Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Nijntje ik ben het met je eens hoor. Het is hier heel gezellig daarom lees ik nog mee!

2. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Daar ga ik wel van uit. Heb deze week ook geen buikpijn o.i.d. meer gehad, dus onze kleine gaan we morgen echt goed bewonderen. Vorige week waren we te veel bezig met "waar komt dat bruin/roze verlies vandaan" dat we eignelijk nog niet echt hebben kunnen genieten. Ook schrokken (in positieve zin) we natuurlijk van het feit dat het er eigenlijk 2 waren...

Ik ga er zo vandoor. Nog even wat nakijk werk doen en dan zal ik jullie vrijdagavond even iets laten weten oke? Morgen is het namelijk heeeel erg druk....

Groetjes

PS: Pookie, blijven we gewoon hier bij kletsen ;)

3. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ik kan natuurlijk alleen maar voor mezelf spreken, maar ik heb er absoluut geen last van dat jullie hier meekletsen. Ik vind het juist gezellig en ben erg benieuwd hoe het met jullie gaat :) Maar ik kan me jullie gevoel ook wel voorstellen! Ik heb er in ieder geval geen last van!
    Ik zou het hier denk ik ook missen :)

@ Pookie, inmiddels je thermometer al weggegooid?! Kun je de spanning een beetje van je afzetten? Nog maar 6 daagjes en dan heb je gelukkig al een echo!

4. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Dank je mosa, fijn om te horen dat je het niet als vervelend ervaart.
    Jullie zien het Pookie en ik komen steeds terug en ik zie nog wel meer zwangere die hier steeds terug komen... Jullie zijn gewoon te gezellig! ;)

Groetjes

5. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    En ik wil ook gewoon weten hoe het de rest hier vergaat!

@mosa; thermometer is inderdaad verbannen.
    vanmorgen was ik zowaar ook misselijk.
    Maar ik blijf erbij dat ik nog niets geloof tot de echo van dinsdag!

6. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Pookie, dan hoop ik voor je dat het snel dinsdag is! Als alles dan goed is, kun je hopelijk wel wat meer genieten! Maar de misselijkheid is vast een goed teken!

@ Loe, hoe is het eigenlijk met jou? Hoe ging het fietsen? En heb je nog een afspraak kunnen maken voor het uitlezen?

@ All, ik heb echt barstende koppijn, heel irritant! Zelfs net twee paracetamolletjes genomen, neem ik eigenlijk nooit. Hopelijk zakt het zo!

7. Loe

Loe Niet meer actief

Joehoe, u riep mij? hahaha. Hier ben ik.

Allereerst: Nijn en Pookie, ik vind het juist leuk als jullie hier blijven hoor! Je hebt toch een klein geschiedenisje met elkaar, toch?

Heb gefietst, was al buiten adem bij het uittrekken van kleren en weer aantrekken joggingbroek (je moet in je bh fietsen ivm alle plakkers). Ritme goed, t is echt het buiten adem zijn. Ben net een tachtigjarige. De dame van de fietstest, zooooooooooooooooo aardig, heeft geprobeerd om me tussen de pacemakermensen door te krijgen bij de pacemakertechnicus, want tja, helaas dus niets meer gehoord! Echt waardeloos, zeker als ik aan de balie hoor dat mijn arts deze week ook geen poli meer draait, dus ik had kunnen wachten tot ik een ons weeg! Maar goed,ik kon terecht, even snel: ze hebben de pacemaker zo gesteld dat ie nu iets sneller mee oploopt met mijn inspanning........ik hooop dat het helpt!
    Heb ook gehoord dat ik volgende week woensdag wordt herkeurd bij het uwv. Jullie kennen die enge verhalen vast wel, duim maar voor me, ja? Brrr.......moet er niet aan denken.

Mijn mannetje komt net met een heeeeeeeeeeele leuke verrassing, vanavond, omdat we dus niet aan Valentijnsdag doen hahahaha. WE gaat eind volgende week een weekendje naar een Roompot huisje in zeeland! Leuk he. Lief he.

Verder dames...........mijn ovu test was vandaag donkerder, dus vanavond maar weer 'boemsen'. Toch heb ik nog steeds twijfel over mijn eisprong, dus of het nu werkelijk zin heeft..........maar goed, we zien wel, moeten het toch proberen he!

@ sannehai, ben super benieuwd weer naar jouw tweede fase

@ mosa, t zal nu duidelijk worden of dit jouw tweede helft van de cyclus gaat zijn!

@ all: dank voor jullie medeleven :)

8. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

@ Klussertje, wat een gedoe dan met die artsen! Fijn dat je nu telkens de fijne arts krijgt!
    Hihi, je zou idd nog een avatar voor mij maken. Ik dacht dat je het misschien vergeten was, daarom had ik er zelf eentje gezocht.
    ======
    moos was het echt niet vergeten maar door alle drukte gewoon niet aan toe gekomen..... heb nog een andere meid beloofd dat ik voor haar een banner en ai zou maken ook daar ben ik door me eigen problemen niet meer aan toe gekomen....
    Nijn en pook ook ik heb er totaal geen hinder aan dat jullie hier mee kletsen. ik zal dat ook blijven doen..... we zijn gewoon te gezellig :p

9. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    @Mosa: leuke nieuwe avatar... al moest ik wel even 2x kijken of jij het was ;)
    @Djaar: balen van je echo, maar wel fijn dat er nu aktie ondernomen wordt. Ik voel me een stuk geruster nu ik de Clomid heb, ben er in eens een stuk minder en veel relaxter mee bezig

Ik heb vandaag weer een leuk sollicitatiegesprek gehad en mag door voor een 2e gesprek.
    Vriendlief is aangenomen voor een nieuwe baan.

10. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    1. nog niet duidelijk te zien, ik zou gokken op nog niet
    2. ja, bij sommige mensen is het niet duidelijk te zien of wordt er niet nauwkeurig gemeten. Maar dit zal niet vaak voorkomen.
    3. ja
    4. ja

11. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    @ Mosa: bedankt voor de linken. Ik ga zo eens even zoeken voor een mooie! Natuurlijk blijf ik tempen. Ik ben wel heel benieuwd wat mijn temp nu gaat doen met Pregnyl in m'n bibs ;)

@ Loe: wat een gedoe zeg! Het is echt jammer, maar idd, als je er zelf niet achteraan rent, gebeurt er dus niets. Schandalig eigenlijk ... en veel plezier in zeeland! Lief hoor van je ventje!

@ Sylvia: succes met je tweede gesprek!

Nou, hier zit de spuit erin hoor. Het viel me alles mee. Ik voelde 'm niet eens. Moest naar de EHBO hier om 'm te laten zetten, en er was helemaal niemand, dus we stonden in 5 minuten weer buiten. Assistente wilde het me wel leren (hubbie wilde ook wel leren, maar die wil te graag :) ), maar ik denk niet dat ik zelf die naald in m'n been kan gaan zetten, brrrrrrrr, en ik vind het wel prettig dat iemand het doet die er verstand van heeft.

Nou, nu wachten tot vrijdag.

12. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    coole avatar heb ik he! 8) 8) 8) 8)

(met dank aan Mosa)

13. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Pff ik voel me zo ontzettend rot. Nog een kleine 2 weken en dan lig ik bij de gyn.

Ik ben zo bang. Natuurlijk heb ik er aan 1 kant veel zin in, dan weet ik wat is fout zit en het hoeft niks groots te zijn. Maar ik ben ook zo verschrikkelijk bang dat ik niet zwanger kan worden. Ik heb al 4 jaar een kinderwens :oops: , ik weet niet wat ik moet doen als het echt foute boel is hoor.

Die 2 weken zijn straks snel voorbij, maar nu lijkt het een eeuwigheid te duren. Ik kom 's avonds al een week niet meer in slaap. Dan lig ik te draaien en val ik na zo'n 3 uren woelen eindelijk in slaap.

Droom de laatste maanden bijna nooit meer. In mijn hele leven heb ik nu 2x over een kindje gedroomd. Net nadat ik met de pil gestopt was en een paar dagen geleden. Over een posi test.. Aan 1 kant denk ik dan dat het een teken is dat ik me geen zorgen hoef te maken. Maar aan de andere kant vind ik dat ik mezelf zo maar wat wijs maak.

Maak mezelf dus even behoorlijk van de kaart steeds. En kan er met niemand over praten..

14. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Myprecious, dikke knuf meid ... en hier kun je er hopelijk wel over 'praten' (en je kunt altijd Pben als je wilt, maar kan me voorstellen dat je dat misschien liever doet bij iemand die je al langer 'kent' ;))

Suzy, spannend morgen en coole avatar :D

Rest, zwaai (en sorry)

http://www.fertilityfriend.com/home/18afb0

Temp wil niet meewerken ... blijf ook gewoon ongi gevoel houden ... :(

Mirre heeft ons redelijk laten slapen (van 19-2-6), ondanks enorme eczeem op dr ruggetje. Straks even naar HA dus ...

15. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    he dames,

Susyq, nogmaals suc6 (mooie avatar!)

Ik heb nog geen last van de provera maar mijn temp lijkt al te stijgen. Ik kan nu niet wachten op mijn ongi. Hoop dat ie snel komt en ik er voor 23 februari alweer vanaf ben.

16. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland

Duimt mee!

(en nu echt weg ;))

17. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen

Mogguh!

FF Spammen

18. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Lieve MP, wat zou ik je graag een knuffel geven nu! Kan me voorstellen dat het heel spannend en best een beetje eng is, maar heb vertrouwen! De artsen kunnen zoveel (in het slechtste geval) en het gaat echt goed komen.

Je gaat alleen een beetje hulp krijgen en moet jij eens opletten. Binnen no time ben jij zwanger! ;)

Ik hou zelf altijd in mn achterhoofd dat ik met Kerst of een kindje in mn armen heb (mag ik nu écht wel op gaan schieten..hihi) of gewoon onwijs zwanger ben! :D

Ik ben zelf al ruim een jaar bezig en ik weet dat het niet meevalt om altijd maar posi te blijven, maar we moéten wel. Kom op! Onze tijd komt (snel)!

Tijgertje, mooie buuk meid!!!

Sylvia, you go girl! Goed gedaan en suc6 met je volgende gesprek.

Mosa, moppie! Thx voor je lieve berichtje en ik hoop ook dat ik een lekkere korte ronde heb. Mijn temp is naar tempje "ijskonijn" gezakt (36,5), dus hopelijk een mooie aanloop naar mijn ei...
    Hoest met jou? Hoe voel je je?

De rest, sorry dat ik even niet verder kan berichten, maar ik dénk dat mijn baas verwacht dat ik kom werken.... :(

Laterzzz!

XXX

19. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Goedemorgen!

20. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid