Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bereke

bereke Niet meer actief

Geniet ervan klussertje!

2. Hoi !

Heb weer een test gedaan vanmiddag :oops:
    de 3e al.... weer een licht streepje.
    Eigenlijk wil ik nu wachten tot zondag, dan is m'n NOD volgens FF, maar ik weet niet of ik dat vol ga houden :D
    Pff... lastig hoor!

3. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Ricmar GEFELICITEERD!

@ Leonie, voorzichtig GEFELICITEERD!

@ Tessa, hey meis welkom terug & wat een mooie kaartje!

@ Mosa, nog niet ongie! Oeeeh ga je Marloes achter na? I hope so.. Duim voor je!

Sorry verder niet bijgelezen want moet nu gaan eten..

Oeh nog een kleine 3 weken voor de gynnn

4. bereke

bereke Niet meer actief

Waarom probeer je geen digitale van clear blue? Krijg je "zwanger" of "niet zwanger".

5. woops

woops Niet meer actief

@Leonie1982,

Waarom doe je het niet met ochtend-plasje, misschien is het dan wel duidelijker.
    Ochtend-plasje is altijd beter geconcentreerd of hoe noem je dat. :oops:
    Maar je bent gewoon heerlijk zwanger meid, je kan niet 3 valse posi-testen hebben dat lijkt me sterk. ;)
    Ik ga je gewoon feliciteren meid.
    Je krijgt een :baby: hiep hiep hoera!

6. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hoi meiden,

Even een berichtje van mij:
    Vandaag een erg spannende dag gehad:
    Gisteravond een klein beetje roze verlies, natuurlijk schrik je super erg, maar ik had verder geen buikpijn... Vanochtend had ik weer roze verlies, dus ik de VK gebeld, kon ik meteen komen voor een echo. Wij vol spanning naar de VK, bleef ze maar zoeken... Wij hadden er beide geen vertrouwen meer in... Bleek ik eigenlijk zwanger van twee! Eéntje is gestopt met groeien en van de andere hebben we het hartje zien kloppen. Het 'bloedverlies' komt dus van het afgestorven vruchtje...
    Ook ik was minder ver dan gedacht, maar volg week heb ik weer een nieuwe echo en de VK zei dat in een week erg veel kon veranderen. Ik laat mn banner dus ook gewoon staan en dan zien we volg week wel...

Sorry voor mijn echo berichtje, maar ik wilde het even kwijt...

Groetjes, Nijntje

7. woops

woops Niet meer actief

Je kreeg eigenlijk een 2-ling, wat jammer meis, dat het ene kindje het niet heeft mogen halen.
    Hopelijk blijft het 2-ling broertje/zusje wel zitten.
    Spannend zeg.
    Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt en weet hoe ver je nu eigenlijk zwanger bent.
    Succes meid en ook een beetje sterkte met het verlies van het kindje wat niet heeft mogen leven.

8. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Het verlies van het tweede kindje valt eigenlijk wel (klinkt heel stom, ik weet het). We waren zo blij dat we één kloppend hartje gezien hebben (wat je ook hoopt). Het zou heel anders zijn, als je eerst 2 kloppende hartjes ziet en bijv één week later maar één....
    Nu komt echter wel het besef dat er één kindje is gestopt met groeien, maar mijn troostende gedachte is dat het waarschijnlijk later mis gegaan zou zijn....

9. woops

woops Niet meer actief

Gelukkig heb je een mooie gedachte erbij.
    Zoals je al omschrijft, het zou nog zwaarder zijn geweest als je ze alle2 had zien kloppen.
    Ik snap het helemaal.
    Heel veel succes hoor, hoop dat alles goed mag blijven gaan met dit wondertje. :)

10. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Daar gaan we gewoon vanuit!
    Jij heel veel succes met afstand nemen van het forum (en natuurlijk met het scheurende conoom ;))! Het is een hele goede stap denk ik voor je...

11. woops

woops Niet meer actief

Dank jewel, ik ben er nog best vaak nu, maar het voelt nu al zo veel beter.
    Nu is er al een hele soort van rust over me heen gekomen, klinkt heel raar maar is echt zo.
    Het voelt nu gewoon even goed om niet bezig te zijn met zwanger worden.
    Ik denk dat het voor mij ook even de beste optie is.
    Onze tijd komt, net zo goed als alle andere meiden hier die zwanger raken.

Mijn troost woorden zijn nu:
    Het is gewoon onze tijd nog niet om mama en papa te worden van ons kindje, en die tijd komt nog wel, maar nu even niet. ;)

12. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Dat is toch ook een hele mooie gedachte? Als je daar je steun uit haalt, is dat super! Echt heel veel succes ermee! En zoals je zelf zegt: jullie tijd komt nog!

13. hoi Wops!

Ik heb vanmorgen (met ochtendplasje) en vanmiddag een test gedaan, maar dus geen verschil. Toch maar wachten tot m'n nod denk ik...

14. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Echt spannend leonie!
    Maa na 3 licht positieve testen kun je er bijna zeker wel vanuti gaan dat je zwanger bent hoor! Maar ik ken het gevoel... Ik heb uiteindelijk ook 4 testen gedaan...

15. woops

woops Niet meer actief

Ik denk als je op zaterdag test, dat het dan wel duidelijker moet zijn.
    Je hormoon gaat toch om de 2 a 3 dagen omhoog als ik het goed heb.
    Je kan natuurlijk ook tot zondag wachten.
    Maar je bent gewoon zwanger hoor ;) , maar ik zou ook blijven testen tot de streep eraf knalt.
    En ja dan moet je de streep zoeken, want dan is hij eraf geknalt, nee sorry grapje tussendoor. :oops: :)
    Spannend zeg, hoop dat het snel een knal streep wordt.

16. Loe

Loe Niet meer actief

Halllllllloooooooooooooooooooooo! Ik ben er weer: lastig geweest in het ziekenhuis maar ja. Ik ben doodop, lag een verwarde dame op mijn kamer: eerste nacht 3 uur geslapen, tweede nacht 4 uurtjes.

Maar:::: kom op, vertel me, wie is er allemaal zwanger geworden?

17. woops

woops Niet meer actief

Is alles goed gegaan?

Leonie1982 is volgens mij heel erg zwanger. ;)

18. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Leonie, nou, 3 keer een licht streepje zou je niet krijgen als je niet zwanger zou zijn hoor :D Ik denk dat als je zaterdagochtend weer test, dat hij duidelijker is!

@ MyPrecious, je hoeft inderdaad nog maar 3 weken te wachten! En dan gaat er eindelijk wat gebeuren, spannend hoor!

@ Nijntje, jeetje, wat een verhaal! Dus je was gewoon zwanger van een tweeling?! Rot dat het zo gelopen is, maar ik kan me voorstellen dat als je van niets wist, dat je blij bent dat je een kloppend hartje hebt gehoord! Spannend volgende week!

@ Loe, hey :) Welkom terug! Ik kan me voorstellen dat je doodop bent, maar je bent in ieder geval weer lekker thuis! Is het allemaal gelukt? Doet de pacemaker het weer zoals hij het hoort te doen?
    Ricmar en Leonie (twijfelt nog, maar wel 3 keer lichte streepjes!) zijn zwanger.
    Ik zit ook nog steeds in de race :rolleyes:

19. woops

woops Niet meer actief

Ik ga lekker op 1 oor liggen. :)
    Voor de meiden die morgen toch een testje wagen, heel veel succes. [-o<

En tot snel maar weer. ;)

Groetjes

20. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    TESSA, mooi kaartje!

INGRID, spannend! Duimduimduim ... (en ik had ook geen tekens van zwangerschap in het prille begin)

DJAAR, vaag dat je nu pas indirect te horen kreeg dat je PCO zou hebben ...

MOSA, hoog met die temp en hup een tweede lijn op de test ;)

Strijkkraal, vervelend dat je gyn je zo'n ongemakkelijk gevoel gaf. Zou ik de volgende keer gewoon zeggen hoor. Dat je alles wil weten, onzeker bent en dat je het gevoel krijgt dat je 'te veel vraagt'. Kan me niet voorstellen dat je gyn dan nog kloterig doet ...

SYLVIA, fijn dat de clomid goed werkt, wel vervelend van de koppijn ...

KLUSSERTJE, gewoon lijstje meenemen! Juist goed/verstandig om te doen ... Wat een goed nieuws! Suuuuper! En plezier met klussen ;)

MAAR, is cool! En plezier in d'Ardennen

WOPS, kan me wel voorstellen dat je even een time-out nodig hebt ... lijkt me menselijk :Wink: ... veel plezier met carnavalsklussenvoordelol (en hopelijk breekt t condoom en glipt er een eigenwijs visje door :D)

NIJNTJE, knuf meid ... Wel prachtig om een hartje te zien kloppen! En dat achterlopen zou ik me maar niet te veel zorgen om maken, gebeurt wel vaker!

Hier geen bijz zit geloof ik op de wachtbank.

Wel een ENoRM brulaapje aka slaapweigeraartje, maar onze gillende keukenmeid lijkt nu toch echt te slapen *klopklopklop* (ben al 2x terug naar boven gehobbeld) :)

Deel Deze Pagina