hallo allemaal zie alweer mooie kaartjes! houden zo! mijn kaartje is nog niet boeiend genoeg.. als ik mn kruis heb zet ik m er wel weer op! liefs marieke
@ Aquilegia en Friendly, mijn Lf is tot nu toe gevarieerd tussen de 7 en 18 dagen.. maar het rare is dat je door de primolut-pillen meestal na 3 dagen ongi wordt (tenzij je zwanger bent) en het nu al 6 dagen geleden is... ik twijfel omdat ik niet weet of hoge temp nu door die pillen komt of dat ik een ei heb gehad. als het een ei was heb ik nog nooit zulke hoge temps gehad.... hubbie zei vandaag tegen me dat ik volgens hem of ongi moet worden of zwanger ben, want ik heb ineens nogal last van stemmingswisselingen... beetje moeilijk voor hem ik voel ik me ook heel raar, zit niet fijn in mijn lijf... sorry voor het lange verhaal.... liefs rensie
Rensie, je hoeft geen sorry te zeggen, hoor! Misschien moet je even met je gyn bellen hierover. Wel gek dat je LF zo variëert. Ik hoop in ieder geval voor je dat het positief nieuws betekent.
Ik heb nog even gegoogled op de bijwerkingen van Primolut. Depressieve stemmingen en nevositeit staan daarbij. Misschien ben je daarom zo prikkelbaar? Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt. Verhoogde temperatuur stond er trouwens niet bij als bijwerking.
hallo meiden, net terug van vakantie, dus 2 weken niets gezien hier. ik zag wel dat saar en jent zwanger zijn. Gefeliciteerd meiden! Heb het grof door gelezen, want het was zo veel. ik kom af en toe nog wel kijken deze ronde, want heb niet getempt. Misschien volgende week tempen. Ik weet mijn temp na mijn ei onderhand wel, dus daar kan ik mee vergelijken.
hallo dames, Ben nu al 3 dagen met de pil gestopt en ben aan het wachten op m'n ongi die er nog steeds niet is. ben een paar keer vergeten de pil in te nemen, dus ..... maar het zal wel niet zo zijn, zo snel na de curretage. Maar ik hoop dat de snel komen dan kan ik verder en terug beginnen.
Hoi aquilegia Ja toen ik die clomid geslikt heb had ik na een paar daagjes al wat waterige afscheiding en heb toch na de tiende bij mijn linker en rechter in me onderbuik pijn gehad en heel laag rugpijn dus ik zou het echt niet weten maar ik zie het over een paar dagen en als ie toch nog op dag 10 blijft staan ja zou het niet weten Liefs Tijgertje23
hoi meiden, aqui, thanks vooe het googlen! hie nog steeds geen ongi.... en toch voor mijn doen nog steeds hoog, morgen gyn bellen... hier mijn kaartje [/url][/img] lirfs rensie
Vreemd hoor Rensie... is idd het beste om even de gyn te bellen, die weet misschien wel hoe het komt. Hier mijn kaartje, zelfde temp als gisteren dus FF laat nog geen eitje zien, misschien dat ie morgen boven water komt. Liefs Friendly
hey meiden heb niet veel te melden...gisteren geklust heb de laatste 2 dagen ontzettende steken in mijn onderbuik maar ja ik zie wel wanneer het eitje komt.... Liefs Dimmel
@ poohbear, hoe laat moet je naar de gyn vandaag? heel veel succes en sterkte, hopelijk een positief nieuwsbulletin van je straks.... liefs rensie
nou meiden, mijn kaartje gaat echt nergens over. Ik heb de coverline zelf ingevuld op de dag dat ik meestal mijn eisprong heb. Als ik naar mijn afscheiding kijk lijk ik vroeg een ei te hebben gehad. maar daar ga ik maar niet van uit. Ik zal een vorig kaartje erbij doen ter vergelijking voor de komende dagen. ik had hier wel een kortere lf. maar dit zijn de meest normale temperaturen voor mij. Nu maar hopen dat mijn temp gaat stijgen de komende dagen.
Mijn kaartje van vandaag... Slecht teken dat m'n temp de laatste dagen zakt? [img=http://img98.imageshack.us/img98/3033/visjesronde6fakeux9.th.png]
Nou, wat moet ik er van zeggen? Het was wel "grappig". Had een heel vriendelijke mannelijke gyn die als extraatje een soort sightseeing in mn eigen doos deed. Zegt ie, kijk je darmen...en ja hoor zie ik mn ontbijtje voorbij schuiven in beeld...en een ader zag ik kloppen...echt mooi man. Hij nam er ook de tijd voor en zelfs mn vriend kwam er voor uit zn stoel. hahahha maar ok...het resultaat van ronde 1 clomid is... recht 2 eitjes, 7.8 en 9.7 mm....niet groot genoeg dus.... Dus nu 2 weken rust en dan opnieuw Provera en dubbele dosis Clomid.... Wel jammer dat ik nu niet iets aktief kan doen...maar aan de andere kant is een beetje rust ook wel welkom na 4 ziekenhuis bezoekjes in 1 week... Zijn gelijk effe kleren gaan shoppen voor mn mannetje en vanavond gaan we saampjes naar de film! Fijn weekend iedereen, enne Rensie...hoop dat de gyn je morgen meer duidelijkheid kan geven. Je houdt de spanning er wel in zo hoor... Duimen!
Ik ben ook erg benieuwd... had vanmorgen al wel wat ongi-gevoel... moet zeggen dat ik de laatste week erg zere (_)(_) heb, wat me anders nooit zo is opgevallen... maar ja we wachten af Zou toch hopen dat m'n lange cyclus nou eens beloond zou worden @poohbear; ben je vandaag geweest? Jammer dat de eitjes niet groot genoeg waren... Probee r maar lekker uit te rusten de komende weken en dan er weer tegenaan!
@visjes Ja moest vanochtend om 1100 er zijn, moest naar de kraamafdeling (eh?) en toen werd de gyn opgepiept... Ja, tis jammer, maar ga nu lekker 2 weekjes uitrusten de gyn verhalen effe naast me neer leggen tot ik weer aan de slag mag. Groetjes allemaal...Klinkt dom, maar voel me een gelukkig mens.