Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

dames ik ga ook weer slapen hoor;)

@wops ik ga zowiso ook pas veeeel later testen dan mn nod als het nodig mag zijn *hoophoop!*

groetjess

2. woops

woops Niet meer actief

Goede morgen dames,

Ik heb eindelijk een kruis op FF.
    Maar vraag niet wat m`n temp. deze ronde allemaal doet, want hij wilt deze ronde echt heel heel graag schommelen. :confused:
    Weet niet waarom FF dit wel een mooiere dip vind dat de vorige, maar hij heeft deze dip als ei uitgekozen. ;)
    Het zijn wel een 2 soortgelijke dipjes zie ik nu. :(
    Misschien wilde eitje wel eerder springen, maar heeft bij de eerste dip niet durven springen. ;) :) :) :)

Maar we hebben een kruis. :) :) :) :)
    En ben 3 dagen na m`n eitje. :D

Groetjes

3. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Tja Wops, je blijft wel dippen met je temp. Vreemd hoor. Zo jammer dat de ovutesten op waren, volgende ronde dus toch wat meer bestellen ;)
    MIjn temp is ook wat wiebelig maar dan tussen een paar tienden........36.8 /36.9.

4. bereke

bereke Niet meer actief

Oh wops, daar is het kruis! Goed zo.

Mijn temp. is 0.3 graden gedaald tov gisteren. En ik was nu zo blij dat mijn temp. best hoog was...

5. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    he meiden,

mijn temp was gisteravond 36,8 en vanmorgen weer 37,0 dus hij wil niet echt zakken maar dat ik ongi ben is wel duidelijk (weer in alle heftigheid) nu ook voor het eerst in mijn leven dat ik het voel in mijn rug, verder heb ik nergens last van.

6. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Wops,
    Fijn een kruis voor jou. Zo zie je maar, ook bij een schommelend kaartje kan het he! Succes op de wachtbank!

@Mosa, Eindelijk voor jou ook een kruis. Hopelijk was je temp vandaag ook hoog en blijft ie lekker staan!

@Djaar,
    Balen zeg van je ongi. Ik wens je veel succes in de volgende ronde!

7. Sannehai

goedmorgen dames!

helaas is mijn temp vanochtend ineens mega gezakt! 36,3... ik hoop maar dat het dan een voor ei dipje is...? ik weet ook niet wat mn ovu test gaat doen dat weet ik tegen 12 uur ongeveer..

dus daar ben ik dan wel weer benieuwd naar, want dan weet ik natuurlijk of ik op dag 15 een positieve ovu test kan invullen....ookal was hij dan niet zo donker als bij de vorrige ronde maar goed.

ook heb ik ff gepuzzeld met ff, en als mijn temp morgen weer gewoon 36,8 was net als gister en aankomende dagen ook, dan geeft hij toch mn kruis dik vet zonder stippeltjes, op dag 15... met of zonder positieve ovu test op die dag...:) dus daar ben ik wel blij mee...

kga zo nog es neuzen wat ied oet als mn temp dus niet zo hoog is... !

@wops.. jippie een kruis:D jep en toch op dag 21 eh;) en al weer lekker 3 dagen na ei...heerlijk toch;)

@djaar balen hoor meid, en dan ook nog last van je rug bah.

@hanna hoe ist met jou meid? zie je al een buikje? en hoe ist met de klachtjes?

groetjesss

8. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    Weer even een rare domme vraag van een leek.
    Mijn temperatuur was gister 36.5 en nu 36.7 dat betekend toch dat me ei er vandaag of morgen aankomt?
    en me vriend en ik hebben gister geklust wanneer zouden we het beste weer kunnen klussen?

9. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

@alecia ik zou dan eventueel vanavond nog een keer klussen en zoiezo morgen.

@hanna hoe gaat het daar bij jou meis?

@ weet niet meer wie het zei dat ik vrijdag al naar de vk kan het is niet de vk maar de gyno... maar hoe dan ook ik ben daar wel blijmee. want zo een onzekerheid wil ik ook niet.

@wopsy tof he als je eindelijk een kruis krijgt van ff.

@iedereen een fijne dag vandaag.
    ======
    ik ging zojuist me temp in vullen op ff en nou zie ik ineens dat ik voor 5 dagen gratis vip ben :) altijd lekkre!
    ik word momenteel met de dag misselijker. aan de ene kant een goed teken aan de andere kant weet ik niet. ik heb naamlijk ook hele dunne ontlasting. en moet vrij veel overgeven. ik drink nu extra ik zit op bijna 3,5liter op een dag.

10. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    gewoon blijven drinken meis, misschien als het mag hoor, extra vitamines slikken ofzo.
    Zodat je welk voldoende binnen krijgt van vitamine, kan me voorstellen nu je zo misselijk bent je niet overal meer in trek in hebt.

Hey suc6 met je kleine wondertje in je buik, steek vanavond een kaarsje aan voor alle zwangeren, dat alles goed mag gaan, en voor alle niet zwangeren die zwanger willen worden snel hun geluk mogen hebben.

Uiteraad nadat ik heb geklust.

11. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

gewoon blijven drinken meis, misschien als het mag hoor, extra vitamines slikken ofzo.
    Zodat je welk voldoende binnen krijgt van vitamine, kan me voorstellen nu je zo misselijk bent je niet overal meer in trek in hebt.
    ====
    ik zit al aan extra vitamines ivm me b12 te kort. ipv 2 pillen mag ik nu 3 pillen per dag nemen. ik hoop echt dat het heeeeel snel morgen is. dan kan ik naar het ziekenhuis en weet ik ook waar ik aan toe ben.....

12. Sannehai

he klussertje...spannend zeg morgen! ;) echt leuk! dan weet je precies hoelang je bent :D

13. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    probeert de tijd vooruit te zetten naar morgen, maar wil nog neit lukken :p

14. bereke

bereke Niet meer actief

Kan ik me alleen maar bij aansluiten!

15. Sannehai

hee bereke hopelijk gaat jou temp morgen weer gwoon omhoog!.. net als die van mij! ;)

16. Loe

Loe Niet meer actief

goedemorgen!

Nou ik geloof dat ik redelijk bij het goede eind zit als ik zeg: dat we allemaal maar mogen stijgen! :D

17. bereke

bereke Niet meer actief

Ja idd! Even blazen voor ons allemaal: pppppffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff!

Maar is dat eigenlijk een slecht teken dat mijn temp. nu naar omlaag is gegaan. Ik zit op 9DPO en veronderstel dat de dagen vanaf 13DPO pas echt belangrijk zijn. Of vergis ik mij? Sorry dat ik daar zo over doorboom maar wordt echt helemaal gek van mezelf :rolleyes: ;) :rolleyes: !

18. bereke

bereke Niet meer actief

Ben trouwens benieuwd naar je testje om 12u sannehai!

19. Sannehai

haha dat hoeft nog helemaal geen slecht teken te zijn hoor :) als je weet hoelang je luteale fase duurt (de tijd tussen je ei en je ongi) dan hoeft het nu nog helemaal geen slecht teken te zijn, tsja of hij moet elke dag een beetje blijven zakken, dan lijkt het me niet positief :)

maar we blazen gwoon heeeeeeeel hard pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff :D

20. Sannehai

oww ja ik ben ook wel benieuwd hoor... wantja als ie nou echt gewoon lichter is dan die van gister en die van dag 15...wat zou ik dan doen ? dag 15 toch als positief invullen op ff..?

naja ik denk ookal issie lichter, dat ik dan gwoon ff kijkt wat mn temp doet, en dat ik dan nog kijk of het nog uitmaakt of ik em dan invul of niet.. want als ik die posi ovu test op dag 15 zet....doet ie mn kruis w.s. daar, maarja dan is die dip van vandaag wel een beetje raar... toch?

Deel Deze Pagina