Temperatuurkaartjes 5-7-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 5 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Visjes

Visjes Bekend lid

2 jan 2007
    592
    0
    0
    Wees dan maar blij dat je er geen 8 weken op hoeft te wachten....

2. Visjes

Visjes Bekend lid

2 jan 2007
    592
    0
    0
    En hier een teleurgestelde visjes; vanmorgen was m'n temp 36,5 dus ik zag het al aankomen; en ja hoor de ellende is losgebarsten! :cry: en als dat het nu alleen was; maar heb ook nog eens hartstikke buikpijn!

Baal vooral omdat m'n cyclus zooooo lang duurde! En m'n vriendinnetje is ook net zwanger en ik wilde zo graag samen!

Hopelijk hoef ik niet weer een dag of 45 te wachten op m'n ei....

Ik zit te twijfelen of ik door zal blijven tempen... misschien wel verstandig om een ei te traceren...

3. Katje2

Katje2 Actief lid

20 jul 2007
    312
    2
    0
    medisch management assistant
    Aalst
    Probeer eens ovulatietesten, is gemakkelijk in gebruik en je kan het ei er goed mee vinden hoor!

Ik heb sinds vandaag wat buikpijn, en pijnlijke borsten, ik denk dat mijn ongi toch zullen komen dan, tenzij dit ook een zwangerschap kan betekenen natuurlijk.

4. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Visjes en SheDevil: balen dat de duivels bij jullie zijn gekomen.
    Inderdaad, klussen als je geen zin hebt, schiet niet op. Gisteren daarom niet gedaan. Morgen hebben we allebeid vrij, dan moet het lukken. Ik heb wel het gevoel dat mijn ei later gaat komend deze maand.
    Die ovulatietesten, ja... Ik krijg ze dus alleen posi overdag. Vandaag ben ik er al weer een beetje aan gewend om mijn plas op te houden. Heb net de urine weer opgevangen. Toen ik qua tijd bijna naar de wc mocht, moest ik eerst nog een gesprek doen met iemand.... Pfoe, gelukkig had ik erg weinig gedronken. Nu maar snel wat kopjes thee naar binnen slaan. Want ik krijg ook ontzettende dorst zo.

Ovulatietesten zijn trouwens niet handig als je een cyclus van 9 weken hebt. Dat kost goudgeld. Wel blijven tempen, hoor Visjes. Ik heb zelf het idee dat je meer controle hebt. Maar ook dat is persoonlijk natuurlijk.

5. Visjes

Visjes Bekend lid

2 jan 2007
    592
    0
    0
    @Aquilegia ja idd balen! Maar ja, niets aan te doen...

Ja klussen als je geen zin hebt is niet prettig... En je zult altijd zien dat dat rond je ei is :)

Wij hebben om de dag volgehouden tot dag 44 ofzo haha moet ook zeggen dat we het sinds m'n ei nog maar 2 keer hadden gedaan, is es wat anders dan om de dag; even rust! :)

Kop op meid en ik hoop dat het lukt om het wel op het juiste periode te doen... Gebruik je al lang ovulatietesten?

Nee ik ga ook echt niet aan ovulatietesten beginnen... dat gaat me een godsvermogen kosten + dat ik bang ben dat ik er dan te veel mee bezig ben... ook omdat je geen ochtendurine moet gebruiken. Dat tempen lukt wel, dan weet je ook aardig waar je aan toe bent... ben wel blij dat m'n lichaam werkt; dat ik na 14 dagen ook ongi ben geworden na m'n ei...

En bedankt voor je push om te blijven tempen, blijf dat ook wel doen... probeer het deze keer ook echt elke dag te doen! :)

6. debje1976

debje1976 Actief lid

11 sep 2006
    483
    0
    0
    Bedankt voor je reactie, ik heb echt geen idee deze maand, dag 17 betekend cyclus van 31 dagen, zou kunnen is maar een dagje langer dan normaal, me temperatuur is aan het dalen dus heb maar even me eisprong op dag 11 gezet, want dan zou ik morgen op dag 25 14 DPO hebben. we zullen zien!

even me nieuwe kaartje, weet met link want weet niet hoe ik hem erop moet krijgen anders:

http://tinypic.com/view.php?pic=4ku9c8g

7. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Ik gebruik de ovulatietests sinds we het weer zijn gaan proberen na de dood van Sterre. Het is op zich wel fijn áls je ze positief krijgt. Dan weet je vrij precies wanneer je eisprong komen gaat. Maar ik krijg ze dus niet elke cyclus positief (terwijl ik wel ovuleer aan mijn kaartje te zien) en dan ben je helemaal voor niets bezig...

In jouw geval zou ik er echt niet aan beginnen, met zo'n lange cyclus. Tempen kost je 1 minuut 's ochtends en dan hoef je er de hele dag niets meer mee. Maar ovulatietests is zo'n gedoe. Plas ophouden, op het juiste moment gaan plassen, niet te veel drinken... Dan ben je er dus écht steeds mee bezig.

Ik denk dat mijn ei deze maand iets later komt dan dag 14. Nog bijna geen vruchtbaar slijm gezien...

8. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Visje en shedevil balen.. en visje ik hoop ook dat je ei deze keer wat sneller komt

hier mijn kaartje : *probeert de temp omhoog te blazen*

9. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Hai meiden,

Hier ook mijn kaartje weer voor vandaag ;)

10. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

*blaast ook de temp van daantje omhoog*

11. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    hihihi Thanx meid! Je bent een schat ( en ik blaas voor ons beide mee)
    Zolang de temp 37,0 is en hoger komt het goed.
    Zakt hij naar 36,8... tja dan is het game-over.

FF gaf vandaag het volgende aan:
    " Possible implantation spotting on Day 25"

Vind het toch echt wel weer heel spannend worden nu :)

12. Yuna28

Yuna28 Niet meer actief

Ja ik kan het me heel goed voorstellen!..
    hopen dat het natuurlijk heel goed nieuws is over een paar dagen..

en ik blaas hem wat meer van die grens vandaan, moet mocht ie dan weer een beetje zakken zit je niet zo op die grens ;)

13. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Ja als die maar uit de buurt van die grens blijft ja [-o<
    Ik ga donderdag testen en hoop zo dat het eindelijk eens raak mag zijn

14. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    Iemand Rensie al gezien?

15. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Hoi meiden

Maar ik vind het zo raar als ik die slijmwaarneming op 23 24 en 25 invult
    krijg ik een kruis op dag 10

:( :( :( een beetje raar allemaal

Liefs Tijgertje23

ps dus ik heb wel goed geklust

16. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Dit is pas de 2de cyclus dat ik temp, mijn eerste staat in mijn album. Mijn temp is nog nooit onder 36.6 gekomen...

17. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    friendly; mooi kaartje hoor! echt spannend. :D
    liesje; dag 21 kan inderdaad ook, maar het blijft vaag. misschien na nog een paar dagen tempen zul je misschien wel een kruis krijgen. ik hoop het voor je. ;)
    visjes; balen meid :( , maar wel blijven tempen inderdaad. ovu-testen kost je klauwen met geld met zo'n lange cyclus. succes volgende ronde. ;)

Ik heb sinds gisteren rare pijntjes in mijn buik. Als ik dag 12 mijn ei heb gehad, dan zit ik al op 12 dpo. Maar ga er maar niet vanuit. Vandaag begonnen min borsten al een beetje te jeuken en gevoelig te worden. Even een paar dagen afwachten. Mijn temp is in ieder geval normaal voor mijn doen na mijn ei. Hij moet wat gan stijgen de komende dagen, of in ieder geval niet zakken! ;)

18. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Ik zal toch eens wat hcgtjes strooien zodat jullie zo snel mogelijk tot de zwangeren mogen behoren. Voor iedereen een knuf en succes wens.
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    Allemaal eerlijk delen he!

xxx Joyce

19. hoi meiden,
    heb vandaag de gyn gebeld, maar kreeg de assistente. ik vroeg hoe lang het duurt voor je met primolut ongi wordt. zij zei dat dat gemiddeld 2 tot 3 dagen was. toen ik zei dat ik dag 8 had, werd ik in wacht gezet en ging zij even wat navragen. zei daarna dat ik moest wachten tot dag 10, dan bellen en dan geven ze een ander middel...
    ga morgen testen eerst voor de zekerheid...
    ging allemaal zo snel aan de telefoon in de pauze op mijn werk (met deur dicht-hihi) heb niet eens kunnen vragen of mijn temp hoog was door pillen of dat ik ook zwanger kan zijn... stom he! :D
    dus morgenochtend eerst maar ff op stokkie plassen :oops:
    liefs rensie

20. spannend rensie!
    ben benieuwd :D

liefs marieke

Deel Deze Pagina