@Leonie1982, Ik hoop dat voor jouw gevoel dat de test zondag overduidelijk is voor je, dan ga je het pas echt geloven. Leonie1982 heeft zondag een knal test. [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< @Mosa, Ik ga ook voor jouw [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< en hoop dat jij ook een knal test in handen krijgt. Wanneer je ook test, maar ben erg benieuwd zeg.
Dames, M`n ongi is trouwens al helemaal weg. Heb woensdag goed gebloed zeg maar en donderdag en vandaag haast niets. Raar, heb dat ook nog nooit gehad zo kort. Nou ja ik ga jullie toch sneller verlaten dan ik wilde. Ik had op een weekje uitloop gerekend, maar het ziet er naar uit dat m`n lichaam nu al wil dat ik jullie verlaat. Had namelijk met mezelf afgesproken dat als ik ongi af ben, dat ik van de topic af zou gaan en wel op de pagina actief blijf maar heel veel minder. Maar nu is het zo spannend, ik blijf nog even hoor.
@mosa, Maar maandagavond is al een tijdje geleden.. Dus alles kan nog En idd mijn kaartje is helaas geen garantie.. Daarom hoop ik ook niet meer Heb elke maand toch een teleurstelling, dus die zal deze maand ook wel komen..
Leonie, wat een mooie testen zeg. Ik zeg: Zwanger! Gefeliciteerd! Mosa, Voor jou ga ik gewoon heel hard duimen. Het is wel raar dat je nu opeens zo'n lange LF hebt en dat geeft mij toch wel hoop hoor! En dan natuurlijk ook nog een hogere temp vandaag.... Afwachten maar weer he, en alvast een nieuwe test in huis halen Ik voel me nog steeds niet helemaal goed. Vaak overgeven/misselijk en heel moe. Maar dat schijnt er allemaal bij te horen...... Al hoop ik wel dat het met de 12 weken wel afzwakt. Ja, 11 weken, het gaat best snel.... Voor mij kunnen die eerste maanden niet snel genoeg gaan, dan ben ik maar uit d egevarenzone he. Het blijft nog even spannend, maar ik begin er wel meer in te geloven dat het goed komt Fijn weekend allemaal! Groetjes, Hanna
[quote="djaar77]@all; hoe gaan jullie partners eigenlijk om met de kinderwens en alle romslomp die wij er vaak aan verbinden (tempen, testen, tempen, testen, lezen denken,huilbuien en driftbuien[/quote] Mn lief vond het lief en moeilijk. Lief omdat ik er zo mee bezig was, moeilijk omdat ik soms erg het gevoel had van 'moeten' vrijen. Hij wilde gewoon dat ons seksleven leuk, spontaan en ongedwongen bleef. Als ik verdrietig was omdat ik weer ongesteld was geworden, bang/boos vanwege mn rare lange cyclus/ontpillen (ook naar HA geweest, ik in tranen daar ... achteraf was ik toen net zwanger), was hij heel lief >> mij aan het troosten. En soms ook sip/bang >> zou het wel lukken? Wat als een van ons geen kindjes kan krijgen? Wat gaat dat met onze relatie doen? Etc. Nu ben ik zelf relaxter (mag/wil ook niet klagen: Mirre is een *hebergeenwoordenvoor*) en ik heb het gewoon niet over eisprongen ... ik verleid m gewoon heel vaak (zeg ik nu ... ben namelijk heel ongeduldig aangelegd ... over een maand of 2/3 piep ik al weer heeeeeeel anders )
http://www.fertilityfriend.com/home/18afb0 Iets hoger ... maar een prutnacht gehad vannacht. Getempt na anderhalf uur slaap ... dus of het betrouwbaar is ... dunno ...
Leonie, van harte gefeliciteerd! Die testen lijken mij toch écht wel positief! Hopelijk heb je zondag een knallende test zodat je zelf 110% overtuigd bent! Djaar, succes morgen! Sylvia, hopelijk krijg je de job! En leiding geven aan 40 mensen? Petje af hoor! Loe, het is ook heel veel ineens voor je hé. Na een goede nachtrust voel je je vast al beter. Als ik iemand vergeten ben, sorry dan!
@ Wops, je moet gewoon doen waar je je het prettigst bij voelt, of nog wel hier mee blijven schrijven of een tijdje niet! @ Tessa, dat heb ik ook wel hoor, de gedachte van waarom zou het nu ineens wel raak zijn? Maar tóch gebeurt het! Maar als jouw temp morgen nog hoog is, dan maak je volgens mij best een goede kans, vooral als je temp overmorgen ook nog hoog is. *BLAAS* *BLAAS* @ Hanna, misschien haal ik morgen wel vast een nieuwe test Vervelend dat je je nog steeds niet lekker voelt, maar als alles maar goed is hè?! En ik snap inderdaad dat je hoopt dat je snel uit de gevarenzone bent, maar het schiet al op! Fijn dat je er nu zelf wel in gelooft, het komt ook vast wel goed! @ Salapio, mijn temp is vaak lager als ik slecht slaap en volgens mij is dat bij de meeste vrouwen zo, dus ik denk dat een hogere temp na een slechte nacht juist betekent dat je temp nog nog hoger geweest zou kunnen zijn. Dus Mirre heeft toch niet doorgeslapen vannacht?! @ Bereke, jij gaat alweer richting je eisprong zie ik, fijn! @ Leonie, zoals je ziet zijn de reacties hier heel positief
@ Leonie, (voorzichtig) Gefeliciteerd meis! @ Tessa, ja idd over een kleine 3 weken naar de gyn. En het is ook maar goed dat ik niet eerder naar de huisarts gegaan ben, want dan had hij me niet doorgestuurd. Ben benieuwd of ik meteen een echo krijg en wat er uit komt dan! Jou kaartje ziet er heel posi uit.. Ben benieuwd! @ Djaar, lief dat je naar me vroeg! Eigenlijk ben ik een beetje down de afgelopen dagen en nog steeds, maar komt wel goed. Begin zenuwachtig te worden . Hoe gaat het nu met jou? @ Mosa, hoe voel jij je? Hoe mijn ventje met onze kinderwens omgaat... Hij dacht eerst dat ik gewoon zwanger kon raken, snapte niet dat je niet zwanger kan raken zonder eisprong etc. Nu snapt hij het eindelijk, maar we praten er niet meer over. Wanneer hij teveel op heeft dan begint hij er wel over, en ik weet ook dat hij heel graag papa wil worden. Maar voor nu is het niet leuk praten.. Want het ligt aan mij. En hij kijkt alleen maar naar de leuke dingen van een kindje krijgen, en dat kan ik nog niet nu ik niet weet waaro mijn lichaam zo doet.
Kan me voorstellen dat je het moeilijk vindt om erover te praten ... en dat je het gevoel hebt dat 'het aan jou ligt' ... KNUF! *** Vandaag weer iets stijging en heerlijk geslapen 8) http://www.fertilityfriend.com/home/18afb0
@Mosa, Dankjewel! Bedankt voor je geblaas! Ik hoop dat jij ook snel weet waar je aan toe bent! @MyPrecious, Wat spannend voor jou! Waarom denk je dat je had je niet eerder door had gestuurd? Omdat je nog moest kijken of je ei op gang kwam ofzo? Balen dat je (nog) geen ei hebt.. Ik hoop dat er snel wat gaat gebeuren en dat je snel zwanger bent! En bedankt voor je compliment over mijn kaartje! @Salapio, Mooi kruis + mooi kaartje! @All, Dit heb ik nog niet eerder megemaakt! Het ligt toch echt niet aan de thermometer.. Heb hem gecheckt. Dit is mijn kaartje voor vandaag:
@ Tessa: hihi, hoop dat het een goed teken is, ik had dat ook de maand dat ik zwanger raakte (zie mijn album) @ Mosa: EN?!
@Marb, Dankjewel! Ik hoop ook dat het een goed teken is! Als ik naar mijn andere kaartjes kijk, dan was mijn temp normaal gesproken al gedaald! Ik heb je kaartje gezien in je album! Is inderdaad ook zoiets wat spannend hihi
@Tessa8: Wow dat ziet er goed uit! Heel hoopvol! En inderdaad deze is heel anders als je eerdere kaartjes! Ik zal voor je duimen!