Dat snap ik wel, zou ik ook moeite mee hebben! Maar hopelijk wordt dit wat! Mijn contract loopt binnenkort af en ik twijfel er niet aan dat hij verlengd wordt, maar zou ik nu zwanger zijn, dan weet je het maar nooit
@Mosa: ik heb geen FM gehad deze maand en zou ook veel meer bloedtesten krijgen... maar ik zou meer dan een week in het buitenland zitten en daardoor de meeste testen missen... vandaar dat de Gyn en ik besloten hadden om maar gewoon te beginnen met Clomid en de eventuele volgende ronde wel te gaan testen. Nu ging mijn tripje toch niet door en heb ik vandaag dus toch maar even bloed laten testen. Mijn Gyn is meer voorstander van bloedtesten, want dat geeft meer zekerheid over de eisprong dan FM.
@ Sylvia, oke, dan je wel Ik was even benieuwd! Jammer dat je tripje naar het buitenland niet doorgaat (of niet?!).
@Mosa: ik ben juist blij dat mijn tripje niet door ging - had er helemaal geen zin in. Was met mijn huidige werk en heb met mijn directeur gesproken dat ik actief op zoek ga naar iets anders en daardoor mocht ik mijn trip cancellen
@ Sylvia, hihi, dus je baas is op de hoogte dat je een andere baan zoekt?! Apart is dat! In dat geval is het fijn dat het niet doorging! Nu maar hopen dat je snel een andere baan hebt en dan daarna zwanger!
meiden, ik ga zometeen weekend houden. morgenvroeg heb ik weer een echo en hoop zo dat er een ei op springen staat! Daarna meteen door naar een wedstrijd (als suporter) en dan nog een verjaardag. Zal dus laat of zelfs niet hier zijn morgen. Misschien zondag nog even een update. Het ga jullie goed en geniet van het weekend!
@djaar: succes en veel plezier morgen! @Mosa: ja, het is heel apart dat mijn werkgever op de hoogte is, maar we kunnen gelukkig heel open zijn. Ik ga nog even wat boodschappen doen... tot later!
@ Djaar, succes morgen bij de fm meting! Hopelijk staat er inderdaad een ei op springen! Verder alvast een prettig weekend!
@ mosa: Zullen we afspreken dat we zondag beide een KNAL streep hebben? Net weer een test gedaan, nu van CB (met kruis)... Ik heb een kruis! Duidelijk te zien! Wel iets minder fel als de horizontale streep.. wat moet ik daar nu van denken? Zondag is de 1e dag dat ik nu testen ga doen. Heb er nog 2 van Kruidvat en 1 van CB..
Je bent zwanger, dat moet je denken meid. Een + is zwanger! Kan je echt geen foto maken, dan zien we het allemaal.
Hoi ! Hij staat in m'n album! heb alleen die van CB gedaan, die van Kruidvat ga ik nu doen. Wel lastig, want als ik de foto van dichtbij neem (zonder flits) blijft hij niet scherp.
@ Leonie, dat lijkt me duidelijk hoor, je bent zwanger Dat hij nu nog lichter is, komt omdat je nog maar pril zwanger bent. Overmorgen zal hij al wel veel duidelijker zijn! Alvast voorzichtig GEFELICITEERD!!! Enne, ik weet nog niet of ik zondag ga testen hoor Ik zou je graag willen volgen, maar ik heb er niet zoveel vertrouwen in. Ik heb in ieder geval nog geen nieuwe test gekocht!
@Leonie, Wat spannend! Het lijkt er idd op... En een streep is een streep toch? Ik feliciteer je ook alvast voorzichtig! @Djaar, hihi dankjewel! Hopelijk blijft mijn temp morgen ook nog hoog. @Mosa, Ik heb dat ook.. Als mijn temp de komende 2 dagen nog hoog blijft dan wil ik zondag ook gaan testen... Maar aan de ene kant ben ik bang voor een teleurstelling weer... Dus ik hoop nog niet te veel en wacht eerst mijn temp af. Ik duim voor jou!
Ik heb afgelopen maandagavond al getest, negatief. Vandaar dat ik er niet meer zoveel vertrouwen in heb. Verder is mijn temp niet super, de vorige keren was hij op het laatst hoger. Maar aan de andere kant, toen was ik ook niet zwanger, dus het hoeft niet zoveel te zeggen natuurlijk. Jouw kaartje ziet er wel heel mooi uit hoor, maar toch is dat jammer genoeg geen garantie. Mocht je wel gaan testen zondag, dan alvast héél veel succes!
Ik heb nu alle testen in m'n album staan! CB is toch wel duidelijk, maar ga zondag de rest van de testen opmaken! Vind het erg spannend! Maar kan nog niet super blij zijn hoor... @ mosa: heb je vanmorgen pas later getempt? Wel een hoge temp. namelijk! Spannend!
@ Leonie, op basis van deze foto's (en in het echt is het vast duidelijker) kan ik me voorstellen dat je twijfels hebt, maar ik denk toch echt dat je zwanger bent Overmorgen heb je vast een hele duidelijke test! Ik heb vanochtend inderdaad later getempt, maar ging gisteren ook veel later slapen dan normaal. Ik denk dat het dus wel klopt. Morgen maar weer zien hoe hij dan is (als thermometer weer meewerkt!).