Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Hallo meiden,

hier gaat alles gestaag verder,

@Leonie: Gefeliciteerd, positief hoor!

@ Mosa; eindelijk weer testen! Hopelijk ben jij gewoon zo'n iemand die laat positief test!

@MP; Lucht hier maar lekker je hart. En wel blijven praten met mannetje!

@Wops; Ha, dan heb ik vanmorgen jouw Ikea ontbijt gegeten!

Altijd leuk Ikea en ik heb een heel mooie commode/kaptafel gehad van hubbie voor valentijnsdag! Zoethoudertje voor mij zodat hij mooi volgende week een nieuwe basversterker kan kopen :rolleyes:

@Tessa; Spannend kaartje!

@all; hier nog steeds posi testen, kwaaltjes zijn foetsie. Ook bijna geen steekjes meer in buik. Maar gelukkig wel over 1,5 week al echo. Afwachten dus of dan alles OK is.

2. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

@ Mosa, idd leuk om complimentjes te krijgen, hij zegt zulke dingen echt heel weinig.. En ja ik snap het ook niet waarom de huisarts het niet ècht nodig vond om mij meteen door te sturen. Gelukkig kom ik dan wel voor mezelf op :D. Hoe voel jij je verder? Heb je ook een gevoel van ja of nee?

@ Pookie, maak je je zorgen? Ik vind je testen in je album er heel goed uit zien, helemaal vergeleken met de testen voor je MA. We blijven duimen voor je dat alles goed mag blijven gaan!

3. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Pookie, haha, dus jij een commode/kaptafel, en hij een basversterker :)
    De meeste kwaaltjes komen echt pas na 6 weken zwangerschap, dus ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt, maar dat je nergens last van hebt, zegt echt niets hoor!
    Ik ga heel hard duimen dat alles goed is!

@ MyPrecious, ik heb eerder een gevoel van nee, vooral omdat mijn temp niet superhoog is en door de test van vorige week. Maar ik heb wel veel klachtjes, waardoor ik soms twijfel.
    Sommige mannen zijn nu eenmaal niet zo royaal met complimentjes. Ze denken het vaak wel, maar denken er dan weer niet aan om het hardop te zeggen :rolleyes: Hopelijk heeft jouw mannetje nu de smaak te pakken!

4. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    O ja, ik zag trouwens dat twee mensen gestemd hebben op de poll in mijn linkje over wanneer mijn eisprong geweest is. De Eén had dag 30 en de ander dag 38 :( Dag 30 lijkt mij al helemaal niet logisch, maar wat vinden jullie van dag 38 (toen begon de spotting)?

5. MyPrecious

@ Mosa, Je temp hoeft niet heel hoog te zijn om zwanger te zijn! Soms zie je weleens kaartjes met een temp net boven de coverline en dan toch een posi test. Dus daar durf ik al niks meer over te zeggen ;) . Ik wil je niet gek maken hoor, maar ik zat je kaartjes nu te bekijken en je temp is normaal hoger dan dat ie nu is.. Dus er zit wel een verschil in. [-o< [-o< [-o< [-o< Hoop het voor jullie! En dan kom ik en de rest hier je binnenkort hopelijk achterna ;) .

& Hahah die complimenten vergeet ie straks wel weer. Meneer lijkt zoveel op mijn vader :) kan alles wel voorspellen met me lief.

6. MyPrecious

Ik weet niet hoe laat je getempt hebt op dag 29, maar als het later was dan je normale tijd dan zeg ik dag 29..

7. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ MyPrecious, ik heb op dag 29 wel op de normale tijd getempt, maar dat was een zondag en toen lag ik op zaterdag pas om 4 uur ofzo in bed. Dus ik heb sleep deprived aangevinkt, dus ik denk dat mijn temp bij een normale nachtrust hoger geweest zou zijn.

8. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @mosa; sorry maar ik kan echt geen wijs ( meer) worden uit je kaartje!
    MORGENOCHTEND TESTEN!
    en dan posi natuurlijk.

@ MP; de zwtesten bij MA waren ook superpositief hoor, bij MK werden ze steeds vager. Helaas beide opties al een keer meegemaakt dus nu moet het gewoon GOED gaan!

9. MyPrecious

@ Mosa. Oké, ja bij de ene heeft het invloed en bij de andere niet.. Dus ik denk dag 29.. Of 31...

Vanaf dag 31 is je temp boven 36.7 gebleven en na 7 dagen naar beneden en ook die spotting... Daarna weer omhoog..

Eigenlijk moet je een kaartje ook zo bekijken, wanneer temp omhoog wanneer omlaag. Een temperatuur maakt niet zoveel uit, alleen hoe je curve loopt.

@ Pookie, oh sorry. Ik kan me wel voorstellen dat je je zorgen maakt. Maar laat nou 3x dan scheepsrecht zijn, het moet nu idd gewoon goed gaan.

10. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    @MyPrecious,
    Ik begrijp je gevoel wat je had bij je ha!
    Heel goed dat je toch de stap hebt genomen om naar een gyn te gaan!
    Dan kan je eindelijk verder, hopelijk heb je snel een eisprong!
    Enne wat lief van je ventje! :D

@Mosa,
    Dankjewel voor het blazen! Hoop dat het weer helpt!
    Spannend dat je toch weer een testje gaat doen, wanneer ga je er weer een doen?

@Pookie,
    Thnx!
    Spannend jij over 1,5 week de echo!
    Ik ga duimen dat alles goed is ok?
    Enne dat met die kwaaltjes, komt echt wel goed! Ik lees ook meer dat de meeste kwaaltjes wat 'later' komen..

11. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Pookie, nu MOET het inderdaad goed gaan!
    Ik snap zelf ook niets meer van mijn kaartje hoor :(

@ MyPrecious, op welke cyclusdag zit jij nu eigenlijk? Ook al weer best ver toch?

@ Tessa, ik denk dat ik morgenochtend ga testen. Eerst lekker uitslapen en als ik moet plassen, dan maar gelijk doen.
    Dus we gaan tegelijkertijd testen :)

12. MyPrecious

@ Mosa, Ff kijken op welke dag ik nu zit :oops: .
    Dag 14 zit ik nu. En tot en met dag 10 ongie. Dat ging dus knap. Ik moet me temp kaartje nog bijwerken haha.

Temp van vandaag een uur later dan normaal getempt dus die's te hoog, dit wordt weer een eiloze cyclus ;).

Heb er helemaal geen zin meer in dat tempen. Hoe zit dat met de rest hier?

13. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ MyPrecious, hihi, wel een goed teken dat je zelfs moet opzoeken op welke dag je vandaag zit. Dan ben je er nu in ieder geval niet veel mee bezig! Ik snap het wel, zo schiet het natuurlijk ook niet op!

Je temp lijkt wel iets meer te schommelen dan de vorige keren, maar of dat een goed teken is. Tot nu toe idd geen eisprong.

Ik heb de laatste tijd ook minder zin om te tempen, maar met die rare cyclussen móet ik het wel doen. Niet dat ik nu weet waar ik aan toe ben, maar anders al helemaal niet :rolleyes:

Maar ik denk trouwens dat jij er nu wel mee kan stoppen. Je hebt toch een aantal kaartjes om aan de gyn te laten zien? Ik denk dat het nu niet zoveel nut meer heeft voor jou. Dus misschien zou je vanaf nu kunnen stoppen tot je naar de gyn moet, dan kun je daarna altijd zien of je weer verder gaat (afhankelijk van wat de gyn zegt).

14. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0

Spannend!
    En idd is dat waarschijnlijk tegelijk!
    Als ik morgen ochtend getempt heb (om 6 uur) en hij is nog hoog.... Dan weet ik nu al dat ik dan niet meer kan slapen :) :)
    Ik hoop het zo nu eens een keer!

15. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ik kan me voorstellen dat je dan niet meer kunt slapen :)
    Ik heb toch niet echt vertrouwen in mijn temp, dus ik denk dat ik me lekker omdraai en verder slaap.
    Dus ik kom hier niet al te vroeg, maar ben érg benieuwd naar jouw test!

En nu mag het inderdaad weleens een keer :D
    Ik denk dat we ongeveer in dezelfde maand zijn gestopt met de pil, of niet? Ik ben eind mei gestopt.

16. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    @Mosa,
    Ik ben eind maart gestopt met de pil.
    Ik snap je gevoel wel van morgen... Ben wel benieuwd bij jou.
    Hopelijk is mijn temp nog hoog morgen.

Ik laat het natuurlijk wel even weten :D
    Maar ik ga nog nergens vanuit, en ik ga gewoon denken dat mijn temp morgen laag kan zijn... Anders is de teleurstelling weer te groot, en dat wil ik niet.

17. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mosa en Tessa, veel succes met testen morgen.
    Ik duim en blaas (pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff) die temp heeeeeeeeel hoog!

18. twinny

twinny Fanatiek lid

4 jul 2006
    2.822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

Leonie: alvast voorzichtig gefeliciteerd, spannend hoor...

TEssa: je hebt wel een heel mooi kaartje, ik duim voor je meis..

Mosa: tjee meis, je blijft ook wel erg in spanning! Ik hoop zo voor je dat je snel duidelijkheid krijgt!

MP: knap van je dat je naar de huisarts bent gegaan, goed zo meid!

Pookie: kan me je ongerustheid voorstellen, ik duim voor je dat over anderhalve week bij de controle gewoon alles goed is en je van je zwangerschap kunt gaan genieten.

Hier vandaag weer folikelmeting gehad, maar eitje(s) nog niet echt goed gegroeid. Moet nu meer gaan spuiten en dan dinsdag weer terug. De vorige poging ging het net zo, dus wacht maar gewoon af!

fijne zondag alvast
    Twinny

19. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    @Hanna,
    Dankjewel!
    Ik hoop dat het blazen helpt! :D

@Twinny,
    Dankjewel dat je meeduimt!
    Wat spannend dat je nu meer moet gaan spuiten!
    Hopelijk is het dinsdag allemaal goed, ik duim ook voor jou.

20. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Hanna, dank je wel!
    Dag 50 zou een mooie dag zijn voor een positieve test hè ;)

@ Twinny, hopelijk zijn je eitjes dinsdag goed gegroeid! Dan kunnen jullie eindelijk beginnen!

@ Tessa, zet hem op morgen :)
    Ik keek nog even in je album, maar vergeleken bij je vorige kaartjes ziet het er nu wel héél goed uit!

Deel Deze Pagina