leonie en ricmar hartelijk gefeliciteerd Ilona balen dat je ongi bent geworden.... Wopsy wat geweldig nieuws van je nicht/achternicht alleen nu heb ik zelf een klein vraagje.... ik moet deze middag naar het zh nu wil ik me temp kaartjes meenemen maar krijg alleen de 2 laatste te zie die andere die er voor zitten zie ik niet..... hoe kan ik daar bij komen?
Hoi meiden, Ik ben hier al een tijdje niet meer geweest Het is altijd zo moeilijk om jullie bij te benen hihi! @Alle zwangeren: Gefeliciteerd met jullie geluk! Ik ga proberen om toch weer mee te posten, ik kom af en toe een aantal 'bekende' meiden tegen in bepaalde topics als ik lees, en dan ben ik toch benieuwd hoe het met die meiden gaat. Hier is mijn tempkaartje voor vandaag:
Hoi Klussertje, Je kent mij dan wel niet, maar ik lees al'een aantal jaartjes mee op deze site en ben dus ook bekent met ff. Als je naar je eigen link gaat en dan klikt op "my chart", dan zie je vervolgens aan de linkerkant een menu verschijnen. Dan kun je klikken op Cycles en dan "include/exclude". Je krijgt dan je gehele lijst te zien en die kun je dus ook vanuit daar printen. Misschien dat er een andere manier bestaat, maar zo doe ik dat dus normaal gesproken. Succes in het ziekenhuis vandaag. Knuffel Esther
@Klussertje, Dankjewel! Ik vind hem er ook wel spannend uit zien. Heel veel succes bij het ziekenhuis vandaag!
goedemorgen allemaal, @maar: heb je maar 1 dag ongi gehad? is wel erg kort hoor.... @Strijkkraal: succes vandaag. ben benieuwd hoe groot de eitjes nu zijn. @salapio: pfffffffffffffffffffffffblaaaas... up met die temp hoor @klussertje: ik zag het ook alleen maar aan de onderschrift van Ricmar hoor........ anders had ik het ook neit geweten, en toen meende ik dat ik iets gemist had hihihihi En ik zie dat iemand je al heeft geantwoord m.b.t. printen. Heel veel succes trouwens vandaag! @sammie: ik denk dat je ei op 26 is geweest. je hebt op dag 25 een positive ovu test, dus vandaar eerder dag 26... wacht nog maar even 1 of 2 daagjes af... @ilona: sjee wat balen zeg.... hopelijk heb je deze ronde meer succes.Ik duim voor je. @djaar: jij ook veel succes vandaag... @bereke: flink op weg naar je ei? veel klusplezier @nana: de kans kan er nog in zitten, maar meestal als je temp zo daalt, dan komt de ongi eraan..... dennoch... ik duim hoor @wops: succes met je time out... en gefeliciteerd met je achternicht. Zo zie je maar weer..... een 'ongeluk' zit in een klein hoekje.... zet hem op meid! @ricmar: je moet je tempkaartje opslaan als jpg file. Dan naar www.tinypic.com gaan. het kaartje daar uploaden en dan met de link bij de zwangerkaartjes neer zetten. Ik hoop dat dit een beetje een duidelijke uitleg is? @leonie: ik kan het plaatje niet zien, maar als ik iedereen zo hoor en lees... alvast voorzichtig gefeliciteerd. @tessa: welcome back...... en heel veel succes. Je kaarjte ziet er veelbelovend uit. @all: hier nog steeds geen ongi... ben nu 'officieel' over tijd. temp is na 2 dagen onder de coverline vandaag weer boven coverline. Maar uit ervaring weet ik dat dat niks te betekenen heeft. Heb gisteren wel testen gekocht, maar die ga ik zaterdag pas gebruiken. Ik ga er nog steeds van uit dat ongi eraan komt..... Ik heb nergens last... geen ditje of datje, absoluut niets van wat men zegt, dat dat 'tekenen' kunnen zijn. Liefs en een fijne dag (hier regent het helaas weer eens).
En ik zie dat iemand je al heeft geantwoord m.b.t. printen. Heel veel succes trouwens vandaag! ===== alleen die vatte ik niet..... enne bedankt
@Ingiemoppie, Dankjewel! Ik vind hem er ook erg apart uit zien. Wat heb jij een spannende tijd zeg! En een mooi kaartje! Ik hoop voor je dat je gewoon lekker zwanger bent!
@ mosa: Het was geen foto van m'n eigen test, maar van iemand van deze site. Hij was wel precies hetzelfde! Kun je aan mijn kaartje zien dat het goed is? Maar ik zit vandaag nog maar op 11 DPO. Temp. kan toch ook pas tijdens ongi naar beneden gaan? @ all: vanmorgen weer een zw.test gedaan, ook van Kruidvat. Nu was testlijntje lichter als die van gister? snap er niets van! Morgenochtend nog maar een keer!
update; Nou de derde echo hebben we gehad. Ik tref het weer hoor, er was een 'arts in opleiding' bij. Een beetje vreemd maar wel handig want zij kreeg veel uitleg en ik dus ook. Maar goed halverwege hoorde ik de gyn zeggen: dit is dus een typisch beeld voor PCO. Nou ik schrok wel een beetje hoor omdat het tot nu toe niet was gebleken uit bloedonderzoek en eerdere echo's. Maar goed links was iets aan het groeien en rechts groeit er meer waarvan er zelfs 1 op circa 14 mm zit. Ik mag dus zaterdag weer terugkomen. Wel heb ik inmiddels labformulier voor mannetje gekregen en zijn de recepten voor provera en clomid aangemaakt. Mijn mannetje maakt zich nu een beetje zorgen om de bijwerkingen van de medicijnen, voor mij en eventueel later voor de kinderen.
Je had toch gevraagd, hoe je je vorige cycli kunt printen? En ik wilde antwoorden hoe je dat kunt doen, maar ik zag dat Esther hierop al had geantwoord. @leonie: jammer dat het lijntje vandaag lichter was. Misschien toch nog een dagje of 2 wachten? @djaar: super dat jij gelijk mee kon 'luisteren' naar die uitleg hahaha. Kwam goed van pas. Maar er is dus nu wel min of meer bevestigd dat je PCO hebt... mmh... raar dat dat eerder niet is vastgesteld. Dat met die bijwerkingen is wel slikken, maar ik heb hier op zp nog niets over de uitwerkingen achteraf gehoord..... wel dat het tijdens het gebruik nogal eens kan voorkomen (hoofdpijn, misselijkheid enzo)...
Hoi hoi, Ilona, balen dat je ongi bent geworden! Verwen jezelf vandaag maar eens lekker! Salapio, hopelijk brengt dit stippelkruis even veel geluk als bij Mirre! Klussertje, succes! Tessa, spannend kaartje! Ik duim! Ingrid, pffffffffffffffffffffffffffffffffff! Hopelijk is je temp morgen een flink stuk hoger! Leonie, misschien gewoon nog te vroeg? Ik duim heel hard! Djaar, gek dat het nooit uit eerdere onderzoeken gebleken is. Maar goed, dan kunnen ze je nu ook wel gaan helpen met die medicatie. En ik geloof best dat dat heel zwaar is als je ze aan het nemen bent maar het is voor een heel goei doel. En ik geloof niet dat er slechte nevenwerkingen zijn voor de kinderen zelf. Maar als je twijfelt misschien gewoon even aan de dokter vragen? Is maar niks als je je daar zorgen over zit te maken. Ik begin vandaag weer met mijn ovutesten.
Oh een bij ff kun je kiezen dat er ook nog andere zaken getoond worden (drinking, pms, sleepdeprived,....) maar bij mij wil hij die niet tonen. Is dat omdat ik geen VIP ben? Hoewel ik volgens mij nog geen drie maanden lid ben en je dit wel kreeg voor drie maanden? En heeft het dan ook geen zin dat ik die dingen aanvink of houdt ff er wel rekening mee?
Goedemorgen meiden, Gisteren van 7 uur 's ochtends tot 11 uur 's avonds in Amsterdam geweest, daar werk ik, dus hele drukke dag. Nu gelukkig weer tijd om bij te lezen. @ Ricmar, GEFELICITEERD!!! Wat een goed nieuws zeg Hopelijk heb je een voorspoedige zwangerschap! @ Wops, wat jammer dat je ongesteld bent geworden Hopelijk doet een rustige ronde wonderen voor je! @ Ingiemoppie, wat een vreemde temp heb jij zeg! Je temp is al 3 dagen laag, maar nog niet ongesteld, vreemd Heb je nog hoop? @ Maar, inderdaad een vreemde ongi! Ik weet niet of dat uitmaakt, maar ik denk het niet. Je hebt wel echt rood bloed gehad? @ Alecia, spannend! Hopelijk was je temp vandaag ook nog hoog! @ Suzy, succes bij je fm-echo vandaag! En hopelijk volg je je vriendinnen snel! @ Salapio, morgen weer een hoge temp, oké?! @ Klussertje, wat leuk dat je aan het optreden mee gaat doen! En heel veel succes vanmiddag! @ Sammie, ik denk dat je eisprong of op dag 26 of op dag 27 is geweest! Hopelijk is je temp vandaag nog iets hoger! @ Ilona, wat jammer dat je ongesteld bent geworden Bah, jij bent nu écht weleens aan de beurt hoor! Knuffel! @ Djaar, heel veel succes vandaag! Hopelijk ziet het er goed uit en zijn je eitjes flink gegroeid! En ik denk dat het verstandig is dat je eerst afwacht wat de medicijnen gaan doen, misschien valt het erg mee. Eén tip, heb je wel het idee dat het niet helemaal goed gaat, trek dan snel aan de bel! Wat vreemd dat de gyn vandaag over PCO begon en dat het er eerder niet op leek! Maar met PCO zou je toch niet nu al een eitje van 14 mm kunnen hebben of wel? @ Nana, ik ben bang dat je ongesteld gaat worden, maar je temp blijft nog boven de coverline zie ik. Ik zal toch gaan duimen voor je! @ Sylvia, wat een mooie stijging vandaag @ Leonie, wat lees ik nu Wat spannend zeg, en dat al op 10 dpo! Ik ga snel verder lezen of je vandaag alweer een test hebt gedaan! Ik duim voor je! Streepje was lichter vandaag, vreemd Maar dat komt vast omdat je nog zo ver voor je nod zit! @ Springmuis, hoe voel jij je? Al over de ergste schrik heen? Knuffel! @ Tessa, hey Wat een mooi kaartje heb je zeg! Spannend! En wat fijn dat de zaadjes van je man/vriend goed zijn! @ All, ik ben nog steeds niet ongesteld, dag 47 al! Wel denk ik dat mijn thermometer het vanochtend weer eens deed, maar mijn temp was niet echt hoog. Dus ik weet ook niet meer wat ik ervan moet denken. Verder heb ik niet het gevoel ongesteld te worden. Maar we wachten rustig verder
En ik wilde antwoorden hoe je dat kunt doen, maar ik zag dat Esther hierop al had geantwoord. ===== ja dat vatte ik wel maar de uitleg van esther niet
@ Leonie: ik feliciteer je voorzichtig! Ik duim voor je! @ Ricmar: jij ook gefeliciteerd @ Ilona: balen meid, dat de ongi is gekomen. @ Djaar: ik begrijp je mannetje, maar je hoeft je geen zorgen te maken hoor. Wel raar dat er nooit eerder iets over PCO is gezegd. Toch even aan de gyn vragen? @ ingiemoppie: ik duim voor je! Wanneer ga je testen? @ Tessa: jou kaartje ziet er ook veelbelovend uit hoor ... je blijft hoog! @ Wops: zo zie je maar ... alles is mogelijk. @ All: hier is vanochtend een fm gedaan ... 10 mm, nog klein maar het is ook "nog" maar CD8. Heb wel met (weer een andere ) gyn gesproken, aangezien ik duidelijkheid wilde. Ik wil weten wat er gebeurt nu, ik blijf zo in het luchtledige hangen. Goed, lang verhaal kort ... maandag opnieuw een meting, we zitten dan op CD12. Dan zal blijken hoe groot en hoe snel het gaat. Indien het ei dan groot genoeg is, zal er pas 2 dagen laten, op CD14 dus (volgende week woensdag) inseminatie plaatsvinden. Gyn was niet zo blij met mij volgens mij ... (ik stel teveel vragen denk ik). Ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben, dit is voor mij de eerste keer, ik ben er al nerveus om, en als ik dan ook nog niet eens weet wat er gaat gebeuren, dan, vind ik, is het mijn goed recht om aan de bel te trekken ... de groeten hoor, het kan allemaal wel simpel zijn voor haar, maar niet voor mij. Maar goed, maandag dus terug ... spannend!
Je hebt gelijk dat je veel vragen stelt Strijkkraal. Voor jou is het inderdaad nieuw en je hebt toch het recht om te weten wat er allemaal gaat gebeuren en waarom!