Aquilegia haha die andere test nemen symoen ik moet bekennen dat ik anderhalve week sinds het overlijde van me oma niet erg goed op shakes gelet heb omdat het me teveel werd allemaal door alles en ik wel moest eten..
Symoen : serieus, ik vindt de mijne er maar vreemd uitzien in vergelijking met de anderen.. Daantje : Jaja emmertje hcg-tjes..
Hé Yuna,dat vind ik niet hoor,je hebt een mooi trappetje,en je zit toch ruim boven de lijn! Als je kijkt bij de temperatuurkaartjes van de zwangeren,dan kun je zien dat daar ook rare kaartjes tussen staan. De meesten zijn natuurlijk een mooie stijgende lijn,maar niet iedereen is hetzelfde,dus rare kaartjes kan ook. Bengeltje86,ik begrijp dat je nu niet bezig bent geweest met die shakes,je had veel belangrijkere dingen aan je hoofd.Een overlijden van een dierbare is heel ingrijpend.Veel sterkte bengeltje! Wies,prachtig kaartje! ha ha.Zegt niet zoveel hé dat kaartje van jou. groeten Simone
dank je ik hoor net dat een vriendin van me uit belgie is omgekomen bij een brand en dat 3 van de 5 kinderen zwaargewond zijn dus ja het gaat maar door allemaal
Jeetjemina,wat een verhaal.Je krijgt het wel allemaal voor je kiezen zeg.Je bent nog volop bezig met de rouwverwerking van je oma,en dan krijg je dit te horen.Wat verschrikkelijk. Nou wederom heel erg veel sterkte meid en gecondoleerd met het verlies van je vriendin.Heb je enig idee of de zwaar gewonde kindjes er bovenop komen?Ik heb er geen woorden voor,ik wou dat ik iets voor je kon doen. Veel sterkte. Simone
Hoi Daantje82 Ik heb geprobeerd om de w weg te halen maar dan blijt ie gewoon op dag 10 staan en als ik alles weg haal krijg ik een stippelkruis Dus rara hoe kan het nou Liefs Tijgertje23
ik weet het echt niet ik moet die nieuws nog krijgen hoe het met ze ggaat ja idd het is allemaal erg zwaar zeg en blijf niet van het ongeluk gespaard
ik heb echt een heel debiel kaartje deze maand, ben normaal heel mooi 28 tot 30 dagen maar deze maand? geen idee hahahah http://i7.tinypic.com/4tjg7f8.jpg krijg het kaartje er niet op, hopelijk werkt de link
En dat stippelkruis komt dan wel op de dag dat je je eisprong dacht te hebben? Het kan zijn dat na een paar dagen tempen het alsnog een rood kruis wordt. Beetje vreemd dat wel. Maar je kan altijd nog zelf een blauw kruis zetten via override.
Bruin en rood kan spotting zijn, dus het kan maar zo. Dat gaat soms gepaard met geel/wit slijm wat ik heb gelezen. Ja heb me erin verdiept de laatste 2 dagen hihihi
he dames binnen enkele dagen kom ik met m'n kaartje terug langs, ben net ongi geworden vanmiddag dus.... we kunnen terug starten.
Hi meiden, Heb ik weer; vanmorgen om 5 uur ontzettende buikpijn, dus ik naar de wc. Gevolg; temperatuur was om half 8 denk ik te hoog + ik had al geplast, dus kon niet testen... Weten jullie hoeveel het verschilt als je er 's nachts even uit bent geweest? Ik heb hem maar gewoon gelaten op de temperatuur van half 8...
Visjes: normaal temp ik tegen 8 uur, als ik na 6 uur wakker wordt of naar de wc moet tel ik de temp niet (maar dat gebeurt eigenlijk nooit, meestal moet ik eerder). Ik zou hem gewoon aanhouden hoor...
Thnx voor je reactie Friendly. Ik temp morgenvroeg weer en als ie nog vrij hoog is ga ik testen. Ik maak mezelf helemaal gek. Heb zere borsten, rare buikpijn en heb het gevoel zwanger te zijn maar durf het niet te hopen... Een vriendin van me is ook zwanger en zou zo graag samen met haar zwangeren! Daarnaast word je van een cyclus van bijna 9 weken op het laatst ook wel paranoia!