@ Mosa, jammer van de nega test .. Het is goed dat je een afspraak bij de HA gaat maken. Ben benieuwd hoe het verder gaat enzo. @ Tessa, die temp hoeft niet persee iets te zeggen.. Duim nog steeds voor je! Geen bloed geeft moed. @ Pookie, je temp gaat weer naar je normale temperatuur wanneer je wat langer dan 4 weken zwanger bent . @ Djaar, Hmm wat rot zeg.... Succes dinsdag alvast. Ben weer weg, ff eten ja nu nog.
He bah Djaar ... wat een rotnieuws ... Mosa, ik had, de twee keer dat ik heb getempt, ook rare kaartjes ... (kijk maar naar mn zw-kaartje). Dus hoeft niets te zeggen over vruchtbaarheid etc. Hopelijk snel meer duidelijkheid (in de vorm van een positieve test!) Pookie, idd lekker genieten van zwangerschap ... niet meer tempen! (al snap ik het heeeel goed, van onzekerheid over zwanger kunnen worden naar onzekerheid over zwanger kunnen blijven ... ik ben 'gestresst' geweest tot 20 weken echo) *** http://www.fertilityfriend.com/home/18afb0 (Mirre heeft vannacht weer lekker doorgeslapen en zat vandaag lekker 'papa papa mama mama' te kletsen >> tis geen kletsertje, dus ik = trots )
@ Djaar, wat ontzettend jammer dat er geen grote follikels te vinden waren! Vreemd dat die van 14 mm weg was! Fijn dat jullie dinsdag een afspraak bij de gyn hebben, dan misschien maar toch medicijnen voor een goede (en snellere) eisprong! @ Salapio, ik kan me voorstellen dat je dan supertrots bent Heerlijk lijkt me dat! Lekker van je meisje genieten! @ All, mijn moeder moet morgen toevallig bij de huisarts zijn, dus zij maakt alvast een afspraak voor aanstaande donderdag voor mij. Ik wil toch dat er naar gekeken gaat worden. Vind het wel een beetje spannend! Maar van te voren maar even goed bedenken wat ik ga zeggen.
Tessa8 heb jij al een test gedaan? jouw temperatuur is ook schitterend. Bij mijn eerste kindje had ik ook zo'n kaartje en heb toen de 12e dag na de eisprong positief getest, dus je kan een gokje wagen... Succes meid!
@ Tessa: he getver :x balen. Ik kan me goed voorstellen dat je boos bent. @ Mosa: vreemd hoor die cyclus van jou. Idd even met een arts overleggen. @ Djaar: wat vreemd. Sterkte dinsdag bij de gyn. Ennuh .. Pook ... verbrandt die thermometer (ritueel als het moet!). Je bent zwanger en geen temperatuur die daar iets aan zal veranderen. Verder is mijn temp niet schrikbarend, anders dat het weer helemaal op en neer schommelt ... Ik moet morgen weer voor de echo. Ben benieuwd.
@ Suzy, alvast heel veel succes morgen! Ik hoop dat je eitjes goed gegroeid zijn zodat je snel kunt beginnen!
Heey meiden na een paar dgaen weg geweest te zijn ben ik er weer. Morgen de samenlevingstest hoop maar dat dat wat op leverd en ook de uitslagen van de bloed onderzoeken. Laat jullie morgen wel weten hoe het is verlopen. morgen lees ik ook alles bij nu geen zin en vut voor.
@ Klussertje, ik hoop dat je leuke dagen hebt gehad! Spannend morgen, alvast veel succes! Ik hoop dat alles goed is!
moos het waren vooral emotionele dagen. maar toch ook wel weer gezellig. heb het weekend me achterneefje gezien die ik nu ruim 4 jaar geleden voor het laatst gezien heb. maar ook hele zware gesprekken gehad met me broer en ook fikze ruzie met hem
Ik kan me voorstellen dat het emotioneel was dan! @ All, kom ik weer aan, maar ik was nog even aan het nadenken over mijn idee om naar de huisarts te gaan komende week, maar ik denk dat ik nog een weekje wacht. Stel dat ik in de vorige cyclus geen eisprong heb gehad, dan was dat oude bloed misschien wel mijn ongesteldheid, anders dan normaal door geen eisprong. Dan zou ik nu op dag 13 van mijn nieuwe cyclus zitten en zou ik ergens deze week een eisprong kunnen hebben. Dan kan ik denk ik beter afwachten of ik de komende week een eisprong krijg en anders volgende week donderdag (dan dag 24) naar de huisarts gaan als mijn temp niet stijgt. Want dan zou dit ook weer een vage cyclus worden. Ook weet ik niet of ik al (als de huisarts me al zou doorverwijzen) naar de gyn zou willen. Ik denk dat ik daar liever nog even mee zou willen wachten. Snappen jullie het nog Zo, nu heb ik het even van me afgeschreven en vanaf morgen zal ik niet zoveel ego-berichtjes meer typen Allemaal alvast een fijne (werk)dag morgen!
hey mosa ik snap je wel hoor gwoon doen waar jij je goed bij voelt @all.. ik denk toch echt dat mn eitje nu wel geweest is..... want vanochtend ineens 37 graden! dat heb ik dus echt bijna nooit..... maarja.. nu had ik ff gepuzzeld met ff, geeft ie dan een misschien eitje aan op dag 34... dat zou natuurlijk niet zo gunstig in ons klus patroon zijn...... naja we zullen het wel weer zien, eerst maar es kijken wat die temp verder doet.. maar denken jullie dag 34 als misschien eitjes dag, of eerder dag 31? ( dat hoop ik natuurlijk want dan heb ik wat meer kans ) nou groetjesss werkse allemaal vnadaag!
http://www.fertilityfriend.com/home/18afb0 Suzq,succes bij de echo Klussertje, heftige dagen dus ... Mosa, ik zou ook even wachten ... en als het dan nog gek is, kun je altijd een afspraak maken, misschien ook gewoon ter geruststelling Hier niets bijzonders, temp weer boven t lijntje
heey meiden nog ff snel voor ik weg ga naar het ziekenhuis. heb van ff een kruis gehad en wel op een dag wat momenteel niet klopt. dags later zat er naamlijk nog een eitje maar goed als ik morgen me temp invul op 36.9 of hoger dan komt de kruis op de juiste plaats. en nu ff wat eten en dan op naar het ziekenhuis.
Goedemorgen! @ klussertje: da's goed nieuws. Ja FF heeft het lang niet altijd goed, was bij mij ook als ik bij de gyn was geweest. Die zag al een geel lichaam en volgens FF had ik geen eisprong gehad. @ Mosa, goed bedacht. Waarom zou je evt nog niet naar gyn willen? T hoeft niet direct natuurlijk een giga mmm te worden. Maar snap het aan de andere kant wel hoor. @ all: gut, ik heb zomaar 36.8 al 2 dagen en dat voor mij! da's erg laag. Ik heb nog absoluut geen positiieve test gehad gisteren of eergisteren, ben benieuwd wat deze dag gaat brengen. Ik slik voor het eerst deze maand teunisbloemolie. Eens kijken of dat verschil gaat maken voor de cyclus......
@ sannehai, denk ook dag 34.......... @ salapio, mooi kaartje. WAarom heb jij allemaal open bolletjes? Is dat allemaal sleep deprived?
Omdat mijn dochter niet op dezelfde tijden wakker wordt ... wekker zetten voor dichte bolletjes vind ik ook een beetje ver gaan op dit moment. Als echt blijkt dat het nodig is om mn ei op te sporen en we zijn een aantal maanden verder ... maar dat is nu gelukkig nog niet aan de hand. En kan ik dus de sporadische keren dat Mirre laat (na 7u) wakker wordt lekker 'uitslapen' Plus dat FF heeft besloten dat mijn standaardtijd 7.30 is. Aan het begin van mn cyclus is dat een paar keer mn temptijd geweest. Maar zit gemiddeld denk ik eerder op 6u/6.30 ...
Goedemorgen allemaal! Nou vanochtend fm ... follikel 14,6 mm ik dacht dat ie veeeeeel groter zou zijn (gem. 2 mm groei per dag; donderdag was ie 10,6mm dus theoretisch dacht ik dat wel wel op zo'n 18mm zouden zitten). Nu dus weer woensdag terug en dan eventueel vrijdag IUI ... Ik kan helaas niet alles teruglezen, druk op m'n werk, dus ik ga vanavond wel even alles doornemen.