Wanneer denken jullie dat mijn ei is geweest? De dag waar nu het kruisje staat was ik 2 uur te laat met tempen...
Volgens mij is je temp juist wat hoger als je later tempt, dus ik denk dat het kruis gewoon goed staat.
Goede morgen allemaal, Nou we hebben een top-nacht gehad. Collega`s van ons (mannetje en ik) we werken namelijk op hetzelfde bedrijf. Zijn gisteren na m`n mannetjes dienst (23:50) naar ons gekomen. Heb voor 5 man hamburgers gebakken en frikandellen. Heerlijk gewoon, even alle zorgen weg. Ze zijn (niet schrikken) om half 6 smorgens weg gegaan. We lagen om 6 uur in ons bedje. We zouden eigenlijk vandaag naar Ikea gaan voor een ontbijtje, helaas waren we net te laat wakker (9:30). Nu gaan we zo even boodschapjes doen. Ik ben trouwens nu pas echt goed ongesteld geworden, zoals ik het gewend ben. M`n lichaam had volgens mij van vannacht nodig, even helemaal niet aan m`n lichaam denken, helemaal leeg was ik in m`n hoofd toen het bezoek er was. Als ik nu terug kijk, was dat wel heerlijk zeg. Nou ik ga weer stoppen, heb ook niets terug geleest. Ik lees straks wel even terug. Iedereen een fijne dag.
Goedemorgen, @ MyPrecious, ik hoop voor je dat het snel de 25e is, want dan heb je vast wat duidelijkheid! Zo is het écht niet leuk, ik kan me voorstellen dat je je er down door voelt! Een héle dikke knuffel! @ Salapio, fijn dat je temp gestegen is! @ Tessa, wauw Wat een mooi kaartje zeg! Ik heb er een goed gevoel over! @ Sammie, ik denk dat het kruis goed staat! Mooie stijging hoor! @ Liesben, fijn dat je temp wat gestegen is! @ Wops, fijn dat je zo'n onbezorgde top-avond hebt gehad! @ All, mijn temp was ook op de normale tijd hoog. Ik heb met ochtendurine een ovulatietest gedaan, alleen een licht streepje. Dus ik kan me niet voorstellen dat er iets op een zwangerschapstest zou staan. Ik begin er nu toch wel écht flink van te balen, morgen alweer dag 50 Wat ik me afvroeg, degenen met een onregelmatige cyclus, weten jullie of jullie voor de pil ook onregelmatig waren? Ik namelijk totaal niet, was super regelmatig.
@mosa, ik zou toch voor de zekerheid een zwangerschapstest doen, een ovutest is toch anders en het werkt niet bij iedereen zo.
Vreemd hè, dat dat dan daarna anders kan zijn Misschien dat ik vandaag wel een zwangerschapstest koop. Ik dacht dat als je zwanger zou zijn, dat er in ieder geval wel een duidelijker streepje moest komen op een ovulatietest.
@mosa, vaak wel maar het geeft geen zekerheid, en dat begint ook met een licht streepje en je had wel een licht streepje, welk merk was het trouwens. Als je nou testen moet kopen, koop dan die kruidvat 2 voor 5, die zijn echt duidelijk.
@ Mosa: Ik zou zeker een zwangerschapstest kopen. Ik heb begrepen dat ovulatietesten positief kunnen zijn, maar of dat altijd zo is? Ik heb zelf geen ervaring met ovulatietesten. Mijn cyclus is nu (gelukkig) regelmatig, en ik weet niet meer goed of dat voor de pil ook zo was...dat is al zo lang geleden Ik ben natuurlijk al wat ouder, en heb heel lang de pil geslikt. Dus ik mag mezelf gelukkig prijzen dat ik meteen een redelijke regelmaat had. Ik heb wel begrepen dat dat alsnog kan veranderen, maar daar ga ik vooralsnog niet van uit.
@Wannebemommie, Dankjewel! Ik hoop dat het goed komt! @Mosa, Thnx! Ik heb er ook wel een beetje een goed gevoel over... Maar ben toch bang voor morgen! Wat moeilijk zeg jou kaartje/situatie Ik hoop zo dat je snel duidelijkheid krijgt, want dit is niks zo. Mijn cyclus was voor de pil ook altijd regelmatig... Ik zou ook denk ik echt een gewone zwangerschapstest doen om het uit te sluiten. @Salapio, Ik hoop dat mijn temp morgen nog hoog is, dan gaan wij waarschijnlijk een testje doen!
Tessa, jouw kaartje ziet er echt goed uit! Zo spannend! Mosa, ik zou ook nog eens een testje wagen! Een ovutest geeft toch geen uitsluitsel hé en die onzekerheid is helemaal niks. Ik weet trouwens niet meer hoe regelmatig ik was voor de pil. Daar lette ik toen helemaal niet op. Myprecious, ik kan het me ook voorstellen dat je je niet lekker voelt. Hopelijk weet je vlug wat meer! Salapio, dat gaat de goede kant uit! Wops, zo'n avond kan echt deugd doen hé. Even hoofd helemaal leeg maken... Sammie, geen idee of je kruis goed staat zo. Dat laat ik aan de experts over Sorry als ik iemand moest vergeten zijn!
@Bereke, Dankjewel! Ik vind het ook zo spannend! Normaal gesproken was mijn temp al gezakt... Dus morgen wordt spannend wat mijn temp doet.
@ Berbel, ik had een ovulatietest van Testjezelf.nu gedaan, zo'n midstream test. Later keek ik nog een keer en toen was het teststreepje ongeveer half zo donker als de controlestreep. Zo heb ik ze nooit gehad, de ene ronde dat ik ze gebruikt heb. @ Tessa, spannend hoor! Ik ben erg benieuwd naar morgen, maar voor de zekerheid nog maar een keer *BLAAS* *BLAAS*, want eerst moet die temp maar weer mooi hoog zijn! @ All, ik ben even langs de kruidvat gegaan en heb testen gekocht. Die van 2 voor 5 euro lagen ook hier niet meer in de schappen, dus maar die van 2 voor 10 euro gekocht (die met een plusje of minnetje). Misschien morgen inderdaad maar weer eens doen, het is alweer bijna een week sinds de vorige test.
@ Tessa, super mooi kaartje zo, whooo je maakt het zo spannend! Nou eigenlijk kwam het erop neer dat de huisarts mij liet kiezen, ik mocht nu wel naar de gyn omdat ik een dik half jaar pil vrij ben. Maar ja ik vond het een beetje overkomen dat hij het niet nodig vond want ik ben nog jong. Toen zei ik dat ik me heel onzeker voelde zo en toen zette hij me dus voor die keus dat ik daarom wel naar de gyn mocht... @ Sammie, mooie stijging! @ Mosa, Ik hoop dat je snel duidelijk hebt meis! Goed idee om weer te gaan testen, you never know hé . Er zijn meer die na een week pas positief testen! Ik weet niet eens meer hoe mijn cyclussen waren voor de pil.. Maar ik weet wel dat ik veel meer bloedde dan met de pil. . Me mannetje heeft me vanmorgen een massage gegeven zo lief. Heb 'm gisteren verteld hoe ik me voel. En vandaag gaf ie me steeds complimentjes dat me haar zo lekker ruikt en dat hij me mooi vindt. Wat een schatje hihi.
@ MyPrecious, volgens mij doe je er écht goed aan om naar de gyn te gaan hoor, leeftijd staat daarbuiten vind ik! En dat was zeker lief van je mannetje En complimentjes zijn altijd leuk om te krijgen