@ Suzy, ja soms groeit het langzamer volgens mij........ @ Djaar, t gaat hier goed met tempen, maar niet goed met hartklachten. Weekend toch maar naar 1e harthulp gegaan, wacht nu op afspraken in het ziekenhuis, zou deze week nog terecht moeten. Ik wacht het maar af. Inmiddels weet ikd at ik woensdagochtend moet fietsen. Bah bah bah. Ben benieuwd wat straks mijn ovutest doet...... Hoe gaat het nu met jou? @ Salapio, oooooooohhhh vandaar. Jee, da's wel vroeg !
@Loe, ik hoop dat alles goed gaat met je hart. Hopelijk kunnen ze je snel weer verder helpen. Ik ben wat gespannen voor morgen. Ik hoop dat mijn vriend duidelijkheid krijgt door de afspraak en dat er dan eindelijk vooruitgang te zien is op de echo of in elk geval besluit voor medicijnen gaat vallen. Vandaag is dag 20 al en ik wordt er niet vrolijker van zo.
@djaar: balen van je echo! @Mosa: wat een narigheid die onzekerheid van je cyclus! Dikke knuffel! @Tessa: ik las dat je temp omlaag was gegaan, maar je banner staat nog op 14 DPO... nog geen ongi te bekennen? Mijn temp is hoger dan normaal... nog een weekje op de wachtbank
@SylviaM; dat ziet er goed uit hoor. Wat spannend. Ik ga je in de gaten houden en ik blijf nog even voor je blazen ppfffff.........
Loe, ik sluit me aan bij Djaar, hopelijk snel verbetering / goede hulp Djaar, sterkte, snap dat je gespannen bent! Sylvia, samen nog een weekje op de wachtbank ... ik vind het (ondanks wat ei betreft onhandig klussen) toch spannend (gelukkig heb ik geen testen in huis )
Hoi meiden Djaar: succes met de metingen, kan zo frustrerend zijn hè! Hopelijk geeft de gyn wat duidelijkheid Tessa: tjee meis wat balen, maar geen bloed nog? Dan blijf ik toch duimen en blazen. Mosa: je moet dat doen waar jij je het beste bij voelt, het gaat tenslotte om jou lijf! Suzq: herken het wel, valt mij ook steeds tegen dat het zo langzaam groeit. Ben benieuwd wat de meting voor mij morgen is! De rest van de dames heel veel succes met wachten, klussen en testen..... twinny
@twinny; is inderdaad een frustrerend proces kom ik achter. Het groeit dus je denkt het wordt groter maar nee 2 dagen later is ie helemaal weg maaaar er is weer een ander gaan groeien dus weer hoop en ja hoor 2 dagen later is het weer helemaal anders. Wat mij nog het meeste stoort is dat het telkens een andere gyn is die de echo doet en dus voor mijn gevoel ook een andere norm/beoordeling heeft. Gelukkig morgen naar de gyn waar ik toch het meest op vertrouw.
Hallo allemaal, Djaar, da's idd om gefrustreerd van te geraken! Hopelijk krijg je morgen wat meer duidelijkheid van je gyn! Tessa, hopelijk stijgt je temp nog terug! Mosa, gewoon gaan wanneer jij denkt dat het de moment is. Jij moet je er tenslotte goed bij voelen hé. Sylvia en salapio, hopelijk vliegt die week op de wachtbank voorbij! Loe, oei da's niet leuk... Hopelijk komt er idd snel wat beterschap! Suzy, hopelijk is je follikel woensdag wél voldoende gegroeid! Moest ik iemand vergeten zijn, sorry dan!
@ Mosa, als je nog niet naar de gyn wilt, dan zou ik idd nog even wachten of je temperatuur straks gaat stijgen of niet. Want de huisarts doet verder niks anders dan je doorsturen naar de gyn.. Hopelijk heb je snel duidelijkheid. @ Loe, hopelijk gaat de teunisbloemolie helpen! @ Strijkkraal, ik duim voor je dat de follikel voldoende groeit! @ Sylvia, mooie temp! Vind het nu al spannend, duim voor je. , Ja mijn duimen maken overuren . Help! Nog 2 weken en 2 dagen tot gyn.
Mosa, je moet doen waar je je goed bij voelt. En ik denk dat niemand ego-berichtjes erg vind hier hoor Sannehai: ik ben nog niet erg thuis in de temp-kaartjes, maar ik zou zeggen dag 31. Ik hoop het voor je dan. Strijkkraal: ik hoop dat de follikel nu snel doorgroeit! Ik zit "rustig" op de wachtbank. Is de eerste maand dat ik temp. Maar na mijn tempdip gisteren (6dpo) word ik toch wat nerveus. Je leest vaak over een innestelingsdip....Maar ik heb me voorgenomen me niet gek te maken en niets te voelen totdat ik een positieve test heb! Nu had ik gisteren ook wat waterige afscheiding (1-malig) waardoor FF meteen stippellijn maakt van mijn eisprong van vorige week... Ik denk zelf toch echt dat ie vorige week was, ook gezien mijn cyclussen afgelopen maanden van rond de 30 dagen en de klachten die ik toen had. Maar ja. Wie wil er eens kijken? Als ie toch stiekum gisteren was, dan heb ik zwaar pech. Klustechnisch zou dat heel ongunstig zijn! Dan ga ik zeker door naar volgende maand.
Hoi meiden, @ Sannehai, ik denk ook dat je eisprong op dag 34 was! Jammer van het klussen, maar wel fijn dat je eisprong nu eindelijk is geweest! @ Salapio, fijn dat je temp weer hoger was vandaag! Hopelijk blijft hij nu hoog! En niet stiekem al testen kopen hè @ Loe, je temp is inderdaad laag, misschien een voorteken dat je eisprong eraan komt? Hoe was je ovulatietest vandaag? Jeetje, wat vervelend dat het niet goed gaat met je hartklachten! Dat lijkt me heel eng! Hopelijk weet je snel wanneer je terecht kan in het ziekenhuis! Jij vroeg waarom ik (nog) niet naar de gyn wil, ik vind het daarvoor eigenlijk nog te vroeg. Als ik maar een eisprong heb en niet te lange cyclussen, dan wil ik het eerst nog een paar maandjes zelf proberen. @ Suzy, jammer dat de follikel minder gegroeid was dan je had verwacht! Hopelijk is hij woensdag wel flink gegroeid! @ Djaar, ik kan me voorstellen dat je baalt dat het nog niet echt opschiet met je follikels, maar wie weet zijn ze morgen ineens een stuk gegroeid! Ik ga duimen! @ Sylvia, mooi kaartje zeg! Spannend! @ Twinny, je temp gaat al mooi naar beneden! Hopelijk ziet het er voor jou morgen ook goed uit! Alvast veel succes! @ Bereke, hopelijk heb je snel een positieve ovulatietest! @ MyPrecious, nu begint inderdaad bijna het aftellen voor jou! Spannend hoor! @ Liesben, lastig kaartje zo! Als je nu eens voor morgen en overmorgen ook zo'n hoge temp invult als vandaag, blijft het kruis dan hier staan of verzet ff het kruis dan naar gisteren? Ik vind het lastig, stel dat je temp nu zó hoog blijft, dan ben ik bang dat je eisprong gisteren geweest is. Vooral omdat die hele hoge temp van woensdag was omdat je ziek was. Die tempen de dag ervoor en erna kunnen daar misschien wel beïnvloedt door zijn. Dus ik denk dat het afhangt van wat je temp de komende dagen gaat doen, maar ik duim voor je dat het kruis nu goed staat! @ Klussertje, alles goed met je? Hoe ging het vandaag? @ Tessa, ik denk dat het feit dat je hier vandaag niet geweest bent, slecht nieuws is @ Leonie, heb jij al nieuws? @ Maar, ik weet niet wanneer je precies terug komt, maar alvast welkom terug Heb je het lekker gehad? @ Ingiemoppie, hoe gaat het met jou? @ All, het voordeel van nu met een nieuwe cyclus te zijn begonnen, is dat ik alweer op dag 14 zit Ik ben nu met de nieuwe thermometer begonnen en mijn temp was 36.3. Dus deze geeft veel lager aan dan mijn oude Nou, wat mij betreft mag over een paar dagen mijn eisprong komen
Thnx Mosa, maar om het heel verwarrend te maken was mijn temp vanmorgen weer 36.8. Daarbij heb ik het gevoel ongesteld te moeten worden, en kan ik bijna niet lopen van de rugpijn. Ik denk dat ik deze cyclus maar eens niet probeer te begrijpen.
Goedemorgen mEIden! Wat is er hier weer een hoop gebeurd, maar helaas geen roze! Mosa, thx for the Welcome Back! Wij hebben een heerlijk weekend gehad. Beetje jammer alleen dat het pas zondagavond begon te sneeuwen, terwijl we maandagochtend weer naar huis gingen... Maar ja, je kunt niet alles hebben he?! Maar eh... jouw berichtjes vielen me tegen! Geen positieve test dus... Ik denk dat je er goed aan doet om het nog ff aan te kijken. (hoewel je natuurlijk gelijk duidelijkheid zou willen hebben he) Misschien idd nu wel een duidelijk ei strax. Heb je je oude thermo het raam uit gegooid?! Eén voordeel, je bent zo weer een end op weg he... haha Djaar, spannende dag voor jou meis. Heel veel suc6 en laat ff weten hoe het is gegaan he?! Tessa, jammer meis. Hoop dat het een beetje met je gaat... Knuf! Sorry dat ik niet iedereen ff kan oppeppen, maar ik moét echt ff aan het werk! Mooie dag allemaal! XXX
Goedemorgen allemaal, sjeetje wat een babbeltantes hier. VOor mijn eigen gemak (ik lees mee op de zaak) lees ik alleen even vanaf gisteren terug hoor.... @sanne: wow wat een stijging heb jij ineens zeg... aan je kaartje te zien, zou ik zeggen dat je eitje op dag 31 was... maar omdat je een kaartje hebt, met wat minder ingevulde dagen kan het ook heel goed zondag zijn geweest. @salapio: wow lekker weer boven de coverline. Mooi hoor!! Weet je dat je ook zelf je tijdstip van tempen kunt inschakelen bij FF? Dat doe je bij "DATA" en dan naar "TEMPERATURE CORRECTOR". Dan je normale temptijd bij usual wakeuptime invullen. Ik vul die andere dingen niet in. @loe: mooie lage temp.. op weg naar je eitje? Klinkt niet fijn hoor, die hartklachten... Wat houdt dat in dat je moet fietsen? Een soort van long-term EEG??? @djaar: ook mooie lage temp zeg..... hoe gaat het hier verder? Veel succes trouwens vandaag. @Strijkkraal: zoooooo, ondanks datje eitje nog neit zo gegroeid was, zit er wel progressie in..... op naar vrijdag dus! @maar: jammer dat er geen roze is. Fijn dat je weer terug bent. Veel werkplezier vandaag. @mosa: erg rare cyclus idd die vorige. Tja en als die spotting inderdaad ongi was, dan nu dag 14/15..... op weg naar eitje dus.... hoop ik en duim ik voor! Wel jammer van die negatieve test. Je bent zo lang overtijd voor je gevoel en dan is die onzekerheid moordend. Sorry voor mijn late reactie. Maar zoals je weet hebben mijn man en ik een eigen garagebedrijf. En omdat iedereen op zijn portemonnee let en wij lage prijzen hanteren komen er veel nieuwe klanten naar ons toe. Dusdanig veel, dat wij de afgelopen 3 weken 3 avonden per week hebben overgewerkt tot 22.00 uur. Dan in de weekeinden waren de kids van mijn man er ook nog, dus heavy druk en daardoor was ik erg moe. Maar nu komt er weer een beetje rust in de tent en kan ik hopelijk weer wat meer meeschrijven (meelezen deed ik over het algemeen wel al)... Hier gaat het goed. Ik ben ongi geworden op vrijdag en manlief zei gelijk, dat we nu maar eens een afspraak moesten maken. Ik heb dus 2 maart om 09.15 een afspraak gemaakt en hoop dat we dus eindelijk de IUI in kunnen (lees: dat ik dus voldoende ben afgevallen)... @All: mocht ik iemand vergeten zijn... sorry.... maar duim uiteraard ook voor jullie.... Ik ga weer snel verder, want er komt weer een kant aan. Liefs en een fijne dag (ondanks de regen), Ingrid
http://www.fertilityfriend.com/home/18afb0 (Ingemoppie >> dat is een VIP feature ... ) Rest >> zwaai! (moet naar werk, Mirre wegbrengen, eten, kortom: haast!)
morgen ladys. Nou gistere weer een rare dag gehad had een andere arts en ik zeg je dat mens is echt niet aardig...... de gyno die ik donderdag had die was heel aardig en had een plan met ons uit gestippeld. de arts gistere die trok geheel andere plannen. zo zou er slijm afgenomen worden en weet ik veel wat..... maar nee alleen een echo met het nieuws dat er een eitje rechts staat van 12 mm....... het eitje wat het weekend gesprongen is was 20,5 mm maar goed nu moet ik zo'n 2,5 week gaan wachten op duidelijkheid..... man lief heeft zijn zwemmers vandaag in geleverd. donderdag moet ik nog ff bloed priken kijken of er dat hormoon is wat laat zien dat er een eisprong is geweest..... maar weer afwachten dus