Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

@klussetje ja het is ook gwoon zo ik weet het maar toch vind ik het maar stom...;)

bij jou is het ook gek dan omdat je toch al bijna bij de 30 bent.. maar.. wat je zegt.. het is niet meer nodig bij jou want jij bent gwoon hardstikke zwanger!

2. Sannehai

nou dames het testje is gedaan.. ff wachten tot ie klaar is ;) haha:p

3. bereke

bereke Niet meer actief

Spannend!

Oh en sannehai, ik deel jouw mening trouwens ivm die leeftijd en geholpen worden!

4. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Ja, en ook dat is per ziekenhuis verschillend hoor. Ik heb overgewicht (BMI >35), maar het hele punt is nooit ter sprake geweest, niet bij de HA, niet bij de gyn (ja, laatst eindelijk eens een keer)

Misschien heeft dat met mijn leeftijd te maken (bijna 38) en omdat wij al meer dan 5 jaar bezig zijn, maar toch ...

@ Alicia: het is niet goed dat die dokters het zeggen. Echter, omdat je al eens zwanger bent geweest, beredenen artsen dat het dus wel werkt allemaal. Als ik nu zwanger zou raken en een mk zou krijgen, gaat bij mij ook alles op stop, want ik ben aantoonbaar zwanger geworden. Zelfs met mijn 38 jaar. En pas als je 3 of meer mk's hebt gehad, dan gaan ze daar mee aan de slag ... Krom, maar waar ...
    Dat in combi met je leeftijd zal voor een gyn misschien aanleiding zijn om dat de zeggen.

Maar nogmaals, ik praat het niet goed. Er zou geen selectie mogen/moeten zijn.

@ all: mijn temp is weer omhoog. Ik heb gister de hele dag ongi-krampen gehad, nu zeurt het ook nog een beetje. durf maar niet te hopen, voor hetzelfde geldt verbeeld ik het me allemaal of roep ik het zelf op ofzo ... wachten dus ... en dat duurt zo lang...

5. Sannehai

nou hij word in iedergeval niet mega positief....:S

maar een beetje hetzelfde ofso als afgelope dagen..:S:S ik weet het ook niet goed...

hij is ook wel een beetje hetzelfde als dag 15...en dat was de donkerste tot nu toe.. en de eerste van gister.. die is ook wel hetzelfde, maar de 2e van gister is wel lichter..

naja ikw eet het ook niet.. wie weet is mn ei nog lang niet ofso...:S ik weet het ook nie.. beetje waazig gebeuren... ik zal wel weer kijken wat mn temp morgen doet.. en ik doe vanavond nog wel een testje ofso...:S gekgedoe..

6. bereke

bereke Niet meer actief

Volgens mij moet je die onderste test in je album toch als positief beschouwen. Wat doet ff als je die onderste test inzet als positief en de rest als negatief?
    Rot dat het zo vaag blijft hé!

7. Sannehai

hey Strijkkraal dat is dan toch weer mooi.. je temp omhoog;)

haah ikdenk ook altijd als ik op het wachtbankje zit dat ik me allemaal dingenverbeeld die ik dan misschien voel, en dat ik ze dan zelf oproep ofso haahah;) moeilijk is dat eh!

8. Sannehai

hey nee die test in mn album is van vorrige ronde die is niet van nu..nee die was heel mooi positief..

wie weet kan ik het beter zien als het testje helemaal is opgedroogd...:S ?

maarja hoe moet dat nou met het klussen want we klussen wat af want we willen het gwoon niet missen, maarja beetje moeilij kzo want dan blijven we bezig.. niet dat dat erg is natuurlijk maar toch;)

want nu dan weer dat dipje dus dan denk ik maar weer hup vanavond aan de slag;) want wie weet is tje temp morgen wel weer hoog. .maarja zo heb je dus elke x wel weer wat.. ik weet het ook niet or...

bah.. ik wou gwoon dat ie mega posi was!

9. bereke

bereke Niet meer actief

Oh sorry dat wist ik niet :oops: . Heb je geen foto's van al je ovutesten van deze ronde? Kunnen we eens mee piepen!
    En dat klussen, tja wat is het beste? Misschien kunnen jullie nog even om de dag blijven klussen tot je zeker bent dat je ei geweest is? Mijn gyn. zegt dat je dan in principe je ei niet kan missen.

10. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

Ja, en ook dat is per ziekenhuis verschillend hoor. Ik heb overgewicht (BMI >35), maar het hele punt is nooit ter sprake geweest, niet bij de HA, niet bij de gyn (ja, laatst eindelijk eens een keer)
    =======
    ik heb een bmi van +38 en idd het ene ziekenhuis doet daar wel moeilijk over en het andere ziekenhuis niet. het ziekenhuis waar ik nou morgen naar toe ga die heeft zo iets van wij werken aan de wens en niet aan het gewicht van moeder of zo. het ziekenhuis waar ik 10feb pas terecht kon die heeft zoiets van wat wij willen teld en niet wat de patient wilt

11. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    haha de reden waarom het misschien neit wil weet ik helaas wel.
    Maarja mijn huisarts vind me te jong voor kids dat krege ik toen der tijd te horen, was 18 en te jong voor een kind was al beter dat het mis ging.
    Was zo kwaad maarja.
    Die mevrouw die toen der tijd de echo maakte heeftdat ook genoteerd, die zij dat hij dat neit zomaar kon zeggen.
    Net als toen der tijd heb ik 6 weken lang krom gelegen van depijn, was net 1 week verhuist, en continu bloeden, naar huisarts geweest krege te horen dat ik last had van hormonen me lichaam kon het niet zo goed aan, werd naar huis gestuurd moest maar rust houden en 2 paracetamolletjes innemen.
    TOen uiteindelijk gign het over en nooit echt meeri n orde geweest.
    Nukotm het denk ik door roken, niet al te goed eten ene week weeg ik 61 en andere week amper 55 kilo, verschild enorm al zit ik nu weer redelijk op de 57 kilo al een paar dagen.
    Ook denk ik dat ik te heet badder maarja, dat vind ik gewoon heerlijk.
    Enne me vriend blowd af en toe nog wel eens, niet op de dagen van vruchtbaarheid.

12. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    en kennis van mij heeft ook overgewicht is al 32 jaar, hara helpen ze niet ze moet eerst 20 kilo afvallen, mij helpen ze niet omdat ik nog "te jong "ben .
    Maarja wat doe je eraan?
    HIer wachten ze liever tot me lichaam verder kapot is, zover ik weet heb ik geen verklevingen of wat dan ook, en moet het gewoon lukken, heb nog nooit een ei echt gezien, wel denk ik gevoeld, maar goed dat is ook allemala maar afwachten.
    Slik extra vitamines met fliumzuur 400 pg, god mag weten wat pg betekend maarja.
    Ik zie het allemaal wel.

13. Sannehai

als je vriend nog blowd ookal is het niet op de dagen van vruchtbaarheid dan zit het als nog wel in zijn lichaam.. dus kan het misschien alsnog wel slecht zijn, want sperma doet er vogles mij 3 maanden over om te vernieuwen...

14. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    ja maarja, hij ziet blowen niet als iets kwaad, hij vergelijkt het met roken dat het net zo slecht is, ja het is slecht maar hij geeft soms zelf al aan last van zijn lichaam te krijgen na het blowen.

15. bereke

bereke Niet meer actief

Zou beter zijn als hij stopt natuurlijk alecia maar ik begrijp wel dat dit niet zo simpel is om duidelijk te maken aan hem en om hem te overtuigen.

Zou gewicht werkelijk zo'n grote rol spelen bij het zwanger worden? Vind het zo raar dat je gewicht invloed kan hebben op je vruchtbaarheid. Maar goed, ik ben ook geen dokter natuurlijk :) .

16. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    het kan een rol spelen, maarja mijn buurvrowuw daarintegen was ook ruim 120 kilo en heeft 3 kids, dus het hoeft geen rol te spelen.

17. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Het KAN een rol spelen idd. Hoeft niet, ken genoeg mensen met flink overgewicht die zonder problemen zwanger zijn geworden.
    Je vruchtbaarheid kan verminderen, net als roken of drinken enzo.

18. Sannehai

het kan zeker een rol spelen, want als overgewicht hebt kan het zelfs zijn ( net als bij ondergewicht) dat je niet meer ongesteld word, en dat is natuurlijk echt niet goed.

19. bereke

bereke Niet meer actief

Dat van ondergewicht wist ik wel maar van overgewicht niet! Ben ik weeral slimmer geworden!

20. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

ja maarja, hij ziet blowen niet als iets kwaad, hij vergelijkt het met roken dat het net zo slecht is, ja het is slecht maar hij geeft soms zelf al aan last van zijn lichaam te krijgen na het blowen.
    ======
    het klink miss heel raar maar eigenlijk ben je heeeeeeeeeeeeeel dom bezig. je hebt een kinderwens en je rookt rustig door.... en je vriend die daarbij ook nog eens zit te blowen het is je eigen keuze maar ik schat in dat als jullie daar mee door gaan dat je over een jaar nog niet zwanger zult zijn. roken verminderd je vruchtbaarheid en voor je vriendje telt blowen maken zijn zaadjes sloom of wel er zal geen 1 zaadje redden om bij het eitje te komen. dit is miss heeeeel hard dat ik het zeg en het is absolute niet om je tekwetsen want ik gun het hier iedereen heel erg. maar als je dit zo doet heb ik weinig medeleide met mensen die dan niet zwanger kunnen raken.
    *mijn tante heeft altijd gerookt is 8 jaar bezig geweest toen is ze noodgedwongen gestopt met roken om dat ze gedotterd moest worden naar het dotteren is ze 3 maanden later zwanger geworden heeft nu in middels 4 kinderen op de wereld en is momenteel zwanger van een 2 ling en dat in 6 jaar tijd*

Deel Deze Pagina