volgensmij is het raak, bij jou meid, in negatief geefth ij ook een 2e streep weer, geniet nogm aar lekker van de rust zal spoedig na de bevalling over zijn.
@ Pookie, voorzichtig gefeliciteerd. We hadden toch gezegd dat je niet kansloos was Maar welkom op de verwarrende roze wolk, mijn test was vanochtend ook positief
hai meiden, afrola en pookie gefeliciteerd. ook ik mag erbij denk ik hihi, had gister ook een posi test op dag 10 aangezien mijn lf altijd 11 is dus vandaag. hij was wel wat vager als ie hoort maar wel duidelijk zichtbaar. krijg hem jammer genoeg niet goed op de foto onze camere doet raar word heel vaag zelfs de controle lijn hihi. maar had nog een vraagje voor jullie, mijn temp was vanmorgen ineens lager namelijk 36,8 komt dit nou door mijn vroege opstaan? normaal sta ik zo tussen 7 en 8 op en temp ik dan dus. vanmorgen ging de wekker om half 5 is dus toch ong 3 uur eerder moet ik er dan zelf wat bij optellen?
Pookie en Afrola Hartelijk gefeliciteerd! Welkom op de roze wolk! mama Suus ook alvast een voorzichtige felicitatie! Vandaag lijkt het wel een roze dag! Groetjes, Nijntje
Hahaha, jeetje zeg... Kijk ik even niet en dan zijn zomaar pookie en afrola zwanger! Gefeliciteerd meiden, geniet ervan!
Lieve mEIden! Wat gebeurt er hier allemaal?! Volgens mij moet ik ook gaan testen! haha. Afrola, moppie! Ben zooooo blij voor je! Tis je ontzettend gegund en kijk nog maar eens, want je bent vet zwanger. Geweldig! Genieten nou hoor. Ga vanmiddag maar lekker een paar sokjes kopen... hihi Pookie, jij ook alvast voorzichtig gefeli! Ik zie duidelijk een streep, maar ik denk dat ie er dan woensdag wel vanaf zal knallen... Zet 'm op! Mama Suus, spannend! Ik duim voor je!
@ Pookie66 en Afrola: van harte gefeliciteerd ... geniet er van ! @ mama suus: jij ook alvast een voorzichtige felicitatie ! Goed nieuws allemaal
Goedemorgen meiden, Afrola en pookie... wauw meiden van harte gefeliciteerd hoor Mama suus, jij ook voorzichtig gefeliciteerd. Nou meiden, of ik heb weer een korte LF of ik heb een hele mooie innesteldip. Temp vanmorgen ineens gedaald naar 36.7. Ben wel heel bang dat ongi eraan zit te komen, al heb ik nergens last van... We zullen zien
Wow, pookie en afrola ... GEFELICITEERD! en mamasuus ook voorzichtig gefeliciteerd! Mijn temp is hetzelfde gebleven als gister, kan nog niet veel zeggen dus.
Goedemorgen zeg! Alle zwangeren GEFELICITEERD! enne voor de testers, het lijkt erop dat dit de dag is om te testen dus; go for it ! egobericht; voor mij wordt het een spannende week, ik ga jullie op de hoogte proberen te houden.
afrola, pookie en mamasuus gefeliciteerd met de positieve testen wat een goed begin van deze week \/ \/ \/ \/ \/
Nou nou, wat een dag @ Pookie, wat een goed nieuws! Vooral omdat je er zelf geen goed gevoel over had! GEFELICITEERD! @ MamaSuus, ook jij natuurlijk GEFELICITEERD! En waarschijnlijk was je temp inderdaad lager door het vroege tempen. @ Kweb, poeh, lastig! Het zou een mooie innesteling kunnen zijn, maar inderdaad ook een voorteken dat je ongi gaat worden Er valt nu nog niets over te zeggen. Hoe voel je je? Ik ga in ieder geval heel hard duimen dat een innesteling is! @ Suzy, mooie temp zeg! @ Djaar, inderdaad een hele spannende week! Hopelijk pakt het allemaal goed uit voor jullie!
Afrola pookie en een beetje al voor mama suus van harte mega gefeliciteerd..... ik hoop dat ik straks bij de ha. ook wel wat goed nieuws ga krijgen maar ik vrees het ergste voorals nog is er geen bloed te vinden bij mij.... en me borsten zijn nog steeds heel gevoelig ik ben ook nog steeds heel erg misselijk. Maar ja gistere avond een testje gedaan *na al wel 20x naar de wc te zijn geweest en heel veel gedronken te hebben en ook veel chloor water binnen te hebben gekregen* maar deze was echt heeeeeeel vaag positief eigenlijk niet echt zichtbaar
Hier was de ovulatie test weer negatief, temp erg laag en verlies eggwhite, dus denk vandaag mijn eitje. Gister eind van de middag voor het laatst geklust.
@ Pookie, Afrola en Mama Suus: GEFELICITEEERD! Geweldig he! Hoe voelt dat nou? Goh wat een prachtig begin van de week he, en zo'n zonnetje erbij, da's toch geweldig! 8) @ all: mijn temp doet raar, zie mijn kaartje. Nog niet ongesteld.
@ Klussertje, nogmaals succes straks! Ik hoop dat het toch goed is! @ Sammie, goed geklust dan toch?! @ Loe, vreemd Heb je gisteren een kortere nacht gehad? Nu is het wel zo dat sommige vrouwen juist weer een tempstijging hebben op de dag dat ze ongi waren, maar jouw temp is wel hool mooi hoog. Ik ga duimen voor je dat de ongi wegblijft!