Strijkkraal, je temp is nog steeds gestegen, dus denk niet dat je al ongi gaat worden. Posi blijven hoor! *duim*duim*duim* Mosa, deed je thermo het vanmorgen??!! 8-[ Klusser, R.E.S.P.E.C.T.!!! Kweb, balen meis. Je hebt recht op je baaldag, dus doe maar lekker. Dikke knuf voor jou. Ik heb met pijn en moeite NIET getempt vanmorgen. Ben wel onwijs nieuwsgierig naar wat mn temp nu doet 's morgens, maar ik had gisteravond een dinershow en was pas om 01.00 uur thuis en vanmorgen ging om 06.15 uur de wekker weer... geeeuw. Zou dus al niet een betrouwbare temp zijn.... Maar... ik heb met mezelf afgesproken niet te tempen, ovutesten of slijm zoeken, dus dat doe ik ook niet... [-X Fijne dag allemaal!!!
Klusser, R.E.S.P.E.C.T.! ====== uhm het kant aan mij liggen maar deze snap ik niet sorry ben blond en net uit bed
nu ff verder reageren KWEB meis je krijgt van mij ook een dikke knuffel. Pookie een lijntje is een lijntje hoor dus jij bent gewoon zwanger.... Mama suus Nu echt gefeliciteerd uhm vraag me af hoe het met mptje is...... gistere avond had ik zo rond half 8 wat bloed verlies maar toen ik voor het slapen gaan naar de wc ging was er niets meer
Goedemorgen, @ Pookie, volgens mij zit het wel goed bij jou hoor @ Suzy, mooi kaartje zeg! Ongikrampen kunnen ook juist een goed teken zijn, vooral met zo'n hoge temp! Ik duim! @ Kweb, balen zeg Je ongi zal inderdaad wel komen Knuffel voor je baaldag! @ Mama suus, Joepie @ Djaar, veel succes vanmiddag! @ Maar, goed dat je niet getempt hebt! Je kan het! @ All, mijn temp was best laag, maar ik vertrouw de thermometer ook niet helemaal. Maar in ieder geval denk ik dat ik ongesteld ga worden, had vanochtend met afvegen ineens bruin smurrie en net ook aan m'n tampon. Wel oud bloed, maar dan nog. Ik ga dan eens even mijn kaartje bestuderen, want dan klopt het kruis niet. Of ik dan geen eisprong gehad heb? Zou een innesteling kunnen op dag 11 als je een lange lf hebt?
GOedemorgen meiden, @ mosa, jammer zeg dat je temp weer omlaag is gegaan en die bruine smurrie. Je hebt een beetje een raar kaartje deze ronde. Innesteling op dag 11 kan vast ook wel, ik zal voor je duimen! Maar misschien heb je gewoon je ei al eerder op dag 20 gehad? dan zit je nu op 18 DPO en zou het zomaar kunnen... @ Ingiemoppie: Dankjewel! leuk weer wat van je te lezen! Alles goed? Ik zie dat het afvallen best goed gaat, you go girl ! Nu weer op de wachtbank. Zal toch voor je duimen. En anders gewoon gaan voor de IUI, met nog maar 5 kilo te gaan zal dat traject vast snel van start gaan en dan gaat het helemaal goed komen. @ Kweb, balen zeg van die verder tempdaling. Dat ziet er niet zo goed uit knuffel! @ Pookie een streep is een streep toch? Volgens mij zit het echt wel goed hoor! @ SuzieQ, mooi temp! maar je twijfelt vanwege ongi-krampjes. Maar dan niet gelijk de moed opgeven hoor! ik heb van het weekend ook last van ongi-krampjes gehad maar ze kwamen niet @ Maar, goed zo niet getempd ! Maar wel in de spanning waar je nu zit Vast op weg naar skibeeb ik duim voor je hoor! @ Klussertje: neem je rust... @ all, het is nog een beetje onwerkelijk. Vanochtend toen ik wakker werd moest het weer even doordringen maar toen heb ik nog even lekker in bed liggen dromen over het wonder dat zich aan het voltrekken is Verder hebben we afgesproken om het 1e weekend van februari aan de (schoon)ouders te gaan vertellen. Daar heb ik wel zin in . Maar we willen eerst dat het bij onszelf doordringt. Aankomende vrijdag ga ik wel een dagje met mijn moeder stadten. Dus moet dan wel mijn mond zien dicht te houden en hopen dat ze niets aan mij merkt. Soms weet ze precies wat er aan de hand is zonder dat ik iets zeg, maar goed ik houd gewoon mijn mond dicht 8)
Afrola, ik hoop het zooooo! Ik wil wel een skibeeb hoor. Leuk om 'm later te vertellen dat ie in een krakkemikkig bedje hoog in de bergen is verwekt... haha. Klusser, ik bedoelde dat ik het knap vind hoe je ermee omgaat en probeert positief te blijven. Mosa, luister nou eens naar me! Wat hadden we afgesproken?! Omhoog met die temp en vooral GEEN smurrie! (nutteloze zooi... )
@ Klussertje: neem je rust... ===== dat doe ik zeker.... ik blijf hier wel lekker hangen *kan nu wel zeggen dat ik een poosje niet kom maar daar kan ik me toch niet aan houden* maar ga voorlopig niet tempen....hoop dat ik me zelf daar wel aan houden kan.
Klusser, ik bedoelde dat ik het knap vind hoe je ermee omgaat en probeert positief te blijven. ============ ja zeg het wel probeert ik heb vannacht echt een orkaan door me heen gekregen..... *ik heb last van spannings epileptie* nou en dat is er vannacht uit gekomen.... heb ongeveer 5 minutten flink liggen tetsen op me bed. heb nu alleen nog geen gevoel in me rechter hand. Maar dat begon gistere avond al met steeds een tintel gevoel in me hand en steeds wat kramp maaar nu kan ik er helemaal niets mee
@ all: goedemorgen! @ kweb: jammer, het gedoe gaat inderdaad weer komen denk ik. Maar ik ga weer met je meedoen, zie mijn tempkaartje......... @ Afrola: prachtig he! En succes met je mond houden! @ Mosa: moos, ik denk dat je ei gewoon goed staat zoals ie staat en innesteling op LF 11 denk ik ook niet. Probeer gewoon eerlijk tegen je te zijn hoor, sorry als ik niet zo'n gunstige mening heb........... @ Klusser: RESPECT betekent dat iemand respect voor je heeft.........om wat er is gebeurd, om hoe je het opvangt, om van alles........ @ Strijkkraal: jij bent de hoop hier! Je wordt niet ongsteld meid, je temp is veels te hoog. @ Djaar: heel veel succes! Sorry voor wie ik vergeten mocht zijn........ik baal ook wel hoor kweb, dat ik weer ongesteld ga worden. Maar ik ben aan de andere kant wel blij dat ik nu de twaalf dagen heb gehaald. Die heb ik nu gehaald toch? tis vandaag dpo 13. K had zo graag een oktober beeb gewild...........
@ Loe, ik vind het zo vreemd dat ik dan ineens een hele korte lf zou hebben. 5 rondes lang 16/17 dagen en nu dan ineens 10 of 11? Sowieso was het dit keer een vreemd kaartje, mijn temp is helemaal niet echt hoog geweest, meestal de laatste week van mijn cyclus. Ik dacht dat het nog zou komen, maar blijkbaar niet Wat balen dat jouw temp ook weer gedaald is Maar je lf is in ieder geval beter! @ Afrola, heerlijk lijkt me dat, zo genieten van het idee zwanger te zijn! En hoe jullie het gaan vertellen enzo! @ Klussertje, heftig zeg, spanningsepileptie! Hopelijk blijft het nu weg!
Hoi ! Vanmorgen naar de HA geweest en eerlijk gezegd voelde ik mij een beetje voor lul staan want, wat wilde ik nu eigenlijk weten? Hij pittig gekeken naar m'n mooie uitdraai van FF en ovu-testen. Toen ik de afspraak maaktte was er nog helemaal geen sprake van evt. eisprong en temp. verhoging, maar nu dus wel. Hij denkt dat ik nu echt een eisprong heb gehad, dus dat is goed nieuws! Hij adviseerde mij om deze cyclus af te wachten en als ik in juni nog steeds 1 x in 2 maanden ongi ben dan mag ik in juni terugkomen en dan verwijzing naar gyn, maar normaal gesproken zou ik een verwijzing pas krijgen na een jaar proberen... Nouja, in ieder geval fijn dat iemand er even naar gekeken heeft en dat ik m'n nieuwe huisarts heb ontmoet (serieus.. hij leek sprekend op tom cruise! pff). Temp. vanmorgen 36.6 !
Leonie, fijn hoor! En tom cruise, ook fijn haha. Maar is je cyclus dan niet extreem lang............of heb je dit altijd zo gehad? @ mosa, ik zat al naar je eerdere kaartjes te kijken.....is die groene je enige vorige kaartje? meer kan ik er namelijk niet zien. Mijn lf verschilt van kaartje oktober van 14 dagen tot 9 dagen vorige maand.........misschien nog niet zo'n groot verschil als bij jou........maar toch. Ook zie ik bij jou, net als bij mij, ook een verschil in de totale lengte van de cyclus, daarom zit ik te denken dat we misschien toch wat onregelmatig zijn en dat de LF dus ook niet echt heel constant is. Maar heb je ook nog meer vorige kaartjes?
@ Leonie, toch goed dat je gegaan bent! En jij kon natuurlijk ook niet weten dat je nu precies een eisprong zou krijgen @ Loe, ik heb nog meer kaartjes, maar omdat ik geen vip heb bij ff, kun je maar één andere in je linkje zetten. Ik heb er nu even een andere ingezet. Maar al mijn kaartjes zijn een beetje zo, na mijn eisprong eerst schommelend en niet zo hoog en de laatste week (ongeveer) gaat mijn temp ineens omhoog. Daardoor dacht ik dat dat nu ook nog zou gebeuren. Het voordeel is wel dat ik dacht een cyclus van 44 dagen te krijgen en ik zit nu op dag 38. Nog te lang, maar niet zo heel lang
* Zucht * Weet het even niet meer... 3 dagen geleden vrij donker ovutest,daarna 2 dagen ovutest negatief... Vandaag weer een streepje zichtbaar... Gister ochtend beetje Eggwhite vanochtend veel eggwhite.. Vanochtend een beetje bloed... kaartje: http://www.fertilityfriend.com/home/2187fb
Hoi lieve meiden. Waar ik al bang voor was is gebeurd.. Mijn oma is overleden.. De begrafenis is nu ook achter de rug.. En mijn lief heeft de huisarts vandaag gebeld en ik kan vandaag ook al terecht. Ik doe dit voor mijn oma, wat had ik graag gewilt dat ze het kon meemaken......... Mijn ouders weten nu ook dat we bezig zijn, gisteren vroeg mijn moeder wat over mijn pil en ik heb maar gezegd dat ik gestopt ben met de pil. Want ik kàn gewoon niet liegen. Ik zal proberen wat terug te lezen, maar een week terug lezen zal wel niet helemaal lukken.. Ben benieuwd of er weer zwangere dames zijn hier?
Dank jullie wel.. @ Syl, gebruik je nu Clomid? Ben zo zenuwachtig.. Heb net 5 temp kaartjes uitgeprint. Me 2 eersten van ronde 2 en ronde 3.. En me 3 laatsten.. Ik heb deze laatste cyclus alweer 20 dagen bloed verlies gehad met een cyclus van 26 dagen.