Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Als je temp morgen inderdaad weer hoger is en de ongi wegblijft, dan heb je grote kans dat het inderdaad een innestelingsdip was. Dat zou je kans op een zwangerschap vergroten, maar het is absoluut geen garantie om zwanger te zijn.
    Spannend hoor, ik hoop dat je temp morgen weer hoger is!

2. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

Wij zijn meer als een jaar bezig geweest voor deze zwangerschap en als je eenmaal zwanger bent, vergeet je al die maanden wachten hoor! Dan doet het er niet meer toe... Maar ik hoop voor jullie allemaal dat jullie snel zwanger mogen zijn. Hoe eerder hoe beter!
    =====
    hier ben ik het maar gedeeltelijk mee eens. jij kan dat zo ervaren maar ik bij voorbeeld waar het keer op keer misgaat en in middels al 3 jaar bezig is ervaar dat heel anders hoor!

3. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Lieve Klus, wat lees ik nou. Gatsie meis.

Wat een teleurstelling moet dat weer zijn voor jullie! Ik kan me voorstellen dat je er misschien even niet meer op durft te hopen... maar goed dat het nu eens grondig wordt onderzocht en ik hoop voor jullie dat het snel en makkelijk te "verhelpen" is, datgene wat jullie zwangerschap in de weg staat.

En ik hoop ook heeeeeel hard dat alle afspraken TOT AAN APRIL uitvallen, zodat je misschien iets eerder kunt...! ;)

4. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    het kan zijn maar zou idd ook rek houden met ongi. want je kan zoals mosa al zei ook korte lf hebben. ikzelf dacht altijd dat ik een gemiddelde van 14 dagen had. tot ik al mijn lijsten invulde op ff bleek ineens dat mijn lf rond de 11 dagen zit met en dag verschil soms dus een keer 9 dagen en een keer 12. maar dus echt geen 14.

mocht ie wel weer omhoog gaan is er idd een kans dat je zwanger bent. maar dan nog geen garantie tot de test en uitblijvende ongi.

5. Klussertje80

En ik hoop ook heeeeeel hard dat alle afspraken TOT AAN APRIL uitvallen, zodat je misschien iets eerder kunt...!
    ====
    de telefoon mevrouw heeft ook al gezegt dat ik iedere week een keertje moet bellen om te kijken of er eerder een plaats vij komt maar ze vrees het ergste.
    ________

en ben er zojuist achter gekomen dat mijn ha en zijn colega elkaar lekker tegen spreken. omdat ik toch nog wat vragen had heb ik me op de lijst van telefonische spreek uur laten zetten. krijg ik rustig te horen dat het nog mogelijk is om zwanger te zijn gezien me bmm hoog en gesloten is en de bmw verdikt is :( :( :( :( :(
    WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
    ik word nu echt echt echt gek!

6. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Hey meiden,

nou klus...jeee wat een ellende zeg. Dat hadden we toch niet verwacht. Hoop dat ze wat voor je kunnen doen in het zh, want zo doorsukkelen is ook niets...

wops, mooie temp hoor...hooghouden nu he :)

Loe, gek zeg die tempdip op dag 11....hopelijk is het een verlate innesteling

mosa, jij bent ook lekker bezig met je temp haha...heb je nu een nieuwe thermometer?

verder heb ik het even niet onthouden.

Hier nog geen ongi te bekennen... hoop echt niet dat ik weer zo`n korte lf heb...14 dagen vind ik lang zat, maarja je hebt het niet voor het zeggen he.

Verder voel ik me goed, geen ongigevoel, nog steeds jeuk en af en toe rode handpalmen. Ben zo benieuwd wat mn temp morgen doet. Bij mijn vorige rondes, als mijn temp zo kelderde was ik wel kort daarop ongesteld, dus hoop dat dit een goed teken is.

Vandaag was de baas lief. Vanaf vanmorgen deden de verwarmingen het niet, dus iedereen zat de hele dag al met zn jas aan....toen kregen we te horen dat we om 15.00 naar huis mochten :)

7. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    ok eerste update;
    volgens assistent huisarts de 3 onderzoeken op schildklierfunctie geen afwijkende waarde dus goed. (helaas is het overgewicht dus niet te wijten aan mijn schildklier hahaha, maar begrijp me niet verkeerd ik ben BLIJ dat dat in orde is)
    Nu de andere dingen nog.

8. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Klussertje, dus je hebt toch nog kans om zwanger te zijn :( Maar dan heel kort ofzo? Apart verhaal hoor!

@ Kweb, lekker dat je om 3 uur naar huis kon! De hele dag in de kou zitten is ook niet fijn natuurlijk! Voor de zekerheid: pfffffffffffffffffffffffffffffffffffff voor een hoge temp morgen!
    Ik heb wel een nieuwe thermometer, maar die tempt lager dan mijn oude, dus ik wil deze ronde afmaken met de oude. Maar hopelijk doet hij het morgen weer goed. En ik neem aan dat het klopt dat ik 10 dagen na mijn eisprong zit vandaag, dus ik weet dat ik over een week mijn nod heb. Dus een kapotte thermometer is niet zo'n probleem.

9. woops

woops Niet meer actief

@mama suus,
    Hartelijk gefeliciteerd met je zwangerschap!

10. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Yeah, de eerste goede uitslag! Nu de rest nog!
    Hopelijk heb je er aan het einde van de week een heel goed gevoel over!

11. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Nieuwegein
    Dit had ik net nog niet gelezen....hhhmmm nouja, een kans is een kans toch? Ben heel benieuwd wat er zo gezegd wordt als je word teruggebeld....en anders toch vragen om een doorverwijzing naar de gyn, die hebben er doorgaans meer verstand van en die kan ook met een echo kijken.....hoop het voor je meis...ga duimen :)

12. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Laten we het hopen! ha ha.
    Het heeft voor- en nadelen. Het geeft bijvoorbeeld wel meer rust om er ff helemaal niet mee bezig te zijn. Je denkt er wel aan, maar ff geen temp, ovutesten of slijm. Gewoon nix!

Maar nu wordt het idd wel weer spannend.... :D

13. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Nieuwegein
    thx meis....heb net even gespiekt bij de kaartjes van de zwangeren... doe ik wel vaker als ik even opgepept moet worden ;) en daar staan er toch een aantal tussen hoor met een diepe daling (tot onder het kruis) op dag 10.....

Ow ok, nou laten we daar dan idd maar vanuit gaan. Dan heb je nog even te gaan....als die temp maar lekker hoog blijft :)

14. Klussertje80

Dit had ik net nog niet gelezen....hhhmmm nouja, een kans is een kans toch? Ben heel benieuwd wat er zo gezegd wordt als je word teruggebeld....en anders toch vragen om een doorverwijzing naar de gyn, die hebben er doorgaans meer verstand van en die kan ook met een echo kijken.....hoop het voor je meis...ga duimen
    ======
    dit werd gezegt toen ik terug gebeld werd. daarbij is me ook gezegt dat ondanks dat ik niet eens ben met hun werkwijze toch 10 feb nog een keer daar naar toe moet *dus de afspraak die er al stond* dus ga op 10 feb nog maar een keer het ergste ziekenhuis in maar miss dat ik dan wel ff met goed nieuws naar buiten kom gewandeld en dat heeeeeeeele kleine beetje hoop daar ga ik me nu nog aan vast houden....

15. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Maar, je hebt helemaal gelijk dat je meer rust hebt als je niet tempt! Maar toch vind ik dat niet opwegen tegen de onzekerheid van het niet weten wanneer je nod is.
    En nu temp ik alleen 's avonds voor het slapen gaan (heeft ook geen nut, ik weet het :) ) en 's ochtends. Het was ook weleens zo dat ik wel 6 keer per dag tempte, nu ik dat niet meer doe, ervaar ik het ook al als rustiger.

16. Klussertje80

@ Klussertje, dus je hebt toch nog kans om zwanger te zijn Maar dan heel kort ofzo? Apart verhaal hoor!
    =====
    nou ja appart is het wel zeker ja. en idd moos ik heb nog wel kans maar dan met een nog later eitje die van 7 januari

17. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Toevallig was ik straks ook even aan het kijken bij de zwangeren-kaartjes en toen viel het me vooral op hoeveel er geëindigd zijn in een mk :(
    Maar een daling op dag 10 kan ook wel, maar ik ben bang dat in minimaal 75% van de gevallen het een slecht teken is. Maar ik denk dat dit vooral van de lengte van je lf afhangt. Maar voorlopig houden we nog hoop voor jou hoor!
    We waren vandaag zo goed bezig met positieve testen, daar moeten we dan ook vooral mee doorgaan vind ik!

18. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Oke, nou dan gaan we daar maar heel hard op hopen en duimen!

19. Loe

Loe Niet meer actief

Kweb, die van mij kukelt op dag 11 en nu op dag 12 weer omhoog. vreemd he. Maar t zal niet goed zijn denk ik hoor. Toch eerder tussen dag 5 en 9 ofzo denk ik...............
    Gaan we samen weer een nieuwe ronde in als t niet goed gaat........we lopen telkens bijna gelijk.
    Maar goed, dat is als we NIET zwanger zijn he! alle moed d'r in houden........ :)

20. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Nieuwegein
    nou wat ik nou weer heb... ging even plassen en was benieuwd of er al iets roods aan zit te komen. Dus had even de tamponcheck gedaan (erin en eruit) ....er zat iets op, maar hoe ik het moet omschrijven....(alvast sorry voor de details) het leek wel zo`n snotje die je wel eens hebt als je echt verkouden bent....was niet echt bruin maar ook niet echt wit en ik kon het uitrekken tussen mn vingers....

snap er niets meer van...hopelijk is het afkomstig van een innesteling, maar ben bang dat de ongi komt....verder geen bruine vegen ofzo met afvegen

Deel Deze Pagina