Hier hetzelfde probleem. Als ik eegwhite erin zet krijg ik op dag 24 stippelkruis. Doe ik posi-test op dag 19 krijg ik op dag 19 vetkruis. Haal ik alles weg krijg ik stippelkruis op dag 21. Nou zoek het maar uit denk ik dan.
HOi dames mijn ovu test was weer niet eens echt duidelijker of lichter... echt weer frustrerend dus vandaar.. ik heb mijn thermometer en al mijn ovu testen gepakt en in de kliko gegooid! ik heb het dr mee gehad! hahaha ik zal hier nu Echt Echt proberen om niet meer te komen ( al vind ik het heel erg moeilijk omdat ik het ook erg gezellig vind ) maar ik denk dat dit gwoon even moet nu. heel veel suc6 allemaal gewenst van mij dikke knuffel en heel veel groetjes!
Meis, Ik snap je heel en ik vind het heel knap van je dat je de testen en temp. meter weg hebt gegooit. Ik ga zelf ook proberen hier minder te komen, net als wat je zegt, het is ook wel gewoon gezellig hier. Ik ga met jouw samen zonder testen en zonder temp. meter verder. We gaan gewoon snel zwanger raken en lekker samen zwangeren. Groetjes ps. m`n online internet is nog steeds niet goed. :x :x :x
Zo weer thuis na een heerlijke fietstocht, met toch ook wel een pittig windje Net lekker appelflappen gemaakt en thee gedronken, dat konden we wel gebruiken @ Loe, een dikke knuffel voor jou! Ik kan je helaas geen antwoord geven op al je vragen. Het enige wat je kan doen als je denkt dat de gyn waar je nu bent geweest je niet wil helpen toch kijken of een gyn in een ander ziekenhuis je wel verder kunt helpen. Maar dat is niet altijd een gemakkelijkere weg. Sterkte! @ Mosa, ja soms is hoop idd valse hoop, maar ja beter dan helemaal geen hoop zullen we maar zeggen. Trouwens mijn gevoel zegt toch vooral dat we het eerst maar eens moeten zien. Voorlopig vertrouw ik nog nergens op... Nog steeds mooie temp, als je kruis goed gaat ben je alweer op de helft van je lf. Spannend hoor, ik duim ook voor jou! @ Kweb, mooie stabiele temp! Ik duim voor je! @ sheann, ik maakte me een beetje te druk dus maar even een ronde niet tempen, maar wilde hier toch graag mee blijven kletsen. Ik voel me wel rustiger deze ronde, maar helemaal loslaten kan ik ook niet hoor @ Wops: veel plezier vanavond! @ Sylvia, hopelijk werkt de Clomid bij en heb je er niet alleen maar 'last' van! @ sammie, jammer dat je ovutest niet helemaal positief is geworden. Blijf je nog testen? Of denk je dat je ei nu wel komt of is geweest? @ Sannehai, raar hoor van die ovutesten die bijna wel en dan toch weer niet posi zijn. Maar niet gelijk te negatief hoor als je het even niet snapt. Hopelijk voel je je wat rustiger als je even niet tempt en ovutesten gebruikt. Laat je nog wel even weten als het deze ronde toch gelukt is? @ all, nou voel hier van alles in buik liezen en borsten maar nog niet ongi. tsja gewoon maar weer afwachten...
wat een gedoe hier allemaal. Ik ben te moe om op iedereen persoonlijk te reageren maar wens bij deze iedereen veel succes ! ik ben vandaag flink aan het slapen (heb het blijkbaar nodig) en denk veel aan mijn komende week. misschien hoor ik morgen iets van mijn bloeduitslagen, dinsdag heb ik mijn 1e gesprek met een gyn (het is een man) waar ik alleen naar toe ga waarschijnlijk. Ik heb Djaarman ook niet meegevraagd moet ik zeggen. Geloof wel dat als ik dat wil dat hij dat doet maar ik ben niet bang om alleen te gaan. Waarschijnlijk kom ik alleen zelfs beter uit mijn woorden. Het is maar een gesprek. Heb een verwijsbrief van de huisarts, bloeduitslagen moeten er dan ook zijn, woensdag de resultaten van Djaarman als het goed is en ik verwacht dat ikzelf vrijdag een echo ga krijgen (inwendig ?!), dus vrijdagmiddag weten we hopelijk hoe het ervoor staat. Ik vind het erg spannend en denk er de hele dag en nacht aan, daarom ga ik zo ook weer even proberen te slapen voordat Djaarman weer thuis is. Ik ben morgen weer hier te vinden denk ik. liefs, Djaar
Wachten op jou We wachten...... We wachten al zo lang, Wanneer kom je? Zal je ooit komen? We blijven vertrouwen, We blijven hopen, We blijven verlangen, We blijven dromen. Maar dat valt niet altijd mee. We willen je koesteren, We willen je liefhebben, Nee, we hebben je al lief, Met heel ons wezen. Ook al ben je er nog niet, Je komt er ...... We weten het zeker. Tot dan! Wops en Wopsman
prachtig Wops! heel mooi. @ all: nog niet ongesteld, help me het nog 1 dagje te kunnen uitstellen! please..........beetje blazen. Weten jullie: ik kan wel een second opnion aanvragen, maar hoe weet ik welk ziekenhuis welke waarde aanhoudt? ik kan daarom niet zomaar willekeurig een ziekenhuis gaan bellen.......
@ Kweb, vreemd dat je nu een stippelkruis hebt, ik weet niet hoe je het weer anders krijgt. Maar misschien als je een temp invult voor morgen dat je dichte kruis weer terug komt? En anders moet jij maar bewijzen dat een stippelkruis geen ongeluk brengt @ Sammie, dan zal vandaag of morgen je eisprong wel zijn! Misschien proberen vanavond te klussen?! @ Sanne, vervelend zeg! Misschien goed om even te stoppen met alles als je er zo gefrustreerd van raakt! Heel veel succes verder, en misschien kun je ons heel af en toe even op de hoogte houden? Ik kom hier ook vooral van de gezelligheid, maar merk dat ik er ook minder mee bezig ben dan sommigen hier. Dan is het toch makkelijker. @ Afrola, hoop moet je zeker houden, en ik heb ook wel echt een goed gevoel bij jou (niet dat dat wat zegt helaas!). Maar inmiddels ben je nog steeds niet ongi en hoe langer dat duurt, des te meer kans maak je zwanger te zijn. @ Djaar, spannende week voor de boeg zeg! Hopelijk ziet alles er goed uit en zijn de resultaten positief. Ik ga voor jullie duimen! @ Wops, mooi gedicht hoor! @ Loe, Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff Hopelijk is het genoeg Hoe je er achter komt wel ziekenhuis welke waarde aanhoudt, zou ik niet weten, maar misschien kun je er een paar bellen en het vragen?
heb nu mn ovutesten maar weggehaald. Kijk nu alleen maar op basis van temp. Weet toch dat ik nog 5 dagen moet wachten
Hallo meiden, M'n temp. is de laatste dagen ineens wat hoger geworden. Heb gister en eergister bijna posi ovu testen gehad (na een half uur zie je aan de linkerkant van het teststreepje een donkerder streepje als de rest van het teststreepje ?) vandaag weer negatief. Wel vreemd,want m'n temp. was al eerder omhoog gegaan. Dinsdag afspraak bij huisarts, dus ben benieuwd wat hij van m'n kaartje vind hoop dat het op 1 pagina past Verder had ik gister en vandaag erg pijnlijk/gevoelige tepels en vage steekjes in m'n onderbuik. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
leonie, ziet er mooi uit meis heb je al gekeken of je een kruis krijgt als je bij morgen een (hoge) temp invult? Zo te zien is je ei geweest hoor
@ Leonie, volgens mij ziet je tempkaartje er echt uit alsof je eisprong geweest is Dat zou goed nieuws zijn! Voor de zekerheid zou het mooi zijn als je temp morgen nog iets verder zou stijgen, maar volgens mij ziet het er goed uit! Hopelijk wel goed geklust?! @ MyPrecious, gaat het een beetje met je? Je bent al een tijdje niet meer geweest. @ All, slaap lekker en succes met werken morgen voor degenen die moeten werken!
Goedemorgen allemaal, Vanmorgen maar vroeg opgestaan, tegelijk met mijn vent. Maar... check mijn album. Liefs, Afrola
Joehoe, en wat voor test! Hij is écht superduidelijk! VAN HARTE GEFELICITEERD!!!! Dus het wordt een echt ijsbeebje Heerlijk voor je, ik ben heel blij voor jullie!
O ja, Klussertje, alvast héél veel succes vandaag! Ik zal aan je denken! @ All, mijn thermometer deed weer eens raar (niet piepen, twee keer achter elkaar tempen - halve graag verschil) en dus heb ik niet kunnen tempen. Morgen maar weer verder!
Dankjewel Ja echt een ijsbeebje , het is nog wel een beetje onwerkelijk hoor. Blijf maar naar het streepje staren om te zien of ik het niet gedroomd heb
Dat het onwerkelijk is, snap ik zeker! Maar met zo'n streepje, hoef je écht geen twijfels te hebben. Wat goed zeg! Dus al je klachtjes waren inderdaad een teken! Wat zul je je gelukkig voelen! Ik ga er snel vandoor naar mijn werk, tot later!
Afrola, wow wat een mooie test joh! Van harte gefelicteerd en ik wens je een goede zwangerschap! Groetjes, Hanna
Dames, ik ben een beetje beduusd. Na tempen vanmorgen dacht ik toch maar even een zwtestje te doen. Ik zit per slot van rekening op 11 DPO. Bovendien heb ik een heerlijk franse maar ongepastueriseerde brie in de koelkast liggen. Alleen tot mijn grote verbazing zie ik een soort van 2e roze streep? Hij staat in mijn album, streep is vaag maar streep is streep! Vandaar beduusd en geen brie voor moi in ieder geval totdat er meer duidelijk is!