Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    Loe; Misschien kan het nog, ik hoop het voor je en blaas nog even met je mee pfffffpffpfffffffffffffffffff

2. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Lieve meiden,

Allemaal hartelijk bedankt voor de felicitaties. Langzaam dringt het door. Wil de hele tijd informatie over zwanger zijn lezen :D . Werken lukt maar matig :oops:

@ Mama Suus ook jij voorzichtig gefeliciteerd!

Wat een mooie dag vandaag met drie meiden die posi testen, maar er kan nog meer bij ;)

@ Loe, misschien was het een late innestelingsdip en test je over een paar dagen zwanger? Ik zal even voor je blazen dat temp hoog blijft PPPFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff.

@ Kweb, wat is dat nou, ik hoop voor je op een innestelingsdip! Zal ieg nog even blazen. PPPPPPFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFfffffffffffffffffffffffff!

@ Sammie, mooi geklust als de eisprong vandaag is!

@ Klussertje, hopelijk heeft de ha goed nieuws voor je, zal voor je duimen [-o< [-o< [-o<

@ Djaar, duim voor je voor goede berichten [-o<

@Strijkkraal, duim voor je dat het bij jou ook raak is [-o<

@ Mosa, jammer dat de thermometer niet werkte zoals hij had moeten doen. Hopelijk morgen beter!

3. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    @Loe: ik vind je kaartje er mooi uitzien hoor! Ik ga voor je duimen.

@all: mijn temp is weer een beetje op "normaal" nivo

4. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

Moosje bedankt ik hoop dat ik zometeen bij de ha nog maar uit me woorden kan gaan komen... ik ben momenteel echt down under. Weet gewoon niet meer wat ik denken moet :cry: Ik ga nu ook niet meer tempen en ook niet gericht klussen. ik ga gewoon leven en weet ik veel wat doen. 3 jaar bezig voor een kleintje 5 mk's rijker nu zwanger alleen we weten niets hoelang of wat dan ook. Ik zit er door heen ik wil niet door zo. tranen branden achter me ogen down zijn staat me eerder bij dan het lachen..... ik weet niet.

5. Klussertje80

Klussertje, hopelijk heeft de ha goed nieuws voor je, zal voor je duimen
    =====
    Dank je afrola.... maar ik vrees dat het weinig zin heeft

6. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Wow.. ik lees even een weekend niet mee ivm zieke vriend.. en wat zie ik.. 3 zwangere dames! Gefeliciteerd meiden!

@ klussertj; sterkte meid, hoop zo dat het nog goed zit! Ohh meissie.. lees net je laatste berichtje.. mag ik je een knuffel geven? * knuffff* ;)

@mijn kaartje; FF gaf gisteren een ei aan bij mij, maar vandaag een flinke dip gehad, dat kan toch nooit een innesteling zijn zo vroeg :( en maakt zo'n dip iets uit? Heb alleen nog stijgende lijnen na mn ei gehad.. nog nooit zo'n gekke dip :( iemand een idee?

7. Loe

Loe Niet meer actief

Ahh Klusser, ik vind t zo erg voor je allemaal! :( Ik hoop zo voor je op nog goed nieuws! heel veel sterkte voor je.
    En mocht het niet goed zijn, ga je dan aandringen op verdero onderzoek naar de miskramen? Maa ik ga eerst blijven duimen hoor.

Tot straks........

Knuffel.

8. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ach meid, wat rot dat je je zo voelt! Maar probeer eerst even af te wachten hoe het zo gaat. Misschien ben je allemaal doemscenario's in je hoofd aan het halen en valt het reuze mee. Dat de test gisteren een heel licht streepje had, kan heel goed komen doordat je veel gedronken had. Dus probeer de moed nog niet op te geven!
    Maar ik snap je gevoel wel, en 3 jaar is ook een hele lange tijd natuurlijk!

9. Loe

Loe Niet meer actief

@ all: ik heb de ochtend dat ik laag tempte de avond ervoor (verspreid over vroege avond en laat) 3 paracetamols gehad vanwege knallende koppijn (bleek tekort-aan-koffiehoofdpijn te zijn, dus hielp niks).
    Ik heb net een testje weer gedaan (kan me toch niet inhouden), maar niks hoor. Ik moet zeggen, ik ben wel ontzettend blij met mijn langere LF dan vorige maand (als ik vandaag niet ongesteld word, maar morgen pas dan is het 12 dagen.........pff.......

Ik had zo gehoopt dat ik deze maand zwanger zou zijn, in oktober geboren mensen zijn altijd leuke mensen vind ik! Dus zwangeren onder ons......heel goed gedaan. :)

10. Klussertje80

En mocht het niet goed zijn, ga je dan aandringen op verdero onderzoek naar de miskramen
    =====
    dat wil ik wel doen maar dat heeft geen nut want ik loop al bij een fert arts en die wil me niet verder helpen omdat ik te zwaar ben. ik heb een groot over gewicht.

11. Klussertje80

in oktober geboren mensen zijn altijd leuke mensen vind ik
    =====
    Ik ben ook een oktober kindje..... en als het toch nog enig sinds goed zit daar binnen en was 30 dec idd een eitje dan ben ik ook zwanger van een okt kindje. maar ja ik heb heeeeeeel eerlijk gezegt heeeeeeeeeeeeeel weinig vertrouwen in me lichaam

12. Loe

Loe Niet meer actief

oh klusser, wat gemeen he. Nou ja, ik weet wat het is om niet geholpen te worden. Heel kwaad en heel gefrustreerd word je ervan. T wil natuurlijk heel niet zeggen dat het aan je overgewicht ligt, het zou alleen maar KUNNEN. Al eens over gedacht om een second opinion aan te vragen, zoals velen mij ook aanraden?

Niet te ver vooruit kijken. Hoe laat heb je de afspraak?

13. Klussertje80

zou om 10 uur zijn bellen ze om half 10 op dat het 12uur word dus moet ook nu weg gaan rijden. ik zal jullie straks op de hoogte brengen als ik de kracht er voor heb!

14. bereke

bereke Niet meer actief

Hoi dames,

Hier niks dan slecht nieuws: ben ongesteld geworden en hebben lek in plafond dat zo erg geworden dat we al twee dagen bij schoonvader logeren. Ik kan dus bijna niet op internet. Zodra ik er weer wat meer op kan kom ik alles lezen en bijkletsen!

Groetjes

15. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Loe, balen dat je test negatief was :( Maar je lf is inderdaad wel mooi wat langer en dat is natuurlijk ook heel fijn! En wie weet komt de positieve test alsnog!

@ Klussertje, duim duim duim [-o<

@ Bereke, balen van de ongi én van de lekkage :( Hopelijk kan het snel opgelost worden zodat jullie weer naar huis kunnen!

@ All, ik heb al de hele tijd zulke krampen in mijn buik. Ik heb wel vaker last van mijn buik na m'n eisprong, maar nu echt heel erg. Vreemd hoor, hopelijk word ik niet al ongi :(

16. Loe

Loe Niet meer actief

Mosa,ik zie je temp van vandaag nog niet.......

17. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Loe, klopt, de thermometer deed weer eens raar. Hij piepte maar twee keer en hij gaf telkens iets heel anders aan, dus ik kon er geen touw aan vast knopen. Morgen lukt het hopelijk wel weer.
    In de nieuwe cyclus ga ik dan met mijn nieuwe thermometer beginnen.

18. Loe

Loe Niet meer actief

He bah he. Stomme thermometers. Die van mij piept tegenwoordig ook niet veel meer.........ik heb er twee, dus ik check t dan maar even..........

Niet ongi worden hoor. Hier wat buikkrampen, ik wil ook niet ongi worden............mijn man vroeg al: zijn er meer met een dip op dpo 11 en dan weer omhoog? ik zei: mwah, denk ut niet............

19. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Mosa, je wordt niet ongi! Punt!

Ik heb het in de vakantie ook 2 dagen gehad. Geen idee wanneer mijn ei was, maar dat zal dan wel zijn geweest. Voel me nu behoorlijk stuurloos zonder tempen en zo. Geen idee wanneer mijn ei precies is geweest. Ga proberen te wachten met testen tot 5 februari. (als ik niet ongi ben dan...)

20. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Het probleem met mijn nieuwe thermometer is dat hij standaard een paar tienden lager aangeeft dan de oude (vreemd hè) dus dat zou een heel vertekend beeld geven.

En een innestelingsdip op dag 11 zou denk ik wel kunnen, maar zal niet vaak voorkomen. Alhoewel ik me afvraag hoe dat bij mij zou zijn, aangezien ik een lf van 17 dagen heb. Misschien dat het daar ook vanaf hangt?

Deel Deze Pagina