Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
  2. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Oh dat had je niet moeten zeggen HAHAHA nu moet ik daar straks aan denken als ik hem zie! Die huisarts van mij is de jongste niet meer hoor :) :) :) .

Ben er nu echt vandoor..

3. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Ik zit even te verzinnen hoe mijn gesprek bij de HA ging eigenlijk. Volgens mij stond ik in 5 minuutjes weer buiten met een verzoek voor mijn hubbie voor "het kwakkie in het bakkie" (ik zag 'm laatste staan, ik dacht, die houden we erin). En op basis daarvan zijn we doorverwezen naar de gyn.

Ik heb volgens mij alleen maar gezegd dat wij een kinderwens hadden, dat het niet lukte en dat ik een verwijzing wilde voor de gyn. Hij heeft wat vragen gesteld geloof ik (over problemen bij geslachtsgemeenschap, ziektes, of ik dronk/rookte of drugs gebruikte :confused: (rare vraag vond ik, ik bedoel ik kom vaker bij de HA, dat zou hij dan moeten weten, maar goed), of ik wist van ziektes aan hubbie's kant e.d. niets bijzonders eigenlijk. Mocht bellen met een ziekenhuis en zodra ik de afspraak had en een naam, zou de assistente de verwijsbrief in orde maken.

4. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

MPtje wat geweldig dat je nu al bij de ha terechtkan....ik duim ook voor je duimen *al gaat dat nu wat moeilijker met een brees om* Gecondoleerd met het verlies van oma.....
    Ik ben idd niet meer zwanger.... maar ga van af 7 april de mmm in. heb dat daarnet ook aan me huisarts doorgegeven en die vond dat het dan wel erg lang op zich lied wachten dus hij gaan bellen maar ook hij kon me niet vroeger plaatsen.

5. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Suc6 MP, hier wordt het wereldrecord duimendraaien benadert hoor!!!!

6. Klussertje80

ik duim ook voor je duimen
    =====
    nou ik ben gelijk helemaal de weg kwijt :p
    ik bedoel dus ik ga ook voor je duimen

7. Klussertje80

Op hoeveel staat het oude recor dan Maar?

8. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Je zult inderdaad al wel veel pijntjes en kwaaltjes gehad hebben de afgelopen tijd! Maar je weet maar nooit, en vooral na een HSG niet natuurlijk! Maar ik snap dat je terughoudend blijft op dit moment.
    Maar ook voor jou duimen we natuurlijk :)

@ All, ik heb zo'n idee dat ik nu echt ongi ben. Ik zal zo eens even de tampon checken, maar ik heb nu ook die echte ongi-buikpijn. Helaas, op naar ronde 8 dan maar weer :rolleyes:

9. Loe

Loe Niet meer actief

haha, nou dan doe ik ook maar mee (met duimen draaien..........)

@ MP, welcome back, en gecondoleerd, en succes over tien minuten!

@ all: ik ben ongesteld geworden. Ben ontzettend teleurgesteld......heb ook vaak het idee dat er wat mis is met me. Misschien zijn mijn eileiders wel afgesloten ofzo.........k weet dat het nergens op slaat......maar toch..........ik snap het gewoon niet. WE hebben zo goed geklust. Deze ronde opname in ziekenhuis, dus kweet niet of t wat wordt.
    Getverdemme.................wist je maar wanneer het raak zo zijn he. Dan kon je (ik tenminste) ontspannen en je verheugen.

Mosa en Kweb, wagen jullie het niet om mij weer na te apen!

Strijkkraal over jouw kaartje heb ik een heel goed gevoel!

Zijn we nu allemaal ongeveer even lang bezig of lijkt dat maar zo? Dit wordt ronde 7 voor ons.....

10. Klussertje80

@All, ik heb zo'n idee dat ik nu echt ongi ben. Ik zal zo eens even de tampon checken, maar ik heb nu ook die echte ongi-buikpijn. Helaas, op naar ronde 8 dan maar weer
    ==========
    MOOOOOOOS neeeeeeeeee dat mag niet! Duivels verlaat moos nu doe haar niet aan dat ze ongi word dat MAG NIET....

11. Klussertje80

Loe waarom doe je me nu na je had gewoon niet ongi moeten worden en gewoon over een week postief gaan testen....

Die stomme vervelende red devils

12. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Duim duim duim ;)

@ Loe, jeetje, wat klote weer zeg :( Ik snap je gevoel wel dat je het idee hebt dat er iets mis is, heb ik soms ook wel. We hebben ook nog iedere keer precies op het goede moment geklust, maar ook nog geen succes.
    Probeer echter nog wel een beetje hoop te houden, het kan de volgende keer zo maar raak zijn!

@ All, ik heb net even gecheckt en in 4 uur tijd een beetje bruinverlies en een klein stipje rood bloed, dus vanavond zal het wel losbarsten. Alhoewel ik meer bloed had verwacht, meestal komt het bij mij ineens. Maar ik wacht het wel af.

13. Nadja7

Nadja7 Niet meer actief

Hoi meiden!

Ik ben een beetje uit het veld geslagen....Was op het werk en had een beetje roze bij het afvegen. Ik kom thuis en temp is nog wat hoger dan gisteren rond dezelfde tijd. Ik doe een testje, omdat ik dan weet dat ik ongi ga worden en door kan naar de volgende ronde. En wat denk je...
    EEN POSITIEVE TEST!
    ik kan het echt niet geloven!

14. Loe

Loe Niet meer actief

Nadja, van harte gefeliciteerd! Velen weten dit in mooi roze te zetten, ik weet niet hoe dat moet. Dus die krijg je van een ander! Hoeveelste ronde was dit voor je?

15. Nadja7

Nadja7 Niet meer actief

dank je, ik kan het nog niet geloven! Dit was mijn 3e ronde.
    Ik merkte dat ik deze ronde wat meer relaxed was en alles wat beter los kon laten. We hebben ook wat minder geklust, dat heeft blijkbaar geholpen!

16. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Wat een goed nieuws :)
    GEFELICITEERD!!!
    Ga er maar lekker van genieten! Ik hoop dat je een voorspoedige zwangerschap zult hebben!

Goh, zal mijn bruinverlies ook zoiets kunnen betekenen ;)
    Wat me trouwens net wel opviel, beetje raar misschien, is dat het leek of ik meer moeite had een tampon in te doen dan normaal. Net of hij ergens tegen aan kwam ofzo :( Vreemd hè? Maar zal wel niets betekenen.

17. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Nu wordt het écht interessant, hoe vaak hebben jullie ongeveer geklust dan? Pookie is namelijk ook zwanger en die hadden ook niet zo veel geklust. Misschien klussen wij allemaal wel te veel :)

18. Nadja7

Nadja7 Niet meer actief

Dank je mosa!
    Ik voel wel dat mijn bmm laag zit, misschien dat je tampon daar tegen komt? Bruin is niet rood, dus....het kan nog!

19. Klussertje80

Nadja gefeliciteerd meis ga maar genieten op die mooie roze wolk

20. Klussertje80

Misschien klussen wij allemaal wel te veel
    =====
    :) :) :) :) :) :) :)
    Moos actie :p

Deel Deze Pagina