Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @Loe; sterkte en tot gauw

2. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Loe, jeetje, morgen al?! Dat is snel! Heel veel succes in ieder geval, ik hoop dat het niet te rot voor je wordt en dat je snel weer thuis bent!

@ Leonie, mooi kaartje zeg! Dat dipje zou inderdaad een innestelingsdip kunnen zijn, spannend!

3. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    @ Loe, misschien hebben ze wel internet, kan je nog even langs komen.
    In ieder geval, veel sterkte en dat je weer ruim voor je eisprong thuis bent, spannend hoor.

4. woops

woops Niet meer actief

Kleine update:
    Nog geen ongi te bekennen, wel hele hele erge rugpijn, en ben naar de fisiotherapie op m`n werk geweest.
    Ze kon niet echt goed de rede vinden van de rugklachten en als het aanhouden, moest ik even langs de huisarts.
    Voor de rest heb ik helemaal nergens zin in en ben gewoonweg een luie-donder.
    M`n boobs staan op springen heb ik het gevoel.

Ik ben weer weg, heb ook niet terug gelezen.

Groetjes

5. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Springmuis, succes voor morgen meis!

@ Maar, dikke knuffel.. Het is verschrikkelijk om je dier te moeten missen.. En dan ook nog eens ongie.. Hoe oud waren je beide honden?

@ Djaar, mooi dat ze follikels hebben gevonden. Ik moest van de week nog aan je denken, ga je eigenlijk alleen elke keer heen of neem je iemand mee?

@ Sylvia, dit worden zeker extra spannende klusdagen voor je nu met Clomid? Wish you good luck!

@ Klussertje, GEWELDIG! Dat je nu zo snel terecht kunt! Het is idd dichtbij, maar dat is ook beter voor jezelf. Veel succes alvast. Ik heb het trouwens ook wel gehad dat ik afviel maar mijn gewicht gelijk bleef. Je lichaam veranderd dan gewoon, ik raakte namelijk wel veel centimeters kwijt..

@ Nijntje, wens je een mooie zwangerschap toe!

@ Leonie, het lijkt wel op een innestellingsdipje zo. Maar een dip hoeft niet beslist iets te betekenen. Duim wel voor je dat je straks een mooie groene lijn mag krijgen op je kaartje ;) ;) .

@ Loe, Good luck en sterkte!

@ Wops, spannend hoor, ben je ook van plan om te gaan testen binnenkort?

.

@ ALL, goh, wat bevalt mij dit goed om niet elke keer te hoeven zeuren over die geen ei en minimale en lange ongies van mij :D. Al is het erg vervelend natuurlijk. De afspraak met gyn komt nu al wel dichtbij, nog maar 3 weekjes. Ik vind het alleen maar spannend.

6. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    @Maar: Ow wat $#$^&^#@ van je hond :( heel veel sterkte meis! Knuffiee!

@Loe: Succes meis!

7. Anoniem78

Anoniem78 Lid

25 jan 2009
    78
    0
    0
    brabant
  8. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Bedankt lieve mEiden! Ontzettend lief.
    Ene moppie was 9 1/2 & andere moppie van gister was net 8. Tis k*@#t, maar we moeten door en dat gaan we ook doen. Hup, schouders eronder!

Loe, heel veel sterkte en ik denk aan je! Toi,toi,toi!

Muisje, jouw temp gaat door het dak! Watsgebeurt? :)

Klus, het heeft nog niet zoveel zin om je al bang te maken meis. Ze gaan je juist helpen. Let maar op. Ze gaan een goed nestje bouwen, waar je beebje lekker 9 maanden in kan blijven liggen. You''ll see. Posi blijven hoor!

Leonie, mooi kaartje! Ga zo door, zou ik zeggen! :D

Mosa, ik heb gewoon zin om jou te knuffelen! Hier is ie! KNUF!

9. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Ik kan je kaartje niet lezen (verkeerde link) maar dat zullen je dagen na ovulatie zijn!

10. bereke

bereke Niet meer actief

Loe, heel veel sterkte! Ik duim dat je op tijd terug thuis bent ;) .

Klussertje, da's gek dat je zoveel maten kwijt bent maar geen gewicht. Maar goed, maakt niet uit hé. Niemand weet tenslotte hoeveel kg je weegt maar ze zien wel dat je veel smaller bent geworden :D .

Leonie, spannend! Hopelijk is het idd een innestelingsdip!

Wops, klinkt echt wel goed!

MP, kan het geloven dat je het spannend vind. Drie weken is echt niet lang meer...

11. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Mp dank je wel meis!

12. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Maar; wat erg, het inslapen van je hond. Ongi is helaas maar je hond in moeten laten slapen is verschrikkelijk.
    Ik hoop wel dat je hond een mooi en lang leven heeft gehad en neem er de tijd voor om het te verwerken!
    Wij hebben mijn hondje 1,5 jaar geleden in laten slapen en ik mis haar nog steeds :cry:
    Heel veel sterkte!

13. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    @Maar, Haha geen idee mijn temp is van slag :)

14. Anoniem78

Anoniem78 Lid

25 jan 2009
    78
    0
    0
    brabant
  15. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ MyPrecious, we zijn ook blij dat we van je gezeur af zijn ;)

@ Springmuis, heel veel succes morgen! Ik hoop dat jullie een beetje positief nieuws krijgen!

@ anoniem, een rood kruis betekent inderdaad dat je eisprong is geweest!

@ Maar, dank je wel! Lief van je :)

@ Pookie, al kwaaltjes aan het ontwikkelen?

@ All, hier nog steeds hetzelfde, ik heb nu maar helemaal geen tampon meer ingedaan. Zometeen richting huis, wel een extra vermoeiende dag zo!

16. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Je hebt weer het verkeerde linkje. Links op ff staat sharing, en dan home page setup. Daar staat het goede linkje zodat wij je kaartje kunnen zien.
    Maar het rode kruis betekent dat je eisprong is geweest en die cijfers laten zien hoeveel dagen na je eisprong je zit.

17. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Meiden,

Gister om 14.00 had ik een positieve test..
    Van 16.00 tot 18.00 onwijs veel buikpijn bij mijn eierstok.
    En net na 18.00 was het over de pijn, en verloor ik heel veel waterige afscheiding...
    Vanochtend was mijn wekker niet afgegaan dus had wat later getempt maar nog geen stijging.
    Ovutest vandaag licht... is mijn ei al geweest?

18. Loe

Loe Niet meer actief

ja, denk dat je ei is geweest sammie

19. Loe

Loe Niet meer actief

@ all naar de MMM, veel succes! Goh, wat duurt wachten lang he.

@ Berbel: ze hebben vast compu's in het ziekenhuis. MAar als ik opgenomen word moet je dat voor je zien als een tbs-er met een enkelband: ik lig aan de telemetrie. Dus met draadjes van een ecg op je borst, maar dan 24 uur per dag. Dus dat betekent: wassen aan de wastafel, vet haar en niet over de streep op de gang, want dan kunnen ze je niet meer volgen........................oftewel, ik mag niet van de gang af......erg he. Tis echt gevangenis eventjes.

20. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @Loe; succes met je verblijf in het ziekenhuis. Hopelijk mag je snel weer naar huis.

@SP: Morgen naar fert arts! Ook succes.

@klussertje; zo hee....ineens 2 maanden naar voren geschoven met de afspraak in ZH. Goed hoor en ook veel succes daar.

@MP;Fijn dat je je zo goed voelt!

@ MOSA; TESTEN TESTEN TESTEN!

Deel Deze Pagina