Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Klussertje, natuurlijk is de stress en onzekerheid ook heel vervelend, maar ik had eerlijk gezegd nog wel goede hoop dat je misschien pas kort zwanger was. Maar nu heb je in ieder geval wel zekerheid en een beetje rust, kun je weer een beetje bijkomen.

2. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

Klusser, meissss dat meen je niet. Vind het echt ontzettend kl*te voor je. Goed dat je nu even rust neemt en lekker gaat klussen wanneer je er zin hebt...je zal zien, dat het dan ineens weer raak is....
    =====
    net als voor moos heb nu geen medelei met mij..... ik voel me er nu goed onder....
    ohw ja dacht daarstraks ff me bloed donatie van deze periode te kunnen vol doen. mag het niet omdat me hb waarde maar 6.5 is. dus morgen maar weer de ha op bellen....

3. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Anoniem, geeft niets hoor!
    Als je vragen over ff (fertilityfriend) heb, dan stel je ze gewoon hier. Er is altijd wel iemand die je kan helpen.
    Als je geen eisprong hebt, wordt je uiteindelijk wel ongesteld, maar vaak heb je dan een hele onregelmatige cyclus.
    Alhoewel je ook uitzonderingen hebt, die wel op tijd ongesteld worden, maar die in ieder geval uit de temp geen eisprong kunnen halen.

4. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

@) mosa: ik heb er echt een goed gevoel over als we kunnen starten met IUI. Dit omdat we nu dus al 38 maanden bezig zijn en via smep en andere methoden van alles hebben geprobeerd, maar het schijnt zelf niet te lukken........ dus alle hoop gericht op IUI, dan worden de zaadjes direct in de baarmoeder gezet en hoeven ze niet zelf de weg daarheen te vinden. Dan hoeven ze alleen nog een eitje te vinden. Maar omdat ik maar 1 geschikte eileider heb, hoop ik dus erg, dat de zaadjes die dan vinden.

@anonym: uiteraard wordt je ongesteld ook al heb je geen eisprong. Ongesteld worden is: je baarmoeder stoot het baarmoederweefsel af, wat normaal gesproken gedacht is voor het innestelen en groeien van een beebje.

5. Klussertje80

========
    ja ok ook ik bleef vast houden aan de laatste 30% kans. en natuurlijk toen ik bij het afvegen het ontdekte had ik zo iets van neeeeeee helaas. maar ja naar een vedere redenatie.... ik ben wel ineens hoofdpijn vrij waar ik al vanaf vrijdag mee liep enkel en alleen omdat ik zoooooooooooo gespanne en zooooooooo gestressed was

6. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Klussertje, telkens die irritante spanning is inderdaad niet fijn! Voelt vast ook wel als een last die van je schouders afvalt?!

@ Ingiemoppie, zo hoeven de zaadjes in ieder geval minder moeite te doen om een eitje te vinden! Zou wel heel gaaf zijn zeg! Jullie zijn nu ook écht weleens aan de beurt!
    Heb je trouwens wel een beetje bijgehouden wie hier zwanger zijn geraakt of helemaal niet?

7. Klussertje80

@ Klussertje, telkens die irritante spanning is inderdaad niet fijn! Voelt vast ook wel als een last die van je schouders afvalt?!
    ======
    ja dat wel en daarom ben ik ook zo blij.

8. Ingiemoppie

niet helemaal, alleen van de laatste 3: afrola, mamasuus en pooky....
    waarbij pooky geloof ik nog even tot morgen wacht toch?

9. Ingiemoppie

oeps... dubbel gepost

10. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Pookie had een licht lijntje vanochtend, dus zij wil nog even afwachten.
    Maar Hanna1974 is weer zwanger en Melisa ook! Verder weet ik het nu ook zo snel niet :)
    Wies helaas nog niet, ook niet na de 1e IVF-poging :cry:

11. Ingiemoppie

ooh geweldig zeg van hanna en melisa.... super...

en wat sneu voor wies....... wanneer heeft ze 2e IVF?

12. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ik weet het niet precies. Ze heeft na de eerste IVF nog wel getempt en hier meegekletst, maar nadat ze ongesteld werd, is ze niet meer geweest. Volgens mij heeft ze een eigen topic onder vruchtbaarheidsbehandelingen, dus als je het wil weten, dan kun je daar even kijken.

Ik ga er vandoor, wilde vanavond eens lekker op tijd naar bed gaan!
    Weltrusten en leuk dat je terug bent :)

13. Ingiemoppie

ik ga een snubbeken bij de vruchtbaarheidsbehandelingen...

slaap ze...

(ik duik ook mijn bedje in)

14. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    goedemorgen allemaal,

vanmorgen nog steeds licht lijntje en temp van 36.8 iets lager dus, maar ook een half uur eerder getempt?

Ik ga gewoon de Marb truc doen, iedere dag testen tot ruim na NOD of als de teststreep nie donkerder kan worden nie!

15. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Hahahaha, de marb truc :) Ben berucht :evil:

Maareh... gaaf van je lijntje! Over 9 maanden heb jij en baby, ik zie het in mijn kristallen bol!

16. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    @ pookie: spannend!

Temp hier is weer hoog ... En ik werd vanochtend wakker met ongikrampen. Nu nog een beetje. Ik weet niet echt of dit het begin van het einde inluidt (klinkt dat weer dramatisch zeg :oops: ) of iets anders. CD24 is wat vroeg voor ongi, maar is niet iets wat niet eerder is voorgekomen.

17. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Goedemorgen meiden,

Slecht nieuws hiero...temp is weer gezakt. Verwacht vandaag wel ongi......tis er nog niet, maar zal niet meer lang duren....

Heb beetje een baaldag vandaag....(zullen de hormonen wel zijn ;))

18. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    nou hier is de lijn donkerder geworden na twee dagen hoor is nog niet zo donker als controle ding maar dat geeft niet hij is er wel dus ben nu denk ik dan officieel zwanger woehoe.

klussertje he balen meid maar je wet in ider geval wel weer waar je staat. en kunt je concentreren op andere dingen.

pookie, als ie er staat dan staat ie er gewoon hoor.

voor de rest :thumup: :thumup:

19. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ kweb: he, verdorie.. Had nog goede hoop dat het een innesteling was. :( Sterkte meisje...

20. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    Kweb en Klussertje; meiden een dikke knuffel voor jullie !

Voor de rest, sorry ik heb niet alles onthouden en bijgelezen. Ben zelf een beetje gespannen om mijn afspraak met de gyn vanmiddag.
    Ben in elk geval blij dat het eindelijk zover is.

Ik zal jullie zo snel ik kan wat laten weten.

Deel Deze Pagina