Oke, ik zal naar je luisteren Lastig hè, als je totaal geen idee heb wanneer je eisprong precies is geweest?! Dat is ook de reden dat ik temp, als ik een regelmatige cyclus zou hebben, dan zou ik het denk ik ook niet doen. Maar Afrola heeft haar ijsbeebje gehad, dus nu jij je skibeebje
Hoi dames, ik kom ook maar weer even reageren. Ik lees nog altijd mee, maar vind reageren niet altijd gepast (jullie zo har daan het klussen, en ik zo zwanger). Maar pookkie en afrola GEFELICITEERD! Wat een super nieuws. En Mosa: bij jou kan het ook zeker nog wel raak zijn deze maand! Geef de moed niet op he! Mijn zwangerschapskaartje zag er ook heel debiel uit...
Ben weer terug...... ben niet *meer* zwanger....... maar heb wel me gelijk gekregen dat er na 3 jaar toch onderhand eens onderzoek gedaan MOET worden wat nou de oorzaak is. de 2 luchtblazen die op de echo te zien waren blijken 2 cystes te zijn die er al een jaar ongeveer zitten. maar omdat ze net 3 cm is het geen rede voor ongerustheid. maar het belemerd wel je vruchtbaarheid. leuk dat nieuws ! NOT! Maar ja ik ga zo het andere ziekenhuis bellen voor een afspraak en dat ik nu toch ff goed door de molen gehaald ga worden! pffffffffff waarom kunnen dingen nou zo moeilijk zijn...... ik moet nog maar rustig afwachten tot me ongi komt. maar goed hoelang dat gaat duren weten we niet.... want me bmm is hoog en gesloten en dat vind me ha ook wel weer raar in combinatie met de verdikte bmw....... LEKKER DUIDELIJK ALLEMAAL
pfffffffffff heb nou een afspraak staan. voor 7 april pas eerder konden we niet terecht..... maar goed het zijn lange weken maargoed er word wat aan gedaan dus daar ben ik wel blij mee.....
bedankt meiden, voor de felicitaties. he klussertje wat vervlend nieuws is dat dan zeg. zelf heb ik ook cyste gehad en van 5 cm ofzo moest er toen voor aan de pil om hem weg te krijgen. had hem na bevalling. je hele cyclus kan ervan in de war raken weetn iet of dit bij jou ook zo is. maar ik had echt om de haverklap allesi n de war was geen touw aan vast te knopen toen. wat laat dan zeg dat je langs kunt maar zoals je zegt ze doen in ieder geval iets. loe dus jij hecht ook een korte lf. ik dacht altijd dat die van mij 14 was tot ik alles invulde op ff bleek ik ieens een gemiddlede van 11 te hebben. een van 9 zelfs en een van 12 maar niet langer. echt heel appart.
7 april? allemachtig. tja, je hoort het vaker dat t zo lang duurt. Maar da's wel een tegenvaller he. Niet meer zwanger...........ik denk ook aan je. Echt naar voor jullie. Maar wat bedoel je met een ander ziekenhuis bellen? als ik je berichtje las, dacht ik te lezen dat dit ziekenhuis waar je net bent geweest ook vond dat t nou eens goed onderzocht moet worden. Ben je dan bij twee ziekenhuizen? Dat zal wel niet, maar ik begrijp het denk ik niet helemaal goed....... En die cystes, jee daar kunnen ze toch wat voor geven.........nu niet misschien, maar straks wel......of ik ben weer te voorbarig. En klussertje, hoe bedoel je dat hoog en dichte baarmoederstand strijdig is met zwanger zijn? kan dat niet samen gaan dan? Ik dacht als hij laag zat, dat je dan in elk geval niet zwanger bent. Meid, ik leef met jullie mee.........en ik wens je veel sterkte.
je hele cyclus kan ervan in de war raken weetn iet of dit bij jou ook zo is. ===== nee eigenlijk niet. ik heb al eerder een cyste gehad en die gooide alles door de war. maar deze 2 niet..... ik ben steeds regelmaatig ongi geweest*alleen nu me laatste cyclus niet*
En klussertje, hoe bedoel je dat hoog en dichte baarmoederstand strijdig is met zwanger zijn? ==== mijn huisarts verklaarde dat ik niet zwanger ben. maar heeft daarna een onderzoek gedaan en daaruit zag hij dus dat me bmm hoog en gesloten was...... wat dus normaal niet is als je ongi gaat worden. wat ik bedoel is het ziekenhuis is het ez ziekenhuis. ik was bij het 2 s ziekenhuis alleen daar werd ik niet naar behoren geholpen.... het ez werkt wel mee. het is idd een lange zit maar goed. er word aan gewerkt. en wie weet ga ik gewoon een laat 2009 of een vroeg 2010 kindje krijgen
En die cystes, jee daar kunnen ze toch wat voor geven.........nu niet misschien, maar straks wel......of ik ben weer te voorbarig. ===== ja daar kunnen ze wat voor geven als die groter is als 3,5 cm maar hij is maar net 3cm dus het vormt geen gevaar........ alleen een verminderde vruchtbaarheids gehalte
Jeetje Klussertje, wat erg zeg Ik vind het heel rot voor je! Wel fijn dat ze het nu verder gaan onderzoeken, want dit is verschrikkelijk natuurlijk. Iedere keer toch weer een beetje blij na een positieve test en dan telkens weer zo'n klote-afloop. Jammer dat jullie pas 7 april terecht kunnen, is nog zó ver weg! Een hele dikke knuffel! @ Melisa, ik kan alleen voor mezelf spreken, maar ik vind het altijd leuk om te horen hoe het met je gaat! Je gaat alweer richting de 10 weken zie ik, goed zeg Hoe voel je je verder? Kun je er een beetje van genieten? En dank je voor je opsteker, ik geef de moed ook niet op, maar had ineens zo'n ongi-gevoel. Maar een superduidelijk kaartje zal ik denk ik nooit krijgen @ Wops, jij bent een mooi stijgend lijntje aan het maken zo te zien! We lopen aardig gelijk op door onze lange lf.
klussertje, wat vervelend allemaal voor je. Een huisarts kan zonder echo toch niet zien of je wel of niet zwanger bent, als het nog zo in het begin is. Hij heeft geen nieuwe zwangerschapstest gedaan. Ik vind het allemaal maar raar en jij bent er de dupe van. Kan je geen verwijzing vragen voor een echo voor dat andere ziekenhuis, dan ben je eerder binnen, na 3 jaar mag je huisarts daar toch wel aan meewerken. Dit is allemaal zo onzeker.
Hij heeft geen nieuwe zwangerschapstest gedaan ===== dat hebben ze wel gedaan en die gaf aan negatief..... dus volgens hem voer ik me testen niet goed uit...... ***** Kan je geen verwijzing vragen voor een echo voor dat andere ziekenhuis, dan ben je eerder binnen, na 3 jaar mag je huisarts daar toch wel aan meewerken ==== daar bede ik ook voor maar ze zet me gelijk op de lijst voor de fert toen ik vroeg of ik al wel eerder een echo krijgen kan kon ik pas op 20 maart te recht.......heel veel patiente van de fert afdeling van het 2steden stappen over naar de fert van de ez
@mosa: het gaat nu weer goed met me. Ik heb 3 kleine bloedingen gehad dus het was allemaal even spannend. Daardoor en door pijn in mijn liezen mag ik voorlopig niet te veel tillen en bukken, maar ach. Toen we het hartje zagen kloppen vergeet je alles. Voor de dames die af en toe moedeloos worden van het lange wachten hier even een opsteker. Wij zijn meer als een jaar bezig geweest voor deze zwangerschap en als je eenmaal zwanger bent, vergeet je al die maanden wachten hoor! Dan doet het er niet meer toe... Maar ik hoop voor jullie allemaal dat jullie snel zwanger mogen zijn. Hoe eerder hoe beter!
Dus je bent niet de enige die ontevreden is over dat ziekenhuis, als er zoveel overstappen. Ik vind het echt zo balen voor je en dan gaat het nu allemaal zo lang duren voor je daar terecht kan
hallo lieve mensen ik heb ook even een vraagje mijn temp is vanmorgen gezakt, ( zie mijn kaartje ) zou dit een innesteling kunnen zijn geweest? heb wel eens gelezen dat na je ei je temp dan hoger is, en bij een innesteling lager kan zijn?
ooh ja had vanmorgen oook een testje gedaan natuurlijk negatief! haha maar ik wilde zo graag testen en dat was voor mij ook de eerste keer met zon test dus weet ik gelijk voor de volgende keer hoe die werkt! het is natuurlijk ( stel ) nu nog veelste vroeg om te testen voor mij, maarja je weet nooit he..
@ Klussertje, wat vreemd dat je testen dan eerst positief waren en nu dan negatief Ik denk dat het heel verstandig is om alles even goed na te laten kijken, want dit is wel heel vreemd! @ Melisa, ik kan me voorstellen dat het erg spannend was door die bloedingen! Dat zal schrikken geweest zijn! Maar gelukkig is alles helemaal goed @ Beebie, is dit de eerste maand dat je tempt? Een innestelingsdip vindt meestal plaats tussen 5-10 dagen na je eisprong, dus het zou kunnen. Maar het zou ook kunnen dat je een korte lf hebt (aantal dagen tussen eisprong en nod) en dat deze tempdaling een slecht teken is. Ik hoop natuurlijk dat het het eerste is, maar je moet ook rekening houden met het tweede. Ik zal voor je duimen!
ja dit is de eerste maand dat ik temp! dus het is inderdaad afwachten, heb nog geen ongie gevoel, wel steekjes in me buik, en last van me onderrug er erg moe! veel plassen, mmm ik zie het wel! dus stel me temp zou morgen hoger zijn dan zou dat kunnen zijn dat het een innesteling is geweest? of hoeft dat ook niet altijd zo te zijn?