Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    aquilegia; ziet er erg mooi uit, spannend hoor.
    mieke;balen zeg, heb je hem zover, lukt het niet goed. Ik hoop voor je op een spontane actie van je man.
    Ik heb de temp van het weekend op discarded gezet en inderdaad mijn kruis is weg. Maar ik blijf wel twijfelen na zo'n temp. vandaag was ie lager dan zondag en gisteren, terwijl ik gisteren mijn ei heb gehad. raar hè.

2. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Hoi allemaal,
    ik heb even een vraag over de gemiddelde hoogte van jullie lich.temperatuur. Mijn schommelt nu nog tussen de 36,4 tot 36,7. Zou het dan betekenen dat ik tijdens mijn eisprong nog lager dan 36,4 uit ga komen? En is dat niet heel erg laag? Ik vind 36,4 al laag namelijk...
    Nou misschien weten jullie hier iets meer over.

3. Niet meer actief

Zeehondje nee hoor dat is niet laag, en het kan inderdaad best lager zijn maar dat hoeft niet !
    Ik heb nu 3 cyclussen gehad dat ik mijn eisprong heb gehad met een temp van 36,8.

En mijn temp schommelt ook tussen 36,6 en 36,8

4. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    ik heb soms zelfs 35.8

5. smallgirl77

smallgirl77 Bekend lid

17 okt 2007
    523
    0
    0
    Tja Mieke8, ik hoop dat je gelijk hebt en dat mijn ei gewoon nog niet gesprongen is. Helaas is manlief nu werken (nachtdienst) maar hebben we gistereavond nog flink geklust. Hij wilde eigenlijk vanmorgen nog, voordat ik naar mijn werk ging. Maar goed dat we het gisteren al hebben gedaan want ik versliep me gigantisch vanmorgen :oops:

Helaas zijn mijn ovulatietesten nu op en om nou weer een setje te kopen..... geen zin in eigenlijk. dat gedoe steeds of hij nou wel of niet positief is, je wordt er gek van.

Tja een zwangerschapstest doen.... ik heb er afgelopen donderdag (nu dus 5 dagen geleden) een gedaan en inderdaad helaas negatief!
    Als ik mijn lichaam voel, heb ik het idee dat ik ongi ga worden, maar ja mijn lichaam houdt me de afgelopen 5 maanden al voor de gek dus het zal nu ook wel zo zijn.
    Ben benieuwd wat mijn temp morgen doet, zal wel weer laag zijn :(
    Heb een rare cyclus deze maand.

6. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Ik heb die van mij op discarded gezet, zie het woensdag wel weer.

7. Marieke15

Marieke15 Actief lid

11 jul 2007
    281
    0
    0
    Gelderland

Hierbij weer mijn kaartje. Mijn ei is absoluut geweest, maar FF geeft maar geen kruis. Vreemd. Verder nu rustig op het wachtbankje, over een week weet ik meer.

@smallgirl, ik kan me voorstellen dat je er ff genoeg van hebt. Al dat gedoe met plas ophouden enzo... pffff.

@Mieke, wat een rare maand heb je. Heb je vaker zo'n lange cyclus gehad?

8. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    marieke;mss je slijmwaarnemingen invullen,dan krijg je wel een kruis denk.
    hier mijn kaartje,iets omhoog maar nog geen kruis op maandag.die ga ik ook niet krijgen denk ik. zal hem straks zelf weg moeten zetten. 2dpovandaag,ppfff,schiet al lekker op,not

9. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    he meiden veel succes, ik zit hier volgens de HA waarschijnlijk met een fgriepje onder de leden. Maar zeker durft hij het niet zeggen.
    Ik zit namelijk in een kretieke periode volgens hem in m'n zwangerschap. Dus veel geruster ben ik niet geworden.

10. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen!

Nou he he ik geloof dat het nu wel duidelijk is dat ik mijn ei gister heb gehad, heb het ook duidelijk gevoelt dit keer.
    Jammer dat het klussen mislukt is.
    Heb wel het gevoel dat doordat ik het gevoelt heb dat mijn eitjes super groot waren en dus misschien wel super vruchtbaar of zo?
    Voel het anders nooit.

Marieke, alleen mijn eerste cyclus was lang en raar.
    Dus ik hoop dat het dit keer ook maar weer eenmalig is hoor.

Wies, stom he dat je temp nu even niet mee werkt!

Smallgirl, ik vermoed dan toch dat het net als bij mij is jouw cyclus.

Molly, al het gloeiende gevoel?

Nou mijn kaartje dan, tadaaaaaa! ik ben erg blij :D
    Nu maar hopen dat het echt is en niets zoals op CD14 dat ik weer voor het lapje gehouden wordt.

11. Niet meer actief

Mieke, fijn dat je je ei hebt gehad, jammer dat jullie niet hebben geklust!
    Maarja je weet nu wel waar je aan toe bent..
    En denk niet dat je dit keer genept word, want je temp stijgt heel erg.

Zico, hopelijk heb je over 8 dagen meer duidelijkheid.
    Ik snap dat het nu nog heel lang wachten is, maarja zit helaas niets anders op.
    Heel veel succes en sterkte!

Dit is mijn kaartje, vandaag 2 uur te vroeg getempt.
    Dus denk dat me temp vandaag gewoon 37,3 zou zijn.

12. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland

Hoge temp houdt nog aan....

13. justfortoday

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Heb temp van gisteren van 36.8 (uur eerder dan normaal) van discarded afgehaald. Vandaag weer 0.1 lager naar 36.7. Neem aan dat ik niet meerdere innestelingsdips kan hebben, dus wat mij betreft is het bijna het einde van deze ronde. Hopen dat mijn ongi gauw komt, dan zit ik er niet heel heel heel erg mee (kan per dag verschillen bij mij, dat hebben jullie al gemerkt ;) )
    Gloeiende straalkachel in mijn buik heb ik vrijwel dagelijks, Mieke.

14. Niet meer actief

Echt een mooi kaartje Aquilegia, als jij niet zwanger bent dan weet ik het ook niet meer:S

15. Niet meer actief

Jammer Molly :(
    Maarja als het bij Freesia kan, kan het ook bij jou ;) !

16. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    @Mieke: fijn dat je je ei hebt gehad, maar balen dat het klussen niet goed gelukt is... Jammer!

@Zico: sterkte en beterschap! Hopelijk voel je je weer snel goed.

@Molly: jammer dat je temp daalt....

17. justfortoday

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Elk lijf is anders he, Ikdus ;)
    Kaartje heb ik in mijn album gezet.

18. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Mol, blaas me suf dat ie nog even omhoog gaat hoor!

Aquilegia, zooooooooo spannend meid.
    Hoe ben je er zelf onder?

Ik ben verkouden, blegh! misschien dat temp daardoor ook wel iets hoger is uitgevallen.

19. Niet meer actief

Tjaa, dat is waar Molly maar dan kan je nog wel een inimini beetje hoop houden.

20. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Ik heb wel het gevoel dat we een hele goede kans hebben deze maand.... Ik ben best wel moe en mijn borsten wat groter dan normaal. Dus ik hoop het zooo, maar ik weet dat ik mezelf niet helemaal gek moet maken. Het kan nog alle kanten op. Ik heb wel die MatCare Ultra tests besteld.... maar ik ga ze geen 6 dagen voor mijn NOD gebruiken, hoor. (hihi, dat zou vandaag zijn!). Ik probeer zo lang mogelijk te wachten met testen.

Deel Deze Pagina