Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    @klussertje, je kan toch 4 weken zwanger zijn, dan hoef je nog geen vruchtje te zien. En raar van je ha, dat ze niet gelijk verder gingen kijken, ik hoop dat je maandag meer weet, dit is wel onzeker zo.

@loe, volgens mij kan je wel een testje wagen, ziet er goed uit.

@mosa, lijkt wel of je eisprong is geweesst, nu wachten............

Mijn eerste temps staat weer, ik doe weer mee.
    Ik wil ook niet teveel iedere dag iedere temp. analyseren, het gaat mij erom dat ik weet wanneer en dat mijn eisprong is geweest.
    Wilde vorige keer na de eisprong niet meer tempen tot nod maar dat is me toch niet gelukt. ;)

2. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    goedemorgen meiden,

@pookie, lekker dat je er even tussenuit bent in het romantisch paris :) Geniet er lekker van

@Wops, wel een mooi dipje hoor... nu maar gewoon afwachten....je NOD breekt vanzelf aan. Je kan er nu zelf niets meer aan doen en idd probeer je niet zoveel te focussen op je klachten en pijntjes. Vragen en je hart luchten staat je altijd vrij hoor, daar is het forum voor, maar maak jezelf niet gek.

@mosa, YES! ik geloof ook heilig dat je ei is geweest, welkom bij ons op de wachtbank :)

@loe, mooi kaartje-hop :) haha vervelend die hoofdpijn en het is eigenlijk best een ellende dat je niets anders dan paracetamol kunt nemen. Heb ik ook met mn rug, liefst had ik een spierverslapper genomen, maarja ik neem een risico niet. Hopelijk helpt een bakkie koffie

@all, temp was hetzelfde als gister weer 37.0. tis wel lastig hoor als je twijfelt wanneer je ei is geweest. Als ik m`n kaartje zie zit ik op 10DPO, maar dan denk ik tegelijk weer....neeeee zit pas op 8DPO, maarja zoals ik al tegen wops zei, zeg ik ik ook tegen mezelf: Mn NOD komt vanzelf

3. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Goedemorgen allemaal,

@ Loe, omdat mijn cyclus en lf varieert, kon het vanaf donderdag elke dag zijn maar op zijn laatst zou ik morgen ongesteld moeten worden (gekeken naar mijn langste cyclus en lf). Maar fijn dat je nog niet het gevoel hebt ongi te worden. Mooi zigzagkaartje trouwens ;) Hou dat vol!

@ Mosa, jaaah het blazen hielp :D , mooie temp vanochtend. Nog even volhouden zo! En mijn borsten zijn nog gevoeliger geworden, pfff eigenlijk niet fijn meer.

@ Pookie, Have fun in Paris, klim je de eiffeltoren nog op?

@ Wops schommel maar rustig door hoor met de temp, hopelijk brent het iets moois.

@ berbel, vol goede moed aan een nieuwe tempronde begonnen. Hopelijk brent het wat goeds! In elk geval veel plezier met de ei-jacht ;)

@ All, het gaat goed hier, nog geen ongi te bekennen :D , ik begin iets meer hoop te krijgen. Maar nu ga ik even ontbijten...

4. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Nieuwegein
    meiden, hebben jullie het bericht in het topic zwanger worden al gelezen...

er is 1 of andere mongool geweest in België die aan het slachten is geweest op een kdv.... heeft 2 babytjes en een begeleidster doodgestoken en ik geloof 10 peutertjes gewond......

daar kun je met je verstand toch niet bij?
    Kreeg een brok in mn keel toen ik het las......
    wat een zieke en verdorven geest moet je dan hebben zeg.....ik zeg gelijk op de electrische stoel

5. Loe

Loe Niet meer actief

Afrola, ga je dan morgen testen? Houd ons niet langer in spanning! Nee hoor meid, doe het wanneer jij wilt. Ha, mijn hoofdpijn is een stuk minder na de koffie,da's mooi.

@ Berbel: ik testje wagen? Pff durf niet hoor, wordt gewoon weer ongesteld. Andere vrouwen worden zwanger, ik niet........... (k heb nu, na zes rondes, al niet veel hoop meer geloof ik). Tis net alsof dat alleen anderen kan overkomen...........raar he van mij, maar zo voel ik het.

@ Kweb: prachtig kaartje heb jij! Lekker hoog boven de lijn!

@ Wops en Kweb: ik heb nu moeite jullie uit elkaar te halen!

6. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Nieuwegein
    hey loe,

mss is jouw slechte voorgevoel nu wel een garantie voor een beebje....ze zegen meestal niet voor niets: als je het niet verwacht is het raak.

hou je mij en wops niet uit elkaar? hoe dat zo? aan de naam?

tja, mijn vorige kaartjes waren ook zo mooi boven de lijn, maar helaas vlak voor nod zakte die teveel en had ik rood bloed....daarom dat ik ook niet meer voor nod wil testen. Moet ook zeggen toen ik gister in bed lag, had ik een heel rustgevend gevoel en totaal geen behoefte om te testen. Wat niet is kan nog komen hoor, maar voorlopig ga ik gewoon richting zaterdag en dan zie ik het wel

7. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    Hey Dames,

heeft er iemand van jullie toevallig ervaring met teunisbloemolie? Vanaf dag 1 slik ik dit nu omdat mijn ei pas op dag 23 kwam... Nu doe ik ook ovu testjes gebruiken en heb tot nu toe deze maand nog geen positieve gehad. Maar tot mijn verbazing krijg ik wel een kruis op ff op dag 14?

Aan de ene kant zou het mooi zijn dat de teunisbloemolie mijn ei vroeger heeft laten springen, maar aan de andere kant hebben we niet geklust tijdens deze periode :(

Wat denken jullie?

Alvast bedankt!

8. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Kweb, toen ik het gisteravond op het journaal zag kon ik ook wel janken. Vooral als je de reacties van de mensen daar hoorden. Je kan er idd niet met je verstand bij dat er mensen zijn die zomaar in het wilde weg andere mensen doodmaken :( :p :( .

@ loe, Ik weet nog niet wanneer ik ga testen, eigenlijk wil ik zeker wel tot maandag wachten... Alhoewel ik het ook niet leuk vind om na het testen allebei gelijk weer aan het werk te gaan... en dat zou maandag testen inhouden... Maar ik wil ook zeker niet te vroeg testen...

Wel fijn trouwens dat je hoofdpijn na de koffie minder is geworden!

9. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Chantal, het zou kunnen dat je ei op dag 14 is geweest, maar je temp schommelt wel heel veel. Ik zou voor de zekerheid nog even doortesten, ook omdat je vorige rondes wel een posi ovutest had. Het kan best dat je temp weer omlaag gaat en je ei nog moet komen. Aan de andere kant komt het ook wel eens voor dat ovutesten niet positief worden en ff uit de temp wel een ei kan zien. Hety is nog even afwachten dus.

10. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Hi allemaal,

Gisteren helemaal gevloerd door een mega hoofdpijn, kon echt helemaal niks meer... en mijn temp is ook van slag. Zou dat allemaal van de Clomid kunnen komen?

11. Loe

Loe Niet meer actief

@ all; ik heb getest (kon me weer s niet inhouden): nou.......zo negatief als als een albino! :cry:

12. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Balen meid!

13. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Waar kan ik tekenen? :) ;)
    Alles goed met jou? Al iets minder last van de misselijkheid of dat nog niet?

@ Loe, balen meid :( Maar 10 dpo is wel vroeg hè, dus nog alle kans. Probeer nu maar een paar dagen te wachten! Knuffel!

@ Berbel, succes weer deze ronde!

@ Kweb, mooi kaartje hoor :) Misschien kun je op ff zelf een kruis neerzetten op dag 19 in plaats van 17, misschien dat dat je er meer van houdt niet te vroeg te testen.
    Inderdaad heel erg, dat van het kinderdagverblijf in België, snap je toch echt niet! Mogelijk geinspireerd door The Joker, las ik net :(

@ Afrola, het blazen hielp inderdaad ;) Vandaag nog een keertje?
    Spannend dat je nog steeds niet ongi bent en dat je borsten nog gevoeliger zijn! En dat terwijl je alweer op 13 dpo zit!

@ Chantal, lastig kaartje! Het zou inderdaad kunnen dat je eisprong op dag 14 was, maar dat ligt eraan wat je temp de komende dagen doet. Als hij dan bijv. weer lager is, zal ff het kruis weg halen denk ik. En ik denk omdat je geen positieve ovulatietest hebt gehad, dat je eisprong nog niet geweest is. Probeer inderdaad maar door te blijven gaan met testen!

@ Sylvia, ik weet het niet, maar het kan natuurlijk dat je zo'n hoofdpijn hebt door de clomid, het zijn toch hormonen! Hopelijk knap je snel op!

14. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Nieuwegein
    @loe, meis wat is dat nou? en het is vast ook geen ochtendurine geweest. Probeer over een paar daagjes nog een keer. Je temp ziet er mooi uit in elk geval

@mosa, kaartje mag wel blijven staan van mij... anders krijg ik een stippelkruis en dat brengt ongeluk ;) hahahaha nee ga toch niet eerder testen dan de 31e, dus hou toch wel mijn ei aan op dag 19. Heb ook geen behoefte om te testen dus dat scheelt wel

15. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ik heb een stippelkruis :( ;)

Oke, dan moeten wij ook maar tot de 31e wachten voor goed nieuws van jouw kant ;)

16. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Nieuwegein
    hahaha nee bij jou brengt het geluk hahahah

vind het wel leuk om mijn kaartje zo te zien, dan is het net of ik al verder ben hahaha

17. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Meiden,

Wat vinden jullie..
    Vanochtend hebben we geklust, vanmiddag had ik een bijna positieve ovutest.
    Dus denk dat het streepje er morgen afknalt.
    Wanneer weer klussen?
    Kan namelijk niet zo veel wat vriend lief is woensdag geopereerd...

18. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Hey mEIden!

Hier ben ik weer! Terug van de wintersport en we hebben het zoooo lekker gehad. Behalve degene die met ons meereden, die op de heenweg vertelde 9 weken zwanger te zijn... :(
    Maar ik heb me er niet door laten beinvloeden. Ben blij voor hun en mijn tijd komt heus nog wel eens... Toch? [-o<

Hoe is het hier? Nog wat zwangeren erbij?
    Heb echt geen tijd om 57 pagina's te lezen! hihi :D

Dikke kus

19. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Ik dacht eraan om vandaag weer te beginnen met tempen. Was gister ongesteld geworden, maar helaas ook de griep erbij gekregen. Tempen heeft dus even absoluut geen zin. Had gister al verhoging.
    Misschien maar goed ook.

@Maar: Waar ben je naartoe geweest? Ik heb hem nog te goed. Over 4 weken zitten wij er! Heerlijk, kan niet wachten.
    En zeker weten, jouw tijd komt ook!

20. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    @loe, en ik zei dat je wel kon testen, sorry. :(
    Ik hoop dat je temp wel lekker hoog blijft en je komende week alsnog een positieve test krijgt.

Deel Deze Pagina