hahaha, ja gezellig ben je, dat ben je! Temp was 37 vandaag, gisteren 36.9. Zal eens 37.1 twee dagen invullen...............be right back
Nu heb je voor vandaag 37.1 ingevuld zie ik. Als je vandaag 37.0 invult en vanaf morgen 37.1/37.2, zet hij hem dan op vandaag?
Niet jezelf gek maken hoor! Met ongikrampjes kun je inderdaad nog beide kanten op. Spannend hoor! Maar hopelijk eerst morgen een hogere temp! @ Loe, als je temp morgen verder stijgt, dan vind ik vandaag een logischere dag voor je eisprong dan gisteren. Vandaag zou dan de laatste dag zijn met een 'lage' temp, en vanaf morgen (gaan we vanuit) is je temp pas echt hoger. Dus ik denk dat je straks écht je eisprong gevoeld hebt!
@ salapio, nee hoor, niet doen! mijn ff was in theorie.......dat kruis staat er nog niet hoor........ @ mosa: tja, foutje van mij. Vandaag was 37.0. Blijft gewoon op gisteren staan...........raar he. Hij gaat het pas veranderen als ik mijn ovutest vandaag ook postiief invul........daarom mijn vraag vanmorgen.........maar ja, die was gisteren was toch positiever dan die van vandag...........volgende maand echt sensitest! Tenzij het niet hoet natuurlijk............... Lijkt me gezellig als we nu deze maand weer gelijk op gaan lopen en dan aan het eind goed resultaat he!
@ Loe, dan nog denk ik dat je eisprong vandaag was! Ik ben gewoon eigenwijs en ga tegen FF in En de vorige rondes waren nog gewoon oefenrondes voor ons, deze keer gaan we voor het echie 8)
flauw Mosa? Neeeeeeeeeeeeeeeee, ik ben het ermee eens! Gaan we doen. Yeah bedoel ik. Dus dat is bij deze afgesproken?
Afgesproken! En ik heb geleerd dat als je iets afspreekt, dat je dat dan ook moet doen 8) Dus dat verwacht ik ook van jou! Ik ben een kaartje aan het uitzoeken voor een vriendin die vandaag een kloppend hartje heeft gezien op de echo, wat een lieve kaartjes zijn er toch! Na een MA een paar maanden geleden is dit wel heel goed nieuws! Alhoewel ik dan ook wil
Gaan wij ook meemaken hoor een kloppend hartje in onze buiken . Super voor die vriendin van je Mosa! Gun iedereen dat gevoel, kan me niet voorstellen hoe gelukkig het je maakt in 1 klap!
@ MyPrecious, ik kan me er ook nog niets bij voorstellen hoor, hoe je je zou voelen als je er achter komt dat je zwanger bent! Volgens mij kun je het dan gewoon niet geloven! Ik ben even op zoek gegaan naar Leonie1982, zij had vorige week toch van die vage streepjes op zwangerschapstesten? Nu was zij hier voor het laatst op vrijdag 6 feb. en zondag zou zij opnieuw testen. Nu zag ik dat zij sinds die vrijdag geen temp meer heeft ingevuld en ook niet meer op zwangerschapspagina is geweest sindsdien. Dat is vreemd! Ik hoop maar dat alles goed is!
Nee zeker niet tot de 1e geslaagde echo denk ik. Hmm wat gek dat Leonie hier niet meer is geweest dan. Dat lijkt me geen goed nieuws..
GOedemorgenn! @loe ja deze ronde ben ik niet zo zenuw ofzo, ik ben dr eigenlijk niet veel mee bezig dus dat zal wel gaan lukken ja.. waar is leonie gebleven...? k ben benieuwd naar al jullie temp's vandaag haahha mijnes was 36,9 jeej, maarja weer geen piepje van die stomme *** thermomether.. maar goed.. we doen het dr zo maar mee. het C tje knipperde niet meer dus zal wel goed zijn mensen ik ga werken groetjes!
Goedemorgen dames, Had vandaag toch nog een dagje vrij gekregen dus ik meld me nog maar even een keertje met mijn kaartje. Temp is omlaag, maar ja dat viel te verwachten. Vond ook al datie behoorlijk hoog ging.........en we wachten weer verder af...... Hoe is het verder met iedereen? Iedereen goed geslapen, zenuwen onder controle etc........ En uitkijken vandaag he......tis vrijdag de 13e (nee, ben niet bijgelovig haha) Groetjes Esther
goedemorgen meiden , Daar ben ik weer. Wat hebben jullie gisteren weer flink gekletst hier. Rode draad was geloof ik melige berichten en gevechten met kruisjes. Dan heb ik even nieuws voor jullie...........kijk mijn kaartje maar eens !
Goedemorgen allemaal Whoehoe djaar heeft een kruis. Blijft altijd leuk Sannehai: Ik heb ook een nieuwe thermometer maar word er ook niet vrolijk van. Hij geeft denk ik hogere temps aan dan mijn oude en hij gaat heel moeilijk aan en uit. Das een beetje lastig in het donker. Esther: Je temp is nog mooi boven je coverline. Hier geen zenuwen. Het duurt nog een eeuw voordat ik mn ei krijg.
@ Sheann, goedemorgen meis en dank je wel.... En nog een eeuw wachten op je ei.....das lang hoor.....(sorry, was echt te vroeg wakker) en dat met een niet meewerkende thermometer.