Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Maar, welkom terug :D Fijn dat jullie het zo lekker gehad hebben! Denk je dat je eisprong al geweest is? Wel even slikken zeker, dat iemand zwanger was? Gisteren een vriendin van mij ook, heel leuk voor haar hoor, maar ik wil ook :)
    Ik weet niet wat je nog meegekregen hebt, maar dit waren de laatste zwangerschapsnieuwtjes.
    Klussertje is (weer) zwanger, maar het is even afwachten tot maandag of alles goed is [-o<
    Bij Britt bleek het niet goed te zijn, het laatste dat we gehoord hebben, was dat ze kon kiezen tussen afwachten of een curretage :cry:
    Marb krijgt een meisje :)
    Sannehai heeft een vmk gehad :cry:
    Springmuis was overtijd en had een schitterend kaartje, maar is helaas toch ongi geworden :cry:
    Hopelijk ben ik niets vergeten!

@ Sammie, als ik jullie was, zou ik morgenavond nog een keer klussen. Vooral als je denkt dat je ovulatietest morgen echt positief is.
    Alles verder goed met je vriend (vanwege operatie)?

@ Annie, wat vervelend dat je de griep hebt! Beterschap en veel succes deze ronde!

2. Loe

Loe Niet meer actief

@ berbel, geeft niks hoor. Tis gewoon een teleurstelling dat het voor de zoveelste keer negatief is. Ik weet ook dat tien dpo vroeg is, maar waarschijnlijk morgen ik gewoon morgen of overmorgen weer ongi, daarom is voor mij wachten tot 14 dpo niet eens mogelijk. :( Tot nu toe dan. Ik wacht t gewoon af. Nou ja, gewoon.........maar d'r zit niets anders op he. ;)

Trouwens die matcare testen: die hebben echt een voorgedrukt streepje hoor, wat moet opkleuren ofzo. :x Een heel vaag streepje in de diepte, als je test kantelt. K heb liever dat ze helemaal wit zijn, zoals de kruidvat!

@ allen: tot later!

@ Maar: welcome back! :)

3. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Sylvia, balen van de hoofdpijn, kan vast wel van de hoofdpijn komen. Clomid zijn hormonen en daar kan je lichaam soms flink op reageren.

@ Loe, jammer van je nega-test, maar 10 dpo is ook wel erg vroeg.

@ Mosa, zal nog eens blazen ;) , PPPfffffffffffffffffffffffffff, PPPPffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff Hopelijk helpt het opnieuw ;)

@ Sammie, morgen of overmorgen, wanneer verwacht je de eisprong na een positieve ovu-test? 1 of 2 dagen erna? Na 1 dag zou ik morgen klussen en anders dan zou je eventueel nog een dag kunnen wachten.

@ Maar, welkom terug, gezellig hoor. Wat fijn dat de vakantie zo goed bevallen is. BIj een weekje wintersport ben je er ook echt helemaal uit. Dat voelt vaak als veel langer vakantie. Fijn! En jou tijd komt vast wel, misschien een mooie wintersportbeeb?

@ annie, balen dat je griep hebt! dan heeft tempen idd weinig zin. Maar de eerste paar dagen, zeker zolang je ongi bent, kun je best missen hoor!

4. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hoi meiden,

Wat is hier veel gekletst zeg! Ik heb het niet allemaal bij kunnen houden...

@ Maar, fijne vakantie gehad?

@ Mosa, pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

@ Kweb, je kaartje ziet er goed uit *duim, duim, duim*

@ alle anderen die ik nu vergeten ben, heel veel succes met 'knuffelen' en anders heel veel succes op de wachtbank!

Groetjes, Nijntje

5. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoi dames was ik weer even

@loe ow ik had zelf niet eens door dat ik met klachtjes bezig was....zou kunnen hoor ;) haha. en balen van je test meid!

@nijntje hoe issie meid? alles goed? veel klachten of valt het mee?

@maar welkom back van vakantie! leuk gehad? wel weer ff balen dat je die zwangerschap te horen kreeg van je vriendin...

@sammie moeilijk te zeggen meid wanneer je moet klussen....zeker omdat je vriend geopereerd is en het dus niet zo makkelijk gaat... ik d8 ook al een aanta ldagen dat mn positieve ovu test echt de volgende dag zou komen, maar dat was ook weer niet zo..

dusja het is ook moeilijk te zeggen, ik zou als ik jou was wachten totdat je de postieve ovu test hebt gehad, en als je hem hebt dan gwoon klussen:) het duurt dan w.s. toch nog 24 tot 48 uur voordat ie springt...

meiden, ik ga proberen hier niet meer te vaak te komen, kijken of het me gaat lukken...:S vast neit! hahaha maar goed ik ga het toch proberen!

doeiiiiiiiiiiiiiiiiii en alvast heel veel suc6 allemaal ik duim voor jullie!

6. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Mosa,

Ja gaat nu wel redelijk met hem, wel aan de paracetamol voor de pijn maar verder alles goed!
    Hij heeft 2 hamer tenen recht laten zetten (plaatselijk verdoving) waar nu pennen in zitten.
    Hij zit nog 5 weken thuis, dus ben druk in de weer om het huis in orde te houden en wanneer hij iets nodig heeft moet ik het halen want hij mag niet lopen op die voet...
    En met krukken kan je geen bord ed dragen ;).
    2 mnd geleden was mijn ovutest 1 dag posi en 2 dagen na mijn positieve test kwam mijn ei..(zie album voor foto)
    Maar toen waren het wel ultra gevoelige testen 15 nu hem ik normale van 30.
    Ik w8 eerst mijn test morgen af, dan plaats ik even een foto voor jullie mening.

7. Sannehai

hoi waahhaha het is me nu al niet meer gelukt hier niet te komen .. te erg...

tkomt door mn ovu test:p

khep hem drnet gedaan en dames jaja nu den ik Echt morgen positief hahaha, hij is nu zo;n stuk donkerder dan die andere tmoet haast wel :D jippie:D

dan op dag 20 posi ovu test (hopelijk!) en dan w.s. dag 22 mn eitje :)

ik ben heel blij :D nu ga ik dr weer gelijk vandoor :p doeiii

8. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Goeiemorgen dames

Ik ben weer terug. Het is me toch niet gelukt om hier weg te blijven en ik heb maar weer een thermometer gekocht. De oude deed het nog af en toe maar nu is hij echt dood.

Het begon toch te jeuken en ik moest weten of mijn ei al geweest was en aan mijn temp van vanochtend te zien is hij zeker geweest.

Ik moet ook eerlijk toegeven dat ik af en toe mee zat te lezen hier. Er zitten weer wat spannende kaartjes bij ;)

9. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Annie; ik ben naar Val Thorens (Frankrijk) geweest. Waar ga jij heen?

Mosa, bedankt voor de update. best veel gebeurd zeg, maar niet allemaal leuk en gezellig.
    Ik denk dat mijn ei wel geweest is, maar voor de zekerheid klussen we nog maar ff door... :-s
    Voor jou is het ook spannend! Je kaartje ziet er in elk geval :thumup: uit. Ben benieuwd wat je temp vanmorgen is.

Loe, thx! Maareh... ben je nu net ongi geworden?! Bah! Balen meid. :c: Even balen en daarna er met frisse moed weer tegenaan hoor. Knuf

Afrola, laten we hopen een op vakantiebeebje ja. Ik teken ervoor. :D
    Voor jou spannend zie ik! Wanneer wil je gaan testen? Heb je al een gevoel of het raak is? [-o<

Nijntje, wij hebben het heerlijk gehad. Elke ochtend vroeg op want je wilt toch de eerste strepen trekken. Super was het. Wel erg koud. Gewoon lekker ontspannen weekje gehad en eigenlijk weinig met het :baby: maken idee bezig geweest. Wel veel gevreeen, maar gewoon omdat we er zin in hadden! :whistle:
    Gaat alles goed met jou?

Sanne, hoe gaat het met je meid?
    Kun je allemaal een beetje een plekje geven? Dikke hug voor jou!

Sheann, ik denk dat iedereen dat heeft hoor. Haha. Geeft nix. :D Heel veel suc6 deze ronde en ik hoop dat het je laatste mag zijn...

10. woops

woops Niet meer actief

Goede morgen,

M`n eitje is verplaatst van dag 21 naar dag 19. :confused:
    Nou ja we zullen het allemaal wel zien.
    Ik maak me er niet meer druk om en zien wel waar het schip strand.
    Misschien een beetje onverschillig, maar ja wat moet ik dan? :oops:
    Ik kan niet meer dan wachten en wachten. :)

11. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Goedemorgen!

Snap het niet meer... gister was de ovutest vrij donker maar nog niet positief, nu is hij helemaal negatief!

12. woops

woops Niet meer actief

Hoi,

Misschien heb je net je piek gemist met de ovu-testen.
    Ik heb ze eigenlijk nog nooit echt net zo donker als de controle-streep gehad.
    Voor de zekerheid maar volop klussen sammie. :oops:

13. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Dan kan je die van gister wel als positief beschouwen denk ik. Dit is ook de reden waarom ik die krengen niet meer gebruik. Ik werd knettergek van mijzelf en dan in combinatie met temperaturen is het helemaal waardeloos.

Maar ik zou uitgaan van een positieve test van gister.

Hier is de temp vanochtend flink omhoog geschoten ... hmmm, maar eens afwachten.

Vandaag gaan we de bank bij mijn ouders ophalen, dus ik ben aan de "verhuis" vandaag.

14. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Dat is het nou net, vriend is woensdag geopereerd en kan niet zomaar even klussen.
    Dus we doen het nu om de 2 á 3 dagen...

15. woops

woops Niet meer actief

Ze zeggen dat het om de 2 a 3 dagen ook goed moet zijn.
    Ik hoop dat de zaadjes en het eitje elkaar gewoon gaan ontmoeten, wie weet lagen de zaadjes netjes te wachten in de eileider. ;)

16. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Heb een foto in mijn album geplaatst.

2 mnd geleden vond de normale testen mijn ei ook niet, en de extra gevoelige wel...

17. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Wij klussen ook om de twee drie dagen. Dat moet genoeg zijn.

En die ovutesten heb ik ook een keer geprobeerd maar werd er niet wijzer van.

18. Sannehai

hey sammie..

je moet het beste geen ochtendurine gebruiken eh voor die ovu testen.. en dan na je eerste ochtend plas, ongeveer 3 uurtjes wachten en dan pas weer testen...
    maar anders kan je die van gister wel als positief beschouwen..

@wops.. wat doet ff als je jou positieve ovulatietest weg haalt... ik heb namelijk ook wel gehad dat ie alleen maar daar naar keek omdat ik hem in had gevuld, kijk eens wat ie doet als je hem weg haalt...

19. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Ik gebruik mijn ochtend urine niet ;)

's ochtend om 06.00 ga ik tempen en plassen, en de test is van 09.30.

20. Loe

Loe Niet meer actief

Goedemorgen...............helaas mijn temp is in elkaar gedonderd, en alweer erg vroeg. Ik ga dus binnenkort ongesteld worden. Ben het nog niet, maar hoop dat ik het nog een dagje kan uitstellen.......gezien de korte tijd van mijn LF. :confused:
    Ik baal als een stekker........weer niet gelukt........ :cry:

sorry voor ego berichtje.

Deel Deze Pagina