Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. woops

woops Niet meer actief

Ow, pppffff nou dat is dan niet al te best nieuws als ik het goed begrijp.
    Hoop dat je wel snel duidelijkheid krijgt.

2. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Klussertje, wat is dat nou :( Ik begrijp het alleen niet helemaal. Kan het ook nog zijn dat je nog maar heel kort zwanger bent (dus op basis van hoe je temp kaartje eerst was) of is het sowieso fout (of cyste of bbz)?
    Jeetje zeg, ik hoop dat het allemaal meevalt! En dan moet je nu weer het hele weekend wachten, wat klote zeg! Een hele dikke knuffel en sterkte!

@ Wops, dank je voor je reactie over Joseph, ik zal het doorgeven :)

@ Kweb, het is ook iedere keer spannend natuurlijk! Ik hoop dat de kwaaltjes een goed teken zijn!

3. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Jeetje, dus het is gewoon écht niet goed :cry: Wat ontzettend erg zeg! Ik weet gewoon niet goed wat ik moet zeggen, het is echt niet normaal wat jij allemaal moet doormaken!

4. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

de gyno wilde direct verder kijken maar mocht niet van me ha want er was geen doorsturing gedaan naar dat ziekenhuis.... maar naar het andere in die gemeente.... maar daar wil ik nie meer heen. dus dat moet ik morgen gaan aan vechten.en er is een 50/50 kans dat het goed zit omdat ik ook een vrij volle blaas had. want er waren geen eitjes te vinden en wel dikke baarmoeder slijmvlies 0,70cm

5. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goh, wat vreemd en vervelend dat ze vanmiddag niet meteen verder konden kijken! Maar dus 50 % kans dat het wél goed zit! Nou, dan gaan we met z'n allen maar héél hard duimen dat het goed zit! Hopelijk kun je een beetje afleiding vinden tijdens het weekend, des te sneller is het maandag!

6. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

morgen gaan we hier in huis verder aan het werk.... er moeten nog wat dingen afgewerkt worden.... en zondag gaan we zwemmen. ze zegt ook dat ik in me hoofd moest houden dat ik miss ook wel een mk kan gaan krijgen maar tja ik weet niet. ik voel me gewoon zwanger

7. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hopelijk ben je ook écht zwanger! Maar misschien nog niet zo lang? Dat je kruis op je temp kaartje eerst wel klopte?
    Hoe het ook precies zit, je MOET gewoon zwanger zijn [-o< [-o< [-o<
    Gelukkig heb je wel afleiding het weekend!
    Sterkte en als je er over wil praten, dan weet je ons te vinden ;)

8. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hey klussertje ik duim ook heel erg voor je! heel veel sterkte meid ik denk aan je!

dames verder even ego bericht

ik BAAL!

vanochtend temp van 36,5... nou daar schiet ik dus nix mee op.. dus nog geen ei gehad..

ovu testen zijn weer eens gwoon gelijk als dag 16 en als dag 17......

Dus mn ei zal nog wel moeten komen, nou ik heb het er wel mee gehad eigenlijK! GRRRRRR

zitten vriendlief dalijk voor niets ons het lep lazerus te klussen!

moest ik vandaag ook mega lange dag werken, 7.30 tot 18.30 maarja dat was opzich nog niet zo erg..

ik baal gewoon Mega van die stomme ovu testen, ze horen duidelijkheid tegeven, nou ik voel me eerder onzeker door die dingen!

Dus hebben vrienlief en ik nu echt besloten, en nu wil ik me er echt aan houden...

Stoppen met ovu testen, en stoppen met testen.. ik word er alleen maar gestrest van en wil net als wops gwoon rust...

ik denk ook gwoon dat ik er te veel mee bezig ben en dat wil ik nou gwoon niet meer... ook zal ik w.s. hier veel minder vaak te vinden zijn, gwoon om
    mezelf die rust te geven!

nou dames ik denk dat ik deze ronde nog wel gewoon af temp en ovu test want anders is het dalijk helemaal een verloren ronde..

nou goed groetjessss

9. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Sanne, inderdaad balen dat je temp laag was :( Misschien is het goed om met de ovulatietesten te stoppen en dan gewoon bijv. om de dag te klussen. Dan kun je hem niet missen, dus dan zit je altijd goed.
    Er té veel mee bezig zijn is ook niet fijn natuurlijk!
    Hopelijk komt je eisprong snel, zodat je niet weer zo'n lange ronde hebt!
    Knuffel!

10. Sannehai

@mosa ja zo iets gaan we nu ook gwoon doen..

pff wat een gedoe allemaal dan hoor ik allemaal weer mensen die dan helemaal niet gingen tempen en niet ovu testen en die dan 1x ongi zijn geworden en dan zwanger.. bah. dusja.. ovu testen ga ik echt niet meer bij bestellen in iedergeval.

ik kijk wel wat ie nou nog gaat doen maar ga er niet meer te gefocusd op zijn.

11. woops

woops Niet meer actief

@sannehai,
    Jij mag net als iedereen een keer balen hoor, ik heb het vorige week zeg maar gehad dus jij mag ook. :oops:
    Helaas snap ik je gevoel maar al te goed.
    Zoals Mosa al zei, om de dag klussen is eigenlijk net zo goed.
    Ik ga dus vanaf dag 12 ofzo om de dag klussen en dan tot de 22e dag ofzo.
    Ik heb nu al enkele keren m`n eitje gehad rond dag 16 a 17 en 21 en 23 dus ik ga maar een beetje ruim zitten met klussen.

Soms wil ik nu al als ik ongi ga worden naar de huisarts terug om verder te gaan.
    Ik wil zo zo zo zo graag, ik wil denk te te te te graag.

Iedereen zal het wel hebben hier. :(

12. Sannehai

ja aan de ene kant denk ik

ik ben er te veel mee bezig, stop met al die onzin en dan zie je het vanzelf wel.

maarja ik ben ook weer Te nieuwschierig en ik wil het allemaal te graag weten, te graag weten of ik goed geklusd ehb, en of mn ei al geweest is..

zeker omdat dat bij mij nogal behoorlijk kan schelen...ene keer op dag 37 andere x op dag 26.. dusja en nu dus ook maar weer afwachten....:S

maarja ik weet dus gwoon even niet goed waar ik goed aan doe.. en ik zal het allemaal wel zien..:)

13. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Goedenavond allemaal,

Hier poging twee :x om te reageren op iedereen, er ging wat mis en weg berichtje :x .

@ Loe, alles nog goed? Nog geen ongi te bekennen hoop ik, ik duim ieg dat ie nog heel lang uitblijft!

@ Bereke, moeilijk he die dagen tussen hoop en vrees?! Balen mag hoor, maar ik duim voor je dat het toch raak is!

@ Djaar, jij bent echt op de hogesnelheidstrein gestapt zeg, hopelijk zijn alle uitslagen goed en kunnen ze je snel en gemakkelijk helpen!

@ Kweb, raar hoor die uitslag, klinkt wel een beetje als allergische reactie. Als het binnenkort weer eens is goed in de gaten houden wat je hebt gegeten, aangeraakt en opgesmeerd. Verdere klachtjes klinkt het trouwens wel positief, dus hoop voor je dat het raak is, ik duim voor je!

@ Leonie, fijn zeg dat je bij de ha terecht kon. Hopelijk geeft die je wat duidelijkheid en of kunnen jullie snel aan de slag om je cyclus wat korter te krijgen. Maar misschien toch nog een ei een dezer dagen? Dan maar veel plezier ;) en heb je hopelijk de ha over twee weken niet meer nodig, ik duim voor je !

@ Mosa, ik zal nog even voor je blazen voor je temp PPPfffffffffffffffffffff PPPPFffffffffffffffffffffff, zo hopelijk helpt het ;)
    Verder kan ik elk moment ongi worden afgaande op mijn lf die varieerde tussen de 10 en 13 dagen. Uitgaande van mijn langste cyclus/lf zou ik uiterlijk zondag ongi moeten worden. Spannend weekend dus ;)

@ Klussertje, moeilijk meid, Hopelijk heb je snel duidelijkheid van de gyn.

@ Sannehai, balen dat je nog geen eisprong hebt gehad, hopelijk komt ie dan nu snel! Dus nog even volhouden en ook veel plezier ;) . En als je je er niet prettig voelt bij het gebruik van ovu-testjes dan moet je ze vooral laten liggen! Zwanger worden moet natuurlijk wel leuk blijven ;) !

@ all, spannend weekend voor de boeg. Hopelijk heb ik genoeg geduld om nog even te wachten met testen. Mijn buik voelt af en toe wel alsof ik ongesteld moet worden maar dat gevoel houdt elke keer niet heel lang aan. Verder worden mijn borsten nog elke dag gevoeliger, meestal worden ze ongeveer 2 dagen voor mijn ongi juist minder gevoelig dus dat begint mij nu wel op te vallen :rolleyes:

Iedereen alvast een heel fijn weekend gewenst!

14. Loe

Loe Niet meer actief

@ afrola: misschien heb ik het gemist hoor, maar wanneer verwacht je nu je NOD? Ben zo ontzettend nieuwsgierig naar jouw test!

Ik ben inderdaad nog steeds niet ongesteld! Ik heb de gevreesde dag 9 gehad! Een lf van 10 dagen is toch wel acceptabel of ook niet? Moet ie eigenlijk nog langer (weet wel eigenlijk 12-14 dagen, maar wat is het minimum dat je uberhaupt kans maakt......)
    Maar mijn borsten doen ook nog steeds pijn Afrola! Bij mij is het ok zo, als ik ongesteld ga worden, dat ze direct minder gevoelig worden. Dus tja............ik iedere dag even prikken of ze nog pijn doen haha!

15. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Sanne, dat sommige vrouwen meteen zwanger zijn zonder tempen of ovulatietesten, zegt niets over tempen en ovulatietesten hoor ;) Het is natuurlijk deels ook een kwestie van geluk hebben!
    Ik vind het tempen wel handig omdat ik dan weet wanneer ik over tijd zou zijn. De vorige keer werd ik op dag 33 ongi, nu zit ik op dag 34, maar als ik niet zou tempen zou ik misschien denken dat ik overtijd zou zijn. Nu weet ik dat ik nog even moet wachten.
    Maar je moet het gewoon aankijken, je merkt vanzelf wel waar je je het prettigst bij voelt!
    Ik merkte trouwens zelf dat ik er de eerste 2/3 rondes té veel mee bezig was, maar nu valt het eigenlijk wel mee. Ik heb ook zat klachtjes, maar besteedt er verder niet meer echt aandacht aan. Dus mijn ervaring is dat je in het begin er erg veel mee bezig bent, alles is nog nieuw en spannend, maar dat dat ook wel minder wordt na een tijdje.

@ Wops, de dagen dat je 'moet' klussen moet je inderdaad ruim nemen. Met wisselende cyclussen vooral, het zou ook zo lullig zijn om je eisprong net te missen. Wij zijn nu zelfs op dag 34 nog om de dag aan het klussen, gewoon voor de zekerheid :)

@ Afrola, dank je voor het blazen, dat móet gewoon helpen ;)
    Als het je lukt, zou ik inderdaad nog even wachten met testen, in ieder geval tot na het weekend. Hopelijk blijft de ongesteldheid ook weg en worden je borsten nóg gevoeliger ;)

@ Loe, fijn dat je weer een dag verder bent! Nu is het echter wel zo dat stel dat je morgen ongi wordt, je lf 9 dagen is. Je wordt dan dus op de 10e dag ongesteld. Maar voorlopig is dat nog niet aan de orde bij jou, en hopelijk blijft het ook gewoon echt weg!

16. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    haai meiden, ff een snel berichtje ui t Paris!
    geweldig hier. Maar geen thermometer mee dus dat wordt afkicken!

Ik zag dat klussertje een onduidelijke ech heeft gehad, meid ik hoop dat er over ?week wel een mooi vruchtje zichtbaar is.

Zo nu maar ff uitzoeken wat we morgen gaan doen! Rondracen door Parijs. Te veel te bekijken/doen voor 1 dag!

17. woops

woops Niet meer actief

Goede morgen,

M`n temp. is weer iets omhoog. :) :)
    M`n 3e dipje is een feit voor deze ronde, ik ben echt aan het dippen met m`n temp.
    Wel appart dat ik gewoon 3 soort gelijke dips kunt maken. ;)
    Moet ook zeggen dat ik sinds gisterenavond enorme steekjes ervaar bij m`n onderbuik/lies streek.
    En ook gisterenavond in bed, kreeg ik ook ineens steken in m`n borsten, nu heb ik tot nu toe geen steken meer gehad in de borsten.
    Als het raak zou zijn, kan je volgens mij toch nog niets voelen, of wel dan?

@Mosa, wat je tegen sannehai zegt, kan ik helaas niet zo ervaren.
    Ik ga elke ronde steeds meer en meer en nog meer mezelf dingen afvragen.
    -Is m`n man wel goed vruchtbaar?
    -Ben ik zelf wel vruchtbaar?
    -Zou ik misschien net als m`n nichtjes Endometriose hebben?
    -Doen we het allemaal wel goed?
    Nou ja ga zo maar door.

Ik hoop dat ik ook snel het gevoel van rust ga krijgen en dat ik het wat meer naast me kan neer leggen.
    Nu beheerst het zo m`n leven, en dat is zeker niet goed.

Voor de rest heb ik eigenlijk niet zo veel te vertellen. ;)

18. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

@ Pookie, geniet ervan meid!

@ Wops, vervelend dat jij het heel anders ervaart! Nu moet ik wel zeggen dat jij twee rondes verder bent dan ik, en dat ik dan misschien ook meer twijfels krijg.
    Maar hopelijk krijg je inderdaad binnenkort iets meer rust (misschien een cyclus stoppen met tempen, ovulatietesten en zwangerschapspagina?)!
    En volgens mij kun je nu inderdaad nog geen zwangerschapsklachtjes hebben, sowieso krijgen de meeste vrouwen er pas last van na 6 weken, dus ruim na hun nod.

@ All, joepie, mijn temp is voor het eerst deze cyclus 36.9! Nu heb ik er bijna écht vertrouwen in dat mijn eisprong is geweest :)

19. Loe

Loe Niet meer actief

@ Mosa en Kweb: ik ervaar het allebei eigenlijk zoals jullie...........omdat het namelijk per maand verschilt en ook nog binnen een maand.........ik hoop trouwens niet dat het 'ermee bezig zijn' nog erger wordt dan nu........... :confused:

@ Mosa: jieeeeeeeeeeeeeeehaaaaaaaaaaaaaaa, daar ga je, houd je vast! 8)

@ Sannehai, je bent er wel heel erg mee bezig ook met de klachtjes, begrijp me niet verkeerd, ik kan het me zo goed voorstellen, ik heb ook allemaal klachten. :( Maar ik probeer me er niet teveel op te concenteren, maar meer op de ovutesten en de temp.........omdat ik al een paar keer zo teleurgesteld ben door op klachten te letten. Ik verga zelf sinds gisterenavond van de koppijn, echt absurd. En sta er nu weer mee op. Zo eerst maar eens een bakje koffie, misschien ligt t daaraan. heb al wel behoorlijk wat paracetamol ingenomen (tis echt niet te houden), maar dat helpt niet echt.........helpt bij mij nooit eigenlijk met hoofdpijn. :(

Ik vandaag 37.3. Wat vinden jullie van mijn kaartje-hop, hop-kaartje-hop?
    :p

20. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goed zo Mosa, en nu hoog houden die temp, een maand of 9 ;)

Deel Deze Pagina