IkDus, de echo van Freesia was helemaal goed! Heb er een foto van gezien en er zat een mooi vruchtzakje en een knipperend hartje! Gelukkig, over 2 weken heeft ze geloof ik weer een echo.
Oow ik word gek van mijn afscheiding.. Zo heb ik het nooit, alleen voordat ik ongi word. En nu heb ik het al meteen 2 dagen na mijn ei pfff.
net de IUI gehad, dus nu maar wachten,pppfff jes; het lijkt wel een innestelingsdip, want je temp is wel in een grote sprong naar beneden gegaan. hopelijk is ie morgen weer omhoog.
nee, alleen iui zelf. ze dacht ook dat het aan de pregnyl lag. en ik voel nu mijn eierstokken wel, dus ik denk toch dat ik vandaag mijn eisprong heb. Ik heb er een goed gevoel over, 3 eitjes, dus ook weer meer kans toch?
Hopelijk geef je hem een heel mooi cadeautje! Ik kan ook 2 maart testen. Als mijn luteale fase weer 16 dagen is. Als het 14 dagen is kan ik de 29ste testen.
Wies, dat wordt dan misschien wel een 3-ling! Of een 2-ling.... Fijn dat de echo van Freesia goed was!
ja,ze zei wel dat het een eigen risico is, omdat het best veel eitjes waren. maar een tweeling is ook ok. 3 wordt mss wel veel....
Mijn test van vandaag. Meestal wordt ie niet echt donkerder de streep, tenminste nooit gehad. Het kan nog een tikje donkerder, dus morgen weer eentje en dan weer afwachten.
Wies een 2-ling lijkt me wel leuk hoor! En misschien wel zo makkelijk als het zwanger worden al wat moeilijk gaat. 3 zou idd wel wat veel zijn in 1x.
Hij wordt steeds iets donkerder, ik heb er gister geen gedaan. Maar morgen nog eentje. En toch nog mannetje maar proberen te verleiden
Freesia is hardstikke zwanger, lekker misselijk en zo. Echo was prima, mooi kloppend hartje. Ze zou vandaag voor het eerst naar de vk moeten. Als het goed is gaan ze komend weekend verhuizen en kan ze dan weer op internet.