heb even een (misschien domme) vraag: velen hebben een link naar FF, met hun kaartje, onderaan hun berichten staan. Hoe krijg ik die daar? Er staat wel aan het begin van dit topic hoe je je kaartje in je bericht krijgt, maar geldt dit ook voor de link op deze manier?
@ Ricmar, ik vind je kaartje er supergoed uitzien! Wat spannend zeg! Ik duim voor je! @ gewoon Sanne, dat is geen domme vraag hoor, in het begin worstelt iedereen ermee. Links op ff staat Sharing. Als je daar op gaat staan, komt rechts Home page setup te staan. Als je daarop klikt, staat je linkje bovenaan de pagina. Als je die hier plakt (of in je onderschrift zet) dan kunnen anderen je kaartje zien. Succes!
@ Klussertje, heb je al een beslissing genomen over het optreden? ====== nou ik heb weer eens wat verkeerd begrepen...... er is in maart wel een optreden maar dat is van oudleerlingen die afgelopen jaar hun diploma's hebben gehaald. het optreden waar ik aan mee gadoen is dus pas in julie zo begin zomer vakantie
@ Klussertje, oke, maar dat is eigenlijk goed nieuws toch?! Tegen die tijd heb je al langer les natuurlijk! Maar je gaat dus meedoen
Goede morgen en/of slechte morgen. Ik ben duidelijk ongi geworden, een heel bloedbad vanmorgen. Ik ga dus bij deze een beetje afscheid nemen van de topic, blijf nog wel gewoon op de pagina en zal jullie soms nog komen volgen. Ik wens iedereen heel veel succes met zwanger worden. Groetjes ps. ik vond het altijd heel leuk om met jullie zo in de topic te babbelen.
Goedemorgen allemaal.... haha nou ben ik eens 's ochtends aan het schrijven (moet zo boodschappen doen) @Mosa: nog steeds niets...? geens spotting? MMmmhhh je gaat toch Marloes niet achterna hé.... die ook pas na 10 dagen eenpositieve test had? Blijft spannend hoor @ricmar: heb ik je eigenlijk al gefeliciteerd? Bij deze alsnog van harte gefeliciteerd met je zwangerschap hoor! Heb het kennelijk even helemaal over het hoofd gezien (slaat zich voor hoofd)..... @Wops: oh nee jamme zeg die ongi. Maar ik hoop dat je wat rust kunt vinden. Blijf duimen voor je hoor! Ben benieuwd hoe het deze morgen met de andere dames is......? Ik zit nog steeds op 35,9 temp (onder coverline), maar nog geen ongi in zicht. Wel ongi gevoel..... Vandaag zou testdag zijn hahaha, maar ik heb geen testen in huis. Al maanden niet. Heb ooit gezegd, dat als ik de testdag haal, dan wacht ik nog een week (teveel keren toch na een paar dagen ongi geworden).... We zien wel. Ga nu snel boodschappen doen en dan werken. Spreek jullie later weer... Doei
Mogge mEIden, Wat een mooie, prachtige witte wereld he? (bij mij in elk geval...hihi) Wops, balen meis! Ik hoop dat je snel met frisse moed aan de nieuwe ronde kunt beginnen. All, ik ben vanmorgen weer begonnen met tempen (helemaal nix had blijkbaar ook geen zin bij mij) en ben van start gegaan met een prachtige 36,6. Ongi zit er al weer op, na precies 1 dag rood en 1 dag beetje spotting. Zou dat trouwens kwaad kunnen als je zo kort ongi bent?
Mogge allemaal, @ Wops: sterkte meid. @ Springmuis: balen van de uitslag van het onderzoek. Maarrrr, 20% kans bij ICSI is een mooie score hoor. Sterkte. @ Mosa: wat spannend allemaal. Ik duim dat de ongi niet komt! @ Salapio: welkom (terug)! @ All: hier is er niets spannends. Morgen moet ik voor de fm echo. Ik ben benieuwd hoe groot ie is, dan kunnen we ongeveer uitrekenen wanneer hij zal springen. Verder is de nieuwe wave aan zwangeren in mijn omgeving weer bezig, maandag had ik 2 meiden die kwamen vertellen dat ze zwanger waren. Wel lief, allebei mij apart genomen omdat ze het zo lullig vinden. Het is bij allebei gelijk de eerste keer weer gelukt (ze hebben beiden al een kindje). Ik vond het wel lief en ach, het is ook hun schuld niet dat het bij ons niet gelijk wil lukken ... Aangezien het altijd in waves komt bij mij, heb ik stille hoop dat het afgeeft en ik in de wave meemag voor een keer ... duim duim duim
SAMMIE, gek kaartje idd, maar ook gekke kaartjes kunnen een leuke uitkomst hebben DJAAR, geen ervaring met medicatie ... sterkte! Heb je het ook besproken met de gyn/arts (?). Anders even met arts bellen ... MOSA, spannend kaartje! Ik ben in sept 06 gestopt met de pil. Werd pas rond nieuwjaar voor het eerst ongesteld. In feb en mrt ook nog ongesteld geworden, toen zwanger van Mirre (dank voor compliment, lieve naam voor lief meisje). Dus 7 maanden na stoppen pil, 3 maanden na ontpillen ... En bij mij duurde het ook even voordat ik een posi test had *duimduimduim* MAAR, geen idee of het kwaad kan ... lijkt me niet. Mijn ongi was ook erg kort ... SYLVIA, op de wachtbank dus ... spannend! SPRINGMUIS, he getsie wat kl... veel sterkte! INGRID, upupup met die temp! En verstandig geen testen in huis (hier ook ... na een klein fortuin te hebben uitgegeven aan testjes ) WOPS, he bah ... hopelijk volgende ronde wel raak (ondanks time out)! RICMAR, zwanger! gefeli! ALECIA, spannend! Strijkkraal, dit keer mee in de wave *duimduimduim*! En wel lief van je vriendinnen (maar toch ook 'balen' voor jou) http://www.fertilityfriend.com/home/18afb0
Klussertje, oke, maar dat is eigenlijk goed nieuws toch?! Tegen die tijd heb je al langer les natuurlijk! Maar je gaat dus meedoen ====== Idd ik ga mee doen en wel met het nr van ruth jacot Leun op mij..... dit ga ik doen met 2 andere meiden 3 gitaristen en een toetsenist. Heb gistere voor de eerste keer met mic gezongen en wat was dat eng maar hoorde uiteindelijk wel me zelf en weet waar ik nu nog aan werken moet! ************* @ wops meis heeel veel suc6 en hoop dat je weer snel terug komt ik kan je niet missen. @ maar hier is het ook mooi wit maar wel allemaal vast gevroren en over je ongi zo kort bij mij is het ook altijd spotting bloed spotting en klaar is het weer @alicia ik ga duimen voor jou dat het raak is..... @ingrid Dan moet ik ook wat over het hoofd gezien hebben.... heb niets mee gekregen dat ze zwanger is........ @moosje Jij gaat gewoon zwanger wezen..... je maakt alleen langsaam hcg aan uuhm verder weinig te melden als allleeen dat ik stik en stik nerveus ben..... morgen is mijn dag
Weer lagere temp vanochtend, maar bij zwangerschap Mirre ook een rare zigzagbeweging rond ovulatie (ik denk ook dat mn ovu toen later was dan FF aangeeft) ... Gisteren ook nog even geklust ... was eerder thuis van werk ... baad t niet ... schadelijk is het zeker niet
Goedemorgen Allemaal, @Wops: Balen meid dat je ongi geworden ben @Mosa: Bij jouw blijft het behoorlijk spannend .... we blijven duimen draaien ! @Ingiemoppie: Ook bij jouw is het nog steeds spannend ... geen bloed, geeft moed ! @All: Mijn temp is vanmorgen behoorlijk gezakt, dus ik denk dat mijn ongi eraan zit te komen, helaas ......
@sammie; dag 19 of 20 misschien? @ricmar; GEFELICITEERDS @Mosa; fijn dat je een beetje rust hebt @Strijkkraal; als het op jouw afgeeft willen wij ook meedoen ! @Salapio; klussen is nooit verkeerd en zeker niet als het op de juiste dagen kan zijn. @klussertje; leuke dingen in het vooruitzicht, wat fijn. @all; mijn zenuwen voor morgen beginnen wel een beetje te komen hoor. Ben zo benieuwd of er groei in zit en of er bijna wat op springen staat. We klussen gewoon door volgens ons om de dag patroon en mijn temp schommeld lekker onder de 37 dus we gaan helaas weer volgens het lange cyclusschema. Over de werking van die medicijnen ga ik pas vragen stellen als ik er last van krijg. Ik heb mijzelf en mijn vriend er op voorbereid dat het beroerd kan worden en weet dat ik afhankelijk daarvan wat dingen moet aanpassen of anderen inlichten over de situatie. Ga me er dus niet druk om maken maar was benieuwd naar ervaringen.
Sammie, ik ken er niet genoeg van om je vraag te kunnen beantwoorden... Djaar, het is ook wel heel spannend natuurlijk hé. En ik snap dat je er op voorhand nog niks wilt over vragen. MIsschien valt het uiteindelijk wel allemaal mee. Ik heb er iig geen ervaring mee. Ilona, jammer dat je temp. zo gedaald is . Mosa, je blijft het spannend houden hé! Klussertje, hoe fijn dat je nu toch mee kan doen! Strijkkraal: deze keer goed meeliften met die wave hoor! Alecia, hopelijk blijft je temp. stijgen! Pfffffffffffffffffffffffffffffffffff! Maar, da's idd wel heel kort. Maar weet niet of dit erg is of niet. Wops, hoe jammer nou! Hopelijk vind je nu een beetje rust! Kan het verstaan dat je die nodig hebt! Knuffel!
Hoi meiden, Even een egovraagje aan alle kaartjeskijkexperts op deze topic. Zouden jullie es naar mn kaartje willen kijken en willen zeggen of jullie denken dat ik deze ronde nog een kans heb? Mn NOD is morgen, geloof er zelf niet meer zo in (mede omdat de spotting al een beetje is begonnen) en mn temp ook niet meer wil stijgen. Eerlijk zeggen, wat denken jullie? Sorry voor mn egovraag , maar wil zo graag wat 2nd,3rd en 4th opinions... Allemaal heel veel succes gewenst!
@Nana: om eerlijk te zijn ziet het er naar mijn mening uit alsof je ongi eraan komt.... Maar ik heb zelf ook een daling gehad toen ik zwanger werd, dus alles is mogelijk! (zie mijn temp kaartje van 25 aug)