Berbel & Sammie > mooie kaartjes! Hou 'm hoog meiden! Klussertje > wat jammer dat je nu zo ...arts had! Helemaal als je hele andere verwachtingen had... Wanneer krijgt je man uitslag van zn "strijders"? Suc6 met afwachten meis.
maar ik ga vanmiddag ff bellen tussen 1 en 2 en dan hoop ik dat er al wat bekend is en zoniet wanneer wel. Ook ga ik vragen waarom dat er gistere niet het slijm is afgenomen terweil de andere arts dat wel gezegt had.....
Klusvriendin, heel veel succes de komende tijd he meis! denk aan je! Hiero gaat het wel goed, hebben net gehoord dat we 9 maart intake voor de ICSI hebben ben zo blij dat het zo snel kan! verder ben ik gestopt met tempen, is nu toch niet meer nodig, stress genoeg dus sorry sorry sorry dat ik er wat minder ben (geweest) Kusssss
SP, dat het dan maar vlug 9 maart is! Klussertje, wat een pech dat je net die dokter treft en niet die van vorige keer. Straks aan de telefoon maar vragen wat en hoe! Sammie en berbel, zo spannend! Ik duim!
Groot gelijk hoor! Ik snap wel dat het voor de dokters allemaal vanzelfsprekend is maar ze moeten er zich toch van bewust zijn dat het voor jou niet zo vanzelfsprekend is! Je bent sowieso al wat zenuwachtig enzo en als ze je dan overdonderen...
Muis, wat spannend! En idd snel he. Ben onwijs benieuwd hoe het allemaal gaat en zo. Let maar op... voor je het weet is het 9 maart!
Hoi meiden, @ Liesben, wat moeten we daar nu waar van denken Wat een vreemd kaartje zeg! Misschien is het inderdaad goed dat je hem ook maar niet probeert te begrijpen Het zou overigens wel erg vroeg voor jou zijn om ongesteld te worden, dus apart dat je je zo voelt! @ Maar, fijn dat jullie een heerlijk weekend hebben gehad! Ik heb m'n oude thermometer inderdaad uit het raam gegooid (of in de prullenbak, mag dat ook?). @ Ingiemoppie, jeetje, wat veel gewerkt zeg! Wel fijn dat jullie het nog wel zo druk hebben! Goed dat jullie 2 maart een afspraak bij de gyn hebben, hopelijk kunnen jullie inderdaad dan met de IUI beginnen! Ik ga duimen! @ Sammie, wat een mooi kaartje zeg! En al weer op 8 DPO, spannend! @ Berbel, jij ook al zo'n mooi kaartje @ Salapio, wat een mooie stijgende lijn! Hopelijk blijft hij nu zo hoog! @ Klussertje, wat vreemd dat het gisteren zo anders liep dan het plan was Succes met wachten! Hopelijk kunnen ze je zo aan de telefoon alvsat wat vertellen! @ Springmuis, wat ontzettend fijn dat jullie 9 maart de intake hebben Lekker snel! @ Djaar, ik weet niet hoelaat je moet vandaag, maar duim duim duim voor mooie grotere follikels!
Bedankt, ik heb de afspraak om 15.30 (echo en gesprek) Ben behoorlijk gespannen om wat mijn vriend er allemaal van vindt. Is de eerste keer voor hem dat het 'echt' wordt. Hij heeft veel vragen en ik hoop dat ze beantwoord worden voor hem. Dan mag ik alleen nog hopen dat we weer op 1 lijn komen te zitten.
sterkte djaar, laat hij zijn vragen in ieder geval opschrijven, je hoeft het niet te gebruiken maar dan vergeet je in ieder geval niets. spannend hoor.
@ Djaar, dat is inderdaad ook erg spannend! Hopelijk wordt het allemaal wat duidelijker voor je vriend en zitten jullie idd weer op één lijn na vandaag! Heel veel succes, ik zal om half 4 even aan jullie denken!
ik heb hem ook gezegd zijn vragen op te schrijven. Ik ben erg benieuwd. Wij zijn heel verschilend. Ik ben veel emotioneler dan hij. Hij benaderd het tot nu nag vrij rationeel en wetenschappelijk. Maar ja mars en venus ...
Bedankt dat jullie zo aan me denken. =D> Zodra ik kan meld ik me. Kreeg net een berichtje van mijn zusje dat een streng geheim door mijn broer aan de grote klok is gehangen! Moet dus eerst even langs mijn zus om te kijken of ze hulp nodig heeft.
Dag dames, Ik ga eens ff bijlezen ... e-mail ligt eruit op de zaak en dan pas merk je hoeveel je dat gebruikt. Ik kan gelijk bijna niets meer ... @ Djaar: sterkte vandaag. Ik duim ook voor grotere follikels vandaag voor jou! @ Ingiemoppie: sja ... hoe ging het ook al weer ... de een z'n dood is de ander z'n brood? Wel lekker idd dat jullie het wat drukker hebben, je hoort toch ook hele andere verhalen toch? Ik ga duimen dat jullie ook met IUI mogen beginnen. @ Klus: balen. Dat probleem dient zich ook aan bij ons in het ziekenhuis. Het is een maatschap en dan kan je zomaar een andere arts hebben. Tot nu toe heb ik altijd de afspraak bij dezelfde persoon weten te maken (met uitzondering van de laatste 2 keer), maar dat is echt mazzel geweest hoor. @ Springmuis: wat fijn dat jullie zo snel voor intake konden. Succes alvast. @ All: verder kan ik niet terugkijken, dus als ik iemand ben vergeten, mijn excuses. Hier op zich niets bijzonders. Morgen fm 3 en ik ben benieuwd hoe en wat.
he wat leuk.. zie allemaal weer bekende... ik ga binnen kort ook weer beginnen met tempen als voorbereiding zeg maar haha... even kijken hoe het gaat met me ieiprong enzo... het salapio jij ook hier! nou ik zie jullie misschien snel ...xxx
@ Suzy, hopelijk is het e-mailprobleem op je werk opgelost! Spannend morgen, hopelijk kun je inderdaad deze week nog beginnen met de IUI! @ Momhairy, welkom terug dan Wat een onregelmatige cyclussen heb je zeg! Dan is tempen wel erg handig ja! @ Djaar, hopelijk ging het allemaal goed! Ben benieuwd!
ben dus net terug van de afspraak met de gyn en geen ei in aantocht zullen we maar zeggen, was nog steeds vanalles te zien maar niks van enige maat. Heb provera meegekregen om de komende 10 dgn te slikken (ingaande vandaag!) om een menstruatie op te wekken. Op het moment dat deze er is kan ik op dag 3 met clomid beginnen (5 dagen) om een eisprong op te wekken en dan op dag 10 weer terug voor een echo. Vriend is nu ook bijgepraat en voelt zich stukken beter geloof ik. En ik.... ik ben blij dat er nu wat gaat gebeuren en erg benieuwd naar de uitkomsten.