Nijntje wat erg! Ben er stil van. Neem lekker de rust en meld je volgende week ook ziek als je er nog niet aan toe bent. Esther15: hoe meer hoe gezelliger Gewoon blijven meekletsen.
[/url] Ondanks het vervelende nieuws van Nijntje, wilde ik jullie toch even naar mijn kaartje laten kijken van deze maand. Heb al veel meegemaakt op het gebied van rare temps en vage symptomen, maar dit dus nog niet. Vanaf morgen ga ik weer vol aan het werk dus zal ik hier toch weer minder te vinden zijn qua schrijven lieve meiden......
@Djaar: nou ik zal je zeggen dat ik er zelf behoorlijkk nerveus van wordt.....letterlijk en figuurlijk. Behalve dat ik dit in mijn 12 mnd temperaturen nog niet heb zien voorkomen, heb ik letterlijk een heel onrustig gevoel in mijn lijf. En gek genoeg al sinds eisprong een ongi gevoel. Maar ik probeer het gewoon te negeren, zo cool als ik ben..... Heb zelfs nog niks tegen mijn mannetje gezegd want die roept bij alles wat ik voel dat ik zwanger ben, hoezo hij wil graag?! Maar ja het duurt nog lang en zoals ik al zei, ik heb alle symptomen al gehad inmiddels...
@esther15; dan gaan wij hier samen met jou proberen om rustig te blijven, stel je voor dat je mannetje in de stress schiet omdat wij met z'n allen gaan denken dat je zwanger bent hahahaha wanneer wil je gaan testen dan? En laat je het ons wel weten, hoewel je eigenlijk niet meeschrijft hier?
@ Djaar, Ja mijn mannetje wil mij nogal graag de moeder van zijn kindje maken, dus die denkt bij de kleinste kramp dat het zover is..... Nou ik heb nu in totaal pas 1 keer getest in 12 maanden....jaja soms heb ik wel degelijk geduld.....Meer komt dit door het feit dat mijn lichaam me een paar dagen van te voren hele duidelijke signalen geeft dat de ongi eraan zit te komen. Dus spaar ik me dat geld en de teleurstelling van een witte test liever. Ik zit vandaag op dag 22 en mijn gemiddelde is 30. Maar ik heb ook al de 34 dagen gehaald dus voor die tijd ga ik niet testen. En ja ondanks dat ik niet meeschrijf (komt ook niet geloofwaardig over vandaag... ) zal ik jullie op de hoogte houden. Misschien dat ik vanaf vandaag me iets vaker meld, maar ik probeer het zo vol te houden. Kus Esther
Meiden thnx voor jullie lieve berichtjes! Ik voel me echt heel raar van binnen... Helemaal geen buikpijn/bloedverlies, maar mijn vruchtjes leven niet meer... Ook heb ik nog steeds last van mn (.)(.) Maar ik heb het gezien, peoh, ik had me heel wat anders voorgesteld van donderdag de 12e... @ Esther, het ziet er erg mooi uit! *duim, duim, duim*
Hoi meiden, @ Nijntje, nogmaals sterkte! Ik vind het echt heel rot voor jullie! En het is toch niet meer dan logisch dat je je hebt ziek gemeld! @ Maar, hopelijk had je vanmiddag wat meer zin in werken Niet reageren is inderdaad ook niet mijn sterkste kant, daarom probeer ik het ook niet eens @ Bereke, het kan nog heel goed dat je een positieve ovulatietest krijgt hoor! Probeer daar nog niet te bang voor te zijn! En ik zag dat je vandaag al wel watery afscheiding hebt, misschien een goed teken! @ Loe, ik denk ook dat je één echte positieve ovulatietest had. Dus alleen die zou ik invullen. En als jullie een beetje zin hebben, dan inderdaad nog maar een keer klussen. Daarna heb je het 'verplichte' klussen weer gehad! @ Sheann, jij ook weer succes deze ronde! @ Esther, dat is zeker een mooi kaartje Spannend zeg! Hopelijk betekent het iets goeds! Je moet het maar aankijken, vind je het wel leuk om hier mee te kletsen dan moet je dat doen, maar ben je er daardoor te veel mee bezig dan niet. Maar je bent in ieder geval niet verplicht hier iedere dag te komen hoor! We duimen evengoed wel voor je
@ Nijntje, vanuit hier nogmaals heel veel sterkte. Hopelijk kan je het een plaatsje geven. Toch bedankt dat je op deze dag op mijn kaartje gereageerd heb. Kan me wel voorstellen dat dat nu het laatste is waar je aan moet denken.... Nogmaals, heel veel liefde, steun, kracht en hoop van mij naar jullie Esther
We gaan gewoon weer snel aan de slag voor een nieuwe baby! Hopelijk hoef ik niet gecurreteerd te worden, want dan mag je een maand niet zwanger worden... @ Esther, graag gedaan hoor!
Nijntje, dat zal wel dat je je raar voelt! En idd, hopelijk hoef je niet gecurreteerd te worden! Esther, dat kaartje ziet er veelbelovend uit! Mosa, ik kan ook mis zijn ivm die afscheiding hoor. Ik kan het nog steeds moeilijk interpreteren. Maar goed, ik laat het even staan en als achteraf blijkt dat ff geen kruis kan zetten daardoor haal ik het wel weer weg. Maar misschien dat ik op deze manier het toch juist leer inschatten.
Ik vind dat ook heel lastig hoor! Zit telkens te voelen als ik naar de wc ga Maar het is inderdaad slim om het nu in te vullen, stel dat je temp binnen een paar dagen omhoog gaat, dan zal het wel kloppen.
@ Klussertje, tuurlijk snap ik dat je niet aan de avatar toe gekomen was, je hebt wel belangrijkere dingen aan je hoofd! Vandaag moet je bloedprikken om te kijken of je een eisprong hebt gehad toch? Succes! ===== ja vanavond ga ik bloed prikken..... @ nijn lieve lieve meid ik wens jou en je lieve hubbie zoooooo onzettend veel sterkte toe op dit moment........ een hele DIKKE knuffel @ esther meis van harte welkom.... en dat ik je uitleg niet snapte ligt niet aan jou maar aan mij..... ben een beetje blond..... jou kaartje wat dat betreft zegt mij Zwanger.... @ moosje wanneer krijg jij nu echt duidelijk wat jou lichaam doet...... @ sammie bij jou kan ik alleen maar zeggen TESTEN @ iedereen weet niet meer wat ik zeggen moet me temp gaat ijsbergen maken momenteel..... van 36.7 naar 37 en weer terug
ohw ja nijn dat je nog steeds last heb van je (.)(.) is normaal en als je misselijk was dan zal je dat ook nog ff blijven...... je hcg heeft ongeveer 4/6 dagen nodig om je lichaam te verlaten
Nou, als mijn temp de komende dagen een beetje hoog blijft, dan vind ik het duidelijk genoeg hoor! Daar zou ik al erg blij mee zijn! Een cyclus van ongeveer 31/32 dagen, daar teken ik voor Succes vanavond met bloedprikken, krijg je dan morgen de uitslag?
@ Nijn, wat ontzettend naar dat het is misgegaan bij allebei... Neem je tijd en heel veel sterkte! @ Esther en Sammie, mijn duimen draaien voor jullie, mooie kaartjes! @ Mosa, dat lijkt EEEIIndelijk op een EIsprong Juich, spring ik duim voor je! @ MP DIkke knuffel Voor de rest ook een dikke knuffel en hopelijk snel wat moois!
krijg je dan morgen de uitslag? ==== daar is niets over gezegt maar ga wel morgen bellen dan weet ik het en dan ga ik ook maar om de uitslag vragen van de zwemvereniging