Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    dat heeft de huisarts hem al gezegt!
    Maar iemand een idee met de volgende vraag?

Ikke ben vandaag weer iets van bloed verloren n heb een enorm opgezette buik, weetiemand wat dit kan zijn?
    Me ei denk ik neit die had ik dan allang moeten voelen denk ik.
    Vandaag enkel gegeten broodje pindakaas en lasagne kant en klaar.

2. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    @sanne, misschien moet je eisprong gewoon nog komen. je vorige cyclussen waren vrij lang dus ik zou doortesten met die ovutesten en misschien wordt hij over een paar dagen echt knal.

@klussertje, spannend morgen!

Verder geen puf om op iedereen te reageren, sorry.
    Ik ga lekker op de bank hangen.

3. Loe

Loe Niet meer actief

@Mosa, je laat me lachen met je yoghurt :)

@ kweb, heel fijn! :)

@ all: heb vandaag een uur bij de pacemakertechnicus gezeten en ik word binnenkort opgenomen (ik dacht nog als het maar niet bij mijn eisprong is! hahahaha) om de pacemaker anders in te stellen. Omdat ze 1 van de 2 draden uit gaan zetten, is het dus belangrijk om te weten of dat wel kan, vandaar de ziekenhuisopname. Als je dus iets gevaarlijks mocht krijgen (brrr) zijn ze er heel dichtbij.............bleh. Saai hoor, in ziekenhuis.Niks an. Kweet nog niet wanneer, hoor ik binnenkort. :cry:

Mijn mannetje zegt net dat het eind februari niet kan, omdat ie dan wat gepland heeft voor me! heeft ie nog nooit gedaan! Verder mocht ik niks weten en ook niet meer vragen. Hij gaat dus daarover morgen zelf het opnameburo bellen hihi. Nou ........... ben heel benieuwd, dat snappen jullie wel. :p

Verder: ach nog steeds niet ongesteld, maar ik vertrouw mijn eigen lichaam niet zo geloof ik. :confused: Zielig voor dat lichaam eigenlijk. Zal mijn best eens doen en een goed woordje ervoor doen...... :rolleyes:

@ all: heb alles gelezen van jullie, zal morgen weer reageren............ben nu echt te moe en wil natuurlijk niemand overslaan. ;)

4. woops

woops Niet meer actief

Morgen allemaal,

Ik moet vandaag vroeg beginnen dus ook even vroeg hier m`n temp. doorgeven.
    Iets omhoog, dus dat zit hopelijk allemaal wel goed.
    Heb om een strak kruis te krijgen toch maar die zaterdag als posi-ovu-test ingevoerd, anders kreeg ik een stippelkruis.

Tot vanmiddag.

5. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Dames, even snel zonder te reageren op iedereen: ik zou de uitslag van de echo doorgeven dus vandaar ;)

Het is een... MEISJE! We hadden zelf vrij zeker een jongen in ons hoofd, maar we hadden geen voorkeur en ik vind een meisje wel heel erg leuk eigenlijk! Maar goed, tis dus wel even omschakelen :) Verder ook alles helemaal goed gelukkig, geen waterhoofd, klompvoetjes, hazenlip etc.

6. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    Gefeliciteerd met je dochtertje, en dat ze gezond en wel mag uitgroeien tot een jongedame.

7. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

marb vanharte gefeliciteerd ik hoop dat je over een poosje een geweldig mooi prinsesje op de wereld zet!
    Ik dacht kom toch nog ff spieken voor ik naar het ziekenhuis moet en gespannen nee eigenlijk niet gistere was het veel erger

8. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    hey meid wens je vast enorm veel suc6 in het ziekenhuis en hoop dat alles goed zal zijn

9. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Goedemorgen meiden,

@Marb, leuk zeg een meisje, gefeliciteerd...nu maar over op de meisjesuitzet ;)

@sanne, weet niet of het een goed teken is, volgens mij had wops het vorige ronde ook heel erg. Maar heb ook wel eens gehoord dat witverlies kan betekenen dat je ei niet bevrucht is en je lichaam het afstoot waardoor je witverlies hebt... zowiezo even afwachten

@mosa, haha ja lekker ontbijtje, spaart wel geld uit haha....bestralen is eigenlijk alleen om de pijn weg te halen. Mijn vader is gewoon bang voor de pijn en dat wil hij niet. Maar denk hoe meer tijd er weer over heen gaat hoe meer hij weer gaat relativeren en das wel goed. Anders zou hij beslissingen nemen op de momenten waarin je het meest geschrokken bent, zoals net na het horen van slecht nieuws.

@loe, spannend zeg...klinkt allemaal wel eng zulke ingrepen/behandelingen. Maar wel heel erg leuk dat je vriend iets gepland heeft. Je laat het ons wel weten he? :)

@all, mijn temp is vandaag weer naar 37.0....kan wel skieeen.....maarja, als het maar hoog blijft haha.

Nou ik ga maar eens aan het werk...bijna weekend, fluister ik maar tegen mezelf :)

10. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Meiden nog een vraagje,

Hebben jullie enig idee of uitslag verband kan houden met zwangerschap? Ik kijk net naar mijn handen en mijn knokkels en nagels/nagelriemen zijn vuurrood en mijn knokkels jeuken....

Heb niets geks gedaan vanmorgen...geen andere zeep, geen ander eten of drinken, snap er echt helemaal niets van.

Jullie een idee?

11. Klussertje80

je huid word bij zwangerschap wel sneller droog maar zo vroeg in de zwangerschap denk ik nniet

12. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen meiden,

Ik heb geen tijd om uitgebreid te reageren, doe ik vanavond!

@ Kweb, ik zou niet weten wat die uitslag te betekenen heeft. Ik heb wel zelf hele erge winterhanden (rood en heel droog), maar geen last van mijn nagels.

@ Djaar, hopelijk ging het bloedprikken goed!

@ Marb, gefeliciteerd met je meisje! Fijn dat alles goed was!

@ Klussertje, heel veel succes vandaag bij de gyn! Ik zal aan je denken!

@ Leonie, succes met bellen vandaag!

@ Pookie, heel veel plezier in Parijs! Ik hoop dat jullie een leuk en romantisch weekend zullen hebben!

@ Afrola, hoe is het met jou?

@ MyPrecious, en hoe gaat het met jou?

@ Maar, alles goed? Je bent al weer een tijdje niet langsgeweest?

Allemaal een fijne dag!

13. Klussertje80

schatten ik ga er nu van door doei doei en tot later allemaal!
    xxxxxxxxxxxxx

14. Loe

Loe Niet meer actief

Goedemorgen, hier vandag 37.2, beetje een harmonicaeffect!

@ Leonie, heel veel succes!

@ Marb, van harte! Fijn ook dat alles goed is!

15. bereke

bereke Niet meer actief

Even proberen te reageren op iedereen:

Djaar, wat fijn dat je nu al vlugger bloed kunt laten prikken. Hopelijk ken je de uitslag vlug.

Klussertje, super dat je man toch thuis is!

Sannehai, nog steeds geen duidelijkheid gekregen via de ovutesten? Bah!

Leonie, hopelijk scheept je ha je niet zomaar af en luistert hij eens goed naar je verhaal! Ik duim!

Loe, wat spannend dat je mannetje iets voor je gaat organiseren eind februari! Ben benieuwd!

Marb, leuk dat je een dochtertje krijgt. Maar kan het wel snappen dat je nu even moet omschakelen omdat je dacht dat het een jongen zou zijn.

Kweb, mijn zus vroeg me gisteren toevallig of mijn handpalmen roder waren dan normaal. Dat had ze bij zichzelf namelijk opgemerkt vlak voordat of vlak nadat (weet ik niet meer :oops: ) ze een positieve zwangerschapstest in handen had.
    En hopelijk helpt het bestralen zodat je pa geen pijn hoeft te lijden!

Ik ben deze morgen opgestaan met een rotgevoel. Ben er nu ineens echt van overtuigd dat ik niet zwanger ben en gewoon ongi wordt volgende week. Temp. lijkt dit overigens alleen maar te bevestigen. K*t (sorry voor taalgebruik)!

16. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    nou dames het bloedprikken ging zoals altijd goed. Heb lang moeten wachten en na het prikken ook nog even omdat bij mij de ader zo duidelijk is en het dan ook flink stroomt. Gevolg is dat als de naald verwijderd wordt mijn lijf nog lekker even doorgaat, dus pleister erop en 5 min blijven vasthouden. Daarna een schone pleister en op weg naar mijn werk.
    Weet eerlijk gezegd niet wanneer ik een uitslag krijg hahaha. Wel was mijn temp vanochtend nog steeds aan de hoge kant en had ik flinke buikkrampen, wat dunne ontlasting en geen sporen meer van ongi (wat ik normaal toch echt nog wel op dag 3 heb ?!)

17. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    omdat ik nu echt aan mijn werk moet beginnen kan ik niet op iedereen reageren maar;
    Marb; wat leuk zeg een dochter en alles is goed, nu kun je echt gaan genieten !

Klussertje; fijn dat je niet alleen hoeft, laat snel wat weten

Bereke; nog niets is verloren

@de rest; suc6 en een fijne dag vandaag.

18. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    Backache Fatigue Increased Sex Drive
    hey hey kan iemand me helpen ik kom bij fff niet overal helemal uit en wil weten of dit zo verder klopt.

Bloated ?
    Fever koorts
    Injury verwonding ( deze snap ik niet )
    Breast Self Exam borstonderzoek
    Frequent Urination veel plassen
    Irritability geirriteerd
    Constipation verstopping darmen?
    Gassy gasserig veel lucht in darmen
    Miscarriage miskraam?
    Cramps krampen?
    Headache hoofdpijn
    Nausea misselijkheid
    Decreased Appetite veel eetlust?
    Heartburn hart pijn?
    Ovulation Pain ovulatiepijn
    Diarrhea diarree
    High Energy veel energie
    PMS ?
    Dizziness duizelig
    High Stress veel stress
    Skin Break Out uidroging huid?
    Drinking veel drinken?
    Illness ziek voelen?
    Sleep Deprived slecht slapen
    Exercise ?
    Increased Appetite verminderde eetlust
    Tender Breasts gevoelige borsten

ZOals julie zien kom ik er echt niet uit ,dus als iemand mij wil helpen zou fijn zijn.

19. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0

heb het erachter gezet, suc6

20. bereke

bereke Niet meer actief

Deel Deze Pagina