Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Loe, bij jou ben ik dus ook heel benieuwd hoe het afloopt! Voorlopig ga je in ieder geval naar een goede lf toe. Dus mocht je wel ongi worden, dan is dat in elk geval een geruststelling lijkt me!

@ Kweb, geen flauw idee wat dat kan zijn :( Het kan volgens mij zowel een goed als een slecht teken zijn. Heb je trouwens veel aan hè, zo'n antwoord ;)

2. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Lijkt me ook een stuk rustiger! haha!
    Beetje werken om het tempen heen...hihi.

Iedereen moet idd doen waar ie zich goed bij voelt.

Hoop alleen zo dat dit de laatste ronde hier is voor iedereen!

3. @ kweb: hou moed! Je kaartje ziet er goed uit en dat 'snotje' :) wat je had kan van alles zijn, hoeft echt niet te betekenen dat je ongi wordt!

@ meiden die zwanger zijn geworden: GEFELICITEERD! Wat een goed nieuws, geniet ervan!

@ all: Vanmorgen mijn temp. 0,1 graden hoger! Spannend! Vraagje:
    Op dag 60 is m'n temp. met 0,4 graden omhoog gegaan, maar m'n ovu test die dag was negatief. Pas op dag 62 en 63 was de ovu test redelijk donker. Welke dag zou nou mijn ei zijn geweest? We hebben op dag 62 en 63 geklust.

4. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ik nam zelfs de thermometer mee naar mijn werk :)
    Nee hoor, grapje ;) Ik zie me al lopen naar de wc toe, hihi.
    Ik tempte vooral 's avonds veel, wel 4 keer ofzo. En dan telkens bang zijn dat hij laag zou zijn, lekker nuttig op die manier :rolleyes:
    En iedereen deze ronde zou mooi zijn natuurlijk, maar een paar per week is ook goed ;)

5. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    @Mosa, heb net even de zoekfunctie gebruikt en wat ik tegenkom is dat veel vrouwen die na hun ei vruchtbaar slijm hebben waargenomen, toch zwanger zijn.... natuurlijk zijn er ook vrouwen die gewoon ongi zijn geworden...het kan idd alle kanten op.

Was opzich al verbaast dat ik het op mn tampon zag. Heb nog nooit vruchtbaar slijm waargenomen. Ook niet in eerdere cycli en ook niet tijdens het voelen van bbm (na ei) wel witverlies, maar geen vruchtbaar slijm....

6. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Leonie, lastig! Als je alvast wat temps voor de komende dagen invult, waar zet ff dan het kruis? Ik zou, ondanks die stijging op dag 61 toch eerder denken dat je eisprong op dag 62 was. Omdat je temp dan pas echter hoger is dan ervoor, zulke grote stijgingen als op dag 61 heb je al eerder gehad.
    Maar wat een supernieuws dat je nu toch een eisprong hebt! Goed hoor! Zal zo frustrerend zijn, die eindeloze cyclussen!

7. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Het zou natuurlijk ook juist een goed teken kunnen zijn maar het is toch altijd lastig met dat soort dingen. Zo lees je bijv. ook dat rode, warme wangen vaak een goed teken is, maar ik heb dat iedere keer na mijn eisprong. Dus zelf probeer ik dat soort 'signalen' te negeren.

Maar wel apart dat dit nu de eerste keer is dat je vruchtbaar slijm hebt gehad! Misschien komt het alleen maar diep van binnen bij jou voor, dus nog verder dan bij het checken van je bmm.
    Ik heb het overigens ook heel weinig hoor! In ieder geval niet centimeters rekkend slijm :)

Maar het is dus te hopen dat het bij jou een goed teken is, maar eerst maar een hopen dat je temp morgen weer stijgt!

8. Loe

Loe Niet meer actief

even spuit elf hier: ik heb helemaaaaaaaaaaaaaal geen slijm. Niks, zo droog als een droogtrommel.

9. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hihi, leuke omschrijving hoor :)
    Maar volgens mij maakt het niets uit als je het niet hebt hoor!

10. @ mosa: Als ik verder de temp. invul (36.5 en hoger) bij de volgende dagen dan zet FF een kruis op dag 64 ! Dat zou wel perfect zijn gezien het klussen (dag 62 en 63) :D Nu maar hopen dat m'n hoog blijft en niet ineens weer zakt. Dan ben ik zowieso al heel erg blij met alleen al een eisprong!

@ kweb: Goede hoop dus een vruchtbaar slijmpje na je ei ! :D

@ Loe: Niet iedereen heeft vruchtbaar slijm hoor, of neemt het waar...
    ik ontdekte een paar dagen terug vruchtbaar slijm d.m.v. onderzoek bij mijzelf (baarmoedermond) anders had ik het echt niet gezien!

11. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Leonie, dag 64 zou mooi zijn, maar voor mijn gevoel eerder dag 62, omdat je temp toen al hoger was dan het gemiddelde ervoor. En dan zou klussen op de dag zelf ook goed zijn hoor!
    Ik ben benieuwd wat de andere meiden ervan denken!

12. @ Mosa: ik denk dat FF dan een kruis zet op dag 64 (als m'n temp. nog hoger wordt als 36.5) omdat ik eerder in de cyclus al een temp. van 36.5 heb gehad. En 36.4 vind hij dan blijkbaar te laag...? Ik weet het niet, maar het komt mij wel goed uit :) Morgen trouwens naar de HA, ben benieuwd wat hij van mijn uitgeprinte kaartje en ovu testen vind. M'n ovu testen zijn trouwens niet super positief... maar als ik ze weg haal in FF dan geeft hij alsnog een stippelkruis ;)

13. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Fijn zeg! En inderdaad een goede timing! Ben ook erg benieuwd wat je ha morgen zegt! Alvast succes in ieder geval!

14. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Hallo ik ben er weer.....
    net nog een testje gedaan met kruidvat maar darbij is de 2e streep practisch onzichtbaar. Kan ook niet anders op 11 DPO en met ongeconcentreerde urine. Nu maar ff een paar dagen wachten en dan kijken of de strepen duidelijker worden.
    Angst/beef!

15. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ach meid, wat kun je jezelf zo lekker gek maken hè :)
    Op 11 dpo zonder ochtendurine hoef je inderdaad in de meeste gevallen niet te hopen op een positieve test.
    Inderdaad nog maar eventjes wachten en dan nog een keer met ochtendurine proberen.
    Maar een streepje krijg je niet zomaar, dus ik heb goede hoop :)

16. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    aah pookie dan lopen we precies gelijk ik zit ok op dpo 11 vandaag.
    heb gistermorgen getest en had ook een posi bij kruidvat ook wel lichtjes maar wle duidelijk aanwezig dus idd nog ff wachten en dan smorgens dan kanlt ie vast wel.
    wat is je lf normaal dan? die van mij dus 11.

17. Anoniem78

Anoniem78 Lid

25 jan 2009
    78
    0
    0
    brabant
    Hallo,

Ik snap erg echt niks van.
    Mijn temp curve gaat maar omhoog en omlaag en dit al twee maanden terwijl ik netjes op tijd temperatuur.('s morgens om kwart over 7 )
    Dit verschil is dan ook steeds best groot van bijv. 36.44-37.10 en dan weer 36.54 en dit meer dan een keer in de maand..
    Weet iemand hoe dit kan?
    Ik word wel precies op de 8e van de maand ongesteld.

Groetjes..

18. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    bedankt trouwens voor alle reacties, heb net alles teruggelezen.

@kweb; innesteldip.......ik blaas die temp omhoooooooog!

@Mosa; ook al op 10 DPO! Volhouden. Thermometer, verschil van tienden is best veel! Maar is best mogelijk...inderdaad kun je beter bij de nieuwe cyclus beginnen. Zo over 2,5 jaar of zo:)

@Loe temp doet zeker raar, er is zeker goed voor jou geblazen dit weekend ;) ( ik vind oktober mensen verschrikkelijk ;) .....ik ken ook alleen maar van die weegschalen die nooit weten wat ze willen. Moet je net mij erbij hebben als vat ongeduld :rolleyes: :rolleyes: :) )

@bereke; lekkage, spreek mij er niet van halve woonkamer is behangen/bevloerd met vuilniszakken. Maar wij kunnen tenminste nog thuis blijven. Ik hoop dat jij snel een goede dakdekker hebt gevonden. Bij ons gaat het niet zo vlotjes. En duivels verdienen schoppen!

@klussertje; dikke knuf! balen dat je niet eerder terecht kan in het ziekenhuis, omdat het in 1 zo slecht is. Maar wel heengaan de 10 feb. Dan weet je misschien al wat meer!

@Djaar; joepie eerste testen zijn OK, en dus ook geen excuus om niet af te vallen ( spreek je streng toe, want ben zelf vandaag weer met Sonja begonnen! ;) )

@mamasuus; ik heb meestal ook een korte LF, 12 en bij uitzondering 14 dagen. Vorige zws teste ik op dag 12 ook licht posi.

@All; goh ik had echt niet verwacht een 2e streep te zien vanmorgen. Maar wel heel blij natuurlijk en voorzichtig ik weet als geen ander dat het allemaal nog heeeeeel onzeker is. Dus nog ff geen banner en over een paar weer testen.

19. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Jeetje wat een vruchtbare dag

afrola, pookie & mamasuus Gefeliciteerd met het tweede (vage)streepje

Het heeft dus wel geholpen afrola om het even los te laten. Ik ga gelijk weer stoppen met tempen ;)

Klussertje80: Wat erg allemaal. Heel veel sterkte en maak jezelf niet te gek.

kweb: Ik had laatst ook zo'n 'snotje' in combinatie met eiwit. Ik vond het ook heel raar. En het was ook een beetje hard en doorzichtig.

20. Loe

Loe Niet meer actief

Nou.............net in bad geweest. Bmm nog vrij hoog, half open of gesloten (dat weet ikniet zo goed), ik denk eigenlijk een beetje open maar wel hard. Heeft het nu nog zin om morgen met ochtendurine nog een testje te doen als ik niet ongesteld word? of heeft dat weinig zin aangezien de test van vandaag niet positief was? (geen ochtendurine, maar wel drie uur niet geplast...)

Deel Deze Pagina