Temperatuurkaartjes 5-7-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 5 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    @ ppohbear, ik wil je even gewoon sterkte wensen met deze onzekerheid en dat je ei niet wil gaan groeien.
    hoop dat de 110 clomid gaat werken en dat je snel zwanger mag zijn.

2. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Visjes, volgens mij heb jij je eisprong gehad op dag 44 of dag 45. Hij geeft het alleen niet aan, omdat je een paar dagen daarvoor niet getempt hebt.
    Wat gebeurt er als je (als experiment) op die dagen dezelfde temp invult als op dag 44? Misschien krijg je dan wel een kruis (die temps zou ik daarna weer weghalen, maar dan krijg je een beetje een idee of ik goed zit)

3. Visjes

Visjes Bekend lid

2 jan 2007
    592
    0
    0
    Thnx Aquilegia, ik heb het geprobeerd en heb dan 10 dagen geleden m'n ei gehad... hoef dus als ik dezelfde LF heb nog maar 6 dagen te wachten! Joehoe! ;)

4. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Hé, wat fijn voor je. En jullie hebben ook nog geklust voor die tijd. Dus je hebt een kans... !

5. Visjes

Visjes Bekend lid

2 jan 2007
    592
    0
    0
    Thnx, hopelijk klopt dit ook! Moet je nagaan hoelang m'n cyclus duurt... Bijna 9 weken! Jij bent ook nog laat online! Hoe gaat het met je?

6. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Ja, moet maar eens gaan slapen....
    Het gaat hier wel goed. De klustijd komt er weer aan voor ons.
    Ik heb bloed moeten prikken n.a.v. ons preconceptioneel advies. Mijn zus heeft namelijk 3x een trombose gehad (bloedpropje in haar been). De gyn vond dat toch wel verdacht. Mijn zus heeft een stofwisselingsziekte met een hele moeilijke naam en dus geen stollingsziekte. Maar de gyn heeft een hele batterij stollingsfactoren laten prikken plus die stofwisselingsziekte. Dus ik hoop maar dat er niets uitkomt. Je hebt sowieso wat meer kans op trombose in de zwangerschap, al heb ik met Sterre dus nergens last van gehad.
    Pas over 2 weken krijg ik de uitslag.

Een cyclus van 9 weken, mijn hemel.... Je bent nog niet zo lang van de pil af, toch? Ik hoop maar dat het daar van komt en dat het nog verbetert de komende maanden. Want met zo'n lange cyclus heb je veel minder kansen per jaar natuurlijk.

7. Visjes

Visjes Bekend lid

2 jan 2007
    592
    0
    0
    Ja, tis wel bedtijd, inderdaad! Ik ga zo ook maar eens m'n nest opzoeken!

Ik hoop ook voor je dat er niets uit komt. Maar het is wel goed dat ze het onderzoeken, maar het kan ook stress opleveren... Vervelend ook dat je dan ook nog 2 weken moet wachten! Nou ja, proberen niet te druk om te maken he? (makkelijk gezegd...)

Ja ik heb op deze manier de helft minder kans... ben sinds december van de pil af... had gehoopt dat het inmiddels wel wat regelmatiger zou zijn... m'n moeder had ook vaak wat langere cyclussen, maar dan meer een week of 6... Moet ook zeggen dat ik me over het algemeen me er nog niet zo druk om maak, terwijl toch heel veel mensen zwanger zijn op het moment. Af en toe heb ik een dipje en ben ik het zat, maar t valt mee...

Nou slaap lekker!

8. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hey meiden

@Jent Meis ik zei het toch je test POSI

Dit is me kaart ik denk ook zelf dat ik op dag 14 me eisprong had

Wie denkt nog meer op dag 14 willen jullie kijken?

Liefs Tijgertje23

9. mama2801

mama2801 Niet meer actief

hier mijn tempkaartje :)

hij ziet er nu al zo mooi uit zo mooi en hoog 37 is die niet eens gekomen met de mk in juni
    hopelijk is het nu weer raak

10. mama2801

mama2801 Niet meer actief

tijgertje ik kan er niet echt een duidlijke ei sprong uit halen ik zou denken

dag 10 maar dat kan niet kloppen want niet snel daarna zakt je temp weer

11. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!

Tijgertje: ik twijfel nog een klein beetje, dag 14 is logischer. Als je temp morgen weer stijgt ga ik denk ik voor dag 14.

mama2801: mooie stijging hoor! Nu lekker hoog blijven!

visjes: gefeliciteerd met je kruis! denk dat ie daar goed op zn plaats staat.

Aguilegia: even afwachten dus op de uitslagen. BTW Bedankt voor de thermometer-tip

Poohbear: balen meid! Nu maar hopen dat de 100mg straks wel aan gaat slaan!

Hier een tiende geklommen. waarschijnlijk zet FF morgen een voorlopig kruis op dag 23, maar daar blijft ie niet staan, want weet bijna zeker dat ie donderdag geweest is. Ben in ieder geval blij dat de eisprong geweest is en dat het spannende afwachten kan beginnen!

Liefs Friendly

12. nog geen duivels, temp blijft hoog....
    word hier helemaal knetter... twijfel echt heel erg....
    durf niet te hopen, maar duurt zo lang...
    [​IMG][/url][/img]

13. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Vanmorgen weer getempt, deze x gewoon rectaal.. En had 36,7 is dat hoog? Kan dat nog duiden op een eventuele zwangerschap of moet ie dan richting de 37 gaan?

14. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    @Rensie. Heb je enig idee hoe lang je LF normaal is? Je zit nu op 11 DPO, en je temp blijft idd hoog hangen... als ie maandag nog hoog is zou ik een testje doen en als ie neg is toch ff de gyn bellen...

@MissyZuilen: als je basis temp 36.4 of lager is, is 36.7 aan de hoge kant. Als je basis temp hoger is, is ie aan het zakken en kun je je ongi verwachten...

Liefs Friendly

15. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Ik heb helaas geen idee wat mijn basis is.. Omdat ik pas 5 of 6 dagen voor NOD begonnen ben met tempen.
    Ervoor was ik op vakantie enzo, dus kon het niet echt.. :(

16. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Tja, dan valt er over je temp helaas niets te zeggen. Mocht je ongi worden kun je natuurlijk doorgaan met tempen en dan weet je in ieder geval hoe het eind van deze cyclus was...

17. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    @Tijgertje: ben je zeker van je slijmwaarnemingen? Ik vind het lastig om te zeggen waar je eisprong is geweest.

@Mama2801: Het is (helaas) nog te vroeg om er wat van te zeggen; je kunt nog alle kanten op...

@Friendly: hopelijk blijft je temp hoog en is je eisprong geweest. ;)

@Renssie: vreemd, hoe lang is je LF normaal?

@MissyZuilen: of 36.7 hoog is, hangt van de rest van je temps af. Het verschilt per vrouw. Kun je geen kaartje plaatsen? Dan kunnen we de trends zien. Pas na een paar tempkaartjes ga je zien wat normaal voor je is en wat niet. En dan nog hebben het weer, kort of lang slapen, alcohol drinken, laat eten, etc. er invloed op.

Vanochtend getempt met 2 thermometers, de nieuwe en de oude (die kuren kreeg). Ik had 36.55 en 36.53 dus kennelijk doen ze het vandaag allebei goed. :)

18. Visjes

Visjes Bekend lid

2 jan 2007
    592
    0
    0
    @Aquilegia; haha dat is prettig dat ze bijna hetzelfde aangeven!

@Friendly, ik heb FF voor de gek gehouden he! Heb 17,18 en 19 augustus niet getempt en ingevuld dat de temp hetzelfde bleef! :)

Voor m'n NOD, kan ik dan het beste uitgaan van dezelfde LF als vorige ronde? Dat was toen 16...

Hoe kan het trouwens dat jullie kaartjes groter in beeld komen?

19. Nina1983

Nina1983 Actief lid

9 mei 2007
    156
    0
    0
    Utrecht
    @Jent, gefeliciteerd!

Hier is mijn kaartje van vandaag. Ik had gistermorgen opeens een heel klein beetje bloedverlies, bruin en rood, en vervolgens helemaal niets meer. Ik had verwacht dat het gisteravond of 's nachts wel door zou gaan breken, maar nee, nu nog steeds niets meer te bespeuren. Vanmorgen was mijn temperatuur hoog en maar eens een keer een testje er tegenaan gegooid, helaas negatief, dus verwacht dat de :evil: :evil: vandaag of morgen toch op bezoek gaan komen.

20. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Nina, misschien te vroeg getest? Innestellingsbloeding?

Visjes: ik neem altijd de laatste link (direct link to image)

Deel Deze Pagina