Temperatuurkaartjes 5-7-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 5 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Visjes

Visjes Bekend lid

2 jan 2007
    592
    0
    0
    Ik zie trouwens dat je overtijd bent? Of klopt je banner niet helemaal? Heb je al getest?

2. Katje2

Katje2 Actief lid

20 jul 2007
    312
    2
    0
    medisch management assistant
    Aalst
    Dag visjes, jij hebt wel een lange cyclus hé zeg, hopelijk is het deze maand raak hoor, succes met het testen morgen.

Kijk jij eens even naar mijn tempkaartje, wat denk jij, ziet het er goed uit?

3. Visjes

Visjes Bekend lid

2 jan 2007
    592
    0
    0
    Ja lang cyclus, niets aan...!

Jouw kaartje ziet er goed uit, temp is goed geklommen lijkt me. Wat heb je trouwens een lage basistemperatuur, of niet! Hopelijk blijft je temp zo mooi hoog.

Maareh ben nog niet echt een expert met het tempen hoor! :)

4. Katje2

Katje2 Actief lid

20 jul 2007
    312
    2
    0
    medisch management assistant
    Aalst
    Ja inderdaad heb een hele lage basistemperatuur, ik haal nauwelijks 36°C, behalve nu dan ;)
    Vanmorgen was mijn temperatuur 36,2°C, dus weer ietsje meer, ik hoop alvast.
    Vorige week donderdag lichte spotting gehad, wie weet een innestelingsbloeding, ik hoop het zo...
    Dat wachten is echt niet leuk, ben heel ongeduldig van aard!

5. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Nou moe
    Heb ik mijn slijmwaarneming verandert en heb een kruis staan bij dag 16
    Wie kan mijn raad geven

Liefs Tijgertje23

Heb ik wl goed geklust dames

6. hoi meiden,
    nog niet ongi hier... ga vandaag de gyn maar eens bellen... heel stom durf niet te testen :oops: ben zo bang voor teleurstellingen...
    [​IMG][/url][/img]
    liefs rensie

ps tijgetje, als je kruis klopt heb je goed geklust hoor ;)

7. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein

8. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    hey meiden

ik plaats mijn kaartje ook maar weer eens, maar FF kan mijn ei nog niet vinden en ik zit al op dag 24.....

[​IMG][/url][/img]

Wat denken jullie? dag 14?

9. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    Spannend Rensie, ik duim voor je...

10. debje1976

debje1976 Actief lid

11 sep 2006
    483
    0
    0
    Ik zou persoonlijk ook dag 14 denken, maar ik heb deze maand ook al zo'n raar kaartje!

11. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    goeiemorgen meiden

nog niets bijzonders aan mijn kaartje te zien nou ja alleen het feit dat ik weer bergen bouw hahaah..zometeen naar de tandarts heb nog nooit tandpijn gehad dus ben echt bang en zenuwachtig...

hier mijn kaartje

Liefs een zenuwachtige Dimmel

12. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Is er een prijs te winnen voor de saaiste kaart ooit? ;)

13. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    misschien dag 21 omdat daarna je temp hoger is gebleven....hoop dat je snel een kruis krijgt...

14. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    @Debje: was je ovulatie niet op dag 17?

@Zico: Fijn dat je menstruatie is gekomen, al blijft het verdrietig natuurlijk.

@Visjes: om 5 uur naar de wc gaan moet niet zoveel uitmaken hoor, tenzij je er echt 1/2 uur gezeten hebt. Je temp is mooi hoog!

@Tijgertje: je hebt wel goed geklust!

@Rensie: succes vandaag, hopelijk wordt het snel duidelijk.

@Katje: je kaartje ziet er prima uit, maar alles kan nog veranderen op de laatste dag. Dit klinkt negatief, maar het is echt zo.

@Daantje86: succes met klussen....

@Liesje: dag 14 zou kunnen, maar misschien moet je ei nog komen. Ik vind het niet erg duidelijk. Hoe zeker ben je van dat slijm? Dag 21 kan het ook zijn, maar dan klopt je slijm niet.

@Dimmel: sterkte bij de tandarts...

@Freesia: mooi stabiel, maar heb je altijd zo'n hoge temp voor je eisprong?!

Hier geen nieuws, we moeten klussen, maar we worden te veel afgeleid door ons nieuwe huis (aannamer is begonnen) en zijn moe door ons werk. Dus we hebben niet zoveel zin....

Ovulatietest was nog negatief en ik vroeg me af waarom ik zoveel moeite doe voor die rot-test op dag 12, als ik nog nooit eerder heb geovuleerd dan dag 14... Volgende keer begin ik pas op dag 13 met testen...

15. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Hoi!

Wat is er al veel geschreven vanochtend zeg!
    Schreef ik gisteravond nog tegen Visjes dat ik nooit iets eerder uit bed hoef om te plassen, en promt vanochtend gebeurt het. Het is maar een half uur, dus FF geeft geen open rondje, maar temp is dus wel iets lager.
    Mijn zere tepels beginnen iets af te nemen, heb nu in de plaats een soort 'groeipijn' wat ik vroeger had toen ze gingen groeien. Maar wel in 1 borst. Komt nog bij dat ze hartstikke jeuken... bah, heb liever zere tepels, daar doe ik gewoon een dikke beha overheen en ik voel ze niet weer... :D

Aguilegia: tja, is idd niet echt logisch van je om op dag 12 al te testen als je vroegste dag 14 is :p

Rensie: Hoop dat de gyn je duidelijkheid kan geven, je temp blijft stabiel hoog. Ik had wel getest, dat advies zou je vast ook van de gyn krijgen...

Freesia: ach je krijgt vast nog wel een x een andere temp deze ronde... haha

Tijgertje: als je je slijm goed ingevuld hebt klopt je kruis, en heb je ook goed geklust!

Katje: spannend, nog twee nachtjes!

Visjes: spannend hoor... laat snel wat van je horen. Nee mijn banner klopt niet, zal eens een andere gaan uitzoeken denk ik...

Liefs Friendly

16. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    @ Aquilegia ik vind het ook ontzettend onduidelijk.
    ik heb ook nog nooit gehad dat mijn ei zoveel later was en ik ben ook nooit later met mijn ongi
    en wat mijn slijm betreft ben ik erg zeker....
    ik vind het heel onduidelijk deze maand....

17. Lisje86

Lisje86 Fanatiek lid

26 jan 2007
    3.504
    0
    0
    mama!!
    thnx dat kon ik wel gebruiken heeft 3 spuiten gezet en tand gevuld maar als ik nog pijn blijf houden moet ik weer terug en krijg ik een zenuwbehandeling what the fuck heb nog nooit iets gehad en nu komt ie ineens met dat aan ohjee ik ga echt wel in me broek schijten die pijn moet gewoon niet meer terug komen...verdoving begint nu wat uit te werken.

18. goedemorgen, hier even mijn kaartje, nog geen kruis maar t gaat wel op en neer...denk niet dat het gisteren mn ei is geweest omdat ik nu alweer op de 36.9 zit... denk dat ik m morgen ofzo krijg....

liefs marieke

19. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    Hai meiden...hier dan mijn kaartje..

Barst van de jeuk bij mijn boven benen en b(.)(.)bs..echt niet grappig!
    En vannacht moest ik wel 4 keer eruit om teplassen....ook niet grappig....zit hier als een zombie dus hahahah
    Iemand ook last van dit soort vage dingen?.....lijkt me stug dat het door bevruchting/innesteling komt toch?

20. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    Goeie middag meiden,

zoals ik al dacht.....
    :cry:

We hadden goede hoop want mijn temp was aardig hoog voor mijn doen, mja..helaas...
    Tegenwoordig heb ik nog een 'symptoom' erbij. Namelijk dat ik last heb van m'n ( . )( . ) als ik ongi moet worden, en dat heb ik nooit gehad. M'n lichaam is een btje anders geworden na m'n zwangerschap heb ik het idee.

@Aquilegia: Ja het is getest maar dat is al meer als een half jr geleden, in die tussentijd had m'n vriend nog één kuurtje gedaan en daarna wilde hij het weer laten testen maar toen zei de ha dat het niet nodig was want volgens hem zou mijn vriend z'n zaad heel snel weer op peil komen. Mja, zolang het toen niet getest is weten we eigenlijk niet zeker...

Die ovulatie testen, pff hoe hou je het vol? Ik heb dat ook een tijdje gedaan maar als ff m'n ei aan gaf dan had ik toch echt een - op m'n ovu test :S dus daar ben ik maar mee op gehouden, werd er helemaal krankie van.

Rot dat jullie nu in een verbouwing zitten en zo moe zijn van het werk, dan heb je idd niet zoveel zin. Ik had vorige keer ook niet zoveel zin om te klussen en toch gedaan voor mij werkte dat ook niet echt. Merkte aan m'n vriend dat hij er ook niet helemaal bij was met z'n hoofd, dus ik vroeg aan hem wat er was, hij zei ja ik moet heel de tijd denken aan dat we een kindje moeten maken. Dus kortom dat werkt gewoon niet, je moet er wel plezier in hebben toch! Wil later wel het idee hebben dat ons kindje is gemaakt onder prettige omstandigheden en niet omdat het 'moest'! Succes ermee ;)

Deel Deze Pagina