Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Anoniem, hou je toevallig je temp bij op de site www.fertilityfriend.com? Als je dat nog niet doet, dan is dat wel heel handig om wel te gaan doen.
    Het is wel een Engelse site, mocht je daar problemen mee hebben, dan kun je het altijd hier vragen!
    Maar als je temp hoog is, blijft hij dan een tijdje hoog of kan hij dan de dag erna al weer laag zijn?
    Want als je een eisprong hebt, dan stijgt erna je temp en dan blijft hij ongeveer 14 dagen hoog. Als je ongesteld gaat worden, dan daalt je temp weer.
    Mocht je temp constant schommelen, zonder hoog te blijven, dan heb je kans dat je geen eisprong hebt.

@ Pookie, spannend hoor! Maar we hebben goede hoop!
    Hopelijk is jullie lekkageprobleem ook snel opgelost! Hoe is dat gegaan tijdens jullie weekendje weg?
    En graag mijn volgende cyclus over 2,5 jaar :D

@ Sheann, hopelijk is je temp morgen weer goed hoog, dan kan het een mooi innestelingsdipje zijn!

@ All, nieuw woord voor vruchtbaar slijm, 'soort snotje' ;)

2. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ik snap dat het moeilijk is, maar ik wil je aanraden nog een extra dagje te wachten. Dus woensdag een nieuwe test proberen. HCG verdubbelt ongeveer om de dag, dus ik denk dat de kans redelijk klein is dat je morgen wel een streepje krijgt.
    Maar als je het niet meer houdt, dan kun je het natuurlijk proberen.
    Duim duim duim!

3. woops

woops Niet meer actief

Hallo dames,

Hier ben ik even.
    Vandaag 3 zwangere meiden erbij zeg.
    Als ik zo wat vluchtig kijk, komen er nog wel heel snel wat meiden bij als ik m`n gevoel laat spreken.

Mijn temp. is mooi stijgende en ik wacht netjes af wat m`n temp. doet de komende dagen.
    Dit is de laatste ronde met temp. en de ovu-testen dus het zou wel heel mooi zijn als het nu toch raak zou zijn. ;)

4. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ sheann, bij mij heeft het geholpen, ieg voor mijn gemoedsrust. En ik moet zeggen dat ik de seks ook weer lekkerder vond :oops: en goede seks schijnt weer beter te zijn....

Maar doe vooral waar jij je prettig bij voelt hoor!
    Ik duim voor je dat het snel raak is!

@ Loe, voor een positieve test is het beter als je nog een paar dagen wacht. Het is moeilijk, maar negatief testen is ook heel vervelend!

@ All, ik duim voor jullie allemaal dat jullie mij/ons snel mogen volgen [-o< [-o< [-o<

En zal even wat HCG strooien voor degene die dat willen HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG

En ik blaas even heel hard om alle temps omhoog te blazen of hoog te houden: PPPPPFFFFFFFFFFFFFFFFFFFffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
    PPPPPPFFFFFFFFFFFFFFFFFfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

Ik hoop dat ik vanavond lekker kan slapen. Ik kan in elk geval mooi dromen ;) Ben zo moe, vooral omdat ik afgelopen nacht nauwelijks heb geslapen...

5. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    hey meiden,

tja, wat zou zo`n snotje nou betekenen he ? Ik weet dat er een prop slijm loslaat als je ongi wordt, zodat je ongi eruit kan komen...maar heb geen idee of dat dus ook rekbaar is. En ik weet dat je bij zwangerschap een dikkere slijmwand krijgt zodat je vruchtje zich beter kan vasthouden.....

wat ik vervelend vind is dat je je lichaam niet goed genoeg kent. Normaal geen snotjes ontdekt, gelijk ongi bij tempdaling.... en nu nog steeds geen ongi....Als die temp morgen niet omhoog gaat weet ik het ook niet meer...;)

Ben benieuwd hoe het nu met klusser gaat en wat ze heeft gehoord tijdens het telefonisch consult.

6. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Wops, je temp is inderdaad érg mooi! Hopelijk blijft hij zo mooi!

@ Afrola, ik denk dat je morgen in ieder geval met een glimlach op je mond wakker wordt :D Lijkt me een heerlijk gevoel! Vertellen jullie het al snel tegen jullie ouders enzo of wachten jullie een tijdje?

@ Kweb, een fout die we allemaal maken, is dat we overal wat achter willen zoeken. Elk krampje, slijmpje en pijntje heeft meteen betekenis. Dat maakt het hele zwanger worden ook zo'n gedoe vind ik. Hopelijk stijgt je temp morgen inderdaad! Ik zal duimen!

Ik hoop dat mijn thermometer het morgen weer goed doet, ben toch wel benieuwd!

7. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Nieuwegein
    mosa, je hebt gelijk hoor meis...dat weet ik dondersgoed....tis al bijna morgen....en dan weten we meer. Nouja, en als de ongi toch doorzet, komt het toch wel en doe ik daar niets aan.....komt goed hoe dan ook :)

8. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

meiden het 1ne hele kleine beetje hoop is zo'n uurtje gelden vervlogen..... ben zojuist ongi geworden.

en het meest rare ik ben er nog blij mee ook eindelijk uit het wel niet gebeuren. we gaan nu ff een cyclus afwachten en gewoon klussen als we zin hebben termometertje verdwijnt in me kast en blijft daat liggen tot me volgende ongi.....

9. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

zoooooo... wat lees ik nu?

pookkie, afrola en mamasuus zwanger? Alvast van harte gefeliciteerd!

Ben even een tijdje afwezig geweest, omdat het a) mega druk op de zaak van mijn man was (en daardoor voor mij met de administratie/boekhouding). b) zijn we op skivakantie geweest met kerst en oud/nieuw en c) nu ook lekker druk.

Maar de drukke periode wordt weer wat minder en zodoende kan ik hier weer wat meer meeschrijven. :)

HOe is het hier verder met de dames?

10. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Klussertje, :cry: wat rot zeg! :cry: Ik vind het heel erg voor je! Goed dat je even niet gaat tempen! Ik vind het zo sneu dat het nu weer zo gelopen is! Sterkte in ieder geval en een hele dikke knuffel!

@ Kweb, je kunt er nu inderdaad niets meer aan veranderen, hoe het ook gaat lopen. Maar ja, uiteindelijk willen we allemaal maar één ding, en dat heb je helaas niet in de hand. Maar totdat het tegendeel bewezen is, gaan we er gewoon vanuit dat je temp morgen weer hoog is :)

11. Anoniem78

Anoniem78 Lid

25 jan 2009
    78
    0
    0
    brabant
    Hallo,

Ik ben nu ruim twee maanden aan het tempen maar ik snap erg echt niks van.
    Mijn temp curve gaat maar omhoog en omlaag en dit al twee maanden terwijl ik netjes op tijd temperatuur.('s morgens om kwart over 7 )
    Weet iemand hoe dit kan?
    Ik word wel precies altijd op dezelfde dag ongesteld...

Groetjes..

12. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hé! Ik heb nog weleens aan je gedacht :) Lekker toch, dat je te druk bent geweest om hier te komen (toch?), een beetje afleiding is altijd goed!
    Hoe gaat het met je? En hoe gaat het met het afvallen?
    Ik zie staan dat je nog 7 kilo moet afvallen voor je naar de gyn kan, dus ik neem aan dat het goed gaat!

13. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ik had straks al een reactie op je berichtje getypt, had je dat gezien?
    Ik zal hem hier even plakken:
    @ Anoniem, hou je toevallig je temp bij op de site www.fertilityfriend.com? Als je dat nog niet doet, dan is dat wel heel handig om wel te gaan doen.
    Het is wel een Engelse site, mocht je daar problemen mee hebben, dan kun je het altijd hier vragen!
    Maar als je temp hoog is, blijft hij dan een tijdje hoog of kan hij dan de dag erna al weer laag zijn?
    Want als je een eisprong hebt, dan stijgt erna je temp en dan blijft hij ongeveer 14 dagen hoog. Als je ongesteld gaat worden, dan daalt je temp weer.
    Mocht je temp constant schommelen, zonder hoog te blijven, dan heb je kans dat je geen eisprong hebt.

14. Ingiemoppie

hey mosa.... zo heb ik vaak aan een aantal van jullie gedacht (gek hé....sommigen blijven je gewoon bij, grijns)...

Ja, die 7kg moet ik nog even veranderen naar 5kg. Voor de kerstvakantie heb ik de maagband nog een keer laten opspuiten (lees: strakker zetten) en dat loopt lekker nu. Denk dat ik eind februari die afsrpaak met de gyn wel kan maken (hoop ik)... en dat we dan eindelijk de IUI mogen starten zeg.

15. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goh, ik ben in een typbui zie ik :)

Wat trouwens wel leuk is (wel off-topic), ik was eerst veel op het forum van jonge gezinnen en met 10 meiden daarvan hebben we nu een besloten forum. Aanstaande zaterdag komen ze bijna allemaal bij mij langs (woon in het midden van Nederland), leuk hè?!
    Wel grappig, waar een forum toe kan leiden :)

16. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Nieuwegein
    mosa, lief van je die opbeurende woorden. Ben inmiddels wel weer wat rustiger geworden.

Klusser, meissss dat meen je niet. Vind het echt ontzettend kl*te voor je. Goed dat je nu even rust neemt en lekker gaat klussen wanneer je er zin hebt...je zal zien, dat het dan ineens weer raak is....

all ik ga nog even bankhangen en daarna lekker slapen. Truste all

17. Ingiemoppie

Doe je dat tempen wel gelijk nadat je wakker wordt? Daar kan namelijk heel veel verschil in zitten. Doe je ook ovulatietesten, want als je temp niet klopt kun je eventueel daarmee je eisprong aantonen.

18. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

Klussertje, wat rot zeg! Ik vind het heel erg voor je! Goed dat je even niet gaat tempen! Ik vind het zo sneu dat het nu weer zo gelopen is! Sterkte in ieder geval en een hele dikke knuffel!
    ======
    tis helemaal niet rot opt moment ik ben zelf heel blij ben eindelijk uit die verdomde rot stress..... het liefste had ik gewoon zwanger geweest maar dan ook duidelijk dat er gewoon 2 dikke vette srepen op doemen.... en dat er een hele mooie duidelijke echo was.... maar niets van dat alles is waar en nu ben ik ongi en ga ff van deze periode genieten.... en rustig op naar 7 april en dan ga ik eindelijk echt geholpen worden.
    Mijn temp curve gaat maar omhoog en omlaag en dit al twee maanden terwijl ik netjes op tijd temperatuur.('s morgens om kwart over 7 )
    Weet iemand hoe dit kan?
    ======
    je temp is nooit stabiel dus dat de temp schommeld is heel normaal.... maar zodra je een kruis hebt van ff moet je niet onder de rode horisontale lijn komen

19. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    De één blijft je inderdaad meer bij dan de ander :)
    Maar wat goed dat je nu nog maar 5 kg hoeft af te vallen, moet je maar snel veranderen dan!
    Wat heerlijk dat jullie dan binnenkort kunnen starten met IUI! Gebeurt er eindelijk wat!
    Wel heel spannend lijkt me! Heb je er een goed gevoel over?

20. Anoniem78

Anoniem78 Lid

25 jan 2009
    78
    0
    0
    brabant
    Sorry, ik had je reactie niet gezien.
    Ik ben pas net op dit forum actief dus het kan ook zijn dat ik het soms nog niet helemaal door heb hoe het werkt ;)
    Ik zal eens op die site gaan kijken of het lukt.
    Is het wel mogelijk dan om ongesteld te zijn en toch geen eisprong te hebben?

Deel Deze Pagina