Denk je het? Ik durf gewoon niet te hopen... Ik geef nog zoveel bv, een keer of 5-6 overdag en meestel 2 keer 's nachts (soms 1). En nu las ik net weer op het net dat je dan bijna niet zwanger kan worden.
niks , zelfs geen vaag streepje. Bah. 't Is nog wel maar ronde 1, dus heb niks te klagen, maar toch bah.
jammer idd....heb er zo'n goed gevoel bij Maar het is ook geen ochtend urine hé....Zaterdag weer proberen?
hey hey ben even een paar daagjes niet geweest wat prive omstandigheden. maar ik dacht dus ongi te worden maar ja nog steeds niets dus kan me banner maar weer beter op 60 dagen zetten. vandaag ook beetje een offday mijn opa is vandaag al 11jr van ons heengegaan . hier mijn kaartje Liefs Dimmel
Hey lieve meiden ik zit nu thuis heb een slijmbeurs onsteking opgelopen vraag niet hoe, weet het zelf ook niet heb net me werk opgebeld en ze zeiden dat ik het maar rustig aan moest doen maar ja dus dan hoor je mij nu vaker dan ga ik eerst ff zo naar het patatzaak heb ik wel verdiend nou luitjes tot straks maar weer liefs tijgertje23
Gister wat toch meegemaakt Op me werk vertelden ze dat ons andere gebouw waar ze dus stem computers maken dat bedrijf is finaal afgebrand staat in tv gelderland Alle 600 stemcomputers totaal weg Vind het echt verschrikkelijk maar ja kan je er niks aan doen he liefs tijgertje23
hoi meiden Ben hier ff een tijdje niet geweest, maar nu ff vlug een paar pagina's bij gelezen..... Zag wel een paar spannende kaartjes, ga duimen voor die meiden hoor... Cindy: van harte gefeliciteerd, geniet er maar lekker van... Saar: jammer van de negatieve test, wie weet over een paar daagjes.... Alle andere meiden natuurlijk ook heel veel succes in elke fase waarin jullie zitten..... Zal wat minder aanwezig zijn hier, maar probeer het toch allemaal een beetje tevolgen... grtjs Twinny
Hey Twinny Meid van harte proficiat met jullie dochtertje en nog vele jaartjes erbij Wij allen zullen je volgen hi hi Hoe is het nou met je en hoe was de bevalling verlopen liefs tijgertje23
het gaat eigenlijk wel goed met me hoor. Heb mijn bevaliingsverhaal geschreven bij het topic bevallen onder de komst van Zoë. twinny
Ik heb net testen besteld. Die krijg ik morgenmiddag binnen. Dan heb ik mijn solligesprek gehad. Ik wil niet eerder dan zaterdag testen, maar ik weet hoe verleidelijk het is als ze eenmaal in huis zijn. Ik heb nu wel krampen in mijn buik, kan ook van de zenuwen voor morgen zijn
Hoi wens Ik hoop voor jou een posi test omdat jou kaartje wel mooi uit ziet Laat je het ons weten? liefs tijgertje23
Tuurlijk laat ik het weten, maar nog even geduld. Ik vind het nu extra spannend, stel ik krijg die baan, EN ik ben zwanger, oei oei oei....
ik kon het niet laten, was in de stad en testen meegenomen. matcare verkopen ze niet in de winkel hè. Ik las op hun site dat je een test hebt die je 6 dagen voor je nod kunt gebruiken. Ik weer gewoon de kruidvattesten meegebracht. Die kun je pas vanaf je nod gebruiken, maar zoals ik al zei, kon het niet laten, en heb net negatief getest. hadik kunnen weten natuurlijk. Zaterdag doe ik weer een test, eigenlijk ook nog te vroeg (2 dagen), maar je weet het niet! Ik ben erg benieuwd naar degenen die zaterdag testen, er zitten zoveel mooie kaartjes bij! Succes allemaal alvast!