Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bereke

bereke Niet meer actief

Dat zal wel dat je opgelucht bent! Is echt super goed nieuws!

2. Hallo allemaal,

Hoe gaat het met jullie allemaal? Ik zie dat er een aantal spannende kaartjes tussen zitten!

Ik zit vandaag op dag 61 en helaas nog geen positieve ovutest gehad.
    Heb ook nog niet het idee dat ik eerdaags ongi ga worden.. hmm :(
    En m'n temp kaartje is nog steeds wisselvallig. Niet echt veel veranderd dus :D

3. bereke

bereke Niet meer actief

Ik ga proberen om pas volgende week woensdag of donderdag te testen, als het dan nog nodig is natuurlijk én als ik het zo lang kan volhouden :) .

4. bereke

bereke Niet meer actief

Amai leonie, jij moet ook veel geduld hebben ocharme! Ik duim dat er vlug verandering optreed voor je!

5. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    hallo meiden;

@silviaM; fijn dat het nu dan snel gaat beginnen met de clomid, ik hoop dat het brengt wat we hopen !

@Mosa; goed te horen dat het goed is met je moeder. mijn oma is overleden aan borstkanker toen ze 54 was, dus mijn moeder en tante houden zichzelf altijd streng in de gaten en wij leven altijd erg mee. Je blijft toch denken dat het een erfelijk iets is. Maar goed bij jullie is nu alles goed en dat is een feestje waard.

@Wops; ik denk dat jouw cyclussen normaal zijn hoor. Ik vermoed zelfs dat het hebben van exact 28 dagen een unicum is net zoals een temp van 37,5 (zoals mij altijd verteld is dat dat je basistemperatuur zou zijn, nou ik zie hier weinig meiden die dat hebben en diegene die 37,5 over een periode van twee weken of langer hebben zijn gewoon zwanger !)

@klussertje; wij zijn morgen in gedachten allemaal bij je en kunnen niet wachten op je verhaal

@Leonie1982; wauw zeg ik baalde al bij 1 keer 61 dgn wat zul jij balen bij een tweede lange ronde. ik hoop dat je snel ongi wordt of in elk geval een duidelijke eisprong krijgt

@Bereke; geweldig die Belgische zinnetjes, ik woon vrij dicht op de grens dus ze zijn mij niet vreemd.

@ALL; heb naar aanleiding van mijn gesprek met de ha gisteren en het daaropvolgende gesprek met Djaarman de ha vandaag nog maar eens gebeld met de vraag of het niet mogelijk was om nu al dingen in gang te zetten in plaats van over een aantal dagen (plaatselijke ziekenhuis had info mbt gyn op de site staan en daar stond dat bloedprikken op dag 3 van de cyclus gedaan moest worden om te testen op signalen pcos) dus ikke bellen, hun naar het ziekenhuis gebeld en inderdaad na wat aandringen kan ik morgen al bloed laten prikken dus hopelijk weet ik dan morgen of volgende week wat meer. ik vind het erg spannend.

6. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    hallo allen.........

ohhhhhhh ik baal van die regen....en van die lekkage!drup drup drup
    En het gaat nog meer regenen dit weekend, ik heb ff geen idee hoe we dat gaan doen. Ik wil niet thuiskomen uit Parijs en een waterballet aantreffen:( :(

ff bijlezen maar tot volgende dakdekkert komt.

@Bereke; misschien late innestelingsdip? Nog een paar daagjes wachten en dan weet je vast meer.

@kweb; spannend kaartje hoor en wat bruine afscheiding en veel wit, klinkt veelbelovend!

@Loe; pacemaker............brrrrrrrrr en dat al op jouw leeftijd. Dact dat het meer wat voor ouderen was. ik las trouwens eerst peacemaker, dacht ik wat moet die nou in het ziekenhuis :oops:

@sannehai; doorklussen tot je ei duidelijk is geweest! EN GENIET ERVAN ;)

@mamasuus; als ik jou was zou ik gewoon even geduld hebben tot NOD. Het komt te vaak voor dat na een vroege positest alsnog de duivels doorbreken........

@sylviaM; gelukkig dat gyn gelijk actie heeft ondernomen, nu maar hopen dat je de voordelen hebt van de Clomid en niet te veel last van de bijwerkingen!

@mosa; Gelukkig is alles OK met je mama!

@Djaar; zo heee, die malle molen van jou draait op superspeed. MOOI OZ hoe sneller duidelijkheid hoe beter!

7. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    heel raar uit gewoonte temp ik bij toiletbezoek (oorthermometer) en zojuist is mijn temp nog steeds 37,3 ?! Aan mijn ongi twijfel ik geen minuut, het is duidelik veel donker slijm en helderrood bloed dus geen grap.
    Zou bijna testen op HCG aan willen kruisen op mijn verwijzing voor morgen hahaha

8. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Soms duurt het een paar dagen voor je temp daalt. Of.............krijg je de griep? Het schijnt te heersen ;)

9. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Leonie, wat vervelend zeg :( Vandaag wel een goede stijging, maar zonder positieve ovulatietest ben ik bang dat het geen eisprong is. Hopelijk gaat er nu snel iets gebeuren! Ik weet dat ik pas schreef dat ik nog even zou wachten met naar de huisarts gaan, pas als je volgende cyclus ook weer zo zou zijn, maar ik denk dat als het nu nog erg lang gaat duren, dat het dan misschien wel verstandig is. Vooral om je nu uit je temp geen eisprong kunt halen. Misschien kan je ongi dan opgewekt worden, zodat je in ieder geval weer een nieuwe ronde kunt beginnen. Dit is ook niks natuurlijk! Een dikke knuffel!

@ Djaar, vervelend dat borstkanker bij jou in de familie voorkomt! Maar wat goed voor je dat je morgen al kunt bloedprikken! Dan zie je dat een beetje assertiviteit toch wel erg handig is! Succes!
    En over je temp. Ik tempte eerst ook weleens overdags, maar mijn temp is dan standaard best hoog, eigenlijk nooit onder de 37.4. Dus het hoeft niet zo veel te zeggen. Hoe hoog ik normaal je temp overdags?

@ Pookie, het blijft het weekend inderdaad regenen :( Ik zou niet weten wat je er nu nog tegen zou kunnen doen. Weten jullie al wel wat het probleem is? Zou toch erg balen zijn als je het hele weekend inzit over de lekkage!

10. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoi dames was ik weer ;)

hier net weer een testje gedaan, beetje zelfde als vanochtend... ik weet t ook niet hoor... kijk ff wat mn temp morgen weer doet en wat mn ovu test morgen doet...

als mn ovu test morgen nou echt lichter is ofso en mn temp wel hoog, dan hou ik denk ik toch maar dag 15 aan als positieve ovu dag, maar niet als eitjes dag..

vorrige ronde had ik een positieve ovu test op dag 24 en ook pas op dag 27 ging mn temp stijgen... :S dus als hij morgen lichter is.. zou dat natuurlijk gwoon kunnen dat dat normaal ofso bij mij is..?

dan is dat dipje gelijk ook niet zo gek meer maar gwoon dus een innestelingsdipje..maar wie weet is mn test morgen wel postief.. i donno;) we shall see :)

@Bereke; geweldig die Belgische zinnetjes, ik woon vrij dicht op de grens dus ze zijn mij niet vreemd.

hier sluit ik me ook bij aan ;) haha.

@djaar echt spannend ik ben benieuwd, goed dat je er voor hebt gezorgd dat je morgen al mag komen!

@mosa balen zeg van jou lf van 17 dagen! dat steld je geduld wel weer op de proef natuurlijk :) en natuurlijk heel fijn dat alles goed is met jou mama:)

groetjesss

11. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

Klussertje, jammer dat je morgen alleen naar de gyn moet! Ik ga voor je duimen dat alles goed is!
    ====
    Ik hoef niet meer alleen morgen is de oplevering van het pand waar hij werkt dus daar mag hij niet bij aan wezig zijn. dus hij is morgen een heledag thuis :)

12. Sannehai

hee klussertje super zeg dat je niet meer alleen hoeft!

dames ik heb even een heel mooi liedje van een andere meid hier op het forum gepikt, want dit lied wou ik jullie niet onthouden.. echt heel mooi!

http://nl.youtube.com/watch?v=JqfGqOx2iDQ

ik hoop dat ie het zo doet, anders ff kopieren en in je adres balk zetten :)

13. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Sanne, hopelijk is morgen je test morgen of donkerder óf lichter!
    Dan weet je tenminste iets meer!

@ Klussertje, yeah, goed nieuws :D Fijn dat hij toch mee kan! Hoef je tenminste niet in je eentje in de zenuwen te zitten. Maar we gaan er gewoon van uit dat alles goed is!

14. Sannehai

@mosa ja lets hope so, en duimen voor jou temp omhoog!

15. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    ja ik rook nog wel, was eerder een pakje shag zwaar kon ik maar 2 dagen mee doen.
    Nu rook ik nog maar 3 per dag!
    Laatst al een topic aangemaakty over stoppen met roken, maarja geprobeert en werd alweer aardig ziek, dus nu 3 per dag, en voel me nog steeds kiplekker, vanaf spoedig tussen nu en maandag ga ik 2 per dag en dan vanaf die moment tot euhmm tja naar 1 per dag en dan stoppen.

Blowen tja, daar zal me vriend nooit mee stoppen.

16. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    hey meiden,

@djaar, fijn zeg dat je morgen al bloed kan prikken. En beter dat je zo`n meewerkende arts hebt...ga duimen voor jullie.

@pookie, bruin verlies heb ik al een paar dagen niet meer. Maar dat wit...mennnn...wat veel, lijkt wel yoghurt hihi

@mosa, kan me voorstelling dat je opgelucht was toen je hoorde dat de uitslag goed was. Waarschijnlijk een vetkliertje of cyste of zoiets. Op de foto bij mijn vader konden ze het niet goed zien. Hij krijgt binnenkort een oproep voor de bestraling en dan ook gelijk een botscan. We zullen dus nog even geduld moeten hebben. Bedankt voor het vragen :)

@all de discussies over roken, drinken, blowen, gewicht enz sla ik over, daar zijn er al zoveel van en je word er eigenlijk nooit veel wijzer van.

@all verder gaat hier alles goed. Rugpijn neemt af, dus in beweging zijn is goed geweest denk ik. Verder niets interessants te melden. Heb geen krampjes steekjes plopjes enz....(had ik begin van de week trouwens wel).....dus netjes afwachten tot de 31e. Ik hou het er maar op dat mn ei dag 19 is geweest ipv dag 17, dan kan ik in elk geval niet te vroeg testen

17. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

Blowen tja, daar zal me vriend nooit mee stoppen.
    ======
    en als je hem nu eens met de neus op de feiten drukt dat zolang hij blowt de kans op een goede zwangerschap klein is? zolang hij blowt word zijn zaad slomer en slomer en kan zelfs in hoeveelheid afnemen

18. hey Mosa,

Thanks voor je lieve berichtje! Ik denk dat ik morgen de huisarts even ga bellen en langsga. Ik wordt wel een beetje gek van die lange cyclussen! Wie weet kunnen ze er iets mee. Ik laat het nog wel weten hoe het was..
    Liefs

19. Sannehai

en hoe gaat dat dan als jullie dalijk wel een kleine hebben? gaat hij dan nog steeds blowen?

@kweb.. dat yoghurt wit kan alleen maar ee ngoed teken zijn meid! wie wet wel innestelingsbloeding gehad ofso? ik duim voor je meid!

20. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Lekker als je net aan een bakje yoghurt met muesli zit ;)

Wat spannend van je vader zeg! Jammer dat ze het niet goed konden zien op de foto, moeten jullie nog langer in spanning afwachten. Maar dus hij gaat nu bestraald worden? Een tijdje geleden vertelde je toch dat hij geen behandeling wilde? Wat fijn dan dat hij er nu toch voor wilt gaan!

@ Leonie, hartstikke goed dat je morgen actie gaat ondernemen! Misschien wordt je naar huis gestuurd onder het mom van ontpillen, maar wie weet neemt hij/zij je serieus en gaan ze er wat aan doen. Als je dan nog een eisprong hebt, oké, maar nu weer op dag 61 zonder eisprong is iets te veel van het goede! Heel veel succes alvast, en je niet te snel laten afschepen!

Deel Deze Pagina