Temperatuurkaartjes 5-7-2007

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 5 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    tijgertje; nee, 16 juli, mijn banner klopt niet. dus ik heb 5 dagen voor mijn nod getest, veel te vroeg natuurlijk, ben ook zo'n ongeduldige,haha. Hoe voel jij je, al symptomen?

2. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

28 okt 2006
    2.378
    0
    36
    Vrouw
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    Nee ook niet alleen me borsten doen wel zeer vooral als ik erop ga liggen hi hi maar die symptomen heb ik ook als ik ongi moet worden en heb echt zere tepels

Ja ik ben ook ongeduldig heb net 2 uur geleden ook een testje gewaagt veelste vroeg ook maar ja ook vet nega

En jij al symptomen?

O jou nod is een dag later nou laten we het hopen

liefs tijgertje23

3. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    balen meiden van die negatieve testen
    hopelijk hebben jullie over een paar dagen wel een tweede streep!
    ik heb hier nog weinig hoop, voel ongisteekjes in mijn onderbuik.

4. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    tijgertje; sinds 6dpo al gevoelige borsten, normaal pas 3 dagen voor nod. en sinds gisteren last van mijn stuitje, vooral vandaag.
    wens; ik hoop dat de ongi toch uitblijft, en het andere steken zijn!

5. hier kan FF nog steeds geen ei vinden :( :cry:

6. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    marieke; heb je zlef al enig idee of ie is geweest?

7. heb geen flauw idee wies omdat ik m nooit voel. maar omdat ik 9 maanden lang ongeveer tussen de 27 en 31 dagen cyclussen had vind ik dit nu wel heel raar...ik heb wel waterige afscheiding gehad wat ik normaal altijd heb tijdens mn ei en daarna dus eggwite...dus denk zelf dat ie wel eens geweest kon zijn, maar dan had mn temp dat toch moeten aangeven... :(

8. karine

karine Fanatiek lid

13 mei 2007
    3.694
    0
    0
    Hey Mariek,

Ik heb vorige maand ook erg lang op mijn ei gewacht.
    Normaal een cyclus van 28 dg, maar vorige maand ineens op dag 18 pas een ei "gevonden", dus mn maandritme verschoof ineens naar 31 a'32 dagen....

Hoop dat je je ei snel weer gevonden hebt :)
    Wel blijven klussen hoor! ;) :)

Liefs.

9. hihi we blijven ook zeker doorklussen...maar baal dr wel een beetje van...zit momenteel al op dag 19 en nog niet echt t idee dat mn temp aan t zakken is..omdat mn lut fase vorige maand ook 15 dagen was schiet dit lekker op maar niet heus. hoop maar dat mn temp morgen flink gedaald is en dus dat ik morgen mn ei dan heb...zit dan morgen op een cyclus van 35 dagen als mn lut. fase gelijk is als vorige maand. hopelijk word t niet nog langer :confused:

10. hier nog een keer mn kaartje miss dat jullie toch meer zien als FF? hihi

11. Evita

Evita Actief lid

26 jun 2007
    137
    0
    0
    marieke1610, i kdenk dat je ei op dag 16 is geweest.......denk ik hoor

12. Nina1983

Nina1983 Actief lid

9 mei 2007
    156
    0
    0
    Utrecht
    @Cindy, gefeliciteerd!

@Dimmel, uhm als ik naar je kaartje kijk zou ik ook verwachten dat de :evil: :evil: al een paar dagen geleden hadden moeten komen, misschien heb je een iets langere luteale fase. Uit je kaartje komt toch echt een duidelijke eisprong naar voren. Heb je er al een testje tegenaan gegooid?
    Ik heb een keer zelf zo'n kaartje gehad, duidelijk zichtbare eisprong, temperatuurstijging en daling en vervolgens geen :evil: :evil: , duurde toen nog 2 weken tot die uiteindelijk kwamen, FF haalde uiteindelijk toen ook de eisprong weg, was echt vaag en vervelend.
    Ben benieuwd hoe het bij jou gaat lopen..........

13. hoi evita, dat idee had ik zelf eerlijk gezegd ook ja...naja we w8en wel af wat mn temp doet :D thx iig :D

14. CINDY Gefeliciteerd! \:D/ \:D/ \:D/

15. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland

Meiden, allemaal bedankt voor jullie steun!

Ik hoop dat ik morgen een positieve ovulatietest krijg. Had ik eigenlijk vandaag al stiekem verwacht. Mijn cyclus wordt dit keer dus langer dan 28 dagen. Ik hoop dat we het klussen zo volhouden tot en met de dag van de eisprong... :confused: :oops: en dat het resultaat heeft natuurlijk. Oh ja de open rondjes komen doordat we deze week vrij hebben. We staan rond een uur of 8 op, maar dat vindt FF dus te laat. Echt uitgeslapen heb ik niet, dus volgens mij kloppen de temperaturen wel.

@Marieke: ik zie nog steeds geen ei, hoor. Wel vervelend voor je. Nog even doorklussen, hopelijk komt het eitje snel.

16. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    marieke;ik denk ook dag 16. geeft ff een kruis als je je eggwhite weghaalt?
    Heb net de hele avond gestaan, en weer zo'n last van mijn stuitje, ben toch benieuwd wat dat toch is.

17. bregt

bregt Actief lid

27 sep 2006
    399
    0
    16
    Goedemorgen meiden. Hier mijn kaartje weer. Voor het kruis een wilde zee, en na het kruis stille wateren...... :D Haha, oftewel niets bijzonders... Maar het blijft altijd leuk om even je kaartje te plaatsen.

Fijne dag nog allemaal!

Liefs Bregt

18. hoi meiden,
    ik schommel wel een beetje nu....
    al niet meer last van die misselijkheid nu, zal wel gewoon even er aan moeten wennen...
    [​IMG][/url][/img]
    fijne dag rensie

19. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Hallo dames,

Even snel. Ik snap hier niets van!. Mijn ovulatietest is nog niet positief geweest, maar mijn temp is wel omhoog gegaan! Ik heb zelfs vanochtend een extra ovulatietest gedaan (normaal doe ik dat 's midddags), maar negatief. Wat denken jullie: is het ei geweest, of is dit een toevallige temperatuurschommeling? Ik heb vanochtend om half 8 getempt. De open rondjes van de vorige dagen varieerden van 7.20 u (sleep deprived) tot 8.15 uur.

20. hopefull

hopefull Actief lid

6 mei 2007
    418
    0
    0

nou hier is ie dan, en waar ik al bang voor was, mijn temp is gekelderd, als ie morgen nog 2 graadjes kelderd is morgen mn NOD en om eerlijk te zijn denk ik dat dat gebeurd. :(
    ik hoopte echt dat ik het mis zou hebben, en die stomme PMS werkt nou ook bepaald niet mee, ikheb het idee dat het elke maand erger word. zo lag ikgister avond in bed en ja hoor ik moet weer last krijgen van gevoelige borsten, en je weet wel dat het waarschijnlijk PMS is maar hoopt zo erg dat je het niet zo is. :(
    willen jullie flink voor mij blazen? mischien (en nu word ik bijgelovig) dat het helpt 8)

Deel Deze Pagina