Afrola ik heb het sowieso niet meer zo op CV meneren. Vorig jaar zijn ze bij onderhoud aan onze CV vergeten een testnippel dicht te draaien waarna de kelder vol gas hing! En op mijn klacht redeneerden ze echt zo van dat dat weinig kwaad kon. Ongelooflijk want toen ik ging rekenen kon er binnen een aantal uur best een aardige concentratie gas opgebouwd worden. Je zal maar net een paar uur weg zijn!
@ Pookie, Dat slaat echt alles, zo'n fout is echt onvergefelijk vind ik. Een vonkje erbij en alles staat in de hens... Ik snap dat je er dan weinig vertrouwen meer in hebt
@afrola; vanuit mijn vakgebied.... Informeer even bij de VVE of zij een installatietekening hebben van de eerder aangebrachte wijziging in het trappenhuis. Bel even met bouw en woningtoezicht van je gemeente en vraag naar een bouwkundige en stel hem/haar de vraag nog eens even. Of google even op rookgasafvoer en eisen Het is volgens mij zo dat in een complex best een algemene rookgasafvoer maag zijn maar daardoor NOOIT alle appartementen met elkaar in verbinding mogen staan. Ik wil best eea voor je uitzoeken maar stuur me dan even een PB dan krijg je er snel 1 terug
Djaar... Dit hadden we niet afgesproken! wat ongelofelijk balen! Nou zullen we dan maar vol goede moed naar ons volgende ei? knufffffffffffff @All: Liefje heeft vanmorgen zn aandeel weer ingeleverd..ben zooo zenuwachtig voor de uitslag Brrrrr
Nee ik ga morgen al bellen, vorige keer kregen we de uitslag de vorige ochtend al toen we toch naar de FA moesten, dus moet nu ook kunnen denk ik hihi ik ga gewoon iedere dag bellen als het er steeds niet is, maargoed ik denk dat het er morgen wel is, het moet niet voor niets binnen een uur op het lab zijn
Daarom en als het monster op het lab is zal het meteen geanalyseerd moeten worden. Ik heb het als en vaker geroepen hier maar het lijkt mij echt leuk om zo'n analyse uit te voeren. De rest in het ziekenhuis mogen ze van mij achterwege laten. Doe dan maar gewone chocola analyseren
@springmuis; was inderdaad niet de afspraak maar ja. ik ga straks in elk geval eens praten met mijn huisarts want ik heb nu toch al geloof ik wel drie keer duidelijk mijn ei gevonden (wel heel verschillende cyclussen) en toch ook al drie keer precies op de juiste dagen geklust. Gezien onze leeftijd (ik 31 en vriend 34) wil ik toch nu al gaan vragen hoe of wat. Vrees dat ik met een wachten naar huis wordt gestuurd maar was niet direct van plan om toe te geven. Wil eigenlijk weten of bij mij alles werkt zoals het zou moeten. En voor wat betreft jou; wat spannend zeg ik hoop dat alles goed is
Springmuis: spannend zeg! Hopelijk is de uitslag vlug bekend én is het een goeie uitslag! Ik duim! Ik weet dat ik mezelf gek maak met die symptomen hoor. Ik denk en vrees dat ik gewoon ongesteld ga worden volgende week. Maar toch is er dat kleine stemmetje hé . Ach ja, ik zal het vlug genoeg weten en teleurgesteld ga ik toch zijn (of ik nu symptomen voel of niet)...
Nou ik weet het wel, we hebben gewoon bud geklust deze maand. Ook helemaal geen symptomen dus dat is ook lekker duidelijk! Volgende maand wordt het dus echt onze ronde!
De algemene rookgasafvoer is een grote pijp in het trappenhuis met uitgang door het dak. Alleen de apartementen in een blok (dus met een deur in het trappenhuis) met 8 appartementen kunnen hun rookgas van CV-ketel op dezelfde pijp aansluiten. (Het gehele appartementencomplex is veel groter, ongeveer 150 appartementen schat ik). Ik neem aan dat er wel kleppen in de CV-ketel afvoer/ bij de aansluiting op de pijp zitten zodat je idd niet elkaars rookgas zit in te ademen. De aanvoer van verse lucht is wel per appartement apart geregeld. Wij hebben ook al eerder een CV-meneer over de vloer gehad en die wist wel van het bestaan van zo'n algemene rookgasafvoer af (die herkende het ook) en heeft mij heel veel verteld ook van de installatie binnenshuis en ook dat enkele leidingen vervangen moesten worden omdat de huidige te dun zijn etc. Daar had de CV-meneer van vanmorgen het ook niet over. Maar goed ik moet dit ook nog met mijn vent bespreken, want ik heb er weinig verstand van. Misschien dat hij nog meer details weet van wat er in de VVE vergadering is besproken over de centrale rookgasafvoer. De VVE is best professioneel opgezet hier. Dit soort dingen wordt door een extern bureau geregeld. Er is twee jaar gesproken over rookgasafvoer, er zijn onderzoeken geweest en er is contact geweest met verschillende bedrijven die rookgasafvoer aan konden leggen. Voordat we uiteindelijk instemden met de aanleg. Daarom heb ik eigenlijk het gevoel dat dat wel goed geregeld is. Alleen elk appartementeigenaar moest zelf bepalen of en wanneer ze de CVketel willen aansluiten... Dus daar moet je dan ook zelf over nadenken en een bedrijf zoeken. We hebben nu verschillende offertes opgevraagd. Bedankt dat je met me mee denkt. Uiteraard doen we niet zomaar iets! Mocht ik toch nog wat meer info van je willen dan PB ik wel, zal zo ook nog even googlen idd.
@ all, wij zijn net terug van een kozijnofferte-bezoek. ook reuze interesant, bah zeg, ergens op een industrieterrein. @ kweb, wat zie je kaartje er mooi uit! Waar is Mosa? @ all: ik heb niet echt buikpijn meer, geen roze verlies meer en geen koppijn meer. GElukkig. Is er iemand die me nog kan vertellen hoe het zit met twee en een half uur uur later gaan slapen en op zelfde tijdstip in de ochtend tempen? Moet je dan nog een tiende erbij op doen of is het gewoon niet betrouwbaar? @ all: ik ben echt de kluts kwijt. Sorry dat ik zo weinig reageer op anderen, ben snel emotioneel, prikkelbaar en wat agressief. Ja, dat laatste is raar he. Kan er ook niets aan doen. Doe morgen mijn best weer hoor om op iedereen te reageren!
Nu weer even ontopic: @ springmuis: wat spannend zeg! Groot gelijk hoor morgenochtend gelijk bellen. Duim voor jullie dat de uitslag beter is ddan de vorige keer [-o< ! @ Bereke, gewoon proberen rustig te blijven is makkelijk gezegd dan gedaan dat weet ik ook wel. En die stemmetjes in je hoofd gewoon KO slaan . Een week kan idd heeel lang duren, en ook wel weer snel omgegaan zijn. @ Loe, allemaal aan de verbouwing . Maar je hoeft je niet te verontschuldigen voor je gevoelens hoor. Die komen en gaan zonder dat je er veel aan kan doen. Gewoon maar hopen dat de vrolijke en leuke gevoelens snel weer de overhand hebben @ all, ga eens voelen of het buiten net zo koud is als binnen, voor mijn gevoel krijg ik het maar niet warm namelijk
@ pookie: 2 dagen van tevoren is echt niet zo heel slecht hoor... Ik zou deze maand niet zo makkelijk opgeven
@ Springmuis, duim voor jullie dat de uitslag positiever uitvalt dan de vorige keer. @ Djaar, vandaag naar de HA las ik? Good luck! . @ All. Ik heb wel spijt dat ik de huisarts niet heb gebeld voor een afspraak. Want nù heb ik geen bloedverlies meer en straks weer wel 3 weken lang denk ik . Maar voor mijn gevoel kan ik het nu niet maken om naar de HA te gaan.. Kan elk moment een telefoontje krijgen over me oma.. Wat zouden jullie doen? Ik vraag me af of het slecht is voor me lichaam om nog een cyclus te wachten?
my precious ik wete niet wat er precies aan de hand is maar meid je moet echt naar de huisarts gaan. dit is niet normaal. xxx joyce
loe...lastig met je temp...ik had dat vorige keer ook en heb gewoon mijn 1e temp om 07.30 aangehouden. Ik weet niet 100% zeker of dat verder iets uitmaakt. mp ik zou gewoon naar de ha gaan. Laat je telefoon aan en leg uit aan de ha dat je een belletje kan verwachten. Leg daarna ook gewoon je ongerustheid uit...of je nu bloed of niet
Hoi, Ik lees allemaal mindere verhaaltjes hier. Iedereen die het nodig heeft: DIKKE KNUFFEL Ik heb vandaag even met m`n mannetje gepraat en waarschijnlijk als ik deze ronde niet zwanger ben geworden, dat we toch door gaan met de ovulatie-testen omdat ik zo onregelmatig ben, en dan weten we een beetje wanneer ik een eitje heb en wanneer ik ongeveer ongi ga worden. Temp. ga ik denk ik laten, maar ja wie weet kriebelt het zo en wil ik toch wel temp. We zijn dus een beetje aan het zoeken, wat nu de weg is die we willen op gaan. Eigenlijk zouden we helemaal niets meer gaan gebruiken. We kunnen het maar niet laten.
@djaar, Wow een heel mooi verhaal zeg. Nou je mannetje mag z`n mannetjes gaan inleveren. Spannend zeg dat je dan voor het weekend al weet of je mannetje z`n mannetje kan staan. Mag ik vragen hoe oud je bent dan, omdat je de huisarts dat zei? Nou spannend allemaal zeg, en zo fijn dat je huisarts meteen goed luisterd en actie onderneemt. Succes meid, en hopelijk is het met de mannetjes allemaal goed.