Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bereke

bereke Niet meer actief

Zo zou ik het ook doen, denk ik. En die dip is dan idd wel een beetje raar. Kan ik niet op antwoorden hoe dit komt want ben echt nog een groentje hierin ;) !

Daarom ook dat ik zo ongerust ben dat mijn temp. gedaald is. Dit is de eerste ronde dat ik temp. en ovutesten gebruik dus ik weet niet hoelang mijn LF is. Ik ga er gewoon vanuit dat dit 14 dagen is, maar is dat wel zo? Heb al de kaartjes van de zwangeren zitten bestuderen maar daar kom je ook niets mee vooruit want die verschillen echt allemaal van elkaar! Geduld is toch een schone zaak :oops: .

2. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hahaha ja ;) ons geduld word hier echt telkens maar weer op de proef gesteld!

je moet gwoon afwachten dan kan je ook zien hoe lang je lf is, ik heb wel eens gehad dat ik maar een lf van 10 dagen had dat ik op 11 dpo ongesteld werd, maar dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn bij jou;)

wat je zegt, gwoon weer afwachten!

bah ik zou gaan opruimen maar ik zit alleen maar achter die comp! ahhahaha;)

*sanne schopt zichzelf onder haar kont en gaat toch echt eens wat doen in huis *

3. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

meiden bedankt.... ik voel me echt onzeker en weet dat ik morgen in me eentje naar de gyno moet man lief kan geen vrijaf krijgen :cry:

4. bereke

bereke Niet meer actief

Oh da's jammer dat je man niet mee kan klussertje!

5. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Goedemorgen meiden,

Nou m`n rug is een stuk beter, dus ga lekker op iedereen even reageren:

@mosa, JEHHHHH je kruis :) fijn zeg dat je ei toch geweest is, nu mag je ook op de wachtbank

@Djaar, fijn zeg dat je ha jullie wil helpen. Hoelang zijn jullie nu bezig?

@Loe, heb je nog spotting gehad? Volgens mij klopt je banner niet...maar lekker hoog houden die temp

@wops...jij ook een kruis...fijn hoor, geen onzekerheid meer

@sanne, denk wel dat dit je ei dipje is....nu die temp morgen maar omhoog gooien

@bereke, maak je geen zorgen om jouw temp hoor...hij is erg mooi hoog.... we zullen maar zeggen: je hebt nog 0.4 graden speling...zolang die niet onder de lijn zakt...geen zorgen maken

@pookie, fijn dat jullie een spaarpotje hebben voor dit soort dure uitgaven. Hopelijk zit er een offerte bij waar jullie iets mee kunnen en is het probleem snel opgelost

@alecia, waarschijnlijk is je ei dan gister geweest. Vandaag nog een keer klussen voor de zekerheid en kijken wat je temp morgen doet

@klussertje, wij zijn allemaal bij je in gedachte...hoop dat je morgen toch iets moois te zien krijgt op de echo en evt toch het hartje ziet/hoort kloppen

@all, mijn temp is weer naar 37.1. Verder geen bruine afscheiding meer, alleen veel witte troep...
    Nou werd net gebeld door mn werk of ik toch niet kan komen werken... dus ga dan toch maar werken.... heb niet zo`n zin in gezeik...

Nou meiden, tot later

6. Loe

Loe Niet meer actief

Hee Kweb, nou ze zijn er snel bij van je werk! :x Doe maar rustig aan.........(voor zover dat gaat, als je toch weer op de werkvloer bent). Mooi zeg, 37.1, jij hoeft niet hoger he, gaat goed zo! Had jij ook bruinige afscheiding? Heb ik gemist, sorry. :oops: Wanneer was dat?
    Ik heb na die dag geen roze of druppel rood verloren. :) Heb af en toe nog kramp, maar niet meer zo als net na mijn eisprong.
    Ik weet gewoon wanneer ik ongesteld ga worden, dat is als mijn borsten minder pijn gaan doen.........tot op heden doen ze nog pijn, maar t kan zo ineens over zijn.........zeker met mijn lf van 9 of 10 dagen. :( Nee, mijn banner klopt niet, maar heb m al drie keer veranderd, dus laat het nu maar zo........ :)

Klussertje, dat is echt jammer dat je hub niet mee kan! Wat vooruitstrevend toch in NL! :( Misschien wat voorbarig, maar tis toch heel bijzonder om mee te kunnen.......... je gaat vast iets heel moois zien meid. :eek:

zo, ik aan de koffie. hartrtime iets rustiger, stom ziekenhuis. :evil: Ik moest zelf terugbellen deze week, nou al drie keer gedaan (zelfs een direct seinnummer gekregen, wordt er niet opgenomen), en nog weet ik niet wanneer en hoe en wat........neem aan dat ze vandaag gaan bellen.......... :confused:

7. bereke

bereke Niet meer actief

Kweb, jouw kaartje ziet er wel mooi uit hé!

8. Loe

Loe Niet meer actief

vinnik ook!

9. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    wow je kaartje ziet er hemels uit zeg.
    hopen dat je zo door blijft gaan want dan mahg je waarschijnljk op roze.

10. Loe

Loe Niet meer actief

Joooooo, nou daar bellen ze net dus. Hartstikke aardige pacemakerman die ik nu heb. Gewoon reeel en meedenkend. Moet vanmiddag om drie uur weer komen, gaan ze de pacemaker weer uitlezen...............

11. bereke

bereke Niet meer actief

Ik duim loe!

12. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @kweb; wij zijn nu 5 maanden bezig

13. Sannehai

hee loe watfijn dat je vanmiddag langs mag komen!

en kweb en loe ik vind dat allebij jullie kaartjes er zeer zeker mooi uit zien, en die van bereke natuurlijk ook :D
    spannend allemaal hoor dames!

nou.. nog half uurtje dan weet ik wat mn ovu testje voor vandaag weer aan zal geven..kben benieuwd. ;)

14. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    ben al vanaf okt 2007 bezig, en geef de moed al aardig op :S

15. Sannehai

ow meid dat is al weer een tijdje ja.. maar de moed niet opgeven! ben jij al wel eens langs de ha gweest? volges mij als je een jaar bezig bent mag je langs komen...toch? of wil je dat niet dat kan ook natuurlijk:)

16. Klussertje80

tja het is echt vervelend dat ie niet mee kan maar ja hij is projectleider en volgende week is de oplevering. dus hij moet de laatste dagen echt zorgen dat alles klaar is voor volgende week vrijdag. maar idd zoals kweb al zei jullie zitten in mijn gedachten. wat de uitslag ook is ik zal het zo rap mogelijk aan jullie doorgeven.

17. Klussertje80

ben al vanaf okt 2007 bezig, en geef de moed al aardig op :S
    =====
    je bent nog harstikke jong. ik ben officieel al van 2005 bezig en ik laat de moed echt niet zakken ik heb in die 5 jaar echt de meest vervelende dingen mee gemaakt wat ik echt niemand gun. weet natuurlijk niets van jou voor geschiedenis.

18. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    @sanne, volgens huisarts niet nodig ben jong en het kan wel omdat ik al een mk heb gehad.

19. Sannehai

dat vind ik echt eigenlijk niet normaal dat dat gezegd word, omdat je jong bent mag het dus blijkbaar wel langer duren voordat je zwanger raakt..

en omdat je dan ouder bent dan krijg je wel voorrang tuurlijk, omdat er minder tijd is natuurlijk dat snap ik ook wel, maar de wens voor een kind is natuurlijk even sterk bij een ouder iemand als bij een jonger iemand, daar zou ik echt gefrustreed van kunnen raken als ze dat tegen mij zouden zeggen.

ik zou zeggen ik betaal toch zorgpremie dus ik wil dat jullie me helpen daar mee uit.

het is ook niet zo dat als je jong bent dat er dan dus maar niets aan de hand kan zijn? ik wil ook helemaal niet zeggen dat er misschien wat aan de hand is bij jou ofso hoor alecia maar ik vind het gwoon stom van de dokters.

ik vind gwoon eigelijk dat jong zijn er niets mee te maken heeft.. ik bedoel je wilt toch graag een kind toch net zo graag als een ander, en als het dan gwoon al een geruime tijd niet lukt vind ik dat je hulp mag verwachten...

maar goed ;) dit was gwoon even mijn mening en totaal niet aanvallend bedoeld voor wie dan ook.

20. Klussertje80

Sanne het is ook wel zo wat je zegt. maar de artsen redeneren als volgt. hoe dichter bij de dertig hoe rapper ze je helpen. ik ben 28 mij willen ze niet helpen omdat ik over gewicht heb. terwijl ik nog maar 2 jaartjes verweiderd ben van de 30. maar goed zo het nu er naar uitziet hoef ik al die hulp niet meer.

Deel Deze Pagina