ohw ja en speciaal voor mptje..............HEEEEEEEEEEEEELE GROOOOOOOOOOOTE DIKKE KNUFFEL VOOR JOU MOPJE. ik was ook stik nerveus voor me eerste afspraak bij mij is het 100% mee gevallen
damens, kan iemand mij misschien helpen? ik probeer ook zon tempratuur kaart te maken maar aangezien mijn engels echt heel slecht is snap ik er totaal niks van kheb nu een kaart met aan de zijkanten 96.7 96.8 en ga zo maar door ik snap er echt niks van kan iemand mij misshien helpen om een goed kaartje te maken desnoods geef ik even me gebruikers naam en wachtwoord alvast bedankt ! xx
uuuuhm samiertje...... je gaat naar die site en je logt in...... daarna klik je op my calender. en dan kan je perdatum je temp invullen
@ Maar, jij hopelijk inderdaad ook een korte cyclus! Maar we gaan er gewoon voor! @ Afrola, dank je wel Ik was trouwens even je bannertje aan het lezen, er staat tot nu had je baby een klein staartje ( ), en binnenkort oogleden! Wat schattig hè?! Het wordt al een echt mensje! Weet je al wanneer je een echo hebt? @ Klussertje, inderdaad morgen maar bellen! @ Samiertje, het was even zoeken, maar als je links op 'settings' en dan op 'charting options' klikt, dan kun je daar onder 'units' celsius invullen. Nu gebruikt ff automatisch Fahrenheit. Ik weet niet of je nu nog online bent, maar als je nog andere vragen hebt? Als je het makkelijk vind, wil ik het begin ook wel invullen zodat het het verder heel makkelijk is. Dan kun je me je gegevens pb-en.
@Nijntje: wat een rot bericht! Heel veel sterkte! Ik mocht na mijn curretage wel gelijk weer zwanger worden, je moest alleen even wachten met klussen totdat je niet meer bloedde..
Nijnte; wat een verschrikkelijk nieuws! Ik wens je heel veel sterkte en mocht het een curettage worden neem dan genoeg tijd om te herstellen!
@nijntje, wat erg voor jullie. Heel veel sterkte. @all , ik heb een prachtig kaartje maar al 2 dagen spot ik wat rood, ik verwacht dat mijn ongi dus binnenkort doorzet.
@ Nijntje, wat verschrikkelijk.. Veel sterkte toegewenst.. Dikke knuffel. @ Esther, welkom hier. Je kaartje ziet er heel goed uit. @ Sammie, duim voor je dat valentijnsdag groot gevierd gaat worden door jullie meis. @ All, iedereen bedankt voor jullie lieve berichtjes.. Sorry dat ik niet op iedereen reageer, maar dat trek ik gewoon even niet. Wat doet het toch wat met een mens, dat zwanger worden. Vooral als je 0% kans hebt om zwanger te worden, wat hopelijk niet zo lang meer 0% kans is.. Ik hoop dat alle meiden hier eind 2009 zoiezo weg zijn . 2009 wordt ons jaar meiden.
@ Berbel, wat jammer zeg! Je kaartje is nog wel zo mooi! Hopelijk stopt de spotting snel en blijft je temp hoog! @ MyPrecious, zwanger willen worden doet inderdaad veel met je, vooral als je geen echte kans hebt! Knuffel! @ Sannehai, hoe is het eigenlijk afgelopen met de spotting van gisteren? Vandaag ook nog?
hoi dames Nijntje wat ontzettend afschuwelijk nieuws meid! ik denk heel erg aan jullie hele dikke knuffel! @esther je kaartje ziet er erg mooi uit! @mosa nee vandaag geen spotting meer.. alleen best wat witte prut. creamy dus. maar dat heb ik meestal wel volgens mij. dus we wachten het maar weer af verder ben ik weer es MEga verkouden! echt, mn hoofd zit helemaal vol, en rommelt mn buik een beetje.. lijkt wel alsof ik buikgriep ga krijgen, hoop het niet want ben niet zo lang geleden nog ziek geweest! dames groetjess
owja loe ik vind ook dat je maar 1 echte posi ovu test hebt niet de onderste dus en ik zou wel klussen denk ik als ik jou was
Dames, vraagje: ik heb nu weer (net als vorige maand), pijn aan de linkerkant van mijn buik (de eierstok die niet op de echo te krijgen is!) net onder mijn navel (niet in mijn lies, zoals sommigen het beschrijven......) Een kramp, die bij bepaalde bewegingen helemaal ondraaglijk wordt. Heb het al een aantal uren, nu erger dan vanmiddag. Had ik vorige maand ook. Is dit nu een eisprong dan? Of een ei dat wil gaan springen? (of sukkelen in mijn geval.....). Maar als mijn temp de komende dagen hoger zou worden, zegt ff dat ik mijn eisprong gisteren heb gehad huhhhhhhhh? Iemand wijs met een beetje raad?
@ Sanne, fijn dat je spotting over is! Klinkt goed En beterschap, hopelijk zet het niet door! @ Loe, het zou best je eisprong kunnen zijn! Volgens mij geeft ff vaak een kruis op de dag van een positieve ovulatietest, terwijl de eisprong pas later is geweest. Dus daar zou ik niet zo veel waarde aan hechten. Ik denk dat je beter op je lichaam kunt vertrouwen dan!
ja kben benieuws of die spotting wat leuks te betekenen heeft haha hopelijk heb jij morgen weer een mooie hoge temp!
He Sannehai, spannend weer hoor. Nou nog proberen je zenuwen in bedwang te houden hihi. Mosa, ff gaf mij altijd later dan de positieve ovu test een kruis......1 of 2 dagen later dan de ovutest.....ik weet t ook niet. Vorige maand had ik het ook, duurde volgens mij wel twee dagen...
@ Loe, hoeveel was je temp vandaag? Wanneer geeft ff dan een kruis als je vanaf nu een hoge temp hebt?