Temperatuurkaartjes 5-7-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 5 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Hier mijn kaartje van vandaag, heb er een stuk afgeknipt, hij werd te breed ;)
    Mijn temp is gezakt en ff heeft mijn coverline verlaagd en mijn kruis weer gestippeld gemaakt.
    Ben heel benieuwd of ik snel ongi word.

2. mama2801

mama2801 Niet meer actief

jent gefelichiteerd!

3. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    jent dat is een geweldig mooi kaartje :)

gefeliciteerd!

4. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Mijn temp is opeens weer naar beneden.. Alleen doordat ik niet vanaf het begin vd cyclus meet, weet ik niet wat mijn normale temp is.
    Vanaf 4 dagen terug meette ik in mijn bil en dan meette ik steeds 37,0 of 37,4 was 't hoogst.
    Nou heb ik gister een oorthermometer gekocht en meette ik vanmorgen opeens 36,6!
    Kan ik dan nog wel zwanger zijn? Of kun je nooit zwanger zijn met een lage temperatuur?

5. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    hey meiden

zou vndg naar walibi gaan belt die vriendin van me gisteravond dat ze ziek is...ik vet teleurgesteld en iedereen bellen niemand kon mee :cry: ...belt ze vanmorgen om half 10 ik voel me goed zullen we gaan ik zeg ja doei dan zijn we om half 2 daar en om 6u gaat het dicht kom man...dus heb weer wat later getemp vanmorgen

hier mijn kaartje

@jent van harte meid!

Liefs Dimmel

6. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    tijgertje ik denk toch dag 14, ff verspringt bij mij ook heel vaak, terwijl ik m'n ei dan heel zeker weet door de FM. heb je geen FM deze ronde gehad?

7. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    @Jent/Joyce: Het kon ook niet bijna meer stuk met zo'n kaartje! :D Van harte gefeliciteerd en geniet ervan! :D Ik hoop dat je over ongeveer 36 weken een gezond kindje in je armen houdt.

@Missy Zuilen: je moet nooit van meetmethode (of van thermometer) veranderen midden in een cyclus, tenzij het echt niet anders kan :) Rectaal geeft andere waardes dan oraal. Dat is niet erg, als je het maar steeds op dezelfde manier blijft doen tijdens een cylcus. Als je wil wisselen van methode, doe je dat op de 1e dag van je menstruatie (of de 2e dag als je de dag ervoor overdag ongi werd). Trouwens, oorthermometers zijn onbetrouwbaar.

Nou, ik had opeens vanochtend 36.72! Veel te hoog. Mijn vriend meteen: "wat, hebben we de eisprong gemist?" Maar dat zou stug zijn op dag 9, statistisch gezien, en ik heb geen slijm gezien. Mijn thermometer werd al steeds langzamer, het duurde steeds langer voor hij piepte. Dus ik denk dat de batterij leegraakt. Gelukkig heb ik een reserve liggen, die heeft mijn vriend aangegeven. Daar meette ik 36.6 mee (helaas maar 1 decimaal). Toen heb ik het nog een keer met mijn vertrouwde thermometer gedaan en kwam ik op 36.58! Dus dat ding is niet meer betrouwbaar. Ik moet snel achter een nieuw batterijtje aan. Trouwns, het schijnt dat de temperatuurvoeler ook slechter kan worden.

8. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Ok bedankt!
    Ik was al helemaal in de stress gelijk vanmorgen.. Ik was zo blij dat me temp netjes hoger bleef en opeens vanmorgen was ie weer gedaald.
    Maar kwam dus door andere methode.
    Net proef op de soms gedaan.. en inderdaad via rectaal meette ik 37,5 (had al wat activiteit gedaan net natuurlijk) en met de oorthermometer meette ik 36,3..
    Dus morgenochtend weer gewoon rectaal.. ;)

9. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Gefeliciteerd Joyce! Kon ook bijna niet mis he!

Liefs Friendly

10. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Oei Friendly, jij bent overtijd? Hoe staat het met 't kaartje :(:

11. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    Aquilegia, dat wist ik niet zeg dat de temperatuurvoeler slechter kan worden.
    Maar hoe en wanneer weet je dat?
    Vandaag trouwens weer hoog getempt,36.8.
    Ik heb in al die rondes nog maar 2x 36.8 of hoger getempt en nu heb ik al 3x 36.8 in 1 cyclus.. nou ja..
    op goed geluk dan maar :)
    Dat tempen van gister avond was ook een btje stom, ik weet naturlijk ook wel dat je daar geen touw aan vast ken knopen haha.
    Maja je gaat dingen lopen zoeken he en jezelf gek maken maken zijn we allemaal wel goed in ;)

@Yent: hartelijk gefeliciteerd, vast houden meid, en geniet ervan!

12. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    haha, nee, was het maar zo... heb de banner niet aangepast. :oops:

Heb nu echt een temp stijging na enorme dip en zere tepels zoals de vorige keer bij de eisprong, maar als de temp blijft houd FF de eisprong op dag 23. Moet zeggen dat dat qua slijm logischer is, want dat had ik nu nauwelijks. Onzekerheid dus...

13. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Dat stond in een boekje over de NFP methode (die doen hetzelfde wat wij doen, slijm waarnemen en temperaturen, maar dan om niet zwanger te worden). Die NFP mensen zijn daarom voor de gewone kwikthermometer waarmee je 3 minuten moet meten. Ik denk zelf dat je 't een beetje in de gaten moet houden en af en toe een nieuwe thermometer (na een jaar ofzo).
    Ik weet nu niet wat er aan de hand is, batterijtje op of temperatuurvoeler kapot. Ik zal maar de komende dagen met 2 termometers meten. Mijn eisprong komt er weer aan, dus ik kan geen gedoe hebben met die thermometer. :(

@Friendly: oh, sorry... ik keek inderdaad alleen naar je banner. Hopen maar dat je eisprong eraan komt.

14. Jent, gefeliciteerd~~~~! :D :D :D :D

Poohbear weet je al wat? :(:

oooh ja voor ik het vergeet, iedereen (die haar nog kent hier) krijgt de groetjes van Twinny! ze heeft het erg druk met Zoe en begint alles goed uit te vogelen... Zoe is een mooie meid, met helaas veel krampjes die daarom het hele huis bij elkaar gilt :D

liefs rensie

15. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Ik heb 24 september mijn eerste echo dan ben ik al 8 weken.

xxx Joyce en iedereen bedankt.

16. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Fijn meid! Kun je je daar al vast op gaan verheugen...!

17. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    Tog maar eventjes mijn kaartje voor vandaag erbij.
    Kan die kleine daling een innesteling zijn geweest of moet hij altijd heel diep dalen en dan weer omhoog?
    Vroeg het me gewoon af. Mss handig voor nu en de volgende keren :)

18. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Je kaartje ziet er mooi uit shedevil, ja dat kan een innesteling zijn,

xxx joyce

19. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    Nouuuuuuuuuuuuuuuuuuu..
    eitje wil niet groeien....shit!
    Moet zondag (?) terug komen voor een echo.
    Maar heb al nieuw recept mee gekregen voor Provera en dubbele dosis Clomid (100mg).

Dus dat wordt eerst 2 weken wachten, dan Provera 10 dagen en dan opnieuw beginnen.
    Ik baaaaaaaaaaaaal

Maar...Jent gefeliciteerd!

20. Visjes

Visjes Bekend lid

2 jan 2007
    592
    0
    0
    @Yent, super gefeliciteerd! Geniet ervan!

@Aquilegia; lastig met die termometers! Dan maar dubbelop; als je maar duidelijkheid hebt toch?!

Ik plaats m'n kaartje ook maar weer... ik baal echt dat ik een paar dagen niet getempt heb! Als ik bij dag 49, dan geeft ie dan m'n eisprong aan... Denken jullie dat dan m'n ei is geweest of kan het ook al eerder?

We hebben ook niet echt goed geklust, dus ben benieuwd wanneer ik ongi word... :(

Deel Deze Pagina