Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bereke

bereke Niet meer actief

Sylvia, ah da's goei nieuws! En nog geklust gisteren! Komt helemaal goed!

2. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

Klussertje, en ligt het niet aan je schildklier? Mijn ma geraakte ook echt geen kilo's kwijt en dat bleek aan een te traag werkende schildklier te liggen
    =====
    das mijn probleem ook ik geraak geen kilo's kwijt althans niet rap...... maar verlies wel cmters

3. Klussertje80

Gisteren rond 17.00 uur een ovulatietestje gedaan en die was bijna positief en om 23.00 nog een keer en toen knalde de streep eraf! superpositief! Vanochtend temp gelijk omhoog, dus ei is geweest!
    ==========
    oke das beter werk...... heb je nog extra goed geklust? ik ga duimen voor jou hoor sylvia dat er een heeeeeeel mooi beebje gaat groeien

4. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    K*TZOOI! :cry:
    nou even in t kort.. lief heeft echt heel slecht zaad...aantal is al slecht maar ze bewegen dus ook nog eens allemaal niet goed..
    hij heeft net bloed geprikt op hormonen e.d dus volgende week dinsdag moeten we terug komen voor de uitslag plus een lichamelijk onderzoek bij lief..
    er is wel al besproken welke behandeling we nodig zullen hebben...
    IUI is niet mogelijk & gewone IVF is niet mogelijk het word dus ICSI..
    maar daarvoor kunnen we niet in t ijsselmeerziekenhuis blijven, dan worden we doorgestuurd naar het VU bijv.
    we moesten van de FA erover nadenken of we ICSI willen, heb maar gezegd dat we er over na gaan denken, maar het staat natuurlijk al vast, ondanks dat het een hele zware periode wordt gaan we ervoor!

kusssss

5. Klussertje80

MUIS lieve lieve schat heeeeeeeeel veel sterkte ik hoop echt dat jullie snel een wondertje mogen dragen al is het niet op een natuurlijke wijze..... maar jullie worden papa en mama

KNUFFEL

6. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @springmuis; wat K*T. Veel sterkte voor jullie allebei en hopelijk gaat de ware mmm nu snel voor jullie aan het draaien.

7. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    oooooh Springmuis..... KNUFFEL!

8. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Jeetje, inderdaad, wat een kutzooi :cry:
    Wat een vreselijk nieuws zeg! Hoe kan het nu zo tegenzitten?!
    Sterkte en een hele dikke knuffel!

9. bereke

bereke Niet meer actief

Springmuis, da's inderdaad wel heel slecht nieuws! En dan ook nog van ziekenhuis moeten veranderen... Maar hopelijk kunnen jullie heel snel de mmm instappen en levert het heel vlug een prachtige baby op! Veel succes en sterkte toegewenst!

10. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Ahhh, lieve Muis! Wat een ontzettende teleurstelling voor jullie.

Heel veel sterkte en hopelijk kunnen jullie je gauw herpakken en die MMM in.

En heb je "schouders" nodig nu of in de toekomst, we zijn er voor je he!

Hou je taai!

11. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Springmuis,

Dikke knuffel!

12. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @Springmuis; dat is echt heel slecht nieuws, gelukkig is er nog een kans met ICSI.
    HEEL VEEL SUCCES

13. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Mosa, NEE he... Dat wilden we niet, stomme test.. Duim nog steeds voor je hoor.

@ Sylvia, Jeej je temp is omhoog! Hopelijk brengt Clomid je deze ronde een wondertje ;) . Dat klussen zeer doet heeft met je bmm stand te maken denk ik.

@ Wops, dikke knuffel meid.. Het is id niet goed als het je leven overheerst.

@ Djaar, fijn dat je je er goed bij voelt om alleen te gaan. Ik zelf zou juist mijn vriend erbij willen. En ik hoop dat de hormonen voor je wat mee zullen gaan vallen..

@ Salapio, welkom hier! Zo te zien is je eisprong geweest, maar dat kun je pas over 2 dagen met zekerheid zeggen. Ben benieuwd!

@ Springmuis, lieverd.. Dikke knuff. Ik vind je heel sterk en je lief ook, dat jullie er zo voor blijven vechten. Het gaat vast goed komen! Goeie kans met ICSI lijkt me.

14. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Meiden (((((GROUPHUG)))))
    Jullie zijn lief :D
    dank jullie wel voor jullie steun!
    @Mp: idd,de kansen vind ik nog wel goed, ongeveer 20% per embryo, is een stuk meer dan die 0,1% op de natuurlijke manier ;)
    @Bereke: Ja we moeten van ziekenhuis wisselen, omdat ons ziekenhuis alleen IUI doet, maar werkt nauw samen met de ziekenhuizen die wel IFV en ICSI uitvoeren, gelukkig! hebben we niet eerst weer al die rompslomp (hoop ik)

KNUFFELSSSSS!

15. bereke

bereke Niet meer actief

20% kans per embryo is idd niet slecht! Dus maar duimen nu dat je vlug tot die 20% behoort!

En dat bedoelde ik ja, die hele rompslomp :cry: . Maar goed, als ze samenwerken zullen ze dat wel kunnen vermijden waarschijnlijk!

16. Klussertje80

muis 20% kans is heel geweldig...... ik ben echt heeeeeel benieuwd wat er bij allemaal loos gaat zijn of juist niet loos.....

17. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Springmuis, wat ontzettend balen dat jullie echt de grote mmm in moeten :cry: . Dikke knuffel.
    Maar het goede nieuws vindt ik wel dat je nog 20% kans hebt per embryo :D . Bij jou is alles toch goed? Dus dan komt het vast goed. Maar het zal niet gemakkelijk worden :rolleyes: . Veel sterkte in die moeilijke periode!

@ Mosa, jammer meis dat je test negatief was. Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid!

18. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

haaaaaiii....

ben aan het overwerken met hubby... hihi en ondertussen even de site checken.... :p

@springmuis: jeetje wat een nieuws zeg! Oef, dat was even slikken kan ik me voorstellen. Ben benieuwd wat het onderzoek volgende week oplevert. In ieder geval heel veel succes met ICSI..... tuurlijk gaan jullie ervoor! wel fijn dat je niet nog tig jaren hoeft te wachten! En één ding is zeker... jullie worden papa en mama! ZO! BASTA! *dikke knuf voor nu*
    @wops: mocht je toch snel ongi worden, dan hoop ik dat je de volgende 2 maanden wat rust voor jezelf kunt vinden. Maar ik hoop meer dat het niet meer nodig hoeft te zijn. Liefs. Ing
    @Ilona: whaaaaaaaaa dat ziet er goed uit zeg...... duimpjes draaien hier hoor!
    @djaar: dat ze nu nog niet zo groot zijn, dat kan er donderdag al heeeeel anders uitzien. Dat had ik ook bij 2 echo's vorig jaar (overigens mijn enigste 2).... binnen 4 dagen zeeer gegroeid, dus let maar eens op donderdag! Ik heb nog geen ervaring met de medicijnen, maar misschien weet iemand anders er antwoord op.
    @salapio: welkom terug zou ik zeggen. En volgens mij is je eitje gisteren gesprongen. Oei, ik hoop dat jullie klusperiode genoeg mocht zijn geweest. Succes!
    @sammie: ik blijf erbij dat jou ei op dag 18 is geweest, maar dat je temps daarvoor te onzeker zijn voor FF om er een kruis van te maken.
    @mosa: mmmmmhhhh blijft lastig. Gezien je vorige kaartjes, zou ik haast zeggen dat je idd binnenkort ongi kunt verwachten. Aan de andere kant....... Het zou ook kunnen dat je eitje 2 dagen later is geweest als ik dat kaartje nog eens precieser bekijk...... ach ja.... we wachten gewoon af hé...
    @Sylvia: gefeliciteerd met je superpositive test..... en je kaartje laat duidelijk zien door de stijging dat je ei is geweest. Het is duimen geblazen nu!

alle anderen, succes met de klusperiode of de wachtperiode :D

Heb vandaag nog steeds veel getrek in mijn buik, maar ongi heeft nog niet om de hoek gegluurd...... Mmmmhhhh afwachten dus.... temp is wel gekelderd...... onder de coverline...

19. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi meiden,

Eindelijk even tijd om netjes te reageren op iedereen.

@ Springmuis, ik vind het zó rot voor je! Wat een kloteuitslag is het toch ook! Heel veel sterkte de komende tijd en je mag hier áltijd je verhaal doen! Wat ontzettend knap en goed van je dat je het toch nog redelijk positief kan bekijken! En 20% kans is inderdaad een stuk meer dan nu, dus ook wel iets om naar uit te kijken!

@ Wops, ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt! Misschien wel goed om even een rustperiode in te lassen als het zwanger willen worden je leven beheerst. Knuffel!

@ Ilona, mooi kaartje zeg! Nog maar een paar daagjes geduld hebben!

@ Djaar, ik kan me voorstellen dat die echo's geen pretje zijn, maar nu heb je inderdaad duidelijk over je eisprong. Hopelijk zijn ze donderdag gegroeid! Spannende tijden voor je!
    Djaar, dat over de pillen kun je misschien even bespreken met je huisarts?

@ Salapio, welkom hier :) Het lijkt er wel op dat je eisprong al is geweest, maar dat is afhankelijk van wat je temp de komende dagen gaat doen. Dan zou je twee dagen van te voren nog geklust hebben, zo slecht is dat niet hoor! Magik vragen hoelang jullie er over gedaan hebben toen je zwanger werd van Mirre (lieve naam!)

@ Sammie, wat balen meid :( Maar je hebt best kans dat hij morgen ineens verder stijgt hoor! *BLAAS* *BLAAS*

@ Klussertje, heb je al een beslissing genomen over het optreden?

@ Loe, ik hoop dat alles goed is gegaan en dat je snel weer thuis bent!

@ Sylvia, jippie dat je eisprong is geweest :) Dag 16 is een mooie dag lijkt me zo! Heb je eigenlijk al wat van je sollicitatie gehoord?

@ Ingiemoppie, die temp ziet er niet goed uit :( Wat balen zeg! Toch hoop ik dat hij morgen weer flink stijgt, maar ik ben er bang voor :(
    Ik ga zo eens naar mijn kaartje kijken of dag 29 mijn eisprong geweest kan zijn! Succes met werken nog eventjes!

@ Ricmar, hoe is het met jou? Al duidelijkheid?

@ All, nog steeds niet ongesteld, dus ik blijf afwachten. Ik ben nu wel veel rustiger dan gisteren, dus, ondanks de negatieve test, is het goed dat ik toch getest heb. Nu ben ik er weer veel nuchterder onder.

20. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Hallo dames
    Nee voor mij nog geen duidelijkheid, blijf ogi gevoel houden dus tja kan kanten op,
    ik las teleurstellingen bij meerdere dames, hopelijk komt alles goed, sterkte in iedergeval!

Deel Deze Pagina