje maar inrichten en proberen relaxed te doen hihi. Waarschijnlijk minder hier te vinden (not) en druk aan het klussen

7. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

yes yes yes de aan houder wint! ik heb zojuist me afspraak kunnen vervroegen naar a.s vrijdag :) :D

8. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Lekker snel!
    Succes!

9. Klussertje80

ze wilde het eerst niet doen. maar ja toen kwam ik dus met het feit dat de voorgaande keren op 7/8 weken is mis gegaan dus toen hadden ze zo iets van nou oke dan maar eerder. maar tis niet onze schuld als er niets te zien is omdat je dan dus echt pas 5 weken bent

10. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    that's the spirit ! you go klus

11. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    ze zien wel iets hoor, niet veel geen kloppend hartje ofzo, maar volgensmij wel een zakje, toch?

Nou ik wil je in elk geval sterkte wensen, en houd de hoop hoog, het moet nu gewon goed gaan toch?

12. Klussertje80

djaar en alecia thanx!

13. bereke

bereke Niet meer actief

Djaar, ik vind het zo erg voor je! Verwen jezelf vandaag maar eens lekker (glaasje wijn of chips of ...) en volgende ronde er weer tegenaan!

Wops en sannehai, die kaartjes zien er goed uit!
    En wops, ik denk idd dat je met het klussen zo slecht nog niet zit. Ik doe het trouwens zo: als ik voor middernacht klus zet ik het op die dag zelf als pm en als het na middernacht is zet ik het op de volgende dag bij am.

Afrola, klinkt veelbelovend! Ik duim!

Klussertje, fijn dat ze je afspraak toch vervroegd hebben!

Hier word ik nog steeds gek van mezelf. Nu denk ik weer dat mijn tepels :oops: er anders uit zien dan anders. Ik ga zo teleurgesteld zijn als ik volgende week ongesteld word.
    En zo rot dat die dagen tussen je ei en NOD zo lang duren. En die temp. geeft ook al geen aanduiding, toch?

14. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @bereke; ik drink nooit alcohol (wel makkelijk hoor) enne die chips.......... geloof niet dat dat verstandig is. Enne over dat temperaturen... je ziet wel aan mijn lijstje het zecht helemaal niks, ik kan er alleen duidelijk uithalen wanneer mijn ei geweest is en wanneer mijn ongi in aantocht is.

@all; heb gisteravond goed gesprek gehad met Djaarman. Hij opperde om maar eens naar de ha te gaan en eens te overleggen. Ook vroeg hij zich af of hij zelf misschien niet een ruimere onderbroek moest gaan dragen of wellicht wat supplementen nemen. Zoooo lief !
    Heb dus zojuist een afspraak gemaakt met ha voor 16.00 vandaag. Maar denk dat ik naar huis gestuurd wordt met afwachten en afvallen.

15. bereke

bereke Niet meer actief

Djaar, is idd makkelijk dat je geen alcohol drinkt. En chips is idd niet verstandig als je wilt afvallen. Sorry dat wist ik niet :oops: .
    Is idd wel lief van je mannetje dat hij die dingen zelf voorstelt. Zink zou trouwens goed zijn voor het zaad
    Ik ga heel hard duimen dat je ha je serieus neemt en niet zomaar terug naar huis stuurt!

Ivm temp.: ik was al blij dat mijn temp. de voorbije twee dagen gestegen is maar daar ga ik nu dus niet meer op voort! Zegt dus idd gewoon niks!

16. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    goedemiddag allemaal,

temp is vanmorgen ietsjes gedaald, maar verder niets spannend. Heb wel pijn door mn hele lichaam. Mn rug doet nu op meer plaatsen pijn en heb ook buikpijn en pijn in mn benen. Ik denk dat dat komt omdat ik mn rug wil ontzien en daardoor verkeerde spieren ga overbelasten. Morgen de dokter naar weer bellen.

Djaar, meis....waarom nou? Had zo gehoopt voor je. Fijn dat djaarman meedenkt en je op deze manier toch steun geeft.

Loe, niet ongi worden hoor....mss komt de hoofdpijn wel ergens anders vandaan

sorry voor de andere, ik kan niet zo heel lang achter de laptop zitten, dus kom straks nog keertje kijken

Liefs

17. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @kweb; beterschap meis!

18. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Verdorie Djaar! Dat was echt even niet de bedoeling :( Wel lief dat Djaarman zo lief meedenkt. Sterkte meisje...

19. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    he jongens ik ben nog niet naar Parijs hoor, vrijdag pas/al ;)

@Djaar; dikke knuf, misschien toch eens proberen bij de huisarts. Je hebt wel lange cycli dus wie weet wordt je wel doorgestuurd. en anders kan hij misschien wel een doorverwijzing geven naar een dietist.

Nu wachten op dakmeneer, ik vind dat toch altijd eng hoor. Je weet nooit zeker wat voor een bedrijf/persoon het is.

20. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Bereke, ja verdomd lastig kunnen die dagen zijn tussen ei en NOD. Ik vind het ook steeds lastiger worden om die dagen door te komen.
    Wees voorzichtig met zoeken naar kwaaltjes, want je bent zo alert dat je van alles voelt en ziet of in elk geval denkt te voelen/zien ;) Nog even een paar dagen geduld...

@ Kweb, doe maar rustig aan meis, vervelend hoor die rug, hopelijk gaat het snel over!

@ Pookie, Hopelijk heb je een kundige dakmeneer...

Ik had daarstraks een mannetje over de vloer om te inventariseren wat er moest gebeuren om een CV-ketel in ons appartement te installleren. Afgelopen zomer is voor de afvoer van rookgas afkomstig van de CV-ketel een pijp gebouwd in het trappenhuis zodat elk apartement daar op aangesloten kan worden en niet iedereen zelf een gat door de buitenmuur hoeft te boren. Sindsdien zijn er zoveel mensen die bij ons door het trappenhuis lopen en zeggen "he dat is zeker voor de afvoer van rookgas van de CV ketel... handig opgelost".
    De CV-man loopt door ons appartement om te vertellen wat er allemaal moet gebeuren en verteld dat hij dan nog wel een gat door de buitenmuur moet boren. Ik vertel dat dat niet hoeft want er is al een centrale afvoer in het trappenhuis gemaakt waarop de cv ketel moet worden aangesloten. Maar hij zij dat dat onzin was en dat dat niet zo mocht. :( Maar wij mogen geen gaten in de buitenmuur maken dus dat heb ik ook verteld, maar hij bleef volhouden... Uiteindelijke compromis was dat hij het ging navragen. Maar nu heb ik zwaar mijn twijfels bij de kundigheid van deze man.

Deel Deze Pagina