Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Zou toch kunnen :) Nu klussen we om de dag, rond eisprong iets vaker, maar misschien moeten we nu maar om de twee dagen klussen. Maar ik ben wel bang om mijn eisprong dan net te missen.

@ Nadja, hoe graag ik het zou willen, ik denk dat ik toch echt ongi word. Als ik daar van uit ga, kan het alleen maar meevallen.
    Maar heerlijk voor je hoor! En ronde 3, lekker snel!

2. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

Velen weten dit in mooi roze te zetten, ik weet niet hoe dat moet
    ====
    loe je doet als volgt je typt een stukje tekst- dat centreer je dan je maakt het zoals dat je wil knippen of zo...
    dan ga je naar letterkleur en dan kies je daar je kleur (dit kan alleen als je nieuw antwoord kiest als je voor snel antwoord kiest kan het niet)

3. Loe

Loe Niet meer actief

Zie je, ze kunnen allemaal heel mooi roze maken voor je!

@ all, zo ik ben weer veranderd, ben ik echt aan toe na zo'n maand! Maar ik blijf dezelfde hoor! Hoe vinden jullie m?

4. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

Maar ik ben wel bang om mijn eisprong dan net te missen.
    =====
    schatje zaadjes kan tot 48 uur *of zelfs langer* in je buikje rond zwemmen

5. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Leuk hoor Loe!
    Alleen jammer van dat 1-tje op je banner :(
    Eén troost, je bent niet alleen!

6. Loe

Loe Niet meer actief

Ja........bevalt ie? Mooi. Hebben julllie ook weer s wat anders om naar te kijken........ :)

Ja , die 1 he. Toch ben ik bang dat ik overblijf, en dat jij en Kweb en de anderen gewoon zwanger raken en ik niet. Waarom? Kweetniet. Misschien omdat ik al zoveel aandoeningen heb en jullie gezond zijn. Dat het ons dus niet lukt. Mijn vriend heeft super zaad om het zo maar te zeggen, dus daar ligt t niet aan................Moos, ik ga duimen voor je.

7. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ik snap je angst, zit zelf natuurlijk ook in hetzelfde schuitje nog.
    Mijn moeder was beide keren in de eerste ronde zwanger, en aangezien ik erg op haar lijk, had ik er op gehoopt dat het bij mij net zo makkelijk zou gaan.
    Mijn schoonouders zijn twee keer 5 jaar bezig geweest voor twee kinderen en mijn zwager en schoonzus (dus broer van vriend) hebben het nu na 7 jaar (hele mm doorgelopen) opgegeven. Bij zowel mijn schoonouders als zwager en schoonzus was er geen oorzaak waarom het niet lukte. Dus dat maakt mij wel wat banger.
    Dus ik begrijp je angst heel goed!

8. Loe

Loe Niet meer actief

Ja, dat maakt het gevoel bij jou ongeveer hetzelfde als bij mij............alleen vanuit een verschillend perspectief.............balen he. Maar ja, ik weet t ook niet. Mag pas in april terugkomen voor een uitstrijkje, dan kunnen we een poging doen om ons toch te helpen. Misschien sta ik wel in tranen (heb ik een hekel aan, maar heb ik nogal snel.........). Misschien schopt ze ons wel de deur uit........
    Voor de volledigheid: bij mijn schoonouders was t direct raak, bij mijn ouders duurde het anderhalf jaar........

9. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

BEN IK WEEEER..

Wat een zenuwpees ben ik zeg, niet normaal. Maar goed. Ik heb het uitgelegd enzo en de HA zei dat je lichaam vaak pas na een half jaar weer een beetje op orde komt (duh). Maar ik was langer dan een half jaar bezig dus ik mocht zelf zeggen of ik naar de gyn wou of niet. Dus ik heb die kans met beide handen gegrepen.

Me HA zei, jullie zijn nog jong. Maar ik zei ook dat ik me wel heel onzeker voelde zo. Gelukkig heeft ie toch nog een beetje begrip. Stel dat ik eerder was gekomen, dan was ik weer naar huis gestuurd!

Morgen kan ik een afspraak bij een gyn maken.

.

@ Strijkkraal, gekke vragen stelde die HA van jou.. Maar goed jou verhaal is vast ook anders dan de mijne, ik heb geen ei... Mijn HA heeft verder niks gevraagd.

@ Klussertje, heb je nu weer een mk gehad? Ik vind het zo erg voor je.. En heel erg rot dat je pas in april terecht kunt.. Maar het komt goed meis. Ik vind het heel knap dat je zo doorgaat! Knuff!

@ Mosa, ik hoop dat je niet ongie wordt meis!

@ Loe, ik zit nu in ronde 8. Jammer dat je ongie geworden bent.. Snap wel dat je je dingen gaat afvragen hoor. Maar kop op hé.. En je blijft hier niet over!

@ Nadja, GEFELICITEERD! Wens je een voorspoedige zwangerschap.

10. woops

woops Niet meer actief

@Nadja7,
    Hartelijk gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet ervan!

@mama Suus,

@afrola,

@pookie,
    Voorzichtig alvast, hartelijk gefeliciteerd met je zwangerschap, even spannende tijden en hoop dat je streep snel donkerder wordt!

11. Loe

Loe Niet meer actief

He MP, das goed nieuws van je ha. Da's toch in elk geval heel goed, dat je naar een gyn kan. Hopelijk hoef je niet zo lang te wachten!

12. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    @MP: dat is goed nieuws, super!

Ik ga afsluiten, tot morgen!

13. MyPrecious

Hee Loe, Ja idd goed dat ik naar de gyn kan. Ben nu ook blij dat ik niet eerder naar me huisarts gegaan ben zeg! Hoop ook dat we niet heel lang hoeven wachten, maar ik zit nu wel rustiger hier hoor. Dan weet ik straks gewoon hoe het met me lichaam zit.

ALL. Maar is het dan echt zo stom om op je 20ste aan kinderen te beginnen? Ik snap niet waarom mensen daarmee zitten zoals mijn huisarts.. Wij zijn gewoon wat verder dan de 20ers die ik ken.. Is dat nou raar?

mijn apenstaartje toets doet het ineens niet meer :)

14. Nadja7

Nadja7 Niet meer actief

Hoe vaak we hebben geklust.... volgens mij maar 2 of 3 keer. Ik had het gevoel dat mijn ei vroeg zou zijn (is dag 9 of 10 geweest). We hebben sowieso om de dag geklust, vorige rondes iedere dag.

15. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    hey meiden,

MP gecondoleerd meis...

ben net thuis, dus heb nog niet alles goed bijgelezen, doe ik denk later op de avond.
    Hier is vanmiddag ook de rode dijk doorgebroken en goed ook :(

Ik ga proberen deze ronde niet te tempen en ook geen testen te gebruiken. Ik wil nu wel even weten of het daaraan ligt en of je echt ineens zwanger bent als je er niet mee bezig bent ;)

Waarschijnlijk gaat het me toch niet lukken omdat ik veel te nieuwsgierig ben, maar ga het wel proberen.

16. Loe

Loe Niet meer actief

Hoi MP, of op je 20ste aan kinderen beginnen gek is? Nee hoor. Ik was er alleen niet mee bezig op mijn 20ste. Ik studeerde en daarna nog een studie en daarna nog een. Allemaal afgemaakt hoor hihi. Maar mensen die eerder gaan werken, krijgen ook eerder een ander leven....dat is het denk ik. Daarbij ligt het er maar aan wanneer je je prins tegenkomt. Ik kwam de mijne pas op mijn 29ste tegen, tja........
    En de gemiddelde leeftijd is tegenwoordig geloof ik 29 jaar. Aangezien huisartsen van statistiekjes zijn, kijkt ie waarschijnlijk wat vreemd op.

Maar niks is vreemd! Iedereen is anders, en gelukkig ook maar!
    Go for it girl!

17. MyPrecious

Kweb, jammer van de ongie.. Misschien een goed idee om een maand niet te gaan tempen. Hopelijk zal dat gaan helpen en hoef je niet weer te tempen de komende 9 maanden!

Loe, 29 jaar het gemiddelde, ja dan kijkt hij van 20 jaar vreemd op denk ik. Ik was met alles vroeg... Mijn vriend ken ik nu dik 6 jaar.. We stonden ook meteen ingeschreven bij de woningbouw toen ik 18 was geworden. Het uitgaan hebben we ook helemaal gehad.. We zijn ook de jongste van de vriendengroep maar goed haha.

Achja mijn moeder was gisteren tenminste door het dolle heen, zo blij hahah.

Mijn familie was er allemaal vroeg bij trouwens. Mijn oma van ma haar kant was 20, andere oma rond 20, me moeder 21. Schoonma was 17..

18. haha ! Ik was er serieus ff stil van... lastig ook om dan serieus te blijven :D

@ kweb; he verdorie! Balen! Had er een goed gevoel over. Wie weet helpt het als je een ronde niet tempt en test. Is toch op een of andere manier minder stress denk ik.

@ Nadja: Gefeliciteerd!

@ all: ik bedacht mij net nog wat de HA ook nog aan mij vroeg. Of ik overgewicht had? Nee. En of ik last had van veel beharing? Nee! Ik moest er net pas aan denken, maar best een rare vraag of heeft dit te maken met je hormonen huishouding ofzo?

19. MyPrecious

@ Leonie, Overbeharing heeft wel met hormonen te maken.. Ook puisten etc. van die dingen.. Gewicht weet ik niet..

Haha Tom Cruise, ik moest er in de auto nog aan denken. Gelukkig niet toen ik hem zag hahah, wat wil je ook.. :p.

20. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    He bah wat zijn er veel ongi geworden.

:) snotje :D

Mosa: ik vind je kaartje een beetje raar. Je vorige zag er zo anders uit.

MP: gecondoleerd

Deel Deze Pagina