Temperatuurkaartjes 5-7-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 5 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Er is er een die je 6 dagen voro je NOD kan gebruiken
    test op 10 hcg ofzo

2. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Hoi meiden!

Mijn voorlopige kruis is ook gearriveerd! Zoals ik verwacht had staat hij op dag 23, ik weet nog steeds niet of hij daar wel goed staat. Voor mijn gevoel moet het dag 28 zijn.

Diaantje: netjes hoor...

Rensie: succes met afwachten!

Daantje82: mooi kaartje hoor meid! Dan duurt 6 dagen nog wel lang...

Liefs Friendly

3. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
  4. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Ik test donderdag, dan mag ik testen volgens het smeppen hihihi
    Tot donderdag kan ik het wel volhouden denk ik.
    Als ik gister de innesteling had (ivm de spotting van gister) zou het donderdag kunnen toch?

@ friendly: Duurt dan zeker lang hihihi

5. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Daantje82: donderdag kun je zeker wel een poging wagen hoor! We zullen met spanning afwachten!

6. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    @ friendly: Ja zit dan 13 dagen dpo, dus moet kunnen hihihi
    Vind het weer goed spannend worden

7. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

ja zou kunnen, maar is dan nog steeds vroeg he ;) maar hopelijk toch 2 streepjes! :p

8. hallo allemaal,
    zie alweer mooie kaartjes! houden zo die hoge temps!
    mijn temp is vanmorgen giga gedaald dus denk dat ik vandaag mn ei heb... gisteren niet geklust dus vandaag maar aan de klus :D
    zal dus binnen kort mn kaartje er weer op zetten als FF mn kruis heeft gezet!

liefs marieke

9. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    hallo dames ik ben weer een beetje trug van weg geweest vasn een zware anderhalve week met afscheid en begravennis wil ik hier toch weer langzaam beginnen met typen weer. sorry dat het zolang duurde

nou ik heb afgelopen woensdag bloed geprikt via de gyn om te kijken of ik een goede eisprong heb gehad . nou belde ik straks maar ze hadden het wel binnen alleen de gyn had het nog niet gezien werd pas volgende week inverband met dat zij er niet was ah goed ik was ook erg nieuwschierig hoe het zat met me insuline gehalte heb ik ook extra mee laten prikken en da kreeg ik wel de uitslag van nou ik ben daar geweest voor het eerst op 09-08 toen was de insuline 36 en ik heb dus afgelopen dinsdag laten prikken en hij was nu 16,9 en ja ik heb dus een gat in de lucht gesprongen denk ik :) kwas zo blij als een klein kind.

oke het is ondertussen weer een lang verhaal geworden maar oke .

de reest ook veel sterkte met zwanger worden ik kan helaas niet zoveel pagina's teurg lezen van anderhalve week terug .

10. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    In elk geval fijn dat je weer terug bent Bengeltje! Goed nieuws zeg van je insuline, hoop dat de gyn volgende week ook ander goed nieuws voor je heeft, hebben jullie wel verdiend!

11. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Heb een gemiddelde cyclus van ongeveer 29 dagen, dus moet goed komen.
    Nee heb ik en ja kan ik krijgen, ben wel wat gewend na 10 rondes hihihihi
    *je wil het gewoon steeds sneller weten*

12. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    @SheDevil: jammer dat het game over is bij jou. :(
    Als het zaad van je vriend goed was, hoef je je toch geen zorgen te maken? Maar ja, dat is makkelijker gezegd dan gedaan.

@Diaantje: fijn dat je nu je kruis hebt :) Ik denk dat-ie goed staat op die plek! :)

@Friendly: lastig om te zeggen, dag 23 eisprong kan wel kloppen, hoor. Lijkt mij het waarschijnlijkst.

@Bengeltje: sterkte de komende tijd, bij jou komt alles tegelijk. Maar fijn dat je insuline is gedaald.

@Daantje82: leuk dat je er weer bij bent. Hopelijk snel met een mooi resultaat.

Ben hier weer aan de ovulatietests. :( Dat vind ik altijd zo'n gedoe, 4 uur je plas ophouden. Ik heb nu een urinecontainertje mee naar mijn werk genomen :confused: en dan test ik vanavond met de middagurine. Ik heb net op de wc wat urine opgevangen, hopelijk zonder dat mijn collega merkte dat ik met het doosje met het containertje erin over de gang liep... Toen ik nog met middag-urine testte ging het allemaal goed. Maar met avond-urine krijg ik die krengen niet positief. :x Ik heb er nog een hele stapel van liggen. Als dat niet het geval was, zou ik ze waarschijnlijk niet meer gebruiken. Of ik zou overgaan op een soort waarmee je met ochtend-urine kunt testen. Ik zag dat die ook bestaan, die kun je bij de apotheek kopen.
    Goed, weer genoeg gezwamd, ik ga maar weer eens aan het werk. ;)

13. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    friendly: bedankt ik hoop ook dat ik dat goede neiuws krijg .

maar gekke is me moeder was gister hier en die zij weet je wat ik gedroomd had ik zo nee wat dan nou dat jij zwanger was en ik elke keer met de trein na jou ging ik stond ff met me bek vol tanden haar aan te kijken hahaha :) .

ik moet morgten of overmorgen ongesteld wordenik zie wel als ik ongesteld word moet ik gelijk bellen en binnen 10 dagen een hsg onderzoek ondergaan om te kijken of mijn eierstokken dicht zitten en of me baarmoeder/mond wel de goede vorm heeft. mja hoorde al van de gyn dat het geen leuke onderzoek is..

aquilegia: bedankt he .

waarom doe je die testen dan niet gewoon op de wc van je werk hahaha doe ik ook gewoon .
    gewoon plassen en even blijven zitten op de wc 5 minuten :)

14. Katje2

Katje2 Actief lid

20 jul 2007
    312
    2
    0
    medisch management assistant
    Aalst
    kijk er eens iemand naar mijn kaartje?
    vorige week donderdag lichte spotting gehad.

vanmorgen was t° 36,2°C, ziet dit er goed uit of niet om zwanger te kunnen zijn?

15. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Ik heb die matcare tests; daarbij moet je 10 minuten wachten met aflezen. 10 min vind ik wel erg lang om op de wc te blijven zitten. Ik werk bij een klein bedrijfje, dus dat gaat opvallen. En dan mag ik wel een boekje of een krantje meenemen om te lezen ofzo tijdens het afwachten. :)
    Maar je hebt gelijk, als het 5 minuten was, dan zou ik het best daar op de wc kunnen doen.

16. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Thanx meid, ik hoop ook op mooi resultaat ;)

Is clear blue digitaal niets voor jou?
    Dan kan je gewoon testen met ochtendurine, ik vind het echt super ovu-testen.

17. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

dat is waar! hier ook, nog 4 dagen..
    blijft spannend.. :p
    en gelukkig heb ik de komende dagen genoeg te doen, dan gaat het misschien iets sneller..;)

En ik duim met je mee..
    als ik HCG-tjes heb stuur ik ze naar je toe :p

18. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Ja ik heb nog niet zoveel te doen deze week, is heel rustig op het werk,
    dus ja dan ga je piekeren :(
    Thuis heb ik er dan weer minder moeite mee omdat ik daar zat te doen heb.

Zekers spannend, hopelijk hebben we beide snel goed nieuws.
    Mocht ik donderdag posi testen, dan stuur ik jou ook een emmertje hcg-tjes hihihihi :p

19. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Bedankt voor de tip. :) Ik vind die tests wel erg duur. Maar misschien ga ik ze wel proberen, als ik de tests die ik nog in huis heb, heb weggewerkt... (Ik heb groot ingekocht de laatste keer... ).

20. Symoen

Symoen Bekend lid

12 apr 2007
    968
    0
    0
    mama
    Yuna,Daantj82 en mamajanneke,jullie kaartjes zien er mooi uit!

Bengeltje86,wat goed van je insuline!En ik zag ook dat je al 11 kilo bent afgevalen,super.Zit je nog steeds op die shakes?
    O ja en het zou mooi zijn als je moeders droom uitkwam! ;)

Bij mij nog niets bijzonders zit nu op dag 7 van de cyclus,dus nog een dag of 11 tot de eisprong!

groeten Simone

Deel Deze Pagina