Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    nou als het nu nog niet duidelijk is hahahahaha

2. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
  3. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    en wat betekend fatique?

4. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    volgens mij flauw

5. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    oke toppie

6. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    word steeds gekker met die uitslag, nu ook mijn pols en mijn handpalmen. Heb mijn horloge even naar mijn andere pols gedaan om te kijken of het daarvan komt. Lijkt me sterk, ik heb zo`n makkelijke huis...ik kan normaal gesproken overal tegen. Nikkel, poedertjes, zalfjes noem maar op.
    Maar hoorde net van een collega dat je ineens een irritatie kan ontwikkelen afkomstig van sieraden enz.

Nouja, ik kijk het wel even aan hoe het zich ontwikkeld...en anders even naar de huisartsenpost, kan ik gelijk voor mn rug vragen haha...

(ben nu wel illegaal aan het internetten, dus kan niet alles teruglezen en uitgebreid reageren)

7. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Hallo allemaal,

Druk druk druk geweest waardoor ik overdag geen tijd en gisteravond geen puf had om te reageren...
    Spierpijn in schouder trekt door naar mijn nek en was gister in volle hevigheid terug :( nadat het drie dgen minder was. Vanochtend geen tijd om de ha te bellen maar dat doe ik maandg maar even om advies over die spierpijn te vragen...
    Verder flink wat klachtjes, zeer gevoelige borsten, krampjes/spierpijngevoel in buik en liezen, ''s ochtends veel trek maar 's middags juist niet, afscheiding. :rolleyes: Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken... Dus ik wacht maar tot ik eventueel echt overtijd ben voordat ik ga testen. Mijn vent gelooft niet dat het raak is. Ik heb nog wel hoop en wacht (voorals nog geduldig) af...

Hopelijk heb ik vanavond genoeg puf en niet zoveel spierpijn dat ik nog even zal reageren en anders morgen weer...

Fijne dag allemaal

8. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Als je pas ziek bent geweest, of je gebruikt medicatie krijg je ook irritatie of zwart op de huid.

9. Loe

Loe Niet meer actief

fatigue is vermoeidheid

10. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    net even naar aanleiding van info op de site van het zh gebeld met de gyn.poli en ik kon daar zelf een afspraak maken voor dinsdagmiddag voor een 1e gesprek en omdat ik nu in mijn ongi zit en dus vandaag bloed heb laten prikken, dinsdag mijn eerste gesprek heb zal ik waarschijnlijk vrijdag een eerste echo hebben. WAUW wat kan alles snel als je assertief bent ?! Nu nog een verwijzing van mijn huisarts regelen.....maar die moet hij me wel geven want ik heb de afspraak al gemaakt hahaha.

Dus volgende week vrijdagmiddag weet ik precies hoe het ervoor staat !

11. bereke

bereke Niet meer actief

Assertief zijn, helpt blijkbaar idd heel goed! Goed gedaan meid! En hopelijk vallen de uitslagen allemaal mee! Ik duim!

Afrola, hopelijk betert die spierpijn vlug! En klinkt veelbelovend! Ik duim ook voor jou!

Kweb, is toch maar gek! Hou het maar goed in 't oog!

12. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Nieuwegein
    Gebruik momenteel geen medicijnen vanwege de zwangerschapswens...maar schiet mij maar lek...nu is alles weg. En ben echt niet gek, mn collega`s hebben het gezien....

Nouja, het zal wel.... als het er niet meer zit, zal het vast geen kwaad kunnen hihi heb alleen nog wel rode handpalmen

13. bereke

bereke Niet meer actief

Zoals gezegd had mijn zus ook rode handpalmen toen ze zwanger was! Dus ik duim!

14. Hey meiden,

Ik heb gebeld. Gek.. de assistente is de 1e persoon waar ik aan vertel dat we bezig zijn met zwanger worden :)
    Dinsdag heb ik een afspraak, ik ben erg benieuwd!

Ik heb net ovu test gedaan en die van gister is half donker en die van vandaag is iets lichter als het controlestreepje. Hmm.. toch maar klussen vanavond! :D misschien zijn de wonderen de wereld nog niet uit ;)

@ kweb: spannend kaartje! :D En vreemd van die uitslag! Ik duim voor je!

15. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi meiden,

@ Loe, wat heftig van je pacemaker zeg! Hopelijk kan het al een beetje snel, dan heb je het ook zo weer gehad. Leuk dat je mannetje iets geregeld heeft voor jullie eind februari! Iets om naar uit te kijken!

@ Wops, fijn dat je temp hoog was! Een vriendin van mij wil trouwens naar de musical Joseph, maar ze is bang dat ze tijdens die musical erg veel zingen, was dat zo? Zij is nl. naar Evita geweest en die vond ze niet leuk omdat ze bijna alleen maar aan het zingen waren.

@ Kweb, mooie temp! Vreemd van de uitslag zeg! Hopelijk helpt de bestraling binnenkort bij je vader!

@ Bereke, je temp is nog steeds mooi hoog hoor! Hopelijk blijft hij morgen ook hoog!

@ Djaar, you go girl! Assertiviteit is in dit soort situaties inderdaad erg goed!

@ Klussertje, alles goed?

@ Afrola, wat spannend nog steeds :D Ergens dit weekend zou je ongi moeten worden toch? Mijn duimen draaien!

@ Leonie, hartstikke goed dat je gebeld hebt en fijn dat je dinsdag een afspraak hebt! Hopelijk komt je eisprong er nu écht aan! Ik ga duimen!

@ All, mijn temp was vanochtend een beetje hoog, niet heel hoog, maar ook niet laag. Ik hoop alleen dat hij snel nog niets stijgt!

16. woops

woops Niet meer actief

Ja wat zou ik zeggen.
    Het is best veel zingen maar niet storend en het is ook met stukken komiek, dat zou je niet zeggen maar we hebben soms ook dubbel gelegen van het lachen.
    Het is dus alles door elkaar, beetje praten als verhaal, zingen en komiek.
    Ik moest elke keer huilen :cry: als "Freek" Joseph ging zingen, hij zingt zo geweldig.
    En het nummer op zich is zo mooi en als je luisterd naar het liedje dan weet je wat ik bedoel. ;)
    Nou moet ik zeggen dat ik een emotinele doos ben hoor. :oops:
    Het is jammer genoeg erg duur, maar anders was ik zeker nog een keer gegaan.
    Je ziet zoveel dat je de musical gewoon wel enkele keren moet zien, als het je boeit.
    Ik zou zeggen gaan maar en geniet vooral, zeg dat maar tegen je vriendin. :) :)

17. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Nieuwegein
    @bereke, hoop dat het wijst op zwangerschap die rode handpalmen...nog een weekje geduld dan zal ik het weten. Balen zeg dat je temp omlaag. Je hebt wel een mooi kaartje, hopelijk gaat ie morgen toch weer omhoog

@afrola, vervelend dat je je zo ellendig voelt. Die spierpijn ken ik....moe word je ervan. Mss helpt fysio wel. Wanneer is je NOD? zou fijn zijn als je mannetje er ook nog in zou geloven he...nouja, des te reden om een posi test in handen te hebben

@djaar wauw beter zeg, dat je snel aan de beurt bent. Hopelijk vinden ze snel de oorzaak en kunnen ze je gaan helpen....ben benieuwd naar de uitslagen

@leonie, klinkt alsof je ei er snel aan gaat komen. Lekker aan de klus, dan mis je um in elk geval niet

@mosa, als ik naar je andere kaartje kijk, komt die stijging vast snel en hoog laten he die temp :)

@all, naast de gekke uitslag, rode handpalmen, hoge temp en nog steeds die witte afscheiding (veel meer als dat ik het vorige ronde had) niets spannends te melden, behalve dat ik vanmorgen bloedend tandvlees had...maarja, dat zegt ook niet veel. Vind zo spannend allemaal....

18. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

:cry: :cry: ik weet nog niet heel veel moet een maandag naar me ha voor een verweiskaart naar de gyno. *was vandaag bij de echoscopist*
    want in me baarmoeder zelf was nog niets te zien als alleen een verdikte slijmlaag. maar net buiten me baarmoeder waren 2 luchtbellen te zien die 2 dingen kunnen betekenen Of een buitebaarmoederlijke zwangerschap of 2 cystes. maar ja volgende week maar weer afwachten

19. woops

woops Niet meer actief

Onzeker nu zeg. :(
    Ik hoop dat het gewoon 2 vruchtjes zijn en dat hij het verkeerd heeft gezien en dat ze op de goede plek zitten.

Dikke knuffel

20. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

wops vruchtjes zijn het nie want ze waren vrij groot 2,8 en 4 cm en er was ook niets in

Deel Deze Pagina