Een hele goede morgen dames Vandaag weer 1 tiende gestegen en heb vanmorgen ongi gevoel maar dat moet ik nog langer niet wat vinden jullie van me kaartje Liefs Tijgertje23
hoi meiden, nou het geen ongi krijgen probleem is opgelost... ik... ben zwanger! het streepje is nog wel heel licht, maar hij is er echt... zal vanmiddag een foto ervan maken... ben helemaal verbaasd, hubbie ook heel blij, loopt ook een beetje verdwaasd rond fijne dag vandaag liefs rensie [/url][/img]
ten eerste rensie GEFLICITEERD en dan volgt nu mijn kaartje voor vandaag... temperatuur blijft nu mooi hoog, alleen vindt FF nog steeds mijn ei niet. Ik ga er vanuit dat ik hem op dag 14 gehad heb... [/url][/img]
whahahhaha...ik wist het Rens! Gefeliciteerd, dat geeft de pco meiden hoop! Genieten! Heb je nog geen klachten?
he even een vraagje, na de curretage is m'n ongi nu eindelijk gekomen. maar het is zo licht dat ik niet weet wat te doen, het voelt als ongi aan, de keer voor ik zwanger werd was het ook zo en maar 2 dagen. Raar, wat moet ik er nu mee. Ga vanaf morgen tempen dan kan ik het beter volgen wat m'n lichaam aangeeft. Wat denken jullie.... Eerst dacht ik nog aan een innestelingsbloedingkje, ik weet het echt niet. Omdat het zo weinig is. Snap er nikske meer van
zico,moeilijk te zeggen, jelichaam kan best nog wel in de war zijn door je zwangerschap, kan best zijn dat je temp nu ook anders is dan voor je zwangerschap, bij mij is nadien ook alles verandert.
Goedmorgen meiden... Hier mijn kaartje voor vandaag...word een beetje eentonig zo hahahah Rensie...van harte meis..is je gegund hoor !, lekker genieten nou !
rensie gefeliciteerd! zico ik heb ook allerlei rare ongi klachten na curretages. was bij 1e ronde ongi 4 dagen na eisprong voor 8 dagen lang en nu begint het weer met spotting 4 dagen erna. ik hoop hetzelfde als jij dat het innesteling is maar ben bang van niet... groetjes, charlie
rensie ik wil je ook een dikke proficiat wensen meid, je hebt nu een mooie roze/blauwe wolk, verblijf er maar lekker 9 maanden op
Ik zei het toch Rens! Dat spul werkt alleen niet als je zwanger bent! ga lekker genieten! Over een paar dagen is je test mooi donker. Hier blijft de temp mooi constant... Liefs Friendly
@friendly ook een mooi tempkaartje heb jij zeg. @Rensie van harte gefeliciteerd en welkom bij de mei mama's @ de andere succes en hopelijk tot snel. xxx joyce
Jullie zijn helemaal thuis in tempen denk ik wel haha Ik heb eerder 3 mnd getempt temp lag voor ei rond de 36,4-36,6 na mn ei 36,9-37,2 Nu vannochtend lag ie op 36,4 terwijl ik al vrijdag zeker weten mn ei heb gehad ,,en dus pas de 12e ongi zou moeten worden ,,Normaal zakt ie voor ongi naar de 36,6 iets hoger snap er dus helemaal niks van waarom ie nu zo laag is jullie mischien